26.4.2024 | Svátek má Oto


Diskuse k článku

BLÍZKÝ VÝCHOD: Může být v OSN legrace?

Mnoho jí asi není, nicméně ve čtvrtek 22/9 jsem se docela dobře pobavil. To když vystoupil přesluhující (myšleno pokud jde o demokratický mandát) prezident Palestinskoarabské autonomie Mahmúd Abbás.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
J. Kanioková 26.9.2016 19:48

.....

Netanjahu řekl v OSN: Začali jste jako "morální síla" a stala se z toho "Morální Fraška" - http://jdem.cz/cff6s2

J. Minarčík 26.9.2016 18:03

Na medvědí řece

Hele zuřivci,nechte toho mydlení o historii židovských a arabských kmenu,stejně to je k ho.nu,my to nevyřešíme,ja fandím židům,jsou zatím jediní co umí s těmi nájezdníky zamávat,pokud jde o naši kotlinu,plně se ztotožňuji s Kopčemem a vyhnáním neandrtálců,neb rozvraceli tento medem a srdím oplývající kraj.howg

K. Křivan 26.9.2016 12:02

Ten Šejna je ale alternativně "inteligentní" !!!!

:-)))))))))) Takovej uvědomělej, politicky korektní, pokrokovej jak pyj onanýr Vaska Morózov. Pitomej jak pucštok.

M. Šejna 26.9.2016 12:59

ten Křívan je pro změnu altenrnativně dementní

nácek Křivan oponovat neumí, ale pindat o inteligenci svého třídního nepřitele ho na politickém školení naučili. Mimochodem, když už jsme u té inteligence: jak jste na tom, nácku Křivane? Mě z testů vyšlo iQ 141. Ale u mě to nepřekvapuje. Mám židovské předky, takže u mě se tak vysoké IQ předpokládá.

:-P

A teď k věci. Přestože mám židovské předky, dokážu vnímat frustraci Palestinců z toho, že jim moji etničtí bratři zabrali území, na kterém stovky let Palestinci žili. Takže chápu i jejich diskuzi o zmíněné deklaraci, která jim měla cosi zaručovat.

F. Houžňák 26.9.2016 14:10

No, z těch údajných židovských předků jste toho

moc nezdědil, Židi bývají chytří. Člověk, který se chlubí údajnými skvělými výsledky svého IQ testu, většinou moc sejchlu nepobral. Znáte to, Hic Rhodos, hic salta, a výsledky vašich skoků jsou tristní.

M. Šejna 26.9.2016 15:08

pane Houžňáku

já se tím výsledkem testu chlubit narozdíl od Vás mohu. Navíc jsem ho absolvoval dvakrát a pokaždé se skoro stejným výsledkem (rozdíl byl pouze dva body). A svým židovským původem se také mohu chlubit narozdíl od Vás.

Vy se zas můžete chlubit svými mongoloidními předky a testem IQ na úrovni 91. Ale chápu, že závist je svinstvo, i když postihne Houžňáka.

F. Houžňák 26.9.2016 19:30

Škoda, že bydlíte tak daleko,

vždycky jsem toužil osobně poznat jasnovidce ze všech jasnovidců nejjasnovidcovatějšího, a to jste nepochybně vy !!!

S. Rehulka 26.9.2016 11:54

Počkejte.....

....jaká bude legrace, až bude v Bílém Domě Donald Trump a celému zločinnému OSN (U.N.) dé z New Yorku výpověd !

To bude nikoliv legrace, ale přímo sranda, jak budou ty mezinárodní rozmazlené štěnice protestovat a hledat podporu u svých států, které jim tu výkrmnu umožnily !

K. Křivan 26.9.2016 12:03

Re: Počkejte.....

Štěnice je dobrým zvykem zašlapávat.

M. Šejna 26.9.2016 7:50

pane Stejkale, a co kdyby se jednalo o toto:

"Ruská vláda pohlíží příznivě na zřízení národní domoviny arabského lidu v Česku a vynasnaží se, aby tohoto cíle bylo dosaženo, přičemž ... nebude učiněno nic, co by mohlo poškodit občanská a náboženská práva existujících nearabských společenství v Česku ..."

Dodávám k tomu, že by se třeba za sto let našel nějaký arabský Stejskal, který by se vysmál zástupci české samosprávy, který by požadoval v OSN, aby byla dodržena občanská práva zbytku Čechů žijících v již poarabštěné Bohémii.

F. Houžňák 26.9.2016 8:38

Ano, pravlasti arabskeho lidu byla, jak vsichni

vzdelanci vedi, Bohemie. Podle ni se taky Arabum rika Arabove. Z Bohemie Araby vyhnal praotec Cech, jak uz pise Kosmas a Jirasek, a oni vzali v Bohemii odjakziva usedle velbloudy a odesli do pouste. Vas urcite za tyhle perly plati Putin.

M. Šejna 26.9.2016 10:09

když někdo nechápe, že pane Houžňáku

vzdělanci vědí, že Bohémie se nejmenuje podle Čechů, ale nejspíš podle keltských nebo možná germánkských kmenů, které tu žily před Slovany a bohudík nepovažují dnes Bohémii za svou zemi zaslíbenou. Takže když tak dbáte na prapůvody, tak místo Arabů v Česku si doplňte keltské Skoty a Iry, nebo germánské Němce s Holanďany.

Palestina se nejspíš také nejmenuje podle Židů, ani podle Arabů, ale podle semitských Filištínů, kteří už dnes vůbec neexistují.

F. Houžňák 26.9.2016 10:19

Ano, jak uz poznamenal jiny diskutujici,

vy NIKDY nezklamete.

M. Prokop 26.9.2016 10:28

Re: když někdo nechápe, že pane Houžňáku

A čím to tedy je, že o nás už zase Rusové rozhodovat nesmí, kdežto ti Arabové, označující se za Palestince, neměli svůj stát v době Balfourovy deklarace a nemají ho dodnes? Že by nebyli k ustavení a zřízení státu dost zralí?

J. Farda 26.9.2016 9:11

Re: pane Stejkale, a co kdyby se jednalo o toto:

Oceňuji na Vašich příspěvcích, že málokdy zklamete. Srdečně Vás zdravím.

P. Lenc 26.9.2016 9:48

Re: pane Stejkale, a co kdyby se jednalo o toto:

Domnívám se a doufám pane Šejno, že tentokrát jde opravdu z vaší strany o pouhé nepochopení článku.Doporučím vám knihu Dějiny státu Izrael od Howarda M. Sachara, možná vás inspiruje k poněkud jinému typu příspěvků.

F. Houžňák 26.9.2016 9:57

To máte marný,

von je úplně neprůstřelnej.

M. Šejna 26.9.2016 10:13

pane Lenci

dějiny státu Izrael začínají až po 2.světové válce. Co tedy chcete studovat na dějinách Izraele, když tady jde o deklaraci poněkud staršího data.

Je to podobné, jako byste studoval dějiny Československa na základě zrušení roboty v 19.století.

P. Lenc 26.9.2016 10:23

Re: pane Lenci

Tak nyní jste výrokem že dějiny státu Izrael začínají až po druhé svět. válce ukázal svou naprosto neznalost problému.A je opravdu zbytečná jakákoliv následná diskuze, jste opravdu pouhý ignorant.

M. Prokop 26.9.2016 10:30

Re: pane Lenci

Hnidopišsky vzato, má pravdu. Zda pochopit smysl poznámky neumí nebo nechce, těžko říci.

S. Donát 26.9.2016 13:39

Re: pane Lenci

A není to tak nějak jedno? Nechce nebo neumí, v obou případech je k diskuzi nepoužitelný.

M. Šejna 26.9.2016 15:11

od vás to sedí, ubožáku Donáte

kdepak se nachází váš diskuzní výpotek, ubožáku? Když už plkáte cosi o použitelnosti v diskuzi, tak kde je ta vaše diskuzní použitelnost , ubožáku?

M. Prokop 26.9.2016 18:43

Re: pane Lenci

Jo, ale dá se dobře popichovat.

J. Farda 26.9.2016 12:28

Re: pane Stejkale, a co kdyby se jednalo o toto:

Znáte, pane Lenci, abych zůstal u slušného, rčení "hrách na stěnu házeti"?

M. Drašner 26.9.2016 10:14

Re: Blahoslavení chudí...

Rád bych jen upřesnil, že zatímco Češi mají stát od 9.stol., byla tzv. Palestina od dob Říše Asyrské prakticky neustále součástí větších státních celků. Za posledních 500 let zejména Mamůckého sultanátu (Egypt, do 16.stol.), Osmanské říše (do konce WW1), pověřeneckých území (do konce WW2 + pár let). Ještě za Turků byla oblast od Antiochie na S po Gazu na J oblastí se silnou křesťanskou menšinou (převážně se hlásící k arabskému původy, ale i jiní), a hlavně se obyvatelé označovali za "Jižní Syřany". Tzv. Palestinci je PK název, vzniklý až těsně před WW2 a o tom, že jde o národ, lze pochybovat. Spíš různé arabské kmeny táhnou v době vysychání aridních prostředí na západ a sever, jako to činily vždy, kdy se něco takového dělo. Porovnáváte tedy, z důvodů, jež znáte (nebo ne) jen vy sám, neporovnatelné.

H. Lukešová 26.9.2016 11:22

Re: pane Stejkale, a co kdyby se jednalo o toto:

Pane Šejno, Izrael, byl pravlastí Židů, sahá až do starověku, Izraelské království, Judské království, atd.atd. Kde byli tehdá Arabové? Vůbec nikde. Islám vznikl až v 7. století a expansi a Svatou zemi ovládl až později. Nárok Židů na Izrael považuji oprávněnější, nežli nárok Arabů na Izrael.

Arabové nevlastnili v 7. století ani půdu ve Svaté zemi, vlastnili ji Britové, Židé a část půdy byla opuštěná. Vy si také myslíte, že Židé nemají právo na svůj stát?

M. Šejna 26.9.2016 13:06

paní Lukešová

narazila jste přesně na to, o čem píšu já. Lituji, že mě nechápete. Já opravdu nepotřebuji nadávat na Izrael, protože sám pocházím z židovské rodiny. Ale rozumím frustraci Palestinců.

Pokud jde o tu Vámi zmíněnou pravlast Židů, tak s tím problém nemám a ani to nezpochybňuji. Jen připomínám, že českou kotlinu mohou za svou pravlast považovat stejným způsobem Germáni a Keltové. A z tohoto důvodu tu mohou stejně oprávněně založit novou Germánii, nebo nové Skotsko. A mohou to ospravedlňovat tím, že tu byli dříve, než nějací podřadní Slované.

O tom byla moje poznámka. Nezpochybňuji právo Izraelců na jejich vlast. To právo si vybojovali. Ale je pitomost odvolávat se na historická práva. To bychom museli my Češi opustit Česko a přenechat ho jiným národům, které tu byli dřív.

F. Houžňák 26.9.2016 14:24

Ano, Germáni můžou považovat českou kotlinu

za svojí pravlast a vznášet na ní nároky. Taky to neustále dělají, a při posledním pokusu nás chtěli vyvraždit, ovšem dostali přitom přičiněním především Britů, Rusů a Američanů tak do držky, že je to na nějakou dobu přešlo. Ale jenom na nějakou dobu, teď už ty nároky zase otevřeně vyhlašují.

J. Zaorálek 26.9.2016 14:30

Já bych asi také rozuměl frustraci palestinců. Ale možná budeme mit rozdílné nazory na to, co je vlastně tou hlavní příčinou jejich frustrace. Podle mně to totiž není stát Izrael. Frustrovani mohou být ze své vlastní neschopnosti, nesnášenlivosti a také z postoje svých "bratrů" z okolních států.

Přiznejme si to na rovinu. Z arabského světa si asi nikdo vznik státu Palestina nepřeje.

M. Krátký 26.9.2016 11:50

Re: pane Stejkale, a co kdyby se jednalo o toto:

Pane Šejno, když už je řeč o Rusku - tak by bylo hezké, kdyby nám vrátili Kaliningrad založený Přemyslem Otakarem II - co vy na to ?