18.6.2018 | Svátek má Milan



DISKUSE K ČLÁNKU

Upozornění
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.


PRÁVO: Manželství homosexuálních osob



Řazeno podle času sestupně, seřadit podle času vzestupně
počet příspěvků: 55, poslední: 9.3.2018 2:21, přehled diskusí

No, pro homosexuály:
Autor: J. Jurax Datum: 9.3.2018 2:21

je registrované partnerství. Pro heterosexuály je manželství. Tečka.

Řešení je celkem jednoduché.:
Autor: L. David Datum: 8.3.2018 22:37

Pouze potřebujeme dva Občanské zákoníky:

a) Občanský zákoník pro lidi

b) Občanský zákoník pro prasata

Fujtajbl:
Autor: M. Porubčan Datum: 8.3.2018 18:48

,,Manželství" homosexuálních osob není manželství, ale spolužití dvou nebo vícero úchyláků.

Mimořádně kvalitní text.:
Autor: A. Alda Datum: 8.3.2018 15:59

Smekám, pane.

Připojuji se.:
Autor: P. Klíma Datum: 8.3.2018 17:09

Re: Mimořádně kvalitní text.:
Autor: D. Švik Datum: 8.3.2018 18:22

Ano, fundovaný právní rozbor odborníka.

není nad tradiční svatby a manželství:
Autor: Č. Berka Datum: 8.3.2018 15:22

Nevěsta by měla být panna a hezký příklad zde: "Utrpením bývala pro nevěsty také svatební noc. Stávalo se totiž, že prvnímu aktu přihlíželi svědkové, kteří do něj dokonce zasahovali. Když ženich selhal, zbavil nevěstu panenství nejstarší družba, a v Bulharsku dokonce nejzkušenější žena. Od dob středověku bylo běžné, a církev to podporovala, aby ..." není nad tradiční manželství :-D

https://ona.idnes.cz/svatba-historie-svateb-07u-/modni-trendy.aspx?c=A140403_130309_styl_jup

Ale kdež:
Autor: J. Ticháček Datum: 8.3.2018 17:39

Žádné utrpení to nebylo. Ty nevěsty vyrůstala v kultuře, kde to bylo běžnou součástí života. A nebylo to jen v Bulharsku. Běžnou praxí to bylo i v západní Evropě, kde při spojování významných rodů se konzumace svatební noci také odehrávala před suitou svědků. A nikdo s tím neměl problém, všichni zúčastnění věděli už od dětství, o co jde.

Neváhejte do toho dnešní měřítka.

Homo-boj o adopce- "jezinkovské manévry":
Autor: J. Kanioková Datum: 8.3.2018 13:43

Děti patří rodičům, ne homosexuálním partnerům- https://sux.cz/ba48

"Udělali si z nás sociální experiment": Dramata a noční můry dětí z duhových rodin – https://sux.cz/fe0f

Adopce homosexuálních párů? Ne, děkuji – https://sux.cz/b0f9

Právo dítěte na otce a matku – https://sux.cz/b2f8

Re: Homo-boj o adopce- "jezinkovské manévry":
Autor: M. Jandáková Datum: 8.3.2018 13:59

K prvnímu odkazu:

"Platnost souboru vypršela nebo byl smazán."

Ale teď jsem si to otevřela..:
Autor: J. Kanioková Datum: 8.3.2018 18:38

https://sux.cz/fe0f - zkusím tu dát i celý odkaz, ale nějak ho rozdělím, protože předtím mi to nechtělo komentář tady vzít.. proto jsem odkaz zkrátila

"Udělali si z nás sociální experiment": Dramata a noční můry dětí z duhových rodin -

http: // www. stridavka. cz/ udelali-si-z-nas-socialni-experiment-dramata-a-nocni-mury-deti-z-duhovych-rodin.html

Ach jo, zkonila jsem to:
Autor: J. Kanioková Datum: 8.3.2018 18:44

Děti patří rodičům, ne homosexuálním partnerům -

https: // hodina. blog. idnes. cz/ blog.aspx?c=421988

nebo možná bez toho konečného s, nevím..

http://

Další krok k mravnímu rozkladu naši společnosti:
Autor: A. Reček Datum: 8.3.2018 13:03

Před 12. roky se zaklínali, že jim stačí jen tzv. registrované partnerství a na nějaké budoucí manželství či adopci děcek vůbec nemají pomyšlení. Paroubek za podpory liberálů US-DEU to prosadil v parlamentu. Teď se může chytit za nos. Chtěl být před parlamentními volbami pokrokový.

tak obecne, soudruzi, se hovori o 4 % mensine:
Autor: M. Pesat Datum: 8.3.2018 12:45

ak obecne, soudruzi, se hovori o 4 % mensine, takze cely "problem" snatku homesexualu/lesbicek je naprosto okrajova zalezitost a snadno resitelna bez hysterie. Takze, soudruzi, bulvar vytvari cehunske boure ve sklenici vody a blbe stado se na ne pravidelne chytne, hlavne kdyz jde mlatit trilionkrate vymlacenou slamu. Osobne bych rad aby poslanci soustredili pozornost/legislativni proces napr. v tzv. obchodovani s chudobou, dotace=doplatky na bydleni ci exekuce.

Cest :-)

Re: tak obecne, soudruzi, se hovori o 4 % mensine:
Autor: M. Moravcová Datum: 8.3.2018 13:37

takže pan Křeček je bulvár, my jsme blbé stádo, mlátí několikrát denně prázdnou slámu a vy jste letadlo.

Že mě vždycky kovaný soudruh svou arogancí překvapí.

:)))))))))))):
Autor: J. Kanioková Datum: 8.3.2018 13:51

Re: tak obecne, soudruzi, se hovori o 4 % mensine:
Autor: A. Nový 840 Datum: 8.3.2018 14:34

Pešat není letadlo, je to nedovzdělaný komunistický pingl. Jinak bolševik až za hrob. Navíc u něj je to genetická úchylka jako u těch bukvic. :-))

Nakonec je to úplně jedno. :
Autor: P. Kubáč Datum: 8.3.2018 11:27

Mohamedáni, které sem gay-klika pomáhá tahat, mají na tuto oblast zcela jasný názor....

Pandořina skříňka :
Autor: T. Hraj Datum: 8.3.2018 11:24

Aktivisté nežádají drobnou čistě změnu pro ně (která přeci nic nestojí), ale naopak zásadní změnu celé společnosti.

Nedopusťme redefinici pojmů.

Re: Pandořina skříňka :
Autor: M. Moravcová Datum: 8.3.2018 11:44

ano, zásadní změnu celé společnosti. To je ta sviňárna.

Neuznávám homomanželství, je to rozhodně cosi:
Autor: J. Kanioková Datum: 8.3.2018 11:10

jiného než RODINA. Ale to se ještě dá nějak "skousnout", budiž. ALE rozhodně odmítám jejich možnost adopce dětí. To je zrůdnost a náběh na nový byznys ! Odporný ! "Výroba dětí pro homosexuály" ! FUJ !

Homosexualita je problematické téma DOSPĚLÝCH, ale adopce dětí je zásadní problém pro děti ! To jejich zájmy se tímto narušují !

Adopce NIKDY !

:
Autor: J. Zaoralek Datum: 8.3.2018 10:52

Jsem samozřejmě zásadně proti, aby se definice manželství měnila podle přání homosexuální menšiny.

Mimochodem. Čelní představitelé evropských států často bědují nad tím, že evropské národy vymiraji. Že proto musíme přijímat migranty, skoro dar z nebes. :) Ovšem toto vymirani je z velké části dáno nesmyslnou ideologickou politikou: 1. Podpora interrupcí. 2. Podpora homosexuality. 3. Dítě cim dál více chápáno jako předmět, na něhož je "pravo". (Chci taky dítě, protože na něho mám právo, a nikdo mne o moje práva šidit nebude.)

Re: :
Autor: V. Kotas Datum: 8.3.2018 11:11

Mnoho z nich bezdětných a vše se přepočítává na peníze.

Manželství je rodina,:
Autor: M. Moravcová Datum: 8.3.2018 10:49

rodina je máma (žena), táta (muž) a dítě. Tečka. Ať si homosexuálové vytvářejí jaké chtějí svazky, manželství ale ať nechají rodině. Jsem i proti adopci dětí homosexuálními páry. Vždycky hrozí pohlavní zneužívání. sexuální obtěžování heterosexuálů i homosexuálů homosexuálními jedinci je dostatečně známé a časté. jen se o tom asi nesmí psát. Téměř každý můj kamarád či známý má podobnou zkušenost s obtěžováním, dokonce i některé ženy.

Bludný kruh hlouposti:
Autor: p. smatlak Datum: 8.3.2018 10:36

Nechápu jak může míti GAY pohlavní styk se ženou a naopak.Já jako hetero. kdybych se měl milovat s mužem tak by se mi udělalo na blití a stejní by to mělo býti i u homíků.,kdy by Gay měl automaticky stejné pcity při sexu se ženou,p a to stejné je u lesbičekPokud ovšem ano tak to nejsou lesby a gayové ale lidé co už nevědí co dělat roupama takže jsou to spíše lidé,kteří se asi chtějí nšjak lišit i kdž je to hrůza a proti přírodě.Já uznávám a respektuji skutečné osoby jiného sexuálního chování ale jen je li to dáno přírodou a ne naopak.,kdy už je to spíše jako modní výstřelek a pomalu in,bez skutečnosti a pravdivosti.Takže, skutečný gay nebo lesba nemohou už z podstaty zplodit děti ,jinak by to byla anomálie ,protože by to bylo scestné jako je to u příbuzných i když i tam je ten sex -muže a ženy až na tu příbuznost jinak normální což u skutečných gayů a lesb není.a je to jak píši jen něco co se ani nedá slušně popsat.

A co rozvod?:
Autor: J. Uzel Datum: 8.3.2018 10:08

V případě, že partner adoptuje mé vlastní dítě, budu o to dítě muset při rozvodu soudně bojovat, ačkoliv jsem jeho skutečný otec(rodič)?

Je to prosté:
Autor: J. Hejna Datum: 8.3.2018 9:53

"Manželství" osob stejného pohlaví je prasárna.

Evidované partnerství je zcela postačující (nikoli nezbytná)forma pro vzájemnou pomoc a může poskytnou i právo sdílení osobních údajů.

Re: Je to prosté:
Autor: Š. Hašek Datum: 8.3.2018 10:10

Přesné.

Re: Je to prosté:
Autor: F. Svoboda Datum: 8.3.2018 10:14

A to ještě prasatům křivdíme !!!

Diktatura proletariátu se už přežila:
Autor: M. Krátký Datum: 8.3.2018 9:26

tak nastupuje Diktatura menšin - a pod záštitou Krndy a dalších magorů se pořádají Pochody hrdosti za moje peníze a vy ostatní to platíte taky - tak klid a jede se dál černou nocí kolem bílých skal - kde a kdy to skončí - Bůh ví