22.9.2017 | Svátek má Darina



DISKUSE K ČLÁNKU

Nejste přihlášen/a. Vkládat příspěvky mohou pouze registrovaní čtenáři.

Formát tel. čísla "+420 xxx xxx xxx"

ROZHOVOR: Favoritem na prezidenta je Zeman



Řazeno podle času sestupně, seřadit podle času vzestupně
počet příspěvků: 74, poslední: 12.9.2017 22:45, přehled diskusí

Studovat, studovat...:
Autor: F. Vízek Datum: 12.9.2017 21:10

Teorie nadhodnoty filozofa tisíciletí Karla Marxe, jehož jméno nesou stovky ulic, náměstí a nábřeží na západ od nás, stojí za studium.

Není univerzity, která by se jí vyhýbala.

Připomenu, že Karel Marx zemřel 39 let před vznikem Sovětského svazu.

Re: Studovat, studovat...:
Autor: M. Prokop Datum: 12.9.2017 22:45

Problém není ve studiu, ale v aplikaci.

Rakovinu také třeba studovat, ale ne aplikovat.

docela jsem se pobavil:
Autor: Z. Pešek Datum: 12.9.2017 18:56

Fakt dobrý a ještě se zasmál - Halík jako Gargamel, oni jsou si podobní i vizuálně..........

:
Autor: K. Kořinek Datum: 12.9.2017 16:34

Jakle, Jakle nadhodnota je jedna z mala jistot jako Slunce. Proto kvuli ni zahynuli miliony zivotu. Jedni z ni nechteji pustit jako chlup a tak ji brani a druzi by ji chteli dostat, kdyz ji vytvorili !

Jezuskote, vy jste ekonom ???:
Autor: J. Kanioková Datum: 12.9.2017 20:19

Hrozný žvást..

Ano od Babiše moc dobrého nečekejme:
Autor: R. Morava Datum: 12.9.2017 16:31

"Babiš nic neudělal proti diktátu Bruselu, proti nebezpečí přidělování přistěhovalců, pro snížení daní. Zato toho udělal hodně pro šikanování lidí, kteří chtějí normálně poctivě žít."

Sice není Babiš hloupý ekonom, a částečně souhlasím že berňák má z podnikatele dostat daň. Co jsem ale slyšel finanční úřady jdou dnes až šikanózní po těch malých podnikatelích, ale na ty velké nemají. Pokud se zaměří na ty velké, nemám problem. To ale teď znamená i finanční podvod Čapí hnízdo.

Jakl patřil vždy:
Autor: A. Alda Datum: 12.9.2017 15:16

k těm nejchytřejším lidem na Hradě.

Re: Jakl patřil vždy:
Autor: L. Němec Datum: 12.9.2017 15:38

Bez diskuze je to tak. Svědčí o tom třeba ten jeho výrok o tom, že Halík je černokněžník a patří do pohádky.

Re: Jakl patřil vždy:
Autor: R. Morava Datum: 12.9.2017 16:26

Ten Halík se mi na tom článku líbí nejvíc. Nevím kde to Jakl vzal, jestli to vymyslel a bylo zde bylo použito poprvé, díky pane Jakl, moc jsem se nasmál.

Re: Jakl patřil vždy:
Autor: L. Němec Datum: 12.9.2017 17:45

Přesně.

Já když něco čtu od Jakla, tak se tomu směju od začátku do konce.

Politické klima:
Autor: L. Němec Datum: 12.9.2017 12:44

Teď mi teprv bylo vysvětleno, že za to zamračený politický klima můžou havlisti, po dlouholetym útoku na samotnou podstatu demokratický politiky.A výsledkem že prej je to, že lidi politiky a politiku nenáviděj, i když si je sami vybrali. Já jsem třeba v roce 98 ještě volil Klause ( naposledy ), kterej tenkrát mobilizoval všechny občany proti levici, a po prosranejch volbách uzavřel skvělou oposmlouvu a Vašek dostal jako držhubný post šéfa parlament. Myslel sem si , že je Vašek šašek a podvodník a začal jsem ho nenávidět. Jenže voni za to za všechno můžou havlisti.

Tak děkuju, pane Jakl, za vysvětlení.

Re: Politické klima:
Autor: M. Prokop Datum: 12.9.2017 12:57

Těžko říci, zda za to havlisti (P&L) mohou, nepochybně na tom mají značný podíl. O špinavosti politiky, která jim občas nebyla nakloněna, se namluvili a napsali dost, to nějaký ten vliv má.

Konec konců, i na tom roku 1998. Kdo se zapřisáhl, že s Klausem do vlády ne a ne?

Re: Politické klima:
Autor: L. Němec Datum: 12.9.2017 13:04

Maj ouplnou pravdu. pane Prokop. Já jsem si ale až do dneška myslel, že jsem blbej já sám, že jsem tenkrát tak volil, jak jsem volil, a cejtil jsem se podvedenej a začal nemít rád toho šaška, ale dneska jsem se dozvěděl od pana Jakla, že za to za všechno můžou havlisti a voddych jsem si.

Re: Politické klima:
Autor: M. Prokop Datum: 12.9.2017 13:55

Jak výše podotknuto, za vše ne, mají jen nějaký ten podíl.

Souhlasím s panem Haškem (8:08), že článek má ...:
Autor: M. Bílý Datum: 12.9.2017 12:26

.... jako obvykle hlavu a patu a to přesto, že můj názor na Miloše Zemana je odlišný od názoru pana Jakla. Tak to na světě chodí a není slušné autora jiného (obvykle jen dílčího) názoru urážet. Bohužel se to na diskuzních stránkách Neviditelného psa zhusta dějě. Ale asi se s tím nedá nic dělat.

Jestli je Mlhoš stejně kvalitní favorit, jako byl bicykl :
Autor: J. Lepka Datum: 12.9.2017 10:46

téhož jména, je již předem rozhodnuto, ať se snaží jakákoliv hlásná trouba klausovic fanklubu.

Re: Jestli je Mlhoš stejně kvalitní favorit, jako byl bicykl :
Autor: M. Prokop Datum: 12.9.2017 11:12

Máte-li na mysli pana Jakla, tak on se nesnaží, on konstatuje, na dotaz.

Re: Jestli je Mlhoš stejně kvalitní favorit, jako byl bicykl :
Autor: P. Lenc Datum: 12.9.2017 11:20

Nojo, ale když to je "hlásná trouba klausovic fanklubu".V tomto případě pan Lepka musí konstatování brát jako "tu hlásnou troubu" i když za cenu, že se stává sám troubou.

Re: Jestli je Mlhoš stejně kvalitní favorit, jako byl bicykl :
Autor: V. Javora Datum: 12.9.2017 15:45

Ovšem nikoli hlásnou, že.

Re: Jestli je Mlhoš stejně kvalitní favorit, jako byl bicykl :
Autor: J. Lepka Datum: 12.9.2017 20:35

Jak jste vtipní! Škoda že už skončilo Televarieté, tam byste měli šanci! Jo a to nemluvím o Ein Kessel Buntes, to byl pocuc.

S některými tvrzeními plný souhlas až na to,:
Autor: D. Stirský Datum: 12.9.2017 10:38

že Babiš šel do politiky z jediného důvodu: Z touhy po moci. A pak bych Klausovu intimovi doporučil návštěvu psychologa, neb on, i kdyby psal článek o pěstování hrachu či o výrobě tabulkového skla, musí se otřít o Havla. Což už je patologické. EU má sto a jeden nedostatek, leč nevím, jaká by byla po našem odchodu česká zahraničně politická orientace. Údělem menších států (s několika výjimkami - Švýcarsko) jest, že v zájmu své bezpečnosti se k někomu většímu přimknout musí. A nebude-li to nikdo na západě, zbývají již jen mocnosti východní. Ovšem rozpadne-li se EU, bude to z valné části vina jejích politiků. Babiš: On není demokrat proto, že demokracii nerozumí a nechápe. Agrofert na demokratických zásadách fungovat nemůže, to by byl chaos. Jenže on chce takto - jak jest zvyklý z holdingu - řídit i stát. A ten skupinou podniků s jedním šéfem není.

Re: S některými tvrzeními plný souhlas až na to,:
Autor: M. Prokop Datum: 12.9.2017 10:45

Když on ale Venda Pleticha prsty v té diskreditaci pravice měl, usilovně se o ni se svými nohsledy snažil. Tak se nedivte, že to někdo připomene.

No a ta nutnost "přimknutí": Je-li k dispozici někdo větší, s podobnými názory a zvyklostmi, dojde k tomu přirozeně. Proto jsme se po "plyšáku" přirozeně přimkli na Západ. Současný problém ale je, že ze Západu se nám oknem vrací to, co jsme tehdy dveřmi vykopli, tedy byrokratický socialismus, zatím ne rudý, ale jen oranžovozelený (a to ani nemluvím o připrchlících 3i). A potom babo raď, samostatnost je drahá a pracná, Východ nepřijatelný, Západ škodlivý.

Nedivte se, že prozíravější lidé, včetně pana Jakla, zvažují alternativy.

EU nepotřebujeme, stačí NATO!:
Autor: P. Vaňura Datum: 12.9.2017 11:44

EU PODKOPÁVÁ obranyschopnost Evropy nejvyšší možnou měrou, protože importuje nepřítele DOVNITŘ. A takovéhoto nepřítele pak dokáže zlikvidovat jen nějaký nový Stalin.

Ano, :
Autor: P. Lenc Datum: 12.9.2017 10:10

jak píše pan Hašek níže, článek má hlavu a patu.Dík za něj.

The Jakl´s same old vicious story:
Autor: M. Valenta Datum: 12.9.2017 8:59

Zeman je požehnání a "Havlisté" mají na svědomí Babiše. Je to ale přesně naopak. Zeman je neuvěřitelný průšvih a Babiše vytvořili naši diletantští politici a hlavně Klausova cílená diskreditace pravicové politiky.

Re: The Jakl´s same old vicious story:
Autor: R. Tesařík Datum: 12.9.2017 9:57

Ano, pravda láska rozrochnila co se dá.

Re: The Jakl´s same old vicious story:
Autor: M. Prokop Datum: 12.9.2017 10:36

Kde konkrétně jste našel, že "Zeman je požehnání"?

O diskreditaci pravicové politiky se usilovně snažila a snaží levice s vytrvalou pomocí P&L. Zpytujte svědomí (máte-li jaké)!

Re: The Jakl´s same old vicious story:
Autor: M. Valenta Datum: 12.9.2017 11:21

Když někdo podle Jakla tlumočí "skutečné zájmy českého člověka" (ta věta je už sama o sobě šílená), tak je to dle mne "požehnání pro český národ". A netvrdím, že to nelze interpretovat i jinak. Třeba "průšvih, pech, šlamastika, brynda, pěkná kaše .....". Můžete pokračovat.

pz.:Fakt Vám nepřipadá divné, že zatímco Havel seděl v bolševické base, tak Klaus úřadoval se soudruhy v prognosťáku a jezdil po stážích?

Re: The Jakl´s same old vicious story:
Autor: M. Prokop Datum: 12.9.2017 12:22

V článku to stojí takhle: " Nejenže tlumočí skutečné názory českého člověka, zatímco ostatní chtějí občany vychovávat."

Mně se ty názory nijak nelíbí, ale pan Jakl konstatuje, že množství občanů ty názory má a to má, bohužel, pravdu.

Obávám se, že z nelásky k k jiným názorům pana Jakla se uchylujete k fabulaci.

Ne, divné mi to nepřipadá. Stejně tak bych se mohl otázat, zda vám nepřipadá divné, že Klaus měl nějakou IMHO správnou představu o možnostech transformace komunistické ekonomiky a politiky na tržní a demokratickou, kdežto Havel byl v těhle oblastech spíše jurodivý. Prostě každý je jiný. Doba po plyšáku, kdy Havel byl velmi dobrá ikonka navenek a Klaus odvedl doma tvrdou práci, byla z tohohle pohledu skoro ideální.

Havel byl dobrý za bolševíka, jako jeho odpůrce. Když bylo třeba budovat, zaplať pánbůh za Klause a pár dalších.

Re: The Jakl´s same old vicious story:
Autor: S. Donát Datum: 12.9.2017 12:29

Nesouhlasíte s žádnými názory prezidenta Zemana? Já to mám tak půl napůl, občas souhlasně pokyvuji hlavou, občas nikoliv, ostatně jako u spousty jiných lidí. Mohl by také volit trochu jinou formu, ten jeho přezíravý arogantní způsob mi příliš nesedí. Co mi ale vadí ze všeho nejvíc, že nedokáže uznat svoji chybu, přehodnotit svůj postoj a případně se omluvit (např. jako v kauze Peroutka). A pak samozřejmě tanečky kolem Mynáře a jeho prověrky.

Jinak vaše hodnocení Havel vs. Klaus považuji za velmi výstižné.