11.5.2024 | Svátek má Svatava


Diskuse k článku

POLITIKA: Omyl soudruha Filipa

Předseda komunistů Vojtěch Filip uvedl, že na zásahu proti demonstrantům v roce 1989 nebylo nic špatného. Selhává paměť, nebo svědomí?

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
P. Han 7.3.2018 22:46

Re: Pavel Kahil není historik, ale demagog

"Nadřízená organizace nese vždy větší díl zodpovědnosti."

Ano, to tvrdíte pořád. S tím, že KAŽDÝ člen KSČ je za zločiny StB daleko více odpovědný, než každý estébák. Toto jste napsal. Takže např. za železniční neštěstí je více odpovědná uklízečka na ředitelství ČD, než strojvedoucí, který ignoroval návěst. Za profesní pochybení soudce nebo státního zástupce odpovídá vrátný na Ministerstvu spravedlnosti. Za chybnou diagnózu lékaře odpovídá každý zaměstnanec krajského úřadu jako zřizovatele nemocnice. Za vaše bláboly odpovídá živnostenský úřad?

M. Pivoda 8.3.2018 8:42

Pro akademického hlupáka P. Hana

Uklízečka, na rozdíl od člena KSČ, nemusí přísahat věrnost myšlenkám komunismu (k jejíž realizaci byla zřízena organizace KSČ). Takže zodpovědnost uklízečka nenese. Zatímco člen KSČ do té strany vstupoval při vědomí všech těch okolností - protože na rozmyšlení měl (během své kandidatury) dva roky času . Byl to tedy plně vědomý člen KSČ, nikoliv nějaký náhodný, nevědomý spolupracovník StB.

R. Langer 7.3.2018 15:18

Re: Není reakce bez předchozí akce. Čeští historici mlčí.

Jasně, chudáci dělníci. Podívejme se, kam až to dopracovali tam, kde ten komunismus nakonec úspěšně potlačili, a k tam, kde "lid" spravedlivě zvítězil.

Jinak kapitalismus NENÍ žádný mocenský systém, ale přirozený vývoj společnosti, která je postavená na rovné příležitosti pro všechny a na respektování soukromého vlastnictví. Ale k pochopení tady toho se pane Pivodo zřejmě nikdy nedopracujete.

M. Pivoda 7.3.2018 15:51

Pro demagoga Romana Langera

Ukazuje se, že Roman Langer je také demagog, nikoliv jen neznalý věci.

Přisuzuje mi něco, co jsem nikdy neřekl. To dělají demagogové.

R. Langer 8.3.2018 15:00

Re: Pro demagoga Romana Langera

Ne, vy jste to neřekl. Vy si to jenom myslíte... :-D

M. Pivoda 8.3.2018 15:26

Pro Romana Langera

Psychoanalýza vám nejde.

M. Pesat 7.3.2018 9:35

tak to urcite ano, rudobolsani lhali

"Soudruh Filip ve snaze obhájit soudruha Ondráčka bude vykládat cokoli. Zapomíná na to, že mnoho lidí má ještě dobrou paměť a ví, co byli a jsou komunisté zač"

tak to urcite ano, rudobolsani lhali, ovsem dejiny neskoncily 17.11.1989, takze uz cca 30 let uplynulo od vlad jedne strany. A pokud mohu posoudit tak vsichni co prisli po rudobolsevicich tak lhali/kradli/odklonovali, nekteri vice, jini mene ale vsichni byli/jsou +/- stejni jako rudosi, tudiz mi prijde smesne to vymezovani se vuci komunistum.V pripade soudruha farare Vodavrky potom jde o chucpe non plus ultra, protoze to je lhar a politruk jaky si nezada ani s temi nejhorsimi rudobolsany. Mimochodem, vsechny lumparny co delali rudobolsani, uplne vsechny obslahli od panbicakru/cirkvi.

Cest :-)

J. Růžička 7.3.2018 9:04

falmerovi se stejská

Celá ta rudá sebranka měla po listopadu 89 okusit na vlastních hřbetech všechno to, co páchala na lidech této země čtyřicet let. Všechno to násilí, vraždění, likvidace , zlodějiny, mučení a týrání. Jenomže holt - nebyli jsme jako oni. Bohužel.

F. Navrátil 7.3.2018 8:36

Resuscitace komunistů zahájena

Komunistická strana byla ještě nedávno stranou pohodlných poslanců, kteří si v šeru kuloárů dojednávali své politické kšeftíky. Strana pomalu odcházela s odchodem kovaných členů a mladí nepřicházeli. V těchto dnech byla protikomunistickou kampaní ve sněmovně, médiích a na náměstích pokropena živou vodou a do čela komunistů se budou drát mazaní demagogové, kteří nahradí kecálisty typu Filipa.

P. Götze 7.3.2018 7:40

Minuly rezim samozrejme byl trestuhodny. To vime vsichni. Ve dvaceti jsme ale vedeli kulove. Z pohledu dvacetileteho pesaka neni rozdil, zda zasahoval tehdy na vaclavaku, nebo za paroubka na czechkecu rekl bych. Na policejnim prezidiu a jinych vyznamnych mistech pracuji dodnes mnohem horsi pohrobci minulosti.

M. Klas 7.3.2018 8:01

Re:

Myslím, že ve 20 letech už člověk ví, co dělá - zmlátil by vlastní matku, kdyby mu to přikázali? O to více by se měl snažit svou vinu odčinit, nebo se alespoň omluvit a netvrdit, že to bylo správné.

J. Novotny 7.3.2018 9:12

Re:

Pěšák na místě nemá informace, akorát vidí, že je v početní nevýhodě minimálně 10:1. A tak musí dělat, co se mu řekne, aby přežil.

I. Schlägel 7.3.2018 8:14

Re:

Jistě, ve dvaceti jsme věděli kulové. A mnozí z nás vědí kulové ještě v padesáti a ještě se tím chlubí. To je totiž podstatou problému.

J. Fridrich 7.3.2018 6:20

„Na zásahu policejního pluku proti demonstrantům

„Na zásahu policejního pluku proti demonstrantům na Národní třídě v listopadu 1989 nebylo nic tak špatného.“

Tak to už je zcela mimo, ten soudruh-mimozemšt'an Filip nám říká, že je nebezpečné, když lidé vyjádří svobodně svůj názor - a to se v listopadu 1989 stalo - ale několikrát i před tímto datem. Nějak cudně zapomněl, že 21. srpna 1969 jeho soudruzi stříleli v Praze, Brně do lidí a byli i mrtví na náměstích a ulicích našich měst. Měl by mu to někdo " prozradit ", pokud dělá, že o tom nic neví - lidé tady komunisty prostě nechtěli, víme soudruhu Filipe..

J. Ticháček 7.3.2018 17:56

Re: „Na zásahu policejního pluku proti demonstrantům

Jenže řeč je o listopadu 89. Srpen 69 s tím má společného přibližně to samé, jako vyvraždění Slavníkovců.

M. Adler 7.3.2018 5:40

Něco je shnilého v té říši

když komunistická strana může nadále legálně existovat a její členové zastávat důležité funkce ve státním aparátu. A bezpochybně pobírat i státní příspěvky na činnost, jako by to byla normální politická strana, jako by neměla krvavou diktátorskou minulost, jakoby snad změnila svou ideologii... Soudruzi jsou nepoučitelní - ale zdá se, že také není nikdo, kdo by jim to poučení poskytl, třeba i nelaskavé. A tak se nedivme. Protože všichni víme, proč si psi lížou přirození. (Pro ty, kdo neví - protože můžou!)

J. Brunner 7.3.2018 1:10

Poslyšte

Ten Váš hrdinný boj s třicet let starými událostmi je úžasný. Kde vidíte hrozbu bývalého komunismu? U těch několika komunistů v parlamentu, když dostali nejméně hlasů v nové historii? Žádná taková hrozba neexistuje, je to kalení vody těm kdo vyhráli volby, je to kalení vody důvěře lidí v demokracii.

P. Kolar 7.3.2018 3:54

A vám je kolik, pane Brunnere?

16? 18? K takovéhlemu věku by tahle bezbřehá naivita seděla.

Prozradím vám malé tajemství:

Tahle komunistická hydra nikdy totálně neumře. A bude to pořád zkoušet a zkoušet. Jak oblbnout lidi aby jim dali aspoň trošičku moci. A krom těch skalních (KSČM) se jich tisíce překabátily na jiné idelogie kde tuší možnost kontrolovat lidi (Zelení, SocDem,...).

Celá Evropa je dneska kontrolovaná nějakou formou levice. Občas se hovoří o kulturním marxismu, neo marxismu, post modernismu - všechno levicoví sociální inženýři.

J. Brunner 7.3.2018 4:14

Re: A vám je kolik, pane Brunnere?

To je mi naprosto jasné a je pravděpodobné, že nějaký nový, nevím jak to pojmenovat, snad zmodernizovaný postismus se narodí, nejspíš na západě, nikdy to nezažili na vlastní kůži. Starý, východní komunismus se nevrátí, tak jako se nevrátilo nevolnictví. Ovšem autor vede válku se starým komunismem, vede válku s tím co bylo a nové formy a hrozby nevidí.

M. Krátký 7.3.2018 5:31

Re: A vám je kolik, pane Brunnere?

Ale vidí pane Brunere, ale nemůže se pouštět do dalších témat - to by byl dlouhatánský literární paskvil. Mě na celé věci se svobodnou existencí Komunistické strany trápí nulový praktický výsledek bádání Ústavu studující zločiny komunismu - kdy toto studium přejde do reálné a jediné správné formy zákazu této partaje ?!?!?!

I. Schlägel 7.3.2018 8:16

Re: A vám je kolik, pane Brunnere?

Až k tomu bude většinová politická vůle. Sebekvalitnější bádání Ústavu studující zločiny komunismu tomu může pouze napomoci. Zatím to vypadá, že sílí politické snahy bránit onomu ústavu v bádání.

P. Kmoníček 7.3.2018 9:17

Re: A vám je kolik, pane Brunnere?

Brunnere, nikdy to na západě nezažili? A co Německo pod vedením NSDAP ,stejné organizace jako KSČ, KSČM či KSSS ?

J. Brunner 8.3.2018 1:13

Re: A vám je kolik, pane Brunnere?

Poslední co by mne napadlo je bránit komunismus. Jen si myslím, že bojovat po třiceti letech s komunismem ala SSSR je nesmysl. klidně vznikne jiná forma a bude se tvářit líbezně a lidi na to skočí. Bude to jiná generace, která nebude mít imunitu.

V. Heidlerová 7.3.2018 4:21

Re: Poslyšte

Komunismus, označený za zločineckou ideologii a praxi, je v podstatě jednoduché učení pro jednoduché lidi se sklony k bezbřehé nenávisti a závisti. U nás latentně existuje stále, protože nebyl souzen a odsouzen. Komunisté se přelévají do jiných hnutí, dokonce to dostali stranickým úkolem po r-1989, jakmile zjistili, že nebudou potrestáni. Jsou tu stále mezi námi a škodí, jak mohou. Naše podcenění jejich vytrvalosti a chameleónství nás dovedlo do dnešní situace. Samozřejmě, že hrozba z jejich strany existuje, jen pečlivě sledujme jejich aktivity - podpora KLDR, návštěvy samozvaných ruských republik na Donbasu, obliba soudruha Putina atd.atd. Máte pravdu, že záměrné podcenění hrozby ze strany těch, kteří vyhráli volby a jejich kalení vody, demokracii škodí. Zeman-bývalý kom, Babiš-bývalý estébák - a jakými lidmi se obklopili??? S kým chtějí nebo už spolupracují? Jako by r. 1989 ani neexistoval. komunistická lež a nenávist se ve společnosti projevují víc než okatě.

J. Fridrich 7.3.2018 6:19

Re: Poslyšte

Souhlas...

I. Schlägel 7.3.2018 8:18

Re: Poslyšte

Proč by se pokrokové komunistické myšlenky okatě neprojevovaly, když většina Čechů tomu dílem tleská a dílem se o to nestará.

J. Kulheim 7.3.2018 7:14

Re: Poslyšte

Komunistou není jenom ten, kdo má červenou leitimaci. Je to zejména způsob myšlení a hierarchie hodnot.

Socialismus je vždycky a všude v principu stejný. Je jedno jestli se jedná o moskevská, bruselský, venezuelský, severokorejský ap. Končí vždycky stejně.

I. Schlägel 7.3.2018 8:19

Re: Poslyšte

Ano.

Š. Hašek 7.3.2018 11:40

Re: Poslyšte

Souhlas s panem Brunnerem.

Já bych se zaměřil na echt komunistické bojovníky typu: Valachová, Marksová, Rychetský, Štěch, Šabatová, Sobotka, ......... . Další jsou převlečení za brusele a "eurohodno".

Pokud někdo rozumí policii, tak je to Ondráček. Rozhodně tomu nehoví Udženija, nebo Langšádlová.

Nejsem volič KSČM.

P. Kmoníček 7.3.2018 12:27

Re: Poslyšte

Volič KSČM sice třeba nejste, ale komunista srdcem i duší jste jsko poleno!