27.4.2024 | Svátek má Jaroslav


Diskuse k článku

USA: Jih proti Severu

„Po rasistické demonstraci v Charlottesvillu jsme obdrželi velké množství komentářů od našich diváků k promítání filmu ‚Gone with the Wind“ [česky ‚Jih proti Severu‘]. Jako organizace, jejímž posláním má být bavit, vzdělávat a přinášet lidem, kterým sloužíme, poučení, nemůžeme nadále promítat tento film, který je tak necitlivý k velkému segmentu naší místní populace,“ prohlásil Brett Batterson, zástupce biografu The Orpheum v Memphisu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
D. Novak 1.9.2017 21:15

Re: Když se u nás vysílal

Jako bílý hetrosexuální muž se necítím žádnou sexuální či etnickou skupinou utlačován. Jak by takové utlačování mělo probíhat?

H. Lukešová 1.9.2017 20:54

Re: Když se u nás vysílal

No měla jsem doplnit bílý heterosexuální muž.

Samozřejmě že je spoustu bílých homosexuálů...

D. Novak 1.9.2017 20:46

Re: Když se u nás vysílal

Já jen upozorňuji, že Amerika se nám dává za vzor demokracie, a přesto tam byla někde legální až do roku 1965 rasová segregace. Je rasová segregace slučitelná s demokracií?

D. Novak 1.9.2017 20:44

Re: Je to absurdní

Uvědomují. Jenže Demokrat na tehdejším (a i dnešním) jihu je něco jiného než Demokrat ze Severu. Tamní Demokraté byli konzervativci.

D. Novak 1.9.2017 20:42

Re: Když se u nás vysílal

Technická. Bílí muž nemůže být součástí sexuální menšiny?

D. Novak 1.9.2017 20:41

Re: Když se u nás vysílal

Mě to v klidu nenechává. Jen mi trošku vadí, že si Židé monopolizují utrpení. Jako by JEN ONI trpěli. Paradoxní je, že když vyhrál negr-Jesse Owens na OH 1936 v Berlíně, tak se považuje za políček rasistickému nacistickému Německu, ale tenhle černošský atlet si některých státech tehdejších USA nesměl sednout vedle bělocha ve veřejné dopravě, nesměl jít na stejné WC, do stejné knihovny, telefonní budky atd. Zdá se mi, že pokud by Adolf likvidoval jen komunisty a sociální demokraty, tak by byl pro mnohé psí diskutéry přijatelný. Ale on pak hubil i Židy.... .

H. Lukešová 1.9.2017 18:15

Re: Na tohle by bylo jediné řešení

"Dáma" nezná kodex diskutéra. :-( Že se má polemizovat s názorem, s příspěvky (ad rem) ne napadat člověka osobně (ad hominem). Ale takoví jsou už neomarxisté (nacibolševici), každého, kdo nesdílí jejich neomarxistické postoje urážejí a napadají, dost často i fyzicky, např. běsnící lůza ANTIFA po celém světě, v Německu brutálně napadali aktivisté z ANTIFY, politiky z AfD či lidi, kteří mají odpor k živelné muslimské invazi.

P. Han 1.9.2017 18:01

Re: Na tohle by bylo jediné řešení

Já jsem ten výraz použil pro vaše ideje a jejich barvu, vy ovšem, jak je vaším zvykem, pro lidi. Pan Vintr je běžné oslovení, které ovšem vám soudružkám nic neříká. Čest vaší práci, pitomá krávo.

S. Netzer 1.9.2017 17:25

Re: Na tohle by bylo jediné řešení

"Ksindl" jste vy, pravičáci z leknutí, kteří hlásáte myšlenky, za které by se nemuseli stydět ani Rudí Khmérové.

Nazvat takové stvoření pánem je vrchol drzosti.

J. Zeman 1.9.2017 17:22

Re: Je to absurdní

Ono je to opravdu hrůza, protože jak to tak pozoruji na amerických diskusích, tak ani tam vlastně většina těch mladejch ani už neví. A nejspíše proto, že ta snůška levičáckých výmyslů, předkládaná jim na školách jako "historie" jakož i soustředěná masírka v médiích jim KuKluxKlany apod. stejně jako Konfederativisty zřejmě umně spojila s údajnou pravicí a nyní s Trumpem, zcela bez ohledu na to, že to byli právě Republikáni, kteří proti otrokářství a rasismu jako první v USA výrazně vystoupili stejně jako pak proti těm KuKluxKlanům, Rudým košilím apod.

Rovněž ona nynější opozice proti ilegálnímu přistěhovalectví je na politické úrovni prakticky ne nějakým bojem proti příslušníkům jiných ras (drtivá většina přistěhovalců do USA jsou tak jako tak rasově běloši nebo nanejvýš mulatští a mestičtí míšenci) ale prakticky bojem proti tomu, aby ve společnosti existovaly rozsáhlé gheta prakticky společensky vyloučených menšin - protože jak jinak většinou asi ti ilegálně přistěhovalí mexičani apod. skončí, než jako v nejlepším případě chudá levná pracovní síla bez přístupu ke kvalitnímu vzdělání (protože to je v USA velmi drahé) i v dalších generacích a v horším případě jako členové zločineckých gangů.

A to vlastně je ještě procházka růžovým sadem oproti většině ilegálních imigrantů do Evropy. - Středo a jihoameričani jsou stále relativně gramotní, obvykle křesťanského vyznání bez supremacistických názorů islámu a tudíž bez sklonů k nábožensko-politické radikalizaci - tedy alespoň dokud se nedostanou do spárů extrémistických ideologií americké ultralevice...

P. Han 1.9.2017 17:18

Re: Na tohle by bylo jediné řešení

Příspěvek pana Vintra je sice radikální, ale nejspíš proto, že si nedovede jinak poradit právě s tím "rudým" zaměřením značné části univerzit. Soudruzi si opravdu "nedovolili" rozpouštět univerzity. Pouze jim určili "politicky korektní" - ve svém pojetí - náplň studia. Přesně tak, jak vy to děláte dnes. Takže si tu rudou barvu nechte pro sebe. I když teď se ji snažíte prezentovat jako zelenou či duhovou, je to pořád stejný ksindl.

M. Prokop 1.9.2017 16:59

Re: Heine měl prostě pravdu.

Nejen Mein Kampfu. Celkové nesvobody.

M. Prokop 1.9.2017 16:58

Re: Heine měl prostě pravdu.

Jo, už začínají taky blbnout. Ale pořád ne tolik, jako v Evropě.

M. Prokop 1.9.2017 16:56

Re: Když se u nás vysílal

Dotaz byl na soudruha 721.

H. Lukešová 1.9.2017 16:42

Re: Když se u nás vysílal

Opožděný je pan Novak 721, a vy, ne já a dějiny si zopakujte vy sám. Já neschvaluji jižanské otrokářství, jak se nám snažíte předhodit vy neomarxisté, já pouze tvrdím, že i jiní lidé trpěli stejně ne-li více než otroci na Jihu.

No a nyní můžou být rovnoprávní černoši šťastní, že žijí v USA a ne v Africe...A teď se uplatňuje diskriminace naruby, bílý muž je nejvíce utlačován na úkor etnických a sexuálních menšin.

H. Lukešová 1.9.2017 16:39

Re: Je to absurdní

No a teď Ku-KLux-Klan předhazují republikánům a Trumpovi, který jasně řekl, že násilnosti páchali, jak náckové KKK tak levicoví výtržníci na straně druhé.

V. Kun 1.9.2017 16:37

Re: Když se u nás vysílal

Pí Lukešová není jen opožděná, ale z dějin nezná nic!

TĚŽKÁ PRÁCE OTROKŮ? Vždyt měli komunizmus!! Otrokář se o ně postaral - dal jim ubytování, jídlo a hlavně VŠICHNI MĚLI PRÁCI, jako za socializmu!! Akorát byli nesvobodní, jako Češi za ostnatými dráty.

Však Marx si právě k svému dílu bral vzor z otrokářského řádu.

V. Kun 1.9.2017 16:27

Re: Je to absurdní

Pane Zemane, je to až HRŮZA, že podstatných příspěvku jako je Váš,

se lidé nevšimnou!!

BYLI TO PRÁVĚ DEMOKRATÉ jak jste to napsal!

Jenže všivácká, levičácká media se právě hlásí ke lživé straně "CROOKED HILLARY"!

V. Student 1.9.2017 16:03

Svět o ničem?

Bradbury ve své knize 451° Fahrenheita zdůvodňuje pálení knih m.j. tím, že jedny v nich uráželo to, jiné ono. Důsledkem bylo pár publikací typu požárnických příruček a seriály, kde se řehnili čím dál větším kravinám, protože nic závažného v nich nesmělo zaznít. Kdo vlastnil knihy, tomu je spálili i s barákem. Je to ještě scifíčko, nebo už ne?

Konstruování „nové“ společnosti zbavené její historie a „osvobozené od předsudků“ tím, že zničím její historii, přece ničím jiným není!

M. Moravcová 1.9.2017 16:01

Re: Souhlas

ano, asi tak

S. Netzer 1.9.2017 15:59

Re: Na tohle by bylo jediné řešení

Jste ještě radikálnější, než byli vaši soudruzi.

Ani ti si nedovolili něco tak barbarského, jako "rozpustit všechny univerzity "humanitního" a ekonomického zaměření".

S takovými jako jste vy, by se společnost určitě "začala vracet k normálu". K tomu vašemu rudému "normálu".

J. Schwarz 1.9.2017 15:58

Re: Církev má s obrazoboreckým hnutím velké zkušenosti.

Špatné. V německu by měla být socha Hitlerova na každém náměstí.

J. Schwarz 1.9.2017 15:55

Re: Když se u nás vysílal

Mohli by vysílat film jak žili a jak se tehdy měli černoši jinde. Vaše nápady jsou jako bojovat proti kapitalismu poukazováním na skutečnost, že meziválečná krize byla tak strašná že pracující neměli ani na mobil. Konečně podobnou argumentaci jsem osobně viděl na východním Slovensku za bolševika - jen místo mobilů figurovaly automatické pračky a televize.

J. Zeman 1.9.2017 15:55

Je to absurdní

Uvědomují si ti podporovatelé Demokratické strany, co teď chtějí zakazovat filmy, odstraňovat konfederační pomníky a údajně tak demonstrují proti rasismu, že to byla právě Demokratická strana, která vedla konfederační vojska a ty pomníky vytvořila stejně tak jako třeba Ku Klux Klan nebo Rudé košile?

S. Netzer 1.9.2017 15:53

Re: Heine měl prostě pravdu.

Zajímavá logika.

Podle ní "měli" v Německu Hitlera v důsledku zákazu Mein Kampfu.

J. Schwarz 1.9.2017 15:51

Re: Souhlas

No, my jsm si nabili hubu po válce s komunismem, a to blbnutí nás stálo zaostávání ve všech oblastech. Jen kvůli komunistickému šílení nás "západ" o pár desítek let předběhl. Teď máme šanci srovnat krok - pokud si teda ideologické šílenství spolu se západem nezopakujeme.

J. Jurax 1.9.2017 15:39

Re: Církev má s obrazoboreckým hnutím velké zkušenosti.

Ehm - Vy se po pádu nacismu setkáváte na každém kroku se symboly nacistického režimu? Já si toho v Germánii fakt nevšiml - pravda, jen co turista, ale stejně ... kudyže to vedou Vaše kroky?

Druhý odstavec nekomentuji, zabředli bychom - jen bych připodotkl, že obecně jistě semtam v médiích lze vidět nějakou komunistickou zrůdu a estébáka - možná dokonce častěji než v Germánii byvšího člena Stasi a komunistu byvšího i současného stejně zrůdného, není-liž pravda?

J. Tichy 1.9.2017 15:36

Re: Heine měl prostě pravdu.

Ale kdepak ! V USA s jejich politickou korektnosti vyrazuji treba knihy Marka Twaina z knihoven, protoze se tam pise o cernochovi Jimovi jakozto o negrovi a navic tam funguje zly Indian !

J. Vintr 1.9.2017 15:31

Re: Když se u nás vysílal

Dnešní černoši v Americe by měli deně děkovat bílým otrokářům, že žijí v Americe a ne někde v Africe. Přesněji řečeno za to, že vůbec žijí, protože v té Afice by se jich naprostá většina vůbec nenarodila, protože některý z jejich předků by zemřel dřív, než by stačil zplodit potomky.

J. Vintr 1.9.2017 15:26

Na tohle by bylo jediné řešení

okamžitě rozpustit všechny univerzity "humanitního" a ekonomického zaměření, jejich personál poslat "do výroby" (nejlépe do dolů), všem jejich absolvetům sebrat diplomy a vysvětlit jim, že to, čím strávili několik let života, nebylo vzdělávání, ale oblbování a vyházet je z politiky, vedoucích míst státních úřadů a na stát napojených instucí a také z veškerých sdělovacích médií. Pak by se snad mohla společnost začít vracet k normálu. Totéž v bledě modrém platí i o Evropě.