23.10.2017 | Svátek má Teodor, Theodor



DISKUSE K ČLÁNKU

Nejste přihlášen/a. Vkládat příspěvky mohou pouze registrovaní čtenáři.

Formát tel. čísla "+420 xxx xxx xxx"

UBER: Budeme zase rozbíjet stroje?



Řazeno podle času sestupně, seřadit podle času vzestupně
počet příspěvků: 37, poslední: 2.10.2017 9:28, přehled diskusí

Re: Podobně::
Autor: J. Řezák Datum: 2.10.2017 9:28

Máte naprosto pravdu, i když taxikáři vám řeknou, že spoluúčast při dopravě manželky ještě není systém.

Re: Svobodný trh:
Autor: J. Schwarz Datum: 1.10.2017 22:45

A proč to ten taxikář "musí splňovat"? A čemu je toco "musí splňovat" dobré zákazníkovi?

Re: Podobně::
Autor: J. Schwarz Datum: 1.10.2017 22:41

To víte, Šimek / ten, co je západ / aRrudolf / co už je asi z golfu doma / by rádi zakázali všechno krom příjmu muslimských přišelců. Ale ani jeden v případě taxikářů nevysvětlí, k čemu je dobrá licence a znalost kdejaké ulice zpaměti v době navigací, kdy zákazník může vědět předem jak daleko pojede a za kolik a když město i prokázaným zlodějům nedokáže licenci sebrat.

Re: Ježíši, to je ubohé:
Autor: J. Schwarz Datum: 1.10.2017 22:34

Nevím. Ale vůl to je!

Re: Uber je jen jiná forma objednávky.:
Autor: J. Schwarz Datum: 1.10.2017 22:33

Ale je jasné, že "licence" pro taxikáře jsou zbytečným nesmyslem. Netřeba mít v hlavě mapu města když existuje navigace a zbytečnost licencí potvrdil pražský magistrát, který si za 25 let nedokázal poradit se zlodějskými taxikáři, kteří se stali ostudou města. Komu ze zlodějů sebrali licenci a zabránili mu dál krást?

Re: Ježíši, to je ubohé:
Autor: J. Vintr Datum: 1.10.2017 19:05

Co je nekalého na tom, když někdo poskytuje zákazníkům stejnou službu za výhodnějších podmínek. To, že taxikáři podléhají nějakým regulacim, může být zákazníkovi ukradené, protože ty regulace nemají za účel zlepšení služby zákazníkům, ale právě jen zamezení konkurence. Což je pro zákazníky negativum.

Uber je jen jiná forma objednávky.:
Autor: P. Skřivan Datum: 1.10.2017 15:17

jinak nevím, co taxikáři řeší.

Soud už řekl, že jezdí-li někdo za peníze, pak provozuje taxi a jelikož je to tak, platí pro něj všechno, jako pro ostatní taxikáře.

Re: Ježíši, to je ubohé:
Autor: R. Chodovsky Datum: 1.10.2017 11:42

Ne. Někteří jednodušší jedinci skočili na lep "vysvětlovačům", kteří se ho snaží složitě vysvětlit, aby čerpaly výhody.

Vše co dělá člověk, veškeré sebesložitější procesy se dají rozdělit na jednoduché. Nejsložitější stroj se skládá z jednotlivých dílů, které dělají jednu, jednoduchou věc.

Re: Ježíši, to je ubohé:
Autor: J. Řezák Datum: 1.10.2017 11:13

A proč ne? Jestli taxikáři zuří, tím lépe, je to odplata za jejich zlodějny a lumpárny. Ale to je marginálie. Podstatné je, že je to nový přístup, využití elektronické komunikace atd. Anebo snad šli provozovatelé kin do ulic, když se objevila televize? Prodavači snad blokují ulice na protest proti e-shopům? Vyřvávají někde pošťáci "zakažte e-maily"? Nepamatuji ani stávky strojvůdců proti low-cost leteckým společnostem, telegrafistů proti mobilům s SMS ... Na každém rohu je rákosnická večerka, ale ti šikmovocí neřvou "zničte hypermarkety". A tak bych mohl pokračovat dál. Tak proč, sakra, teď tolik vzrušení proti Uberu? Jestli ta taxikářská prasata na chvíli zablokují nějaké ulice, tím lépe. Ještě více lidí si uvědomí, s kým mají tu čest, ještě více lidí si nainstaluje Uber (jako třeb já). To si ta hovada neuvědomují, na to prostě nemají. Jen krást a dělat bordel, když se někdo prostě nedá.

Re: Ježíši, to je ubohé:
Autor: P. Rudolf Datum: 1.10.2017 9:50

Svět ale je složitý, jenom někteří jednodužší jedinci to odmítají přijmout, neb to nejspíš nejsou schopni pochopit.

Re: Ježíši, to je ubohé:
Autor: R. Chodovsky Datum: 1.10.2017 9:36

Všechno jednoduché je nekalou konkurencí všemu přeregulovanému, tudíž složitému.

Re: Ježíši, to je ubohé:
Autor: P. Rudolf Datum: 1.10.2017 8:18

UBER není konkurencí, UBER je nekalou konkurencí.

Re: Ježíši, to je ubohé:
Autor: P. Rudolf Datum: 1.10.2017 8:15

To je takové to jednoduché myšlení: někoho se zastáváš, tak jseš tutově jeho brácha! Ne, nejsem a mám jich většinou (hlavně těch pražských) plné zuby (ne všech). Chci-li ale pražskou taxislužbu dostat na úroveň třeba té londýnské, berlínské či paříšské, tak vím, že UBER cesta k tomuto cíli určitě není.

Re: Svobodný trh:
Autor: V. Pavelka 263 Datum: 30.9.2017 22:47

Ptal jsem se Svobodných"jestli lidi unesou tolik svobody , já mám Právo !slyším ze všech stran , všichi mají a znají právo a svobodu , ale nikdo povinost ,spousty náboženských a záchranářských národnostních Idiotů

Re: Ježíši, to je ubohé:
Autor: V. Pavelka 263 Datum: 30.9.2017 22:10

Pražský taxikář !To je pojem , těm sr.čům už konečně vodzvonilo !

Re: Ježíši, to je ubohé:
Autor: J. Vintr Datum: 30.9.2017 21:53

Taxislužba je podobně jako drogy, hazard a prostituce tradičním oborem, v němž se angažuje mafie. Takže větší část toho, co zákazníci zaplatí "legálním taxikářům" tvoří výpalné pro nějaké šmejdy, kteří si vytvořili právě ty podmínky, za nichž taxislužba funguje a které bránily, aby zde vznikla konkurence. Není divu, že se tato mafie snaží zlikvidovat konkurenční UBER.

Re: No, u toho Uberu je to jednoduché:
Autor: Š. Hašek Datum: 30.9.2017 21:17

Na taxikáře bych se jaksi vykašlal, aby mi ale bylo rozuměno.

Stačí schválit jednoduchou licenci i jinému. On ten Uber je pouze těžce séře, ostatně v našem socpodniku pod vedením Zaorálka jsou podnikání/trh/obchod/konkurence - samá sprostá slova.

Nikdy jsem netušil, že najednou není možno dopravovat i jinak osoby automobily s techničákem, který má řidiče s řidičákem - daně vyřeší berňák. Aha, chlapci na štaflech pláčí! Prostě u nás nic nejde. S málo papírama. Možná, že by asi zákazníkům vyhovovala nižší cena, protože je nezajímají nějaké vopičárničky, ale jen chtějí dojet k cíli, řidiče i navedou a jej jim šumák, že nezná dějiny Prahy, sedadlo má užší o tři cenťáky - to totiž všechno stojí prachy a zaměstnává referentky. No nic.

Re: No, u toho Uberu je to jednoduché:
Autor: J. Řezák Datum: 30.9.2017 21:17

Když se neuživí, tak ať jdou dělat něco jiného.

:
Autor: H. Gene Datum: 30.9.2017 21:15

Ale mají, neboj...

Re: Ježíši, to je ubohé:
Autor: J. Řezák Datum: 30.9.2017 21:12

Vy jste zřejmě taxikář, že?

Re: Svobodný trh:
Autor: Š. Hašek Datum: 30.9.2017 21:06

Ale nemusím. Autobus taky není vybaven jako tramvaj. Zkráceno.

Doufám, že si to rozumně vyložíte. Jsem alergický na monopoly, zvláště monopoly, kdy ony samy nedodržují dost pravidla - a pak se diví, že někdo přišel s jinou nabídkou, jasnou a jednoduchou. Zkráceno. Pozoruji ty chlapce taxikářské (ne všechny), jak jsou načuření, že taky zákazník půjde jinam!!

Re: Podobně::
Autor: Š. Hašek Datum: 30.9.2017 20:45

Chcete zakázat spolujízdu?

Co se mnou uděláte, když oslovím před nádražím na venkově řidiče, co přijel pro manželku a já mu nabídnu participaci na pohonných hmotách a amortizaci vozu?? Autobus nikde a taxi nikde/km za 20 Kč. Vyzkoušeno, dáte všem čipy a zakážete peníze z ruky do ruky? Zdaníte i slivovici přes plot???

Uznávám, že zcela nevystihuje situaci kolem Uberu, já jen tak, aby řeč nestála.

:
Autor: R. Tichý Datum: 30.9.2017 18:34

Uber je cerna konkurence. Prestanme buzerovat taxikare s licencemi a jinymi predpisy a bude to fer. Ale pozor, plati to ve vsech oborech! Postupem veku totiz Stat zreguloval vse, co se hybe a dycha.

Re: Ježíši, to je ubohé:
Autor: R. Chodovsky Datum: 30.9.2017 17:02

Daně jsou důležité. Z čeho by se jinak platily spravedlivé dotace a pobídky velkým nadnárodním kolosům.

Dokonce vybraným kolosům lze daně na několik let odpustit. Vždyť přináší práci.

Ježíši, to je ubohé:
Autor: P. Rudolf Datum: 30.9.2017 16:16

Na začátku privatizace v devadesátých letech se díky tomu, že šmejdi z ODS a ODA zhasli a práva se člověk nedomohl, v lepším případě po letech, vyskytli "podnikatelé, kteří neplatili daně, často ani nájmy či dodavatelům za dodané zboží. O plnění hygienických a dalších norem nemluvě. Vznikla jim tím neuvěřitelná výhoda na trhu, neb díky tomu mohli být levnější než jejich konkurence. Než je stát přivedl k zodpovědnost (jen některé z nich), tak jejich konkurence zkrachovala, v lepším případě živořila.

UBER je takový podobný pseudopodnikatel, který se vyhýbá mnohým nákladům a směrnicím a tak má proti, řádnou licenci vlastnícím taxikářům, obrovskou (neférovou) výhodu na trhu. Taxikářům v tomto naprosto rozumím a doufám, že se to státu podaří nějak rozumně vyřešit ke spokojenosti zákazníků a seriozních taxikářů.

Re: Svobodný trh:
Autor: L. Vrána Datum: 30.9.2017 15:26

Nerad bych Vám kazil Vaši radostnou představu o světlé a opravdu té pravé ořechové kapitalistické budoucnosti. Předpokládám, že dříve nebo později se těchto aktivit (Uber atd.) někdo zmocní. Předpokládám, že mafie. Budeme rádi, když to bude jenom ta malá, hodná, česká, která se občas zakecá.

Re: Podobně::
Autor: J. Šimek 066 Datum: 30.9.2017 11:07

A řidič netvrdí, že je to spolujízda na kterou nepotřebuje dodržovat nic ...

Re: Svobodný trh:
Autor: J. Šimek 066 Datum: 30.9.2017 11:05

Chci vozit lidi za prachy, potřebuju to, co musí splňovat taxikář.

Re: Svobodný trh:
Autor: J. Šimek 066 Datum: 30.9.2017 11:04

Řídíte bez řidičáku, nebo co je to za debilní dotaz?

Podobně::
Autor: Š. Hašek Datum: 30.9.2017 10:45

Víte, že jsou na světě země, kde městská autobusová doprava je přenechána gründlich soukromníkům s licencí (ta jim hrdě visí na mezistěně za řidičem), cestující nastoupí, možno vystoupit i jinde, možno přejet zastávku, která je prázdná, ...........

Při výstupu zaplatíte konstantní částku, nikoliv pásma/kilometry, doklad nedostanete - protože vo to se stará berňák spolu s plátcem daně z licence. Bacha nutno se vobčas optat, protože tam nejsou digitální GPS obrazovky kde jste, kde budete za tři minuty - protože oni pochopili, že potom by stála jízdenka desetkrát tolik a bez dotací by to zamrzlo, nejen zimou.

Vono to jezdí, interval ve dne minuty, cedule s linkou za sklem a dětičky malé se pouštějí sednout, ........ .

Nemusím dodávat, že ta země je v Evropě (vždy byla), ale nemají tam pařáty bruseledopravní machři. Přeberte si to jak chcete. Z.