16.12.2018 | Svátek má Albína



DISKUSE K ČLÁNKU

Upozornění
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.


SPOLEČNOST: Na okraj polemiky kolem kardinála Duky



Řazeno podle času sestupně, seřadit podle času vzestupně
počet příspěvků: 42, poslední: 22.2.2018 21:35, přehled diskusí

Přečíst a pochopit:
Autor: Ś. Svobodová Datum: 22.2.2018 15:25

IVK vnímá, jak rychle je společnost rozdělována a jak silně k tomu přispívají takové akce jako dopis proti Dukovi. A domnívá se, že cílem je rozpad naší společnosti, aby nebyl žádný odpor např. při prosazování Federativní Evropy a předání vlády do Bruselu.

Nevím, jak z toho pan Stejskal vyvodil nadvládu Vatikánu.

Re: Přečíst a pochopit:
Autor: I. Vermis Datum: 22.2.2018 17:33

Joj!

Re: Přečíst a pochopit:
Autor: M. Prokop Datum: 22.2.2018 20:49

Nemá rád katolíky.

Já občas taky ne, když chtějí své zvyklosti a tradice vnucovat i mně, ale koho si jmenují, volí, bonzují, to mně nechává klidným.

Souhlas - takovou prkotinou by se IVK zabývat neměl.:
Autor: V. Novák Datum: 22.2.2018 14:38

Je to ani ne bouře ve sklenici vody, spíše vlnka po vhození kostky cukru - ze které dělají kavárničtí presstituti hurikán Katrinu.

Re: Souhlas - takovou prkotinou by se IVK zabývat neměl.:
Autor: Ś. Svobodová Datum: 22.2.2018 15:44

Myslím, že se pletete. Stále rostoucí trend řešit naše domácí spory nátlakem, stížnostmi a práskáním namísto diskuze, je jasnou cestou do pekla a je třeba na to stále upozorňovat.

Naprostý souhlas..:
Autor: J. Kanioková Datum: 22.2.2018 21:32

Centrum českého žvástu IVK:
Autor: P. Rudolf Datum: 22.2.2018 14:37

se pouze dopustilo dalšího žvástu. Nic jiného bych v to nehledal a polemizovat se žvástem je totální ztráta času.

Něco jiného je však si všimnout, kdo se Duky zastává - jeden užitečný idiot Kremlu vedle druhého. Komu tedy Duka vyhovuje je jasné. A kdo má víc divizí též.

Re: Centrum českého žvástu IVK:
Autor: Ś. Svobodová Datum: 22.2.2018 15:32

Kdybyste četl celé stanovisko IVK, věděl byste, že se Duky institut nezastává. Jasně píší: ... Nejde o tento dopis, nejde o petici pro či proti Dukovi a nejde ani o samotného papeže...

Re: Centrum českého žvástu IVK:
Autor: P. Rudolf Datum: 22.2.2018 16:15

"Kardinál Duka se v posledních desetiletích zasloužil o českou katolickou církev (a nejen o ni) více než další církevní hodnostáři. Dal jí vlídnou a otevřenou tvář vůči státu i občanům, dokázal nalézt kompromis do té doby neřešitelných sporů a snažil se ji zbavit jisté zahleděnosti do sebe. Zastavil devastující souboj o katedrálu sv. Víta a přispěl k prosazení církevních restitucí. Je primasem českým. Cítí proto odpovědnost za svůj národ a právem se obává umělého vytváření muslimských minorit masovou migrací. Není bezvěrec, heretik ani neomarxistický sociální inženýr. Proto některým neomarxistickým a novolevičáckým jedincům tolik vadí, proto ho udávají do ciziny, proto všechna ta nenávist. A právě proto my cítíme povinnost pozvednout hlas na jeho podporu." (IVK)

Ale chápu, že pro, do tohoto lháře zamilované ovce, je lhaní rajskou písní.

Centrum žvástu na NP jste vy, JFPN:
Autor: J. Kanioková Datum: 22.2.2018 21:35

Re: Centrum českého žvástu IVK:
Autor: M. Prokop Datum: 22.2.2018 20:50

Nestačí číst, ještě je třeba pochopit. A to od agenta chcete moc.

Ano:
Autor: J. Kanioková Datum: 22.2.2018 21:33

Jaká pak instituce Klause,:
Autor: L. Šarina Datum: 22.2.2018 12:23

Ruska!

Pokud si v Katolické náboženské organizaci,:
Autor: L. David Datum: 22.2.2018 11:14

(údajně církve) vlivové skupiny katolíků řeší své preference, nechme je být a přejme si pouze to, aby zájmy Katolické náboženské organizace nekolidovaly se zájmy České republiky.

Především buďme vděční, že se v roce 2003 našlo dostatek poslanců, kteří ve sněmovně zabránili tomu, aby ČR uzavřela se "Svatým" stolcem konkordát - ve skutečnosti vazalskou smlouvu o podřízení ČR v mnoha závažných záležitostech "Svatému" stolci.

Uzavření konkordatu s Římem tehdy velmi silně prosazovaly temné síly v čele s nějakým Cyrilem Svobodou, ale jejich snahy byly naštěstí zmařeny, věřím, že navždy.

Re: Pokud si v Katolické náboženské organizaci,:
Autor: J. Hruška Datum: 22.2.2018 12:04

Je snad lepší, když ČR byla naoktrojována "Lisabonská smlouva" ve které se nezmiňují křesťanské kořeny Evropské civilizace, následkem čehož se nastoluje "konkordát" s Mekkou, (islámem) Saudskou Arábií. ???????????

Re: Pokud si v Katolické náboženské organizaci,:
Autor: L. David Datum: 22.2.2018 12:18

Sice jsme řešili Katolickou náboženskou organizaci, nikoliv EU, avšak dávám Vám za pravdu, že rovněž Lisabonská smlouva je smlouvou o otroctví.

Je to zvláštní a nepochopitelná věc, že naše politická reprezentace nepřetržitě leze do všech momentálně vládnoucích pihelí: Vídně, Berlínu, Moskvě, Bruseli.

Která to bude pihel další, až se bruselský domeček z karet sesype tího vlastní neschopnosti?

Napovědět může pasáž z blahopřejného dopisu Okamurovi::
Autor: J. Václavíková Datum: 22.2.2018 9:57

,,jsem přesvědčen, že nás spojuje péče o bezpečí lidí v této zemi".

Pokud chce kardinál pečovat o bezpečí lidu ruku v ruce s Okamurou, pomáhej nám Bůh!

Re: Napovědět může pasáž z blahopřejného dopisu Okamurovi::
Autor: J. Hruška Datum: 22.2.2018 12:08

(jděte) Obraťte se k čertu, ten Vám za kapku krve určitě pomůže.

Pan Stejskal by se měl držet Izraele,:
Autor: M. Prokop Datum: 22.2.2018 9:19

tam je celkem "v obraze".

O jakou cizí nadvládu se jedná je celkem jasné. Stačí vědět, že Duka se většinou vyjadřuje v prospěch národního státu, petenti nejspíš budou zastánci nadnárodní Brusele.

Re: Pan Stejskal by se měl držet Izraele,:
Autor: F. Svoboda Datum: 22.2.2018 9:49

Pane Prokope velké +

Kolik že to má Svatý Otec divizí?:
Autor: S. Ševeček Datum: 22.2.2018 9:19

Nemá žádnou ozbrojenou - má jen katolickou restituční církev v Česku. Taky dobrej oddíl.

Re: Kolik že to má Svatý Otec divizí?:
Autor: O. Zuckerová Datum: 22.2.2018 13:44

Pane Ševečku, (9. 19) měl byste být důslednější - a s Vámi všichni řvouni proti restitucím. Měli byste vytáhnout do ulic se standartami "SMRT RESTITUENTůM"!(Přece nemůžete mezi jednotlivými skupinami restituentů dělat rozdíl, to byste "ROZDĚLOVAL NÁROD"!!). Ještě byste mohl přidat své heslo "Vracet, co bylo ukradeno, je populisto-fašismus".

Re: Kolik že to má Svatý Otec divizí?:
Autor: I. Vermis Datum: 22.2.2018 17:27

Kdo se řídí evangeliem, tomu nemůže být nic ukradeno!

Proč do toho vstupuje IVK?:
Autor: M. Valenta Datum: 22.2.2018 9:12

Musíme si pomáhat, mi přátelé Moskvy a bojovníci za "svobodu", to dá přece autore rozum.

Re: Proč do toho vstupuje IVK?:
Autor: M. Prokop Datum: 22.2.2018 9:20

To je něco podobného, jako proč do toho vstupujete vy.

S klasickým strawmanem, že kdo není kamarád Brusele, je kamarád Moskvy.

Re: Proč do toho vstupuje IVK?:
Autor: M. Valenta Datum: 22.2.2018 10:13

Jak myslíte pane Prokope. Mě se ovšem ospravedlňování ruských lumpáren, včetně anexí, státem podporovaného dopingu či každoroční Klausovy účasti na pitce na ruské ambasádě k výročí vítezství (dokonce tam vlezl i v roce 2014, nedlouho po anexi Krymu, kdy i momentálně dezorientovaný Zeman vynechal!!), ze strany IVK ještě z hlavy nevykouřilo. Takže ne že ne. Klaus a jeho IVK je přítelem Moskvy a to se se vším všudy.

Pane Stejskale:
Autor: P. Lenc Datum: 22.2.2018 9:10

domnívám se, že jste ke své nechuti k IVK a Klausovi osobně pouze tento dopis a článek použil jako zbraň vůči této instituci.A pokud tomu tak není a vy jste jenom naprosto nepochopil odpornost a význam onoho dopisu, tak potom je něco naprosto špatného s vaším chápáním reality.

Kdo vy vlastně jste? :
Autor: V. Student Datum: 22.2.2018 8:55

Níže píše p. Houžňák o vaší nenávisti ke Klausovi coby důvodu, proč jste článek napsal tak, jak jste napsal. Já bych se klonil spíše k vaší nenávisti ke katolické církvi a tedy povinně k papeži, ačkoli ryzejších lidí stálo v jejím čele jen málo.

Ale myslel jsem dříve, tušíc z předchozích článků vaše programové antikatolictví, že jste jedním z "obyčejných" protestantů, kteří v sobě tuto iracionální nenávist živí tím více, čím méně důvodů k ní dnes mají.

Ale píšete "kdybych byl členem nějaké protestantské církve...". Vy tedy nejste? Čím tedy jste? Katolík ne, protestant ne...pravoslavný? Ger (konvertita k judaismu)? Vlk samotář? To je nejpravděpodobnější verze, ale pro dost nebezpečná. Myslím pro vás.

Možná svou spásu vidíte v tom, že se perete za věc židovství, obzvláště v územních otázkách dnešní Palestiny, nebo ve vyjadřování odporu k islamizaci Evropy, ale vlk samotář dříve či později zabloudí, vzpomeňte na Nietzcheho...

Re: Kdo vy vlastně jste? :
Autor: S. Ševeček Datum: 22.2.2018 9:24

Já se taky beru za "Věc židovství".

Zvonka to vyzerá, že pan Stejskal se bere za Věc sionismu.

Re: Kdo vy vlastně jste? :
Autor: V. Student Datum: 22.2.2018 9:48

Ano, to je asi přesnější.