26.4.2024 | Svátek má Oto


Diskuse k článku

SPOLEČNOST: Istanbulská úmluva

Přijde vám narození dalšího britského prince jako dobrá zpráva? Mně také, ale v rámci genderově korektního jazyka o dítěti prosím mluvte jen ve středním rodě, jedině plnou genderovou neutralizací totiž omezíme násilí na ženách...

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
J. Kanioková 30.4.2018 19:24

Ženy se selským rozumem stále existují.

Přeji si, aby byly víc slyšet a jejich hlas rozumu přehlušil šílený řev bláznivých aktivistek!

K. Janyška 30.4.2018 21:00

Re: Ženy se selským rozumem stále existují.

Ale houby. Každý z nás si myslíme, že selský zdravý rozum je ten náš. Když neznáme kompozitivní teorii a nemáme tedy kotvu. Já ji mám... Dzp.

J. Kanioková 30.4.2018 16:12

Omlouvám se, že tu chci vložit jiné aktuální téma,

protože dětská témata mě moc a moc tíží. Je to článek blogerky Lucie Sulovské, která je obrovsky objektivní a jejímž závěrům k určitým tématům velmi věřím. Její článek i objektivní komentář u jiného článku.

Je dítě z working class míň než královské? - https://echo24.cz/a/SSc4M/je-dite-z-working-class-min-nez-kralovske

A její komentář pod jiným článkem, s článkem moc nesouhlasím - Rodiče děti nevlastní. Smrt .. - http://jdem.cz/d3yer2

"ROZHOVOR s německým profesorem z Mnichova, který také prohlížel Alfieho Evanse a vypovídal před soudem (a kterého cituje David Černý ve svém článku, bohužel jen tu jedinou větu, která se mu hodí do krámu):

V kostce - když nemocnice odmítla další léčbu, obrátili se rodiče na ně, protože nějaký Hüber je odborník na transporty těžce nemocných dětí všeho věku. Hüber se byl na dítě podívat, ale jenom jako rodinný přítel, vyšetření doktorem zvenčí nemocnice odmítla a ani mu neumožnila nahlédnout do dokumentace léčby. Hüber dítě posoudil jako stabilní, jen s občasnými malými křečemi a jako převozu schopné. Chtěli ho převézt na kliniku v Mnichově. Haas vystoupil i při procesu, ale jeho výpověď, že v Německu by něco takového (už kvůli neslavné historii eugeniky v německé medicíně) nebylo možné, že nejde přerušit péči proti vůli rodičů a že v Německu by byl Alfie už rok na přístrojích doma, soud odmítl jako osobní názor.... Podle něj celá věc souvisí s postavením NHS v Británii jako posvátné krávy, kterou není možné ohrožovat rozdílným názorem a domnívá se, že za tím bude finanční úvaha, protože péče mimo nemocnici je třikrát dražší a Angličané se podle něj bojí, že by precedens uvolnil lavinu podobných žádostí. Upozorňuje, že případ Charlieho Garda byl odlišný; tam už byl mozek odumírající a rozpadal se systém vyživující buňky. To nebyl Alfieho případ. Ale také říká že šance na vyléčení nebyla, jenomže jde o otázku jakým způsobem ukončíme něčí život.

J. Kanioková 30.4.2018 16:13

dokonč.

V domácí péči by podle něj mohl žit plus mínus půl roku. V Německu se drží zásady, že o ukončení života má rozhodovat rodina a společnost by měla její rozhodnutí akceptovat, zejména tehdy, pokud neumí nabídnout nic lepšího.

V. Kain 30.4.2018 17:36

Re: dokonč.

Pokud se tomu šílenství nezatne tipec,tak brzy zjistíme,že se v takové společnosti nedá žít.

J. Kanioková 30.4.2018 17:52

Ano, nedá.

A potomci nám jednou zato budou chodit plivat na hroby..

Katie Hopkins se ptá... http://www.nastvanematky.cz/node/617

Vysoké školy (mnohé) jsou dnes instituce spíš indoktrinační, než vzdělávací, na západě mnohem víc než u nás a kořeny vedou do 60. let, tehdy to začínalo.

J. Kanioková 30.4.2018 18:20

Ještě skvělé video

Ošklivá pravda o rozmanitosti Katie Hopkins a Stefan Molyneux - https://www.youtube.com/watch?v=byB3a0eMhE0

M. Klas 30.4.2018 13:21

Černý Petr/Petra

To se přece se dvěma "smrdutými" kartami nedá hrát, nebo ano?

A. Alda 30.4.2018 11:53

No prostě to stvořením Evy Pán Bůh jaxi posral.

Od té doby je všechno na levačku.

D. Polanský 30.4.2018 10:17

No jo, ještě nedávno pa Zdechovský

propagoval migraci, kvóty, tvrdil, že v Dublin IV o ni nejde, viz jeho lhářský článek. Tuší, že se blíží volby, že si je potřeba zajistit život v blahobytu opět na několik let. Být v Bruselu, znamená pohádkový život bez jakékoliv nouze. Píše o tom, co mě osobně až tak nebolí, bolí mě především islamizace Evropy. Takže jak je to s Dublin IV, stále kvóty?

P. Remeš 30.4.2018 11:58

Re: No jo, ještě nedávno pa Zdechovský

Nejsem si jist, zda se nemýlíte. Můžete poslat odkaz ??

A. Reček 30.4.2018 9:51

Pokud vedení EU bude v rukou levice a liberálů nic se nezměn

Slušně napsaný článek. Jsem přesvědčen, že v eurovolbách r.2019 už nezopakují vítězství ti, kteří prosazují zvrhlou multikulturu. Propagací LDBT počínaje atd.

D. Polanský 30.4.2018 10:19

Re: Pokud vedení EU

Proč nezopakují? Podívejte se na hlasování našich europoslanců, i těch pravicových.

P. Lenc 30.4.2018 10:36

Re: Pokud vedení EU

Kteří ti "pravicoví" to jsou?

V. Církva 30.4.2018 9:42

Zarážející je že se o Istanbulské Dohodě nepíše

Pan Zdechovský se dotknul závažné úmluvy o které mainstream vůbec nepíše. Já o tom četl poprvé pred týdnem. Zdechovský to popsal poměrně dobře (aktivity “kruhu bezpečí” neznám, ty komentovat nebudu)

Političtí aktivisté se naučili svoje prasárny a zcestné ohýbání reality zabalovat do hezkých myšlenek (Je to typické především u socialistů včetně Jakobínů, komunistů, nacionálních socialistů i těch dnešních). Většina rozumných lidí samozřejmě nechce násilí na ženách, ani znečišťování přírody.

Tady ale jde o brainwash gendrismu, extrémního feminismu, zkrátka nereálných a militantně prosazovaných teorií a znásilňování názorů dětí jako za Stalinismu.

Občané tento komunismus musí odmítnout a tyto politické neziskovky odstřihnout od peněz a naopak o nich pravdivě začít psát a varovat spoluobčany Je třeba tlačit na poslance aby zákon odmítli a sdělit lidem co je třeba ANO za hlupáky, pokud to ratifikují!

J. Kanioková 30.4.2018 15:33

Přesně !

V. Braun 30.4.2018 16:43

Re: Zarážející je že se o Istanbulské Dohodě nepíše

Tak máte pravdu, že je škoda, že se o úmluvě a podobných věcech více nepíše. Lidé by se alespoň dozvěděli, že se v úmluvě nejedná o, cituji, "brainwash gendrismu, extrémního feminismu, zkrátka nereálných a

militantně prosazovaných teorií a znásilňování názorů dětí jako za

Stalinismu".

Pěkný den.

K. Janyška 30.4.2018 9:33

Tak dlouho budou ti pitomci genderovat, až úplně roze

"serou lidský svět. Staří a mladí, ženy a muži, malí a velcí, pěkní a škaredí a tak dále mají svoji funkci v něm dánu. A žádná politická deklarace ujetých dobroserských neomarxistických socialistů to nemůže změnit... Dzp.

------------------------------------------------------------------

FATA MORGÁNA SOCIÁLNÍ SPRAVEDLNOSTI.

Co je to spravedlnost ? Je to jen a jen rovnost všech občanů před soudem, právem a zákony země bez ohledu na cokoliv, je vlastností jen a jen lidského chování a nezná přívlastků.

K. Janyška 30.4.2018 9:33

Re: Tak dlouho budou ti pitomci genderovat, až úplně roze

Co je to však tzv. spravedlnost sociální ?

Je to největší nespravedlnost lidstva na sobě samém a nesmysl, který nemá svojí rozšířeností obdoby. Spočívá totiž v naivní představě, že každý má právo na stejný díl všeho dobrodiní světa, jako ostatní, ať už je sám velký nebo malý, líný nebo pracovitý, hezký nebo škaredý, chytrý nebo hloupý, nadaný nebo bez nadání. Prý má právo i na stejné počasí a prostředí, kde žije i na nové krásné a stejné auto a hodnou a krásnou manželku a ideálního muže. Všichni mají právo na stejné platy a parádní vedoucí. Prostě mají prý právo na všechno úplně stejně, zejména co se materiálních a jiných výhod týká.

Sociální spravedlnost je tedy morálním středobodem socialimu, tedy přesvědčení, že lidský svět lze zorganizovat lidmi ve jménu dobra.

K. Janyška 30.4.2018 9:34

Re: Tak dlouho budou ti pitomci genderovat, až úplně roze

Nic takového však nelze za žádných okolností dosáhnout a to z jednoduchého důvodu. To by totiž okolnosti, za kterých člověk "vzniká" a kde žije a roste a pracuje nebo taky ne, musely být absolutně stejné. Musel by mít shodně chytré a materiálně zajištěné rodiče se stejnými zájmy. Všechno by prostě muselo být stejné, včetně genetického založení lidí. To je ideální model sociální spravedlnosti.

Protože však nelze určit princip, podle kterého by se postupovalo, je to jen fata morgána, za kterou si ženou hloupí lidé, tedy socialisté všemožných druhů. Nemají ani tušení, že lidský svět řídí je a nás a ne oni a my, lidé, jeho. Nevědí, že jejich mysli jsou složeny z pravidel jediné možnosti jejich přežití a existence lidstva, spontánního řádu lidského světa. A ten se nikoho z lidí na nic neptá a sebereguluje, sebepořádává se a sebezachovává.

K. Janyška 30.4.2018 9:34

Re: Tak dlouho budou ti pitomci genderovat, až úplně roze

Je doslova špičkovou trapností, že Církev svatá, pod vlivem inspirace socialismem na přelomu 19. a 20. století a strachem před útěkem svých oveček od ní, přijala tuhle pitomost, která nemá obdoby, v roce 1931 a poté potvrdila v roce 1937, do své doktríny. Dopustila se pro mne, věřícího v Boha 50 na 50, superhříhu, když pohrdá Božím dílem. Kdyby to tak Bůh chtěl, udělal by to tak.

Důkaz zařazení křesťanů mezi socialisty se nabízí v případě největším a nejviditelnějším. Každý vidí, že socialistickou, tedy příkaznickou, EU drží nad vodou společně právě rudí a černí socialisté, kterých dobroserství, tedy neomarxismus, nezná mezí... Dzp.

Z. Lapil 30.4.2018 9:42

Re: Tak dlouho budou ti pitomci genderovat, až úplně roze

Klííd. Oni si nás Číňani všechny koupí, čímž bude civilizace obchodem dovršena a duha se rozklene nad vodami.

K. Janyška 30.4.2018 18:02

Re: Tak dlouho budou ti pitomci genderovat, až úplně roze

Ano, je to možné. Zeman je praštěný a ujetý socan... Dzp.

J. Hejna 30.4.2018 9:32

Ano

Ano, pane Zdechovský, je to v bruseli.

V. Student 30.4.2018 8:30

Dnes spíše nesouhlasím, pane poslanče.

Copak o prvoplánovou zmínku, že Lidovci nesouhlasili, ale Ano a ČSSD si podpis té stupidity prohlasovalo. Jste lidovec a děláte reklamu svému manšaftu, za to se na vás nezlobím.

Ale upozorňujete na to, že podpis jednoznačně podporuje neziskovky a indoktrinaci na školách, nicméně předtím poukazujete na vašeho Kasala, který spolupracoval s Bílým kruhem bezpečí. Rád bych vás upozornil,že i BKB je neziskovka, o které pár lety kdosi veřejně prohlásil, že ji považuje za nátlakovou skupinu, prosazující co možná nejpřísnější tresty pro pachatele.

Už je to pár let, snad se změnili, ale neziskovka si bude vždycky prosazovat svoje zájmy. Možná by vaši odborníci mohli při řešení tak závažného tématu spolupracovat i s někými jiným, než jsou neziskovky, co říkáte?

Ty příšerné problémy, které máme, pramení právě z jednostrannosti a nevyváženosti, kterou se neziskovkám daří při všech možných jednáních důležitým partnerům vnucovat. Ony totiž dost často lžou, víte?

Z. Lapil 30.4.2018 9:38

Re: Dnes spíše nesouhlasím, pane poslanče.

Pozor - významná část neziskovek jsou "poctivé nadace" podporující tu chudé a postižené děti, LDN nebo třeba taková ta zařízení, kde se vám postarají o nemohoucí babičku, když už opravdu nemůžete a MUSÍTE na víkend pryč. Tam podporují opravu hradu - co podporují, vlastníma rukama rekonstruují. Pořádající naprosto konkrétní akce pro ochranu přírody nebo dokonce: https://www.brontosaurus.cz/co-delame/kalendar-akci/detail/9894.

S námitkami proti neziskovkám "politického typu" naprosto souhlasím, jen upozorňuju, že stejně jako každé auto na silnici není zbohatlické audi, tak i většina neziskovek dělá užitečnou práci.

J. Dvořák 30.4.2018 8:22

Lidovecký soudruh

Hezký den,

poslechněte si debatu k GDPR na TV Seznamu, tolik nesmyslů od tohoto soudruha z lidové fronty jsem ještě neslyšel, jak se může vůbec k nečemu vyjadřovat....jinak jde na zde psu příjemné čtení, jd

M. Drašner 30.4.2018 8:02

Pane Braune,

kdyby se státy, osídlené nekompatibilními menšinami, aplikujícími etiku 7.stol., staraly více o prosazování již platných zákonů i vůči těmto menšinám, možná by zjistily, že podobné Úmluvy (to, že byla uzavřena právě v islamistickém Turecku, považuji za symptomatické), jsou zbytečné.

J. Pospíšil 30.4.2018 3:52

Kdyby ten Zdechovský nepodporoval tolik blbostí z Brusele,

tak bych mu i věřil, že tohle myslí fakt upřímně. Je to dobrý článek

J. Kanioková 30.4.2018 2:21

Naprostý souhlas,

to už není normální, co všechno se vymýšlí. Primárně je třeba opustit nenosný koncept lidských (sociálních, genderových, skupinových a kdovíjakých práv) a důsledně zastávat koncept práv občanských.

Kam to spěje ta naše civilizace ? Západ již dlouhé roky blbne politickou korektností, genderismem, feminismem, LGBT lobby, klimatickým alarmismem". Politická řešení takových témat ve společnosti mají prostě své meze, které jsou stále zřetelnější, zbytečnější a škodlivější. A politici neznají jiná řešení, nežli něco zakázat nebo povolit. Zakázat-povolit, zakázat-povolit, vnutit !

Bylo by dobré na toto téma zformulovat petici..