27.4.2024 | Svátek má Jaroslav


Diskuse k článku

POLITIKA: K interview premiéra v MfD

Vytknuto před závorku: zásadně nesouhlasím a odsuzuji jakékoliv projevy násilí vůči jakémukoliv politikovi. Tudíž odsuzuji i to, co se v noci ze středy na čtvrtek (11-12/7) dělo před Sněmovnou.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
F. Houžňák 18.7.2018 9:46

Číst možná ano, ale tím to taky končí,

nejste po ránu voľajaký zmätený? Dejte si kafe nebo panáka, to vám zdvihne tlak.

P. Khail 18.7.2018 9:43

Re: Ani jedno, ani druhé, cituji z textu:

Právě jste se trefil do kolena, nejdřív píšete o Stejskalovi a pak citujete Stejskala, že to řekl Babiš. Takže to o chápání textu platí přesně o vás. A specielně pro vaše slabší chápání - nereaguji na článek p. Stejskala, ale na váš příspěvek v diskuzi. Nevidím vám do hlavy, ale číst dokážu.

J. Brom 17.7.2018 22:37

Re: Rád bych poznamenal

Opravdu myslíte, že pár laciných slibů stačí? Nepohrdejte lidmi, nejsou ovce, přemýšlí, nikam hluboce neklesají.

M. Těhanová 17.7.2018 22:02

Re: Rád bych poznamenal

Pěkně hluboko jsme klesli, když takto uvažujeme. Lid obecný lze velmi lehce koupit. Stačí pár slibů, i když většinou nerealizovatelných.

J. Brom 17.7.2018 20:12

Rád bych poznamenal

Premiér Babiš chytračil s čapím hnízdem možná na hraně zákona. Pokud ho soud odsoudí, samozřejmě po vyčerpání všech instancí, které právní řád umožňuje, musí odstoupit a jít do basy. Do té doby je na něho nutno nahlížet jako na neviného. To platí o všech obviněných (ó jak pěkně zní „trestně stíhaných“ !) ve všech civilizovaných zemích. Lid obecný , nezatížený volební prohrou a nenávistí z nemohoucnosti, to tak vidí a proto ho volil a asi bude volit nadále, přes veškerý povyk okolo něho. A volí ho hlavně proto, že něco dokázal, zatímco nekompromisní obhájci demokracie a slušnosti, jediní majitelé nevyvratitelných pravd, umí jen vyprávět a čerpat náhrady a jiné vysoké prebendy, víc nic. Všechno okolo je jen mlácení prázdné slámy.

F. Houžňák 17.7.2018 15:18

Já vím, vy jste ty komunistické hlasy pro Klause

tenkrát počítal přímo u urny nebo kam co házeli. Nějaký hastroš tam tenkrát stál, tak to jste byl vy. Tak to musíte vědět.

M. Valenta 17.7.2018 15:14

Re: Ani jedno, ani druhé, cituji z textu:

Havla neměl kdo jiný zvolit a Klaus o jejich hlasy přímo žadonil a dnes je vidět na Klausově účinkování , že se jim, komunistům, jejich volba sakra vyplatila.

J. Lepka 17.7.2018 14:44

Re: Bylo to nafilmováno a promítáno.

Hm. A je ta blízkost nějak kvantifikována?

Z. Lapil 17.7.2018 14:36

Re: I kdyby KSČM nebyla demokratická strana

To vypadá, jako byste si myslel, že demokrati jsou opozicí formální a revolucionáři a potenciální diktátoři opozice skutečná.

Netvrdím, že si to myslíte, tvrdím, že jste to napsal.

F. Houžňák 17.7.2018 14:30

Ani jedno, ani druhé, cituji z textu:

Babiš: Vždyť si vzpomeňte, jakými hlasy byl zvolen prezidentem pan Václav Havel. A pan Václav Klaus.

Stejskal: No comment

Přičemž u Havla i Kalouska Babišovo tvrzení explicitně vyvrací, i když u Havla to je jasné jako facka. Takže mi to připadá vcelku jasné, vám ne? To je mi líto. Zkuste trénovat pochopení psaného textu, das hilft ungemein.

M. Moravcová 17.7.2018 14:27

Tak já si zase myslím,

že politik si musí být vědom, že lidi vezmou vidle a půjdou je z těch poslaneckých a minitesrkých seslí vyházet. Ano, byli zvoleni. Ale musí pracovat pro občany a ne pro stranické pokladny.

A. Alda 17.7.2018 14:20

Bylo to nafilmováno a promítáno.

Opravdu po něm něco házeli, nejméně naplněné PET lahve (vajíčka si nepřinesli a dlažební kostky držely pevně).

Podstatné ale je, že tam vůbec neměli být. Jeden z prvních demokratisačních zákonů, přijatý po pádu komunistické moci, jasně říká, že "jsou zakázána shromáždění v blízkosti budov Parlamentu České republiky". (https://www.zakonyprolidi.cz/cs/1990-84?text=Z%C3%A1kon+o+pr%C3%A1vu+shroma%C5%BE%C4%8Fovac%C3%ADm)

A. Alda 17.7.2018 14:17

I kdyby KSČM nebyla demokratická strana

(a já si myslím, že není), nespatřuji nic špatného na tom, že bude mít pár svých lidí v kontrolních orgánech.

Úkolem oposice je kontrolovat vládu.

A kdo jiný to zvládne lépe než skutečná a nikoli jen formální oposice?

P. Moravčík 17.7.2018 14:12

TV joj, pardon!

P. Moravčík 17.7.2018 14:03

Ano, v TV boj, bol uvedený záběr s letiacou flašou. V ČT to bolo vystrihnuté :-)

P. Khail 17.7.2018 13:24

Re: Jo, jak Stejskal jako všichni Havloidi opakuje

Buď jste magor nebo neumíte číst.

J. Jurax 17.7.2018 12:35

Pravdivé tam bylo jen datum vydání.

J. Lepka 17.7.2018 11:30

Re: Pane Stejskale,

Upřesněte proč by měl být posera? Protože není sebevrah jako Hamáček? Protože na něj Bezpečnostní divize ANOfertu nevyšťárala nic, co by se dalo použít na vydírání nebo proto, že si ne.ere do huby jako jiní, pro které je korýtko posvátnou mantrou a pak klasické: Po mě potopa?

J. Lepka 17.7.2018 11:27

Politiku přímo nesleduji, mám rád svůj krevní tlak,

takže jsem o incidentu před PS slyšel jen přeneseně. Opravdu se to stalo, skutečně někdo něco po Andrešovi hodil, kromě silných slov? Existují nějaké důkazy, záznamy, svědectví? A pokud jsou, proč nepadlo trestní oznámení? Takhle to spíš vypadá na obvyklý výkřik do tmy : Kalousek!

V. Povolný 17.7.2018 11:12

Re: Pane Stejskale,

Souhlasím. Jen bych ale dodal, že je to problém, protože Babiš je ANO a ANO je Babiš. Nejde to oddělit. A ještě jedna věc. To Babišovo trestní stíhání jeho voličům vůbec nevadí. Nebo aspoň ne natolik, aby ho nevolili. A volili by ho zase, kdyby došlo k volbám.

J. Kočí 17.7.2018 11:06

Re: Pane Stejskale,

Ale ale, co Olomoucké státní zastupitelstvo, spolupráce policie ovládané Chovancem, uměle zadržování kauzy, aby vyšla na volby, více než desetileté zdržení atd. To považujete za normální? Tímto způsobem lze zdiskreditovat totiž každého. Např. Nečas, Čunek, Bárta a další, kteří se někomu nelíbili. Někdo to nazývá likvidace na objednávku. Důsledkem je, že už těmto kauzám dneska nikdo nevěří. Pardon, kromě vás.

Tím ovšem padá argument, proč nešla ODS do vlády.

Do vlády ODS nešla, protože Fiala 1. si myslí, že příští volby vyhraje, protože se Babiš zdiskredituje, 2. není to politik ale politolog, 3. je posera

P. Lenc 17.7.2018 10:00

Re: nic nového :-)

Nojo, ale všichni mu křivdí a on to myslí tak dobře...A ano, Kalouska nemusím, ale má pravdu, když mluví o ukňučeném Babišovi.A ten hysterický záchvat který předvedl by měl být pro jeho voliče varováním, ale to je asi zbytečný optimismus něco takového si o nich myslet.

P. Lenc 17.7.2018 9:54

Re: Pane Stejskale,

Naprosto přesné pane Kmoníčku.To si nejen myslím, ale podobně píši již drahnou dobu.

M. Mikulec 17.7.2018 9:26

Re: Někdy mám dojem, že někteří lidé spí jak medvědi

Samozřejměže Hsvel a jeho melodyboys nechtěli svrhnout komunisty. Postarali se o předlistopadovou kontinuitu. "Nepostradatelní odborníci" Jičínský a Rychetský nám napsali ústavní paskvil, tak se v tom stále plácáme.

K. Janyška 17.7.2018 9:01

Lži estébáka, obžalovaného zločince, zdá se, že i hrdelního,

nečtu... Dzp.

M. Vondráček 17.7.2018 8:46

nic nového :-)

To že AB je psychopat , předvedl naposledy minulý týden. Lže a svým lžím věří a jako správný psychopat si ze svých lží vytváří virtuální realitu .

Co jste nám to milí kobliháři zvolili ??

P. Kmoníček 17.7.2018 8:25

Re: Andrej Babiš lže jako když MfD tiskne

To Vám Štěpánek neodpustí.

P. Kmoníček 17.7.2018 8:23

Pane Stejskale,

je naprosto zbytečné připomínat fakta z nedávné minulosti. Přemýšlející člověk tato fakta zná a pamatuje si je, ale stále nadávající lůza bude na Kalouska házet špínu dál. Správně také říkáte, že ANO vyhrálo volby, a proto má právo sestavovat vládu. Ne trestně stíhaný člověk ! Opakuji to už po několikáté. Být pověřený sestavit vládu kdokoliv jiný i z předsednictva ANO mimo Babiše, tak už máme koalici ANO-ODS půl roku. A není to nic platné, protože většina zblblých Čechů to stále nechápe a problémy se sestavováním vlády hází na kohokoliv jiného než na oba viníky. Zemana a Babiše.

F. Houžňák 17.7.2018 7:51

Jo, jak Stejskal jako všichni Havloidi opakuje

lež o tom jak "Klause zvolili komunisti". No, holt Stejskal.

P. Štěpánek 17.7.2018 7:26

Někdy mám dojem, že někteří lidé spí jak medvědi

Několik let a pak se probudí a koukají jak vyorane myši, že autore? Přitom jen Babis pojmenoval realitu roku 2018. Vase jednoduche mysleni mne take fascinuje, jistě VH musel do holportu s komunisty jinak by byla nukleární válka a zánik lidstva a nic mezi tím. Tomu snad nikdo nemůže věřit.