26.4.2024 | Svátek má Oto


Diskuse k článku

SLOVENSKO: Kiskův pokus o státní převrat

Kdo by si nemyslel ještě den před vraždou mladého slovenského novináře a jeho přítelkyně, že Slovensko není běžnou demokracií, asi by se mu leckdo smál a ťukal si na čelo.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
V. Braun 9.3.2018 23:28

Re: Potvrzujete pravidlo, že

Člověk, který o lidech s jiným názorem říká, že nejsou duševně zdraví se pozastavuje nad hrubostí jiných? Pane Klímo, nejste vy náhodou pokrytec?

O. Zuckerová 9.3.2018 12:27

Re: P.Papež 11.34:

Papež je vomylnej! Tu - áááááááááá !! (doufám, že neporušuji autorská práva pana Vobra!)

V. Pavelka 9.3.2018 14:44

Ostatně soudím že Kartágo musí být zničeno.

P. Lenc 9.3.2018 9:11

Nemám

Fica rád, je to Sobotka ve slovenských barvách, ale Kiska, to je želé na vodících drátech.Za článek dík, vystihuje realitu.

P. Klíma 9.3.2018 9:25

Přesné!

Š. Hašek 9.3.2018 9:35

Re: Nemám

Asi tak.

M. Valenta 9.3.2018 10:44

Re: Nemám

Nevystihuje. Snaží se omlouvat gaunery ve Ficově vládě a politice obecně.

F. Navrátil 9.3.2018 9:04

Kujme pikle, provokujme, intrikujme!

Pokud se nevyřeší vražda tuctového novinářského eléva a jeho družky, jsou všechny alternativy otevřené. Mezi konspirativními teoriemi mne zaujala obzvláště jedna. Fico musí odejít, protože je příliš proevropský, protože narušuje jednotu V 4, protože chce kráčet v hlavním proudu EU a hodlá podepsat dohodu o průběžném rozdělování islámských nelegálů. Proto by měl být nahrazen Sulíkovým uskupením, které je protiimigrantské, euroskeptické a pozor! vstřícné vůči Rusku. Ergo kladívko: Současná slovenská krize je majdan v obráceném gardu, tj. ve prospěch geopolitických zájmů Ruska. A je to! Blbost, ale nijak se svojí nedůvěryhodností neodlišuje od jiných konspirativních teorií.

R. Gramblička 9.3.2018 9:00

Od Fica je to ale gól do vlastní branky

Jednak je totiž s podivem, proč Soroša vytahuje až nyní, půl roku poté a druhak, jeho sluníčkový globalistický exministr Lajčák se se Sorošem sešel taky. Krom toho Směr za ostatních 6 let, co je u moci nasypala mimovládkám nemálo peněz, asi aby si je koupila anebo proto, že sluníčka jsou i uvnitř smeru. Krom toho má ve vládě sluničkovou ministryni Žitňanskou, která jde legislativně sluníčkám na ruku, třeba zákonem o trestání nenávistných projevů a omezujícím svobodu slova. V neposlední řadě nedělalo smeru problém se v krajských volbách podpořit na úkor vlastního kandidáta pana Luntera, mediální hvězdu celé té progresivistické fronty, kde pak spolu porazili to nejhorší "fašisticko-nacistické zlo" - Mariána Kotlebu, aby se po volbách ukázalo, že ten fiškus Lunter není tak křišťálově čistý, jak se ukázalo a před volbami dostal od vlády (čili od smeru) nevratnou půjčku 200 000 eur (5 mil Kč).

Fico, křivák jeden pokrytecký, by měl především zalézt do kouta a tiše se stydět

R. Gramblička 9.3.2018 9:02

Re: Od Fica je to ale gól do vlastní branky

chyba: není tak křišťálově čistý, jak se nám snažili média nakukat

J. Holíček 9.3.2018 10:09

Re: Od Fica je to ale gól do vlastní branky

Zloděj křičí: "Chyťte zloděje!"

J. Chaloupka 9.3.2018 8:53

Jen aby se neukázalo, že "vraždu" způsobil zhrzený

bývalý milenec té snoubenky.

J. Houška 9.3.2018 9:08

Re: Jen aby se neukázalo, že "vraždu" způsobil zhrzený

Tak ona už je to vražda v uvozovkách. Zdá se, že zanedlouho nebude jisté ani to, že ti dva někdy existovali.

P. Moravčík 9.3.2018 8:52

Správne, pán Kojzar!

Voľby prebehli, môže sa tunelovať, kradnúť. lúpiť... Voľby sa skončili, zabudnite!

Jediné, s čím sa dá súhlasiť, je trápne účinkovanie prezidenta Kisku (ktorý však sám v septembri 2017 písal o návšteve na 5. avenue na svojom webe - išlo údajne o rozhovor o cigánskej problematike na Slovensku - Ficovi sa to teraz veľmi hodilo).

M. Valenta 9.3.2018 8:36

Autorův článek

se evidentně chce vyrovnat té Zemanově špíně ze včerejška.

M. Mikulec 9.3.2018 8:35

Viníci se nehledají,

ale viníci jsou vytipovaní. Správně pan autor pojmenovává věci pravým jménem.

Ostatně o té vraždě jsem četla jeden zajímavý okrajový názor, který se nejspíš trefil do černého: "Myslím, že by si slovenská policie měla posvítit na rodinu přítelkyně toho novináře. Zdá se, že jí nějaký její příbuzný, který s ní šel jednat o nějakých penězích či majetku a chtěl ji v nejhorším zastrašit (proto měl s sebou zbraň), poté, co nic netušící novinář šel do garáže zkontrolovat autobaterii, něco řekl, ona mu odsekla, on ji v afektu praštil, a když začala ječet, zpanikařil a zastřelil ji. Novinář vyběhl a dostal to také.

Matčino chování, včetně řečí o neustálém telefonním styku s oběma, aby jí pak několik dnů nenapadlo k nim zajet a zeptat se, proč se neozývají, je velmi podezřelé, zřejmě něco tuší nebo ví. "

J. Houška 9.3.2018 8:49

Re: Viníci se nehledají,

Ano, to bude ono. Já také vždy chodím do garáže zkontrolovat autobaterii, když moje partnerka jedná s nějakým svým příbuzným o penězích či majetku.

M. Mikulec 9.3.2018 9:10

Re: Viníci se nehledají,

Tak vidíte. :-))

J. Holíček 9.3.2018 10:12

Re: Viníci se nehledají,

To víte, protože jste u toho byl a svítil mu? :-))

J. Houška 9.3.2018 10:52

Re: Viníci se nehledají,

Ne, nesvítil jsem mu. Ale myslel jsem, že to takhle dělá každý, protože autobaterie se má přece kontrolovat pravidelně.

Jen kontrolní poznámka pro pořádek: absurdnější a méně pravděpodobný scénář té události, než ten s autobaterií, už by šlo vymyslet dost těžko. Pokusil jsem se na to svým příspěvkem poukázat, ale teď už si nejsem jist, jestli to bylo pochopeno správně.

P. Pavel 9.3.2018 11:51

Re: Viníci se nehledají,

Viníky vytipovala slovenská policie, přičemž rodina to nebyla.

O. Zuckerová 9.3.2018 12:18

Re: Viníci se nehledají,

Ano, tato okolnost mne také zarazila. Neumím si takovou situaci představit...!

P. Pavel 9.3.2018 8:29

Je zajímavé, jak rusořiťolezci,

jejichž hlavním koníčkem je kydat špínu na EU, jako holásek nebo vlk a jejich místní fandové, mají najednou starost o bruselského poskoka fica a jeho podržtašky. Dostávají hysterické záchvaty jako kdyby na fica někdo spáchal atentát, přičemž jde jen o to, že jak fico tak hlavně jeho poskok kaliňák mají na triku tolik afér (zdaleka nejde jen o tu vraždu ale i o podivné kšefty kaliňáka a jeho kámošů, zametání kriminálních případů pod koberec, atd.), že by v civilizovanější zemi už dávno přišli o koryta, pokud by rovnou nešli do tepláků. Slovenské obyvatelstvo je nespokojené, opoziční strany vyzývají k odstranění kaliňáka už měsíce ne-li roky, a když se do téhle žumpy vloží slovenský prezident a vyzývá premiéra k řešení, tak to má být "státní převrat"? Něco takového mohlo napadnout jen výstavního vola.

M. Mikulec 9.3.2018 8:39

Re: Je zajímavé, jak rusořiťolezci,

Pavle, Pavle, máte v hlavě podivné škatulky. Na EU není potřeba kydat špínu, EU se diskredituje sama, svou hloupostí a nesmyslným ideologickým pácháním dobra na úkor domácího obyvatelstva. Stačí se podívat, jak dopadají volby v různých evropských zemích. Jde to pomalu, ale je to vývoj.

P. Pavel 9.3.2018 11:24

Re: Je zajímavé, jak rusořiťolezci,

Zkuste si můj komentář ještě jednou. Já tady neobhajuji EU, která si kritiku v mnoha oblastech jistě zaslouží (ale kritiku faktickou a nikoli Holáskovy z prstu vycucané bláboly, které realitu míjejí širokým obloukem), já tady pouze poukazuji na podivný rozpor, který spočívá v tom, že kydači špíny na EU a podle vlastní deklarace pravičáci (Holásek, Vlk) najednou obrazně vlastními těly brání echt levičáka a bruselského poskoka Fica.

R. Brzák 9.3.2018 8:50

Re: Je zajímavé, jak rusořiťolezci,

Asi mne kvalifikovaně posoudíte jako rusořiťolezce - ale právě schopnost Holáska vidět nedemokratičnost nejen u bruselských poskoků (mezi které samozřejmě Fico patří), ale i u jeho odpůrců by mohlo vypovídat spíše o jeho zaměření na demokratické principy, než na jednoduché - "Brusel špatný, Putin dobrý"...

Je nepochybné, že velká část slovenské společnosti je nespokojená, je zcela v pořádku, že opozice pracuje na odstranění současné věrchušky od kormidla. S tím není Holásek v rozporu. Co popisuje, je ZPŮSOB, kterým se na tom nyní pracuje a s jakým nesouhlasí. A protože na Slovensku stále ještě fungují svobodné volby a má demokratické mechanismy v parlamentu, pak je současná snaha zjednodušeně dnes nastartovaná prezidentem Kiskou tou opačnou a totiž nedemokratickou metodou.

Osobně jsem proti parlamentní demokracii. Pokud by na Slovensku byla demokracie přímá, bez volených vládců, prostřednictvím referend, nebylo by nic nesprávného na vyhlášení referenda o odstranění konkrétní smečky blbů dočasně pověřených občany k administraci společných věcí. Jenže o tohle Ficovým oponentům zřetelně nejde. Pokoušejí se naopak vytvořit tlak prostřednictvím ulice, plné spravedlivě a pochopitelně rozjitřených Slováků. Tak ať si už vyberou - chtějí rozhodovat volbami do parlamentu, nebo jednou za čas nechat rozhodnout lidi na ulicích. Lidi na ulicích mají i z mého pohledu výrazně větší právo rozhodovat o změně vedení svého státu, než jakýkoliv politik. Ale měli by tuto možnost mít i za časů nezjitřených - ne jen tehdy, když už opozice nevydrží strpět na vládních pozicích většinově zvoleného debila.

Ne každý, kdo se cítí demokratem, chápe podstatu demokracie...

R. Gramblička 9.3.2018 9:08

Re: Je zajímavé, jak rusořiťolezci,

"Je nepochybné, že velká část slovenské společnosti je nespokojená" - aby taky nebyla. Výběr mezi stávající vládou a opozicí je výběr mezi pěstí do zubů a kopancem do rozkroku.

Já jsem v posledních dvou parl. volbách volil SaS - nutno říci, že kvůli Sulíkovi, koho ale budu volit příště, fakt nevím. Spíš budu doufat, že mezi občany povstane nová vlastenecká a spíš konzervativní strana.

R. Brzák 9.3.2018 9:19

Re: Je zajímavé, jak rusořiťolezci,

Taky mám Sulíka rád. Ale obávám se , že dokud bude trvat parlamentní demokracie, Vaše pocity budou mít mnoho podkladu pro jejich trvání. Moc korumpuje - nic víc není třeba psát...

Mám v Bratislavě bratra, Vašeho spoluobčana. Nejen kvůli němu přeju Vám i Slovensku někoho, koho byste mohl volit. Ale nejraději bych Vám přál, abyste se začali postupně "stávat Švýcary"...

R. Gramblička 9.3.2018 10:22

Re: Je zajímavé, jak rusořiťolezci,

Děkuju, pane Brzáku, kéž by se to stalo

P. Pavel 9.3.2018 11:49

Re: Je zajímavé, jak rusořiťolezci,

Co mají společného svobodné volby s tím, že zkorumpovaný politik má být bezodkladně zbaven koryta, aby už nemohl páchat další zlodějiny? Přičemž není pochyb o tom, že minimálně kaliňák má na hlavě tolik másla, že by mohl v Česku během máselné krize vydělávat miliony. Ožralovi, který pod vlivem někoho zabil autem na silnici, byste taky nechal řidičák, protože ho legálně získal?

A dále si už zjevně nepamatujete, jakým způsobem ty svobodné volby na Slovensku dopadly. Pro sklerotiky připomínám, že Fico se po volbách na Slovensku přímo stavěl na hlavu, aby získal hlasy Most-Hídu, bez kterých by neměl většinu. A v pondělí už tu většinu opět mít nemusí.

Lidé v ulicích jsou příznak toho, že něco je špatně a signál pro politiky, že by měli podniknout opatření k nápravě a ne se tvářit, že se nic neděje, nebo hystericky blábolit o Sorosovi. Přičemž výzvy k řešení takové situace může označovat jako nedemokratické nebo dokonce jako pokous o převrat jen dement. Svobodné volby nejsou neomezeným souhlasem pro vládní strany na zlodějiny a zametání kriminálních činů pod koberec, jak v posledních letech činili kaliňák a fico.