26.4.2024 | Svátek má Oto


Diskuse k článku

USA: Na Trumpa s kanónem

Na úvod tohoto článku musím napsat něco, čemu se anglicky říká „disclaimer“: Nejsem fanouškem Donalda Trumpa.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
F. Vízek 31.5.2017 0:07

Vidím to jinak...

Trump předvolební a povolební je nebe a dudy, jak to ještě nikdo jiný v takové míře nepředvedl.

U tohoto prezidenta tvrzení vyřčené ráno může být v poledne popřeno, aby večer bylo opět potvrzeno.

To je u nejmocnějšího muže světa, který ovládá spouštěč k jaderné katastrofě, velmi nebezpečné.

Jeho chování je nezralé, nepředvídatelné, proto nebezpečné.

Rád bych se mýlil.

J. Kanioková 30.5.2017 20:59

1*

V. Pavelka 30.5.2017 17:19

No

Jak říkáte , Liberálové se nám vybarvili. A to se nepsalo o tom co se dělo po Záplavách Misisipi v Převážně černošském New Orleanu.

V. Kain 30.5.2017 20:01

Re: No

Trump řekne to co si myslí a nemusí to balit do nějakých stupidních a omletých frází.S těmi politickými evropskými lojzky jednal jako s onucemi a oni si ani jiné jednání nezaslouží.

M. Krátký 30.5.2017 15:51

Donald Trump je překvapením pro celý svět

a to takto : 1. pitomci kolem Obamy a Hillarky budou prskat ještě dlouho, 2. druhá polovina lidstva už skoro nedoufala, že by v USA mohlo dojít k nějaké radikální změně - a ejhle. zaplať pándůh za něj, že se konečně pohnou ledy a rozčeří stojaté vody. A pokračuji - Merkelovic Andělka a ten pitomec Macron v Paříži se taky můžou uvztekat - držím palce a vydržím - hezký den. PS : horší už to být nemůže, snad Trump zatočí i s tou muslimskou pakáží

V. Pavelka 30.5.2017 18:06

Re: Donald Trump je překvapením pro celý svět

Přijde mi to jak po válce , nástup komunistické mládeže , jak ti čestní a spravedliví a pokrokoví , Vylučovali ze svých řad, ty zpátečníky, váhavé a reakčníky . Oni přece jsou ti co mají pravdu !

J. Kanioková 30.5.2017 20:56

:))))))))

O. Mayer 30.5.2017 15:13

viz poslední odstavec..

.. na rozdíl od autora bohužel nevidím, že by z Trumpa zatím lezlo něco jiného než řeči a zcela prázdný gesta (i když je samozřejmě fakt, že na to neměl ještě úplně čas) čili od Obami se zatím vlsatně tak moc neliší (jenom má opačné znaménko). Když shrnu, co vlastně udělal (resp. co utkvělo v paměti): 1. pronesl "odvážný" projev ke shromážděným Arabášům (viz Obamova řeč v Káhiře, akorát holt naopak), nechal prásknout pár Tomahawků do předem pečlivě vyklizené základny z hlediska efektu zhruba totéž jako když Husejn maloval červené čáry, akorát o několik desítem milionu dolarů dražší) , poslal letadlovku ke Koreji, akorát že po cestě zabloudila někam k Perthu. Pak už jenom podepsal několik dekretů, odvolal příliš všetečného ředitele FBI a rozmačkal několika politikům ruku. Co se týče reálných dopadů na nás jako republiku, mám dojem že odpoutávání USA od Evropy a zbytku světa pokračuje podobně jako tomu bylo už za Obamy.

J. Ticháček 30.5.2017 21:12

Re: viz poslední odstavec..

Ono je to fo USA dost daleko. Takže těžko očekávat, že z amerického presidenta zažijete víc, nežli ty řeči. Od G. Forda dodnes jsem nic jiného nezažil. To až pár let poté se ty řeči projeví někde jinde. On má totiž na krku především USA. A co se děje tam, se dozvídáme podobně, jako o dění v Kanadě.

F. Houžňák 30.5.2017 22:37

No, jediné, co se dá usoudit z vašeho příspěvku,

je to, že jste obstojný hlupák.

Z. Rychlý 30.5.2017 11:14

Mám to úplně stejné.

I s tím Obavou převlečeným za Hilarku. Než tu fúrii, tak raději Kačera i s jeho chybami.

P. Lenc 30.5.2017 13:52

Re: Mám to úplně stejné.

Také to tak vidím.

J. Jurax 30.5.2017 14:27

Re: Mám to úplně stejné.

Ano.

J. Kanioková 30.5.2017 20:57

Já taky..

J. Chaloupka 30.5.2017 10:55

Otázka je, co a jak opravdu říká, protože nám

to zprostředkovávají "naše média", a třeba Řezníček, zpravodaj ČT v N.Yorku, má jistě své pokyny.

Před lety, v době kdy celý "socialistický" svět bojkotoval olympiádu v USA (už si nemohu vzpomenout na město tuším v r. 1984), jsme byli v cizině a dostávali i naše noviny. Ty samozřejmě musely psát o výkonech, ale jinak jen otiskovaly něco, čemu se dříve říkalo "černá kronika". V místním tisku jsme četli o olympiádě kompletně, takže ten rozdíl byl dobře čitelný. Možná, že se něco podobného děje i teď. Prostě informace jen o těch "černých" zprávách.

J. Mrázek 30.5.2017 10:41

Jo, jenže Cain za rohem...

..už má rozjetu poslední válku v dějinách lidstva a výroba jede na plné obrátky... Trump to nedokáže zastavit.

J. Kanioková 30.5.2017 20:58

Jo, čtu Cain a naskočí mi kopřivka..

J. Zaorálek 30.5.2017 10:36

Souhlasím

také mi není Trumpik úplně sympatickej, ale stejně bych ho volil. Někde jsem četl, že v byznysu několikrát zkrachoval, protože šel do ambiciózních projektů, a nezabalil to. To se mi líbí. Vytrvalost. A myslím a doufám, že už si bude trošku víc rozmýšlet, co kde řekne a napíše. Bude se holt učit zdrženlivosti.

D. Nowodny 30.5.2017 18:17

Re: Souhlasím

Hm, tatik ho zalozil a pak jej podrzely banky, aby neprisly o vsechno. take se ptejte studentu

z "Trmpovy university" jak "vystudovali" ! Jen tak aby "rec" nestala !

Z. Velínský 30.5.2017 10:26

Pane Drápale, zklamal jste mě

Překvapilo mě, jak turbulentní změny názorů provázejí Váš život. Je normální, že v mládí je člověk idealista. Ale aby byl v mládí radikální levičák?

Dotklo se Vás, že jakýsi žurnalista byl vyhozen za zveřejnění tendenčního videa na internetu, a myslíte si, že ohrožení života muslima, který na plénu řekl jen to, co je pravda, byla záminka. Nebyla to záminka, pane Drápale. To video onen mladý novinář umístil na internet z jediného důvodu. Aby taková věta, pronesená na plénu, natolik rozlítila nějakého radikála, aby si to s muslimem vyřídil. Máte dojem, že to je drobnost. Ale není to drobnost, je to naprosto zásadní věc. Vzpomeňte si na rčení, že "svoboda tvojí pěsti končí u mého nosu". Svobodu nemůžete vnímat jako bezbřehou, pane autore. Skutečná svoboda je zároveň velká zodpovědnost. Pokud někdo použije svoji svobodu k agresi vůči někomu jinému, pak je naprosto správné, že se mu taková volnost zakáže.

Trumpova prostořekost není jenom prostořekost. Je to právě případ jeho neusměrněné svobody zneužité k agresi vůči ostatním.

J. Mrázek 30.5.2017 10:42

Některá videa se hodí,jiná ne...

Co takhle měřit stejným metrem ?

J. Zaorálek 30.5.2017 10:51

Re: Pane Drápale, zklamal jste mě

Nerozumím Vám. I radikální levičák se může změnit, ale, pravda, bývá to složité. Ostatně jako vždy. Ale co se týče výroku onoho muslima a jeho ohrožení. Vašemu hodnocení VŮBEC nerozumím. Správně jste zhodnotil, že jeho výrok je pravdivý. Pokud je pravdivý, je špatné ho zveřejnit? Je v pořádku tedy tajit pravdu? A z jakého důvodu bude onen muslim v ohrožení? Respektive, bude v ohrožení pouze onen jediný, který řekl pravdivou charakteristiku islámu, nebo i jiní? Vyplývá mi z toho, že byste rád tajil nepříjemné pravdivosti a informace o islámu, a to z důvodu, aby muslimové mohli nerušené a bezpečně žít v USA nebo jinde na západě. Ano, muslimům Váš přístup jistě vyhovuje. Bude zamlčování pravdy vyhovovat i naší civilizaci? Rozumějte, jsem proti násilí na muslimech, rozhodně, zároveň ale je třeba zcela pravdivě zhodnotit islám a následně odmítnout. Islám je lež a veskrze zlo a zaslouží si naši nenávist. Ne tak samozřejmě muslimové, tedy lidé. Tedy zveřejnit pravdivý výrok povolaného člověka, který padl ve veřejné diskusi, rozhodně žádné ohrožení není, je to projev svobody.

J. Kohout 30.5.2017 10:56

Re: Pane Drápale, zklamal jste mě

Blábol. Naopak, muslimové jsou ti, kdo vraždí za názory.

Kolik muslimů bylo zabito ne-muslimem za názor?

Zatímco muslimové za názor vraždí (Theo van Gogh), za nedovolenou lásku ("vraždy ze cti") nebo vydávají "rozhodnutí k vraždě" (fatwa, Rushdie) bohužel stále pravidelně.

D. Nowodny 30.5.2017 18:20

Re: Pane Drápale, zklamal jste mě

KDO vrazdi u nas ? Muslimaci ?

J. Zima 30.5.2017 19:51

Re: Pane Drápale, zklamal jste mě

ZATÍM ještě ne, protože je jich tady málo. Dělejme všechno proto, aby to tak zůstalo. V jiných zemích, kde je jich hodně, muslimové jsou daleko nejčastějšími pachateli znásilnění a vražd. Občané města Malmö by mohli vyprávět.

J. Kohout 31.5.2017 9:33

Re: Pane Drápale, zklamal jste mě

U nás jaksi (naštěstí ještě) není velká muslimská komunita, která by se (výrazně) radikalizovala.

B. Rameš 30.5.2017 11:02

Re: Pane Drápale, zklamal jste mě

Pro Krista Pána a Matku Přírodu, co je tendenčního na tom, když někdo natočí záznam veřejné diskuze a pak jej použije? Pokud by měl být neupravený záznam projevu onoho muslima podnětem k útoku na něj, není náhodou něco špatně v onom projevu?

Donald Trump se mi taky nelíbí, vidím ho jako takovou americkou a více pěstěnou verzi Zemana, ale to, co se děje okolo něj či spíše proti němu, se mi líbí ještě méně. Pravda a Láska je to, co říkáme my, kdo to vidí jinak, ať táhne - fuj tajbl.

D. Nowodny 30.5.2017 18:22

Re: Pane Drápale, zklamal jste mě

.......a co se deje ?

J. Zima 30.5.2017 19:57

Re: Pane Drápale, zklamal jste mě

Vy to nevidíte? Tu nenávist převážně levicových redaktorů hlavních medií vůči Trumpovi? Naprosto směšná, ale vážně se tvářící obvinění z kontaktů s Rusy. Jen taková perlička. Ten do nekonečna omílaný telefonát Flynna s Rusy, co měl údajně ovlivnit prezidentské volby se odehrál 2 dny po vyhlášení jejich výsledků.

R. Brzák 30.5.2017 11:53

Re: Pane Drápale, zklamal jste mě

"kdo není v mládí levičákem, nemá srdce, kdo není pravičákem ve stáří, nemá rozum" - tuším W.Churchil

Sedíte snad (po vzoru Vašich levicových kolegů obviňujících například studenta v Británii z rasismu, jestliže uhne pohledem v mezirasovém očním kontaktu) v hlavě onoho novináře, abyste mohl tvrdit - "...novinář umístil na internet z jediného důvodu. Aby...věta...rozlítila nějakého radikála, aby si to s

muslimem vyřídil" ??

""svoboda tvojí pěsti končí u mého nosu"" - kde je pěst onoho novináře, u kterého nosu se nezastavila??

SVOBODA SLOVA, pane Velínský, buď je, anebo není! Jakékoliv její omezení je v důsledku nedemokratické, kontraproduktivní a důkazem, že nepříjemná fakta (o ketrých se nesmí informovat) mají pro svobodu a odpovědnost zásadní význam! To Vám říkám já, v mládí anarchista, dnes pravičák. A nemylte se, pravicovost nemá nic společného s rasovými, třídními či náboženskými odsudky.