1.5.2024 | Svátek práce


Diskuse k článku

SPOLEČNOST: Demokraté a fašouni

Pro zjednodušení jim říkejme třeba demokraté a fašouni. Jenže kteří jsou kteří?

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
J. Jurax 14.12.2016 23:16

No jo,

místo vládnoucí elita nebo ti nahoře říkejme věrchuška. Je to původem z ruštiny, v našem jazykovém prostředí to není emočně neutrální, nýbrž záporně emočně chápané a tudíž to plně vystihuje náš vztah k těm pitrysům, co nám vládnou.

P. Rudolf 14.12.2016 20:01

Re: Inu, profesionální nadávač

Souhlas. Dokonce, i na základě vaší reakce, bych řekl, že pro blby naprosto ideálně.

I. Mertl 14.12.2016 20:00

Re: Inu, profesionální nadávač

Když říkáte Vy, pane Tesaříku, že ten článek popisuje dobře realitu, indikuje to, že ten článek je žvást. A také je!

P. Han 14.12.2016 19:46

Re: Přičemž

Štěpánek je presstitut v žoldu liberálfašounů? Vy ho snad platíte?

P. Rudolf 14.12.2016 19:37

Re: Vítači, sluníčkáři = nejsou demokrary,

Ale sebe jste tím doufám nemyslela, že ne?

P. Vaňura 14.12.2016 19:13

Neomarxismus je téměř synonymum pro sociální

inženýrství. A neomarxista je každý, kdo pro uskutečnění svých "geniálních" představ potřebuje "nového člověka" nebo alespoň takového, který přijme jeho "nové priority."

Již Karel Havlíček Borovský (+1856) se vyjádřil o komunismu jako o nesmyslu, který chce, aby "lidé byli něco jiného, než lidi." A po 150 letech to některým pořád nedošlo.

Můžeme se vrátit i o 500 let zpátky, kdy Machiavelli napsal, že "zákonodárce má předpokládat, že je člověk špatný, pokud ho k dobrému chování nenutí zákony." Ona je sice špatná napřed jen část lidí, jenže ten zbytek nakonec nepřežije, pokud se nezačne chovat, jako oni.

Ś. Svobodová 14.12.2016 18:49

Ječí jen procento z poražených.

Bohužel část onoho procenta je uchycena ve veřejných médiích a svou viditelnost využívají k podněcování nenávisti proti všem, koho považují za své nepřátelé.

J. Kombercová 14.12.2016 17:10

Re: Vítači, sluníčkáři = nejsou demokrary,

"Nezkonalý" vzdělanec, jakého svět neviděl.

P. Khail 14.12.2016 16:20

Re: Porážku uznali

Tvrdí kdo?

R. Langer 14.12.2016 16:19

Re: Nezobecnitelné žvásty.

To seš celá ty pátá kolono! :-D

To byla ale snadná hádanka, musíš se víc snažit, pátá kolono!

Š. Hašek 14.12.2016 16:17

Re: Nezobecnitelné žvásty.

Nenálepkuji, já si "to" jen "setřásám do šuplat". Jsem jednodušší pořádkumilovník. Vy to neděláte?? Vy máte všechny Vaše známé, kolegy, politiky, herce, kamarádky vod kafe, druhy filmů, ............ naházeny v jednom pytli?

Vyfoťte nám svoji kuchyň! Doufám, že nemáte petrolej mezi moukama.

"Neomarxismus" je teď skoro všude, jen se to jmenuje jinak, moderněji. Aby to nestrašilo penzisty co pamatujou.

Ja, es wurde gekürzt, ein bisschen. Též pěkný večer.

S. Netzer 14.12.2016 16:02

Re: Nezobecnitelné žvásty.

Víte, vy hovádko, co ten neomarxismus vůbec je?

O. Švec 14.12.2016 15:54

Je to nechutnost.Politika a politická diskuze neexistuje a politické kruhy,které mnohaletým pobytem na vrcholu nabyly dojmu vyvolenosti,nejsou sto překousnout,že by byly nahrazeny,tak jak je to v demokracii obvyklé jinými politiky a tak zneužívají prostředků moci,které mají k dispozici k tomu,aby se tak nestalo.Je vidět,že na pozadí toho všeho jsou síly daleko mocnější a které v tom celém mají vsazeno příliš mnoho prostředků.Celé se to aniž by se nás kdokoliv zeptal sune ke konfliktu s Ruskem.Připadá mi,že o něm bylo už rozhodnuto,ale občan to u voleb začal nepřijatelně sabotovat.

R. Tesařík 14.12.2016 15:51

Re: Nezobecnitelné žvásty.

vždyť je všude kolem vás. Vy sama jste jeho představitelkou.

R. Tesařík 14.12.2016 15:48

Re: Inu, profesionální nadávač

Popsal to dobře. S tím nic nenaděláte.

R. Tesařík 14.12.2016 15:47

Re: Porážku uznali

Jasně, takže ten bordel dělají Trumpovi voliči.

J. Šimek 14.12.2016 15:35

Re: Jako posporovatel zelených nese spoluodpovědnost

Tak a jste jasnej :o)

P. Khail 14.12.2016 15:23

Re: Porážku uznali

Kraviny kecáte vy, jak dokazuje tento odkaz

https://www.frekvence1.cz/clanky/zpravy/den-d-pro-usa-v-nejnapinavejsich-volbach-si-americane-voli-prezidenta-24644.shtml

Ale co čekat od člověka, který dehonestuje jméno kandidáta a nedokáže slušně argumentovat, že?

C. Hulka 14.12.2016 15:17

Re: Porážku uznali

Hitlery se soudi a prepocitava, democrats platej demonstranty co porvavaj v ulicich a rabujou - takze kecate kraviny.

R. Langer 14.12.2016 14:12

Re: Požadovali v Rakousku

No a přišlo se na to, že se nějaká chyba stala, nebo ne? A je to tedy tak v pořádku, nebo ne?

R. Langer 14.12.2016 14:10

Re: Štěpánek si jako obvykle nevidí do úst.

Proč by na to kašlali, když tam pochybení evidentně bylo? Takhle to bylo správně.

P. Khail 14.12.2016 14:09

Porážku uznali

jak Hofer tak Clintonová, pokud vím. Jestli ji uznali či neuznali jejich příznivci, případně jaké procento z nich, známo není. Tedy krom pana Štěpánka a jeho příznivců, ti vědí a vesele nálepkují.

M. Moravcová 14.12.2016 14:03

Re: Máte pravdu.

:-)

S. Netzer 14.12.2016 13:27

Re: Nezobecnitelné žvásty.

Dokonale nálepkujete. Postrádám ale ten už obligátní neomarxismus.

Zkráceno?

Š. Hašek 14.12.2016 13:26

Re: Máte pravdu.

Vážená paní Moravcová,

jste si vědoma toho, že se Vám od léta zpomalí připojení k internetu? Tedy krom stránek "Halíkovy proslovy"???

Š. Hašek 14.12.2016 13:24

Re: Nezobecnitelné žvásty.

Musíte se smířit s tím, že na ulicích narazíte na havlofily, rusofily, klausofily, čechofily/čecháčky, také zas na -foby.

Já třeba jsem v tomhle docela multi-, ale konkrétně Václava Havla cca od roku 1991 považuji za slovníkověpoliticky neidentifikovatelnou osobu s absencí vlastenectví, silně nekapitalisticky )(krom Lucerny) levicovou až s prvky lehčího anarchismu. Zaměřoval se zvláště na vývoz šiklovské demokracie do Tibetu. Zkráceno.

Nehovořím o revolučních měsících, tam se tak nekádruje a každý, kdo jest na tribuně, jest televizně politik světového významu. Byť to byl jen antihusákovský komouš (Havlovo okolí). Zkráceno. A nevyvracejte mi fakt, že tři čtvrtiny chartistů byli bývalí komouši, škoda kontaktů v klávesnici.

Š. Hašek 14.12.2016 12:42

Re: Požadovali v Rakousku

Přesně!!!!!!!!!!!

Pokud Václav Klaus "někoho nachytal na švestkách" a patřičně mu to dal najevo, tak to byl výhradně jednotlivec. Jednotlivec, který ale skoro vždy "mluvil za občany". Případně dodal - my, elita.

Václav Klaus nikdy "nezařazoval nikam" množinu občanů. A stejně si vykoledoval (u polovzdělanců) nálepku arogance, ačkoliv byl "arogantní" výhradně k jednotlivým, konkrétním televizákům, komunistům typu Šiklové, ....... Jednotlivě.

A další Klausův "problém" byl, že důsledně rozlišoval -anti- a -ne- komunisty. Je Šiklová antikomunistka (séře ji pouze jiná komunistická frakce), nebo je nekomunistka, neboť ctí názory celoživotních "neantikomunistů", třeba konzervativního sedláka z nepražského venkova, který ale "nezná Svěráka".

Důležité, zkráceno.

S. Netzer 14.12.2016 11:49

Re: Nezobecnitelné žvásty.

Havloidi jsou dokonce rozlezlí po celém světě.

Jako židozednáři. :-))))

P. Vaňura 14.12.2016 11:44

Jako posporovatel zelených nese spoluodpovědnost

za fotovoltaický megatunel, který nás stojí 40 miliard ROČNĚ!

M. Moravcová 14.12.2016 11:43

Re: Požadovali v Rakousku

Jenže Klaus se za elitu nikdy nevydával (nebo to aspoň neříkal nahlas, neurážel občany jako burany, blby, nevzdělané) na rozdíl od Halíka, Svěráka, Rumla, Fišerové, Vašáryové a podobně.