26.4.2024 | Svátek má Oto


Diskuse k článku

SVĚT: Multikulturalismus zešílel

Obhájci dvou michiganských lékařů z Indie a jedné z jejich manželek, kteří byli 22. dubna obviněni velkou porotou a obžalováni ze zmrzačení genitálií dvou sedmiletých dívek, mají v úmyslu použít náboženskou svobodu jako argument obhajoby svých muslimských klientů.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
J. Anděl 17.7.2017 11:53

Re: Zenská NENÍ islámská zvyklost, natož náboženský rituál,

S nejvyššími duchovními autoritami je to v islámu ostatně složité...

S. Netzer 17.7.2017 12:17

Re: Zenská NENÍ islámská zvyklost, natož náboženský rituál,

"My" nepřipouštíme nic.

Je to trestný čin.

J. Anděl 17.7.2017 12:40

Re: Zenská NENÍ islámská zvyklost, natož náboženský rituál,

Omlouvám se, koho myslíte tím "my" v tomto případě? Šíitské muslimy?

S. Netzer 17.7.2017 12:44

Re: Zenská NENÍ islámská zvyklost, natož náboženský rituál,

Patřilo pod L. Popovský, sorry.

J. Anděl 17.7.2017 12:50

Re: Zenská NENÍ islámská zvyklost, natož náboženský rituál,

Aha, v pořádku, díky.

J. Anděl 17.7.2017 12:50

Re: Zenská NENÍ islámská zvyklost, natož náboženský rituál,

Ovšem jestli je to trestný čin podle islámského práva, pak nemám, co dodat. Jestli podle třeba německého (a islámského ne), pak to za pozornost ještě stojí.

S. Netzer 17.7.2017 12:58

Re: Zenská NENÍ islámská zvyklost, natož náboženský rituál,

Ublížení na zdraví je snad univerzálním trestným činem, nebo ne?

Zeptejte se Lukešové, ta má právnické vzdělání.

H. Lukešová 17.7.2017 13:20

Re: Zenská NENÍ islámská zvyklost, natož náboženský rituál,

A jaképak vzdělání máte vy? Máte-li vůbec nějaké...

S. Netzer 17.7.2017 13:25

Re: Zenská NENÍ islámská zvyklost, natož náboženský rituál,

Jak souvisí kočky s ženskou obřízkou?

R. Langer 17.7.2017 13:33

Re: Zenská NENÍ islámská zvyklost, natož náboženský rituál,

Zkus zapřemýšlet, pátá kolono. Jo, ty nemáš čím! :-D

J. Anděl 17.7.2017 13:43

Re: Zenská NENÍ islámská zvyklost, natož náboženský rituál,

Já právnické vzdělání nemám, paní Lukešové se ptát nebudu. Pokud je něco klasifikováno jako ublížení na zdraví, pak ano, je. Propíchnutí uší na naušnice tak klasifikováno není. Podle mě obřízka takovým ublížením je.

S. Netzer 17.7.2017 13:53

Re: Zenská NENÍ islámská zvyklost, natož náboženský rituál,

Propíchnutí uší snad nemá podobné zdravotní důsledky jako ženská obřízka.

J. Anděl 17.7.2017 13:56

Re: Zenská NENÍ islámská zvyklost, natož náboženský rituál,

Ale vždyť jo, s tím já souhlasím. Ale tak to, že si něco myslím, ještě neznamená, že vím, že se tak na to dívá i zákon a všichni právníci.

Pokud se tak na to legislativa v Evropě dívá stejně a jednoznačně, bez výjimek, pak jsem spokojený. Pokud si rozumíme v tom, že ani nechceme, aby se v tomto ohledu legislativa (a uplatňování-vymáhání zákona) změnila ve prospěch "náboženské svobody", tak je to prima.

Děkuji.

S. Netzer 17.7.2017 14:27

Re: Zenská NENÍ islámská zvyklost, natož náboženský rituál,

Jeden snad nemusí být právníkem, aby věděl, že existuje hierarchie hodnot, a že zdraví nebo dokonce i život jsou hodnoty, která jsou nadřazeny, v tomto případě pomyslné náboženské svobodě.

J. Kombercová 17.7.2017 15:11

Re: Zenská NENÍ islámská zvyklost, natož náboženský rituál,

Vy máte tu teorii hezky seštudovanou, ale praxe 500 000 obřezanýách žen v Evropě nějak tu vaši teorii nepotvrzuje. Kecy v kleci a skutek utek.

J. Václavíková 17.7.2017 22:35

Re: Zenská NENÍ islámská zvyklost, natož náboženský rituál,

A dalo to těch 500 000 k soudu? Nebo o čem to píšete, když je tu řeč o právních aspektech?

J. Anděl 17.7.2017 15:12

Re: Zenská NENÍ islámská zvyklost, natož náboženský rituál,

Souhlasím. Ne všichni to tak vidí (fanatici různých směrů a orientací). Jsem rád, že se shodujeme.

V. Novák 17.7.2017 15:01

Re: Zenská NENÍ islámská zvyklost, natož náboženský rituál,

Vlastně teoreticky by to měl být harám čin i podle islámského práva, protože to nepřipouští mrzačení lidí jinak než jako trest za zločin. Proto otroky-kleštěnce "vyráběli" pro turecké a arabské harémy křesťanští mniši kdesi v Nubii. Byli na to specialisté.

Ovšem... ani toho vrchního muftího ne a ne poslechnout... Zvyky jsou halt železné košile a islám nebyl v jejich mýcení dostatečně tvrdý.

J. Anděl 17.7.2017 15:10

Re: Zenská NENÍ islámská zvyklost, natož náboženský rituál,

Taky si myslím, že by to měl být harám, dává to smysl. Ale jak píšete o těch zvycích, je to tak.

Tak alespoň musíme být dost tvrdí my. Nemusíme to vymýtit v Africe, ale v Evropě by to bylo fajn.

J. Pospíšil 17.7.2017 15:34

Re: Zenská NENÍ islámská zvyklost, natož náboženský rituál,

Jj, tenhle muftí je dost liberální.

Před pár roky dokonce povolil i používání toaletního papíru.

S. Netzer 17.7.2017 15:38

Re: Zenská NENÍ islámská zvyklost, natož náboženský rituál,

V Egyptě zakazuje ženskou obřízku i zákon, nejen fatwa.

J. Pospíšil 17.7.2017 15:45

Re: Zenská NENÍ islámská zvyklost, natož náboženský rituál,

Ten káhirský vrchní muftí je fakt liberální. Schvaluje jen většinu trestů smrti, co mu posílají soudy a předpokladem exekuce je jeho souhlas a povolil používání toaletního papíru dřív, než ten autorit v Turecku, o kterém píše Kuras.

http://www.reflex.cz/clanek/komentare/63709/benjamin-kuras-slava-turecti-islamiste-povolili-konecne-toaletni-papir.html

J. Pospíšil 17.7.2017 15:49

Re: Zenská NENÍ islámská zvyklost, natož náboženský rituál,

Omluva, trvalo to tak dlouho, než to asi někdo přečetl, nebo stroj zapracoval, takže jsem to poslal dvakrát.

V. Novák 17.7.2017 17:58

Re: Zenská NENÍ islámská zvyklost, natož náboženský rituál,

No, v Turecku jsem byl nejednou i nedvakrát - a toaleťák všude tam, kde jsem ho potřeboval, byl k dispozici.

Ovšem jak píše cestovatel Kořenský (a nejspíš i jiní) je takové řádné omytí mnohem hygieničtější než použití toaleťáku. O situaci (opět nezřídké), kdy člověk dostane řídký případ s hustým běháním a po několika vytřeních má patřičné místo tak odřené, že další tření je utrpením, se ten kohoutek s čistou vodou při levé ruce velmi ocení...

H. Lukešová 17.7.2017 9:33

Říká se, že kdo nemá rád zvířata, nemá rád ani lidi...

Takto se muslimové u nás chovají ke zvířatům: Viděla jsem kočky, kterým utrhali nohy a vydloubali oči, s utrženými hlavami, stažené zaživa z kůže, se zlámanou páteří a končetinami

http://euportal.parlamentnilisty.cz/Articles/17499-takto-se-muslimove-u-nas-chovaji-ke-zviratum-videla-jsem-kocky-kterym-utrhali-nohy-a-vydloubali-oci-s-utrzenymi-hlavami-stazene-zaziva-z-kuze-se-zlamanou-pateri-a-koncetinami.aspx

Proto se muslimové chovají k nám bílým Evropanům tak, jak se chovají

S. Netzer 17.7.2017 9:45

Re: Říká se, že kdo nemá rád zvířata, nemá rád ani lidi...

"Erika Magdaléna Peprná" aka Erika Hájková, vyznamenaná Bludným balvanem roku 2016, je navýsost důvěryhodný pramen, zrovna tak jako její otec Petr Hájek, držitel stejného vyznamenání.

R. Tesařík 17.7.2017 9:53

Re: Říká se, že kdo nemá rád zvířata, nemá rád ani lidi...

A co říkáte té obřízce?? Nic , že.

S. Netzer 17.7.2017 10:00

Re: Říká se, že kdo nemá rád zvířata, nemá rád ani lidi...

Hájková je taky obřezaná? Na mozku?

R. Tesařík 17.7.2017 10:02

Re: Říká se, že kdo nemá rád zvířata, nemá rád ani lidi...

Vy taky.

I. Břízová 17.7.2017 10:09

Re: Říká se, že kdo nemá rád zvířata, nemá rád ani lidi...

Ta ženská, nebo co to je, se vůbec nestydí?!!