26.4.2024 | Svátek má Oto


Diskuse k článku

HOLANDSKO: Limity tolerance

N., jehož jméno zde nemohu uvést, je už starý pán, konkrétně ročník 1937. Narodil se v československé židovské komunitě právě v okamžiku, kdy časy kolem temněly. Holocaust přežil, následný stalinismus přežil.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
J. Jurax 26.3.2017 23:27

Re: Zlikvidovat doklady

Jo jo, od ouřednického stolu to šlape jak hodinky; na všechno máme foršrift.

A to "že se vyhostí do první země, kde jim nehrozilo již pronásledování" - takže když si tak letmo představím mapu a hranice, kudy se imigrant do Germánie samými bezpečnými zeměmi obklopené dostal - tak to máme Francii, Švýcarsko, Belgii, Dánsko, Polsko, ČR a Rakousko. No potěš pánbu - specielně my je budem lifrovat do Maďarska a Rakouska, tam budou rádi a odšíbují je do Itálie či Slovinska a tak dál.

Ale možná to k něčemu bude - hraniční státy konečně a ve svém zájmu začnou hlídat své hranice, natáhnou drát a instalují kulometná hnízda a Frontex nebude cestovka od afrických břehů do Evropy. Aby se jim tam nehromadily statisíce migrantů, které pustily do EU - se souhlasem eurověrchušky. Maďarům tatáž jenom za plot nenávistně spílala.

Na co je EU - kdyby byla jenom na ty klasické dvě věci, bylo by to ještě vynikající ... ...

J. Jurax 26.3.2017 23:09

Re: Je symptomatické pro levicové zpovykané sluníčkáře

Těžko. I tělocvik musí učit inteligent ... :-)

J. Jurax 26.3.2017 23:08

Re: Nechte na lidech, co jim cz-média říkají!

Ano, nejrelevantnější informace nemohou být než z německých médií. Jak také jinak? Deutsche Medien über alles ...

Nicméně i neznalec jazyka si umí pustit gůglpřekladač. Na porozumění novinářským článkům to stačí.

J. Jurax 26.3.2017 22:52

Re: Je symptomatické pro levicové zpovykané sluníčkáře

No, ale rusky umí líp jak Vy. Je-li tedy blb, pak Vy jste přinejmenším v tomto punktu ještě větší ...

Zkuste skočit z věže (německy der Turm). Nebojte, nic se Vám nestane, blbost nadnáší ...

M. Prokop 26.3.2017 22:40

Re: Starost o veci po kterych nam nic neni.

Oligarchové?

Bureš, jeho poskoci, oranžgutani a lidovci.

T. Krystlík 26.3.2017 22:12

Re: Pane Hane,

kam zpátky, do TR? Vy si myslíte, že by se vzali, když byli vyloveni v mezinárodních vodách?

R. Stary 26.3.2017 22:03

Starost o veci po kterych nam nic neni.

Je dojemne, jakou starost mame o Holandany. Pri tom nam nasi oligarchove plundruji republiku.

M. Prokop 26.3.2017 22:00

Re: Pene Hane,

Naložit a odvézt zpět by narazilo na Turky, takže to při jejich známých sympatiích k Řekům nelze.

Ovšem, po vystoupení na břeh odchytit a strčit do detence by šlo. A na tu detenci i odchyt by se dalo Řekům i přispět.

M. Prokop 26.3.2017 21:58

Re: Články Mariana Kechlibara "nemají chybu"

Zatím jsem po roce 1989 volil vždy.

M. Prokop 26.3.2017 21:56

Re: Diagnóza

Agenta Rudolfa nebo Netzer (či Václavíkovou) vida, uvažuji spíš o diagnoze. Za takové blbnutí by jim ani nikdo nezaplatil, tak blbnout se dá jen z pomatení.

P. Han 26.3.2017 20:15

Re: Nechte na lidech, co jim cz-média říkají!

Jasně. Češi neumějí německy a jediné relevantní informace na světě jsou v němčině. Ergo kladívko 99% obyvatel Země nemá přístup k relevantním informacím. Ledaže by si to na internetu prohnali přes překladač. Sakra, kdyby byl za Hitlera internet, celý svět by měl německé relevantní informace a válka mohla dopadnout jinak!

P. Han 26.3.2017 20:09

Re: Pene Hane,

Obvykle stačí dávka z kulometu nebo jedna rána z děla před příď. To je mezinárodně dost srozumitelné. Pokud někdo ztroskotává, naložit a odvézt zpátky. Však ono by se to rozkřiklo.

T. Krystlík 26.3.2017 19:59

Re: Nechte na lidech, co jim cz-média říkají!

Ony sliby verbířů o domu, autě a příspěvku na rozjezd živnosti se týkají Německa. Ve Švédsku mají migranti zase nejvíce tam usazených známých a příbuzných.

Češi neznají cizí jazyky, zejména ne němčinu, stará generace vymřela, nebo se o politiku nezajímá. Nebo snad myslíte, že relevantní informace získáte z anglosaských médií nebo francouzských? Ts, ts, ts!

J. Kanioková 26.3.2017 19:38

Nechte na lidech, co jim cz-média říkají!

Naši lidi dnes nejsou odkázaní na cz-média. Žádní lidi.

A s tímto - "tedy vědí, že co nejdříve budou si muset založit živnost, aby se uživili." běžte k šípku. Protože by nemířili tak usilovně do Německa, Švédska, atd.

Nepochybuji, že jsou docela fest informováni, a je mi fuk, kým.. jestli převaděči, nebo těmi, kteří si už "blaha" v těchto záp. zemích užívají..(a je fuk, jestli střízlivě, nebo nadsazeně)

Fascinuje mě vaše úsilí zastávat se zbabělých evropských politiků a smířením se s islamizací.

Německo je je nenávratně ztraceno pro ty své občany, kteří chtějí své bezpečí, a užívat si toho, co svým přičiněním pro hospodářství své země dělali. A to je sprosté, nefér.. a omlouvejte si to jak chcete..

T. Krystlík 26.3.2017 19:19

Re: Pene Hane,

Jak je budou chránit? Potápěním člunů? Jak se vyřeší kolize s mezinárodním právem, když někdo signalizuje stav nejvyšší nouze, že ztroskotává?

T. Krystlík 26.3.2017 19:16

Re: Sociální dávky na prchlíky

Nebyl. Migranti jsou většinou ze států, kde neexistuje sociální systém, tudíž i soc. podpora, tedy vědí, že co nejdříve budou si muset založit živnost, aby se uživili. Zprostředkovatelé migrace jim slibují, že dostanou: (1) do půl roku zdarma rodinný dům, kam si budou moci přivést celou rozvětvenou rodinu, (2) auto zdarma, (3) nevratnou finanční podporu pro rozjezd živnosti. To vám ovšem cz-média neříkají!

J. Kopis 26.3.2017 18:24

Re: Je symptomatické pro levicové zpovykané sluníčkáře

Další ze symptomů levicového sluníčkáře je rozpor mezi realitou a fikcí, k tomu se přidává i zmatenost v pojmech. Krátce by se ta dalo vyjádřit asi takto, oči to vidí, ale mozek nebere! Jsem rád soudruhu, že si vzpomínáte na fundament vlastní víry!

J. Kanioková 26.3.2017 18:12

....

Co si Evropané myslí o muslimské imigraci - https://www.chathamhouse.org/expert/comment/what-do-europeans-think-about-muslim-immigration

Negativní názory k menšinám a uprchlíkům, běžné v zemích EU - http://www.pewglobal.org/2016/07/11/negative-views-of-minorities-refugees-common-in-eu/

Rita Panahi: Zvěrstva jsou nyní nový normál - http://www.heraldsun.com.au/news/opinion/rita-panahi/rita-panahi-atrocities-are-now-the-new-normal/news-story/2677aadebca8e8307e61a36716837266

P. Han 26.3.2017 17:35

Re: Je symptomatické pro levicové zpovykané sluníčkáře

Nejsem. Ani Bůh, ani blb. Slova se přejímají, význam se posouvá. Takových případů je. Například "eventually" má v angličtině zcela jiný význam, než obdobné slovo v češtině nebo i v němčině. Vy jste prý učitelka? Čeho, tělocviku?

S. Netzer 26.3.2017 17:24

Re: Je symptomatické pro levicové zpovykané sluníčkáře

Bože, vy jste blb.

:-))))

P. Han 26.3.2017 17:21

Re: Pene Hane,

Bude chránit hranice výsostných vod. Jak, to už bych nechal na nich. Tedy přesně to, co měl dělat Frontex, místo aby si naopak jezdlili pro připrchlíky až do Maroka a Libye a vozili je sem.

P. Han 26.3.2017 17:19

Re: Je symptomatické pro levicové zpovykané sluníčkáře

Není to jedno, z čeho to pochází? Patrně kdyby někdo myslel německou věž, tak napíše der Turm. Když napíše ťurma, myslí ruské vězení. Zkuste slovník, expertko.

M. Drašner 26.3.2017 17:10

Tutti: Moudrý to muž,

Pokud lze poznat původ u pár tisíc let starého archeologického nálezu, resp. nalezeného neznámého umrlce, mělo by to jít i u připrchlíka (byť by ho to třeba stálo zub, když nemá doklady), ne?

S. Netzer 26.3.2017 17:04

Re: Je symptomatické pro levicové zpovykané sluníčkáře

Pocházející z německého der Turm (věž), znalče.

T. Krystlík 26.3.2017 16:56

Re: Pene Hane,

a co bude podle Vás ona válečná loď činit? Střílet po civilech ve člunech?

J. Kanioková 26.3.2017 16:54

Sociální dávky na prchlíky

proč nejsou sníženyě ? Ten exodus by byl podstatně nižší

P. Han 26.3.2017 16:53

Re: Pene Hane,

Vy jste zářným případem de-blbosti. Viděl jste někdy válečnou loď?

P. Han 26.3.2017 16:43

Re: Je symptomatické pro levicové zpovykané sluníčkáře

Ťurma je rusky vězení, expertko.

T. Krystlík 26.3.2017 15:22

Pene Hane,

jste zářným příkladem cz-lenosti přemýšlet. Jak chcete opevnit gr-ostrovy ležící jen několik málo km před tr-pobřežím nebo jinak odvrátit migranty před plavbou TR - GR? To se povedlo až po roce Merkelovoé smlouvou EU-TR. Kdyby D zabránilo migrantům ve vstupu do země, tak by se dnes státy jako GR, MD, SRB, H, A, CRO, SLO buď zhroutily nebo by mezi sebou válčily.

S. Netzer 26.3.2017 15:19

Re: Je symptomatické pro levicové zpovykané sluníčkáře

Bodejť by nevynikala.

Věž vždycky vyniká nad okolí.