26.4.2024 | Svátek má Oto


Diskuse k článku

Kde nic není, ani Kalousek nebere

Zažili jsme Unii svobody, teď máme Demokratický blok. Což o to, název je to pěkný, teď jde o to, aby to mělo nějaký smysl. Jde o mušketýrské souručenství čtyř sobě blízkých politických formací, tedy ODS, lidovců, TOP 09 a Starostů. Je to pěkné s tou výhradou, že dohromady dají 48 hlasů ve sněmovně, pokud se všichni dostaví, a to není ani 25 procent.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
E. Vašátko 17.11.2017 6:14

Je mi to líto, milý Astone

ale kdyby nebylo Kalouska, museli byste si ho vymyslet, aby bylo na koho nadávat. Dejte si.

V. Klepetko 17.11.2017 7:13

Re: Je mi to líto, milý pane Eduarde Vašátko,

ale kdyby Kalouska nebylo, tak by snad něco tak obludného nedokázal vymyslet ani Aston! :-)).

Sobotka je totiž symbolem zrady, Topolánek je symbolem zrady a nadvlády kmotrů, ale Kalousek... ten je symbolem zrady, nadvlády kmotrů a pokrytectví současně!

E. Vašátko 17.11.2017 7:22

Re: Je mi to líto, milý pane Eduarde Vašátko,

Doufám, že je to pouze shoda jmen a že vy nejste TV moderátorem. Pokud byste měl totiž soukromé názory jako tady prezentujete, nechápu jak můžete fungovat ve veřejnoprávní TV. Ale doufám, že jde jen o náhodnou shodu jmen.

V. Klepetko 17.11.2017 8:23

Re: Je mi to líto, milý pane Eduarde Vašátko,

Nemohu s Vámi zde diskutovat o pracovních záležitostech, bylo by to v rozporu s naším Etickým kodexem.

Takže to řeknu jen v té obecné rovině: myslím si že ve veřejnoprávním TV v poslední době sílí povědomí, že je něco špatně. A že musí nastat změna! Ale moderátoři mají při své práci na uplatnění svých vlastních názorů jen minimální prostor, takže nechápu proč by se nemohli účastnit veřejných diskusí!

E. Vašátko 17.11.2017 10:31

No comment.

J. Kanioková 16.11.2017 23:41

......

Šéf Europarlamentu chce dvojnásobně zvýšit rozpočet EU, státy nesouhlasí - https://zpravy.idnes.cz/evropska-unie-rozpocet-0v6-/zahranicni.aspx?c=A171115_101314_zahranicni_bur

V. Klepetko 16.11.2017 22:17

Jsou věci jednoduché

Koukám, že jste tu dnes opět probírali tu "Výzvu vědců" z roku 2015...

Přemýšlel jsem o tom, proč vlastně mě i po třech letech tak irituje a proč po tom Drahošovi chci, aby svůj podpis stáhnul. Když obsahově není tak hrozná, a sám jsem ve stejné době podepsal slovenskou "Výzvu k ludskosti", apelujicí k soucitu?

Znovu jsem si tu českou Výzvu přečetl... Cítím to tak že ji psal velmi zlý člověk, věty jsou formulovány záměrně tak, aby nasraly co největší počet čtenářů. Osobně mně nejvíce iritovalo toto:

"Cílem této výzvy je důrazně se vymezit proti tomu, jakým způsobem je... " atd. atd. - dále už to celé není podstatné, klíčové slovo bylo vyřčeno: VYMEZIT SE PROTI. Oni řekli : "Nejsme jako oni"! "My jsme jiní"! "Distancujeme se od vás, pomýlení zabedňenci!"

Ještě pořád cítím tu nadřazenost a přezíravě - povýšenecký tón, kterým se "vědci" v roce 2015 postavili mimo svůj lid a ztratili jakýkoliv vliv na další vývoj veřejného mínění. Úmysly byly dobré. Cesta do pekla jimi ale byla vydlážděna právě v tom roce 2015, a kráčíme po ni stále dále a dále. Odvolají své podpisy alespoň někteří signatáři?

P. Vandas 16.11.2017 22:28

Re: Jsou věci jednoduché

Především mne, na těchto povýšeneckých postojích vůči občanům a stejným dechem lokajských postojích vůči neomarxistickým bludům z EU, vzteká viditelný následek, že vědci a intelektuálové, jako celek jsou tím postiženi. A to tak, že dříve být intelektuálem nebo vědcem bylo ctí a dnes je pomalu nactiutrháním. :-):-):-)

M. Prokop 16.11.2017 22:36

Re: Jsou věci jednoduché

Pavle, dřív i teď, jak kdo a jak u koho. Jen se k tomu může vyjádřit víc lidí.

P. Vandas 16.11.2017 22:41

Re: Jsou věci jednoduché

Jistě. Jenom mi to připomíná dobu, kdy nejvědečtější vědci byli ti komunističtí s těmi správnými názory. I tehdy existovalo mnoho vědců a intelektuálů, kteří si nezadali a tak se o nich téměř nikdo nedozvěděl. Dnes o vědcích, kteří nezastávají ty správné postoje v ekologii a politice také není vidu ani slechu, protože jsou překřikováni vědci certifikovanými , kteří se jim postavili hrdě do čela. Ať mne klidně Drahoušové kamenují. :-):-):-)

V. Klepetko 16.11.2017 22:50

Re: Jsou věci jednoduché

Ten Drahouš řekl něco v tom smyslu že to moc dobře formulováno nebylo... To nestačí.

Měl by ten svůj podpis prostě odvolat a omluvit se!

P. Vandas 16.11.2017 23:31

Re: Jsou věci jednoduché

To jsou jen kecy. Nic nepochopil, ta podstata tkví v tom, co obhajuje a koho označuje za hloupějšího, než je on sám. :-):-):-)

V. Klepetko 16.11.2017 23:43

Re: Jsou věci jednoduché

Nějak jsem ho poslední době moc neposlouchal... Asi to zkusím, třeba to nějak pomůže.

Wabi Daněk... R.I.P.

"Tak jsem si řekl: synku, nač to v sobě tlumíš, vždyť nejde o blbinku, jde o tvoji duši, tak zpívej, ať to slyší každý, kdo má uši, řvi jako o život a nejlíp, jak to umíš, nehledej symboly, jdi třeba o holi, a snad to přebolí, nehledej symboly, jdi třeba o holi, a už to nebolí ..."

:-(((((

A. Nový 16.11.2017 23:59

Re: Jsou věci jednoduché

Odvolávám co jsem odvolal. :-)))

M. Prokop 16.11.2017 23:17

Re: Jsou věci jednoduché

Bylo, jest a bude, protože lidi jsou čím dál, tím stejní. Někdy ti správní byli v souladu s církevním nebo mocnářským názorem, někdo byl konformní, někdo nekonformní. Naštěstí už se dnes neupaluje, jen ostrakizuje.

Drahoš pluje s proudem.

Víc mne sere, že mezi kandidáty není nikdo mně vyhovující, než to, proč mi ten který nevyhovuje.

V. Klepetko 16.11.2017 22:40

Re: Jsou věci jednoduché

Ta Výzva zpusobila rozkol ve společnosti.

Kdyby tu Výzvu tenkrát otextovali Nedvědi, tak by to nevyznívalo jako podvod :-))))))

Stačila nějaká ta vlídná řasa na dlani.

V. Fenzel 16.11.2017 23:10

Re: Jsou věci jednoduché

....měli by ukázat tu kancelář, razítka a tak. Když už to není pravda, ať je to alespoň sranda...

Honza Nedvěd to otextoval, ale krutě se mýlil, když zpíval že to už není pravda, ono to funguje pořád.

V. Klepetko 16.11.2017 23:19

Re: Jsou věci jednoduché

Hmmm. Tak mě napadlo... "řasa na dlani"... To musela být nejspíš pěkná facka! :-))))))))) Na dlani bych romanticky očekával spíše nějaký ten chlup :-)

J. Anděl 16.11.2017 22:29

Re: Jsou věci jednoduché

Ano, to je další věc. Stálo to na počátku hnutí, které degradovalo každého, kdo nadšeně nesouhlasil, v nelidskou zrůdu (xenofoba). Mnohé normální, ač, pravda, ne dokonalé lidi. Což je strašně paradoxní v situaci, když tito se obávají příchodu statisíců normálních, ne dokonalých lidí (a žádných archetypů náboženství lásky, protože jsme na Zemi v lidském těle a ne v šestém nebi dvanácté esoterické sféry, obývané bezpohlavními poloanděly se třemi srdci) a toho, že mezi nimi jsou přimícháni regulérní agresoři, psychopati a sociopati, přicházející z prostředí s jednoznačně nikoliv povznášejícím vlivem.

M. Prokop 16.11.2017 22:40

Re: Jsou věci jednoduché

Každá společnost s pudem sebezáchovy se obává příchodu přílišného množství (statisíců, milionů?) dost odlišných lidí.

Co může být v malém množství lékem, může být ve velkém množství jedem.

J. Anděl 16.11.2017 22:44

Re: Jsou věci jednoduché

Ano, je to takhle jednoduché.

V. Klepetko 16.11.2017 22:46

Re: Jsou věci jednoduché

Milan to řekl jednoduše, ale opravdu pravdivě!

M. Prokop 16.11.2017 23:22

Re: Jsou věci jednoduché

I s možností omylu té společnosti, ale lepší řešení někoho "moudrého" z výše neexistuje. Zvláště pokud je podezření, že ono "moudré" či humanitární řešení jen reprezentuje zájmy někoho jiného.

P. Vandas 16.11.2017 23:01

Re: Jsou věci jednoduché

To je jenom částečný a neúplný popis toho, co vzbudilo odmítavou reakci u mnohých. Příchod migrantů na naše území je trvalou, či cyklickou skutečností a nikdy z toho nebyl velký problém, neb všechni příchozí se pokuouší, více či méně úspěšně na integraci do české společnosti. Ať jsou to statisíce Rusů,Ukrajinců,Vietnamců, ale i Mongolců. Všechny tyto i jiné skupiny velkého rozsahu naše společnost přijala tak vstřícně, že to nemá srovnání s realitou imigrantů v Německu, či Francii. Snad jen Holandsko je v integraci lepší i než my. Tudíž, když někdo si osobuje právo urážet obecně lidi přídomky xenofobové, rasisté či nenávistníky, tak uráží i mne. Rozdíl je totiž v tom, že všechny tyto vlny k nám přicházeli spontánně a bez výhrůžek nám, kteří jsou ochotni je přijmout. Ti, co nám mají být vnuceni však přichází s nenávistnou ideou, kterou odmítají opustit a tím nám vyhrožují.Jsem si jist, kdyby přicházeli bez znaků své nadřazenosti, slovy, činy, symboly ochotou začlenění, nebyl by žádný problém. Závěrem. Ten problém není v nás, ale v nich. :-):-):-)

V. Klepetko 16.11.2017 23:13

Re: Jsou věci jednoduché

Četl jsem zajímavou demografickou studii, podle které jsme asimilačně v Evropě vůbec nejúspěšnější! Holanďané mohou být úspěšnější v integraci. Švýcaři si také nevedou špatně. Ale my jsme možná kulturně "pohltili" imigrantů procentuálně nejvíce.

Takže když někoho asimilovat nedokážeme ani my, tak je na tom asi opravdu dost blbě :-))))))))) (z našeho pohledu)

M. Prokop 16.11.2017 23:20

Re: Jsou věci jednoduché

Prostě by mělo být na nás, koho přijmeme a koho ne. Když se spleteme, naše věc.

Problém je, pokud nám do toho někdo kecá.

V. Klepetko 16.11.2017 22:45

Re: Jsou věci jednoduché

Ano. Oni vlastně ve jménu soucitu šířili zlobu proti "nesoucitným"...

Přiznám se že jsem slovo "oikofobie" neznal - až v těchto dnech jsem ho našel v článku pana Vlka.

Asi to bude tak, že nemoc nelze léčit jinou nemocí. Respektive ji vlastně vyvolává! Zpětně.

J. Schořík 16.11.2017 20:21

Jsou složitější věci

Třeba píseň Podvod od Nedvědů..

Na dlani jednu z Tvých řas a do tmy se koukám, hraju si písničky svý co jsem ti psal..

A teď babo raď. Je ten Franta fakt takovej frajer, že dokáže hrát na kytáru a přitom mít na dlani jednu z jejích řas? Ptal jsem se ho na to osobně. Říkal že si myslí že jo, ale už neříkal co jo..

:))

H. Balzám 16.11.2017 20:34

Re: Jsou složitější věci

Tyvoe, takovej Štěpán Rak dokáže sám zahrát věc pro čtyři kytary! :-)

J. Schořík 16.11.2017 20:35

Re: Jsou složitější věci

Ale nspadne mu ta řasa na té dlani? :)