23.3.2019 | Svátek má Ivona



DISKUSE K ČLÁNKU

Upozornění
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.


Tma iluzí



Řazeno podle času sestupně, seřadit podle času vzestupně
počet příspěvků: 531, poslední: 12.6.2018 14:33, přehled diskusí

Re: Ľuboš Blaha: Kiska nie je Slovensko.:
Autor: J. Schořík Datum: 11.6.2018 15:57

Já tam nebyl. Ani jsem to nepodporoval.

Ale Vy zřejmě ano. Tak buďte rád :).

Re: Ľuboš Blaha: Kiska nie je Slovensko.:
Autor: J. Venc Datum: 11.6.2018 15:27

Podstatná část světa zažila na vlastní kůži, co znamená válka. Opakovaně. Lidé zapomínají, toť vše.

Re: Ľuboš Blaha: Kiska nie je Slovensko.:
Autor: J. Matuška Datum: 11.6.2018 15:41

Máte pravdu. Pro mě novodobé konflikty byly pouhou geopolitickou hrou. V roce 2014, díky událostem na Ukrajině, jsem hodně změnil názory. /Velkou roli hrál také fakt, že v tom roce se připomínal začátek 1. světové války./ Nastupujícím generacím to zapomínání nemám za zlé. Třeba bitva na Piavě také za mého mládí nevzbuzovala velké emoce.../

Re: Ľuboš Blaha: Kiska nie je Slovensko.:
Autor: J. Venc Datum: 11.6.2018 15:56

Uvidíme co bude, byť výše si částečně odporujete - neb pokud píšete, že si na Rusko v moderní době nikdo netroufne zaútočit (a já souhlasím) tak čeho se ti rusové tedy bojí a proč neustále vytvářejí domnění, že jsou v ohrožení?

:-)

Re: Ľuboš Blaha: Kiska nie je Slovensko.:
Autor: J. Matuška Datum: 11.6.2018 16:27

Pane Vinci, nedělejte si ze mě legraci. Američtí vojáci /a nejen ono/ jsou jak daleko od Petrohradu?

Re: Ľuboš Blaha: Kiska nie je Slovensko.:
Autor: J. Venc Datum: 11.6.2018 16:33

A jsou tam protože chtějí napadnout nenapadnutelné Rusko anebo v rámci obav zemí (spojeneckých) s Ruskem sousedících?

Že se Merkelová kaje, :
Autor: I. Kellner Datum: 11.6.2018 14:24

a jsou od břehů EU vykopnuty lodě s inženýry a doktory?

To je pěkné. Tak teď ještě nominace V.Orbána namísto Tuska, ať je jasné, že se opět nejedná o úskočný manévr.

Těch už bylo.

Re: Že se Merkelová kaje, :
Autor: H. Omar Datum: 11.6.2018 14:25

Děkuji pěkně. Vyměnit čerta za ďábla nevidím jako přínosné.

Bezpečnostní analytik:
Autor: M. Varadinková Datum: 11.6.2018 14:23

....Pořád se jede podle stejného scénáře, a dokonce se zdá, že média už o tom informují jako o čemsi víceméně normálním. Teroristický útok tam nebo tam, osamělý útočník, měl psychické potíže, policie o něm věděla, ale nebyl považován za hrozbu a samozřejmě to nemá nic společného s islámem. Musíme se semknout a být silní a jednotní. Téměř to vypadá, že ty reakce se dělají podle dané a osvědčené šablony. Jinou věcí ovšem je, že v lidech vzrůstá nespokojenost, která se mění na směs frustrace a odporu, což se projevuje i ve výsledcích voleb. Ale stejně si myslím, že onen velký zlom bohužel nastane až po nějaké skutečně extrémní události, která už nenechá nikoho na pochybách. Buď propukne masové povstání v nějaké přistěhovalecké čtvrti, jež se promění na válečnou zónu podobnou těm na Blízkém východě, nebo se odehraje obrovský teroristický útok, jenž způsobí smrt tisíců lidí nebo zničení nějaké ikonické stavby, jakou je například Eiffelova věž. A musíme počítat také s tím, že teroristé nasadí zbraně hromadného ničení. Podobně jako kdysi bude prostě muset přijít opravdu strašlivý úder, psychologicky srovnatelný zhruba s tím, jak se v roce 1940 během několika týdnů zhroutila Francie....https://www.parlamentnilisty.cz/arena/politologove/Lide-se-vzbouri-kvuli-migraci-Hrozi-rychle-zhrouceni-varuje-EU-znamy-analytik-Skripal-Divne-Poukazuje-na-tyto-zavery-539466

Re: Bezpečnostní analytik:
Autor: M. Varadinková Datum: 11.6.2018 14:25

...Teď se musí ovšem dávat pozor na jeden hodně nebezpečný tah Evropské unie, respektive některých jejích „starých“ členů a jejich politických reprezentací. V rámci jednání o rozpočtu Evropské unie totiž začínají snahy o politické rozdělení Visegrádské čtyřky, aby Praha a Bratislava daly přednost dotacím a neposkytovaly silnou podporu Varšavě a Budapešti. Tomuhle musíme určitě odolat. Proto mě velmi pobavila kritika ve smyslu, že „noví“ členové jsou v Unii jenom kvůli penězům a nechápou, že tam jde o společné hodnoty. Přitom Unie se snaží na nás tlačit právě pouze těmi penězi. Měli bychom teď demonstrovat, že nám opravdu jde o hodnoty, a nikoliv jen o peníze. Za skutečné hodnoty Západu se dnes totiž angažují Poláci a Maďaři, ne pseudoliberální neomarxisté v Bruselu. Už dlouho je v médiích vidět trend považovat Evropskou unii a Evropu za jedno a totéž, ale musíme se naučit to důsledně oddělovat. Evropa není jenom kontinent, jsou to rovněž tradiční antické, židovské a křesťanské hodnoty, kdežto Evropská unie je stále méně funkční byrokratická struktura. Evropa tu byla před Evropskou unií a samozřejmě tady bude i po ní....

Fašistické svině urazily hvězdu. Čtu vedle.:
Autor: J. Venc Datum: 11.6.2018 13:51

Takto vytrženo z kontextu jde o dokonale kafkovský výrok, ne?

:-)

Re: Fašistické svině urazily hvězdu. Čtu vedle.:
Autor: M. Prokop Datum: 11.6.2018 14:00

Co čekáte od svině komunistické?

Re: Fašistické svině urazily hvězdu. Čtu vedle.:
Autor: J. Venc Datum: 11.6.2018 14:09

Že nebude nepodloženě a bez důkazů přilhávat, pro začátek.

1) mohla to býti nějaká opilá, vandalská svině

2) mohla to býti nějaká komunistická svině, aby mohla obvinit

fašistické svině

3) mohla to býti divoká svině, na špacíru s podsvinčaty

Re: Fašistické svině urazily hvězdu. Čtu vedle.:
Autor: M. Prokop Datum: 11.6.2018 14:37

To ale nečekáte od téhle konkrétní svině mluvčáčkovské, že ne? To by se musel zgruntu a kvaltem změnit.

Re: Fašistické svině urazily hvězdu. Čtu vedle.:
Autor: J. Venc Datum: 11.6.2018 14:42

Netroufl bych si k takovému odsudku, bez důkazu. A ještě k tomu přimotal podíl (morální, patrně) většiny politiků, neb prý k tomu mlčí.

Ubožák.

A proto nejsem a nikdy nebudu ani komunistická svině, ani mluvčím tohoto presidenta.

:-)

Re: Fašistické svině urazily hvězdu. Čtu vedle.:
Autor: M. Berka Datum: 11.6.2018 14:02

To máte těžký, nám z rodinného hrobu ukradli bronzový kříž s Ježíšem Kristem... Možná bude perspektivně lepší tam místo symbolů umisťovat odjištěný granát... :)))

Re: Fašistické svině urazily hvězdu. Čtu vedle.:
Autor: H. Omar Datum: 11.6.2018 14:05

No odjištěný by tam dlouho nevydržel... ;)))

Re: Fašistické svině urazily hvězdu. Čtu vedle.:
Autor: J. Venc Datum: 11.6.2018 14:10

Nástražný samostříl.

:-)

Jo jo, ODS je konzistentní:
Autor: P. Spáčil Datum: 11.6.2018 13:25

v otázkách fungování trestně stíhaných politiků ve veřejném prostoru.

Asi proto dala nepravomocně odsouzeného poslance Svobodu jako lídra pražské kandidátky. (:-))

Re: Jo jo, ODS je konzistentní:
Autor: M. Prokop Datum: 11.6.2018 13:30

To odsouzení Svobody je dost fraška.

Souhlas :
Autor: J. Kanioková Datum: 11.6.2018 15:32

Re: Jo jo, ODS je konzistentní:
Autor: A. Čepek Datum: 11.6.2018 13:34

Tipuji, že Vy jejich volič nejste, takže Vás to trápit nemusí. MUDr. Svoboda je ukázkou, jak snadné je vláčet politika po soudech.

Re: Jo jo, ODS je konzistentní:
Autor: H. Omar Datum: 11.6.2018 13:35

Ale vy tady se Babiše zastáváte, tak pro vás je to přeci OK. Jo vlastně není StBák, tak to vás mrzí? :)))

Re: Jo jo, ODS je konzistentní:
Autor: P. Spáčil Datum: 11.6.2018 13:43

Když všichni tak všichni, řekla babička loupežníkům. (:-))

Re: Jo jo, ODS je konzistentní:
Autor: H. Omar Datum: 11.6.2018 13:48

Marná snaha vykličkovat, že.... Ostatně jaký, že je status teď?

Co je populismus?:
Autor: M. Varadinková Datum: 11.6.2018 13:12

Je zvykem dávat pejorativní nálepku "populista" každému, kdo se snaží lidem zalíbit (podbízet se, říkat jim to, co chtějí slyšet).

Takovou nálepku si ale nezaslouží ten, kdo prosazuje něco, s čím lidé souzní, a činí tak nejen proto, aby se těm lidem zalíbil, ale hlavně proto, že ze svého vnitřního přesvědčení to považuje za správné a potřebné.

Když například Merkelová otevřela stavidla přílivu ilegálních migrantů do Německa, tak to buď považovala za správnou věc (ale v tom případě to koliduje s jejím předchozím vyhlášením, že "multikulti nefunguje"), nebo to učinila z čirého sobeckého populismu, aby předešla srdceryvným fotkám ubohých trpících dětiček, nevpuštěných do země, které by ji u voličů mohly poškodit. V té chvíli zřejmě předpokládala, že jako Mutti-zachránkyně získá populistické body. A skutečně je na nějakou dobu získala, aspoň v médiích. Opravdu ale byla přesvědčena, že dělá pro Německo správnou věc? Opravdu si neuměla představit situaci, která je v Německu dnes a k čemu ta její tehdejší krátkodechá populistická snaha se zalíbit/neznelíbit povede v budoucnosti?

Plukovník Kaddáfí:
Autor: K. Berka Datum: 11.6.2018 12:38

Zabijete-li mne, tak Evropa zčerná.

Re: Plukovník Kaddáfí:
Autor: H. Omar Datum: 11.6.2018 12:53

Globální oteplování?

Re: Plukovník Kaddáfí:
Autor: K. Berka Datum: 11.6.2018 12:59

Víte moc dobře, že Plukovník měl smlouvu s Berlusconim, že z území Libye nepustí na moře ani jednu loď s krimigranty - a svoji dohodu plnil. A taky se ho nelegálové obávali, měl pro ně nachystány pracovní tábory.

Pozn.: netvrdím, že nebyl diktátor.

Re: Plukovník Kaddáfí:
Autor: H. Omar Datum: 11.6.2018 13:02

No hurá, není nad diktátora...