27.4.2024 | Svátek má Jaroslav


Diskuse k článku

NĚMECKO: Islamizace v r. 2016 (III.)

Proti-imigrační Alternativa pro Německo (AfD) přijala manifest vyzývající k omezení migrace a islámu. Dokument vyzval k zákazu minaretů, svolávání věřících muslimů k modlitbě a závojů zakrývajících celý obličej.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
B. Carina 15.11.2017 12:57

A to je přeci to, co je nutné k plodné diskuzi. Paní Netzerová, mohla byste psát příspěvky trochu delší, klást argument proti argumentu? Váš názor je jiný, což je fajn, chybí mi však jeho rozvedení. Zdá se mi, jako byste ho pouze deklamovala a to je k vedení diskuze málo. Pes je jedním z mála webů zabývajících se současným děním, kde stojí za to číst i diskuze pod články.

C. Horák 15.11.2017 19:49

Re:

Aha, už rozumím... Paní Netzer zjevně umí číst i psát, z čehož lze usuzovat, že má IQ vyšší, než číslo bot. Její projev tedy znamená, že je na šíření neomarxistické propagandy zainteresovaná, ať už přímo, jako zaměstnanec Ministerstva prav.. pardon, Centra pro potírání závadových názorů, nebo nepřímo, jako kdokoli, kdo má z toho cirkusu libovolný prospěch. Proto doporučuji zapomenout na naivní představy o "plodné diskusi" a spíše nakrémovat střevíc, aby lépe zajížděl mezi půlky jmenované.

J. Lambert 15.11.2017 10:18

Re: K čemu ten výčet?

Omyl, mily Studente - inteligence a vzdelani nevylucuji neznalost, hloupost ani umanutost.

PS - dle vyse uvedene odpovedi na Vas prispevek povazuje pisatelka VESKERE informace, ktere nelahodi jejimu zvracenemu pohledu na skutecnost za material za "dezinformacnich blogu". Takze uz nas dezinformuje i krotky mainstream! Hezky den.

P. Rudolf 15.11.2017 10:22

Re: K čemu ten výčet?

Paní Netzer ty informace hlupáků, manipulantů a zjevných lhářů opravdu znevažuje, a to dokonce drze tím, že je velmi často uvádí na pravou míru. Což zdejším vystrašeným Babovřeskám moc po chuti není.

Proč to ovšem dělá a na ty pitomie se nevykašle nevím, neb podle sebe druhého raději nesoudím. Ovšem tvrzení, že byste vy byl tím, "kdo by chtěl do života vnášet nějaké psychiatrické diagnostikování", předpokládám, nemyslíte vážně? Jedině, že byste měl nějakou poruchu osobnosti!

V. Student 15.11.2017 10:29

Re: K čemu ten výčet?

"...to jsem ten poslední, kdo by chtěl do života vnášet nějaké psychiatrické diagnostikování..." Takhle to znělo, pane Rudolfe. "...ten POSLEDNÍ..."

P. Rudolf 15.11.2017 10:32

Re: K čemu ten výčet?

Ano, to mi tam vypadlo. Omlovám se, neb bez toho to skutečně není tak úsměvné.

R. Neveselý 15.11.2017 11:20

Re: K čemu ten výčet?

Pan Rudolf je ovšem zaslepen a jako věrný psík šílené Netzerové se musí uchylovat k překrucování.

M. Prokop 15.11.2017 12:17

Re: K čemu ten výčet?

Obávám se, že ani sloh, ani pravopis nejsou zárukou inteligence, zvláště ne té sociální.

A. Alda 15.11.2017 9:38

Je to užitečné.

Anály jsou vždy užitečné pro ty, kdo jsou ochotni se poučit z minulosti.

I. Koreň 15.11.2017 12:50

Re: K čemu ten výčet?

Těm faktům je potřeba dát váhu podle jejich závažnosti.

Nikdo netvrdí, že uprchlíci jsou andělé. Jsou to normální lidi, často ještě s psychickými traumaty. A je jich hodně, takže podle zákona velkých čísel je mezi nimi i hodně magorů, budižkničemů a kriminálníků. To není nic neočekávaného a jsem si jistý, že tohle všechno německá vláda uvážila, než je "pozvala".

Pro objektivní zhodnocení byste ale musel porovnat statistiky kriminality migrantů se statistikami kriminality místních, a navíc vzít v úvahu, že většina příchozích jsou mladí muži s nižším vzděláním. A třeba podobnou statistiku z Čech.

Pro Vaši informaci, někde jsem četl, že v Německu mají nejvyšší míru kriminality příchozí z Balkánu.

V. Student 15.11.2017 14:14

Re: K čemu ten výčet?

Souhlasím s následující výhradou: nemyslím si, že "...tohle všechno německá vláda uvážila." Také otázka normality je tady otázkou, protože v různých oblastech se naše normy, a zdaleka nejen právní, od těch jejich dosti podstatně liší.

J. Kanioková 15.11.2017 17:19

NUVÁŽÍLA !

L. Bystrý 15.11.2017 17:42

Re: NUVÁŽÍLA !

„Nuvážíla“?! Setapouch? Sobí hnusec?

Babička Kanioková chce snad být vtipná?

Nebo to jen dnes přehnala s konzumní slivovicí, a zlískala se ještě před TV novinami?

Ať tak či tak, soudružka a soukmenovkyně Kanioková dělá našim Stranám jen ostudu. Vždy jsem tvrdil, že nechat zchátralé starobní důchodce dělat agitační práci pro mír a socialismus, pro návrat Armády Ruské federace, čili pro našeho Miloše a našeho Babiše, je prostě KRAJNĚ neuvážené a nám nebezpečné.

Takže bych poprosil soudruha řídícího důstojníka babičky Kaniokové, aby konal svou Stranickou povinnost. Čest a Nazdar!

S. Netzer 15.11.2017 18:07

Re: NUVÁŽÍLA !

„Nuvážíla“ bude spíš něco jako #covfefe.

J. Kombercová 15.11.2017 19:33

Re: NUVÁŽÍLA !

Abyste se, Švehlo, kvůli vypadlému éčku "nepotečkoval". :))

S. Netzer 15.11.2017 8:10

Vyplatí se,

číst odkazy, na které autor článku poukazuje. Zřejmě právem počítá s tím, že je nikdo nečte. Na http://sek-einsatz.de/nachrichten-sek-einsaetze/nordrheinwestfalen/bei-sek-einsatz-waffenlager-mit-schweren-kriegswaffen-ausgehoben/16489 podle autora "policie objevila obrovské množství vojenských zbraní v obchodě s potravinami poblíž mešity v Kolíně nad Rýnem".

Ve skutečnosti zastavili bavorští celníci českou dodávku, která mimo jiné pašovala několik vzduchovek.

Skutečně, "jde to rychle"! :-))))

L. Bystrý 15.11.2017 8:45

Muslimové v USA vraždí černošské děti!

My dobře víme, Frau Netzer, proč se obsah oněch článků TAK HRUBĚ odlišuje od popisu s.s. Soerena Kerna: Protože nepřítel nespí.

Ano, západní ideo-diversní centrály CÍLENĚ NIČÍ všechny pravdivé zprávy o sílícím dělnickém hnutí na Západě. SPROSTĚ CENZURUJÍ všechny zmínky o hrdinském boji členů komunistických a putinských stran za zlepšení životních podmínek západního proletariátu. A samozřejmě: Jakmile vyjde – VÝJIMEČNĚ – pravdivý článek o terorismu, tak se CIA, Mossad a BND pustí do špinavé práce. Kupříkladu, pravdivou, přímo LENINSKY pravdivou zprávu o objevu „obrovského množství vojenských zbraní v obchodě s potravinami poblíž mešity v Kolíně nad Rýnem" nahradí havlistickou lží o české dodávce, která mimo jiné pašovala několik vzduchovek.

Přesvědčte se sama, jednoduše: Na této web stránce je výčet MALÉ ČÁSTI NEJHORŠÍCH ZLOČINŮ, spáchaných muslimskými imigranty na černošských dětech: http://edition.cnn.com/2013/09/16/us/20-deadliest-mass-shootings-in-u-s-history-fast-facts/index.html Schválně, co na té stránce bude, až si ji otevřete.

Prostě: Nevěřte nikomu ze Západu, s výjimkou našich soudruhů a soukmenovců, opravdových komunistů a putinistů typu S. Kerna, bojujících za osvobození euroamerického proletariátu od kapitalismu a demokracie.

Na shledanou v lepších časech, po osvobození Evropy nepřemožitelnou Slovanskou osvoboditelskou armádou!

S. Netzer 15.11.2017 9:16

Re: Muslimové v USA vraždí černošské děti!

“We’re gonna have to have some dark days before we get to the blue sky of morning again in America. We are going to have to take some massive pain. Anybody who thinks we don’t have to take pain is, I believe, fooling you.” (s.s. Steve Bannon)

L. Bystrý 15.11.2017 9:30

Re: Muslimové v USA vraždí černošské děti!

„We shall overcome

We shall overcome, some day

Oh, deep in my heartI do believe

We shall overcome, some day!“

(s.s. Lucille Simmons & Pete Seeger)

S. Netzer 15.11.2017 9:38

Re: Muslimové v USA vraždí černošské děti!

Dnešní legitimní následníci, neobolševici https://www.washingtonpost.com/opinions/global-opinions/bolshevism-then-and-now/2017/11/06/830aecaa-bf41-11e7-959c-fe2b598d8c00_story.html?utm_term=.3977a49ef1de

L. Bystrý 15.11.2017 9:50

Re: Muslimové v USA vraždí černošské děti!

Tihle neomarxisti jsou stále drzejší, to Vám tedy povím i napíšu!

Ale my SKUTEČNÍ marxisti-leninisti-stalinisti-putinisti s nimi zatočíme, až je dopadneme!

Zatočíme s nimi jako Lenin s menševiky, sociálními demokraty a jinými podobnými, prostě se VŠEMI tehdejšími revizionisty.

Nepochybuji ani na sekundu, že Veliký Putin, největší žijící leninista, se s neomarxisty vypořádá typicky slovansky humánně, po husitsku, po leninsku, až přijde pravý čas.

„Co nechceš, aby jiní dělali tobě, udělej jim hned – a už ti nikdy nic neudělají.“ (V. I. Lenin)

V. Student 15.11.2017 14:17

Re: Muslimové v USA vraždí černošské děti!

Poslední odstavec tesat do kamene (Leninova náhrobku)!

L. Bystrý 15.11.2017 15:29

Re: Muslimové v USA vraždí černošské děti!

Pro Vaši informaci, občane Studente: Nesmrtelný Lenin neměl, nemá a nebude mít náhrobek, jednoduše proto, že je nesmrtelný.

Ano, Nesmrtelný Lenin spí v Mausoleu, a zároveň řídí Věčnou schůzi ve Věčném Kremlu; je tak jedinou bytostí v celém vesmíru, jež se vyskytuje na dvou místech současně.

Jak je to možné? Netuším; takové informace jsou nám obyčejným (= smrtelným) komunistům a putinistům skryty.

Prostě: Výroky Nesmrtelného Lenina budou tesány do náhrobku kapitalismu a demokracie, snad už brzy.

„Z východu světlo, z Východu svoboda!“

S. Netzer 15.11.2017 15:35

Re: Muslimové v USA vraždí černošské děti!

Tomu říkám spravedlivý trest.

Ani po smrti nemá ta zrůda klid.

:-)))

L. Bystrý 15.11.2017 15:54

Re: Muslimové v USA vraždí černošské děti!

Frau Netzer, o Vás je zde na NP už dostatečně známo, že ZARPUTILE hájíte evropské „hodnoty“ proti hodnotám OPRAVDOVÝM, čili našim západoasijským hodnotám.

Nemusíte proto znovu a znovu ostouzet Nesmrtelného Lenina, abyste tak dokázala, že nemáte ráda Veliké Rusko i obrozující se zemanovsko-babišistické Česko, že nenávidíte vrcholné představitele obou našich bratrských států. Nemusíte, neboť všichni pravidelní čtenáři NP, všichni roduvěrní Češi a Rusové tohle o Vás už dávno vědí.

Konečně: S námi nic nesvedete, ani Vy, ani spojené síly CIA, Mossadu a BND nedokážou zabránit vzniku Vlády národní obnovy našeho Vůdce Babiše. Ano, všichni dědičné nepřátelé naší vlasti a našeho národa nedokážou zabránit znovuzvolení našeho národního Vůdce Miloše, ani příchodu nepřemožitelné Armády Ruské federace. Nedokážete to, protože to chceme MY LID.

Tehdy bude v Čechách dobře, až kozák ve Vltavě svůj tank omyje!

Volte ANO, KSČM a našeho Miloše, pro štěstí našich dětí!

J. Kombercová 15.11.2017 8:55

Re: Vyplatí se,

Vezměte to bod po bodu (i od prvního článku ze série) a vyvraťte tak, jak jste učinil s tímto jediným bodem. I když i tohle tvrzení je pofidérní.

Přece se zase nebudete točit na jednom pětníku.

J. Kombercová 15.11.2017 8:56

Re: Vyplatí se,

Oprava: ...učinila..

J. Kombercová 15.11.2017 8:56

Re: Vyplatí se,

...zítra bude další nášup.

I. Koreň 15.11.2017 12:20

Re: Vyplatí se,

Souhlasím s Vámi, chtělo by to diskusi o každém jednotlivém bodu a ne o celku. Der Teufel steckt im Detail.

Lidský mozek si sám dělá svou statistiku. Pokud čtete výběry problémů s migranty, dojdete snadno k přesvědčení, že jsou takoví prakticky všichni. Vždyť o těch druhých nikdo nic neví. To je logické, ne?

K detailům: Bohužel nemám dost času probírat se všemi případy. Včera mě ale zaujal jeden, na který jsem se podíval: Ten o uznání manželství s nezletilou podle šaríi německým soudem. Podle rozsudku a jeho zdůvodnění šlo o to, jestli určený opatrovník nezletilé (německá sociálka) má právo jí zakazovat pobyt s manželem přes víkend. Soud zjistil, že sňatek podle platného syrského mezi zletilým manželem a tehdy 14-tiletou byl platný, dokumenty jsou v pořádku a nevěsta k němu nebyla nucena. Manželé spolu po svatbě také nějakou dobu žili. Vzhledem k tomu, že manželce bylo v době konání soudu 15, nebyla nijak zaostalá, sexuální styk je v Německu od 15 let přípustný a styk s manželem není v rozporu s nejlepším zájmem nezletilé manželky, rozhodl soud, že uzavřené manželství je v Německu potřeba považovat za platné a sociálka nemá právo určovat, kde se bude manželka zdržovat. Manželka by mohla manželství dodatečně napadnout s cílem ho zrušit, protože německé zákony jeho uzavření v Německu neumožňují, ale to neudělala.

Máte ještě pořád pocit, že soud v Bamberku posunul Německo o krok blíž k zavedení práva šaría?

V. Student 15.11.2017 14:37

Re: Vyplatí se,

Otázka sice nebyla mířena na mě, ale dovolím si odpovědět. Ano, mám ten pocit.

Pane Koreň, víte o tom, že osoby toužící po sexuálním styku (a nedejbože jej praktikující) s osobami mladšími patnácti lety jsou v ČR a mnoha dalších zemích Evropy považovány za pedofilní? Dodávám, že pedofilie je v našich sociokulturních podmínkách označována za nemoc, ovšem vůči takto "nemocným" je postupováno s tvrdostí, hraničící s hysterií- mnohaletý žalář, nucení k souhlasu s kastrací, k užívání léků vylučujících běžné sociální fungování nebo dříve dokonce zásahy do mozku (stereotaktická lobotomie se ta úžasná věc jmenuje, zkuste zagůglit).

Otázka pro vás: kastrovat muslimy, rehabilitovat pedofilii nebo zkusit koexistenci obého? Když se pedofil prohlásí za muslima, bude jeho chování normální?