27.4.2024 | Svátek má Jaroslav


Diskuse k článku

NĚMECKO: O možnostech a úskalích integrace

Když uprchlické proudy z různých končin Blízkého východu, severní Afriky a Balkánu narůstaly z tisícových ke statisícovým a v obyvatelstvu se začínal šířit nepokoj, přispěchaly německé vládní špičky a jim sekundující novinářstvo s útěšným srovnáním. Vždyť to přece není nic nového

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
J. Jurax 16.3.2016 0:11

Dobře a moudře psáno.

Ale co je to platné - šílená Anděla ani rudozelení bruselští pitrysové si tohle nepřečtou.

A i kdyby si to přečetli, nechápali by.

A i kdyby ti probudilejší i pochopili, stejně by to nemohli přiznat - jsou to přece myšlénky svrchovaně politicky nekorektní.

J. Svoboda 16.3.2016 10:10

Re: Dobře a moudře psáno.

Správně, pane Juraxi jste tentokrát slova nakladl. Razantní politik, který by se rozhodl tvrdě zakročit, musí mít toto všechno na paměti. Bohužel máme všude kolem sebe hordy mocných sluníčkářů bez jakékoliv odpovědnosti. Podívejte se, kolik máme kolem sebe uálů (intelektuálů bez intelektu). Dotyčný politik by musel pčítat s tím, že stejně jako proti muslimákům bude muset posléze zakročit proti svým uálům a máme tu občanskou válku.

Nastalá situace není pro "slony v porcelánu".

Domnívám se, že Andělka není případ uála. Je to podle mne panenka v cizím žoldu.

J. Jurax 16.3.2016 19:14

Re: Dobře a moudře psáno.

No jo, šílená Anděla - dílem z blbosti, dílem za peníze a/nebo syndrom BSE.

A výraz intelektuál se pomalu stává žalovatelnou nadávkou.

A razantního politika bohužel široko daleko nevidět ... takže EU bude i nadále pracovat na své zkáze pod vedením těch rudozelených pitrysů, co ji vedou ...

R. Stary 15.3.2016 17:05

Erdogan a migranti

Pani Merkelova chce prebytecne migranty odsunout do Turecka. Jenze pozor. Co chce delat s migranty z Afriky. Ti prijdou nejpozdej za dva mesice. A to neni vsechno. Co kdyz cast Turku zacne met Erdogana dost a zacnou prchat do Evropy. Potom Pan Buh s nami.

F. Houžňák 15.3.2016 14:23

Pěkné, jenom k těm "ruským vysídlencům",

u nás v Hannoveru jich mám a měl jsem ve svém okolí řadu, starých, mladých, a žádný z nich nikdy nějakou velmocenskou pejchu - CCCP, Rossija, srp a kladivo a podobně - neukázal, naopak to byli a jsou lidé vzdělaní, pracovití a zcela normální. Naopak si stěžovali, jak jsou dnešní Němci laxní, nedbalí, nevzdělaní (to je i moje zkušenost), jak očekávali v Německu daleko větší Ordnung, a jak jim Němci svým vystupováním "my jsme mistři světa ve všem" a svým poučováním lezou na nervy. Na rozdíl od některých hannoverských Čechů, kteří tak nějak litují, že se v Čechách teď mají lidi dobře a oni teď už nejsou nijak výjimeční.

J. Fridrich 15.3.2016 14:15

Evropané - i naši předci - měli více rozumu

Evropané - i naši předci - měli více rozumu - před těmi 333 léty, když ty nepřátelské hordy islamistů odrazili pod Vídní, než nynější " vůdci a elity " Západu - pokud je lze vůbec za takto nazvané považovat - bohužel ale nyní stojí na čele Západu. Oni v ohrožení jejich způsobu života se dokázali domluvit ( bez Internetu a mobilů ), sjednotit a nebát se postavit dvojnásobné přesile přicházejících barbarů a odrazit je - a zvítězit - a Evropu pro nás zachránit. A my ji odevzdáváme těmto středověkým, necivilizovaným a nepřátelským pololidem k totální likvidaci všeho krásného a po celé generace budovaného dobrovolně...

http://www.novinky.cz/zahranicni/evropa/396454-mezi-migranty-jsou-teroriste-zlocinci-a-zoldneri-rekl-velitel-sil-nato-v-evrope.html

Konečně jedno přesné, reálné vyjádření odpovědného odborníka na vývoj v současném světě. Má pravdu ve všech oblastech - přesné zhodnocení příchozích islámských nepřátelských hord do Evropy i přesné zhodnocení role Říše Zla - Ruska v této jejich zákeřné hře na zeslabení, rozvrácení a zničení Evropy.....

B. Rybák 15.3.2016 14:37

Re: Evropané - i naši předci - měli více rozumu

Za příval (muslimských imigrantů do západní Evropy je plně zodpovědná jenom jedna říše zla a tou je multikulturní (promuslimská) ekologistická, politicko-korektní "inkvizicí" ovládaná DEU !!!

D. Polanský 15.3.2016 13:55

Je to střet různě kulturně a civilizačně vyspělých

společností. Muslim chce parazitovat, toť jeho cíl. Dokonce si ani neuvědomuje, že když Evropu zničí, nebude již mít na čem parazitovat. Nežije pro budoucnost, žije teď a nic více ho nezajímá. V levé ruce bible, v pravé meč.

J. Jurax 16.3.2016 0:13

Re: Je to střet různě kulturně a civilizačně vyspělých

U moslemína bych meč čekal, ale bibli fakt ne :-)

J. Chaloupka 15.3.2016 13:46

Kdekdo se ohání tzv. evropskými hodnotami, aniž by

bylo řečeno, jaké to jsou. Prý podle paní Merkelové, je to solidarita. No já myslím, že první hodnota, která nám přinesla bohatství větší než v jiných civilizacích, je PRÁCE. Jedině tvrdá práce generací našich předků a naše, přispěla k bohatství, které nám závidí většina jiných civilizací. Dále je to SEKULÁRNÍ STÁT a ROVNOST PŘED ZÁKONEM. U té poslední přiznávám přispění křesťanství, neboť rovnosti před zákonem předcházela rovnost před bohem. A to, že se nám vnucuje hodnota solidarita, to je zřejmě jen pozůstatek křesťanského "miluj svého bližního ....". Všimněte si, že se říká bližního. Nevím jak kdo, ale mým bližním není ani Afričan, ani Asiat, ať blízký nebo vzdálený. To, že Korejci, Vietnamci atd. se integrovali, jen potvrzuje moji teorii o práci, jako hodnotě, neboť jsou to národy proslulé svou pracovitostí.

D. Polanský 15.3.2016 13:49

Re: Kdekdo se ohání tzv. evropskými hodnotami, aniž by

Jediná evropská relevantní hodnota je křesťanství. Bez něj by Evropa nebyla tím, čím je dnes.

J. Jurax 16.3.2016 0:20

Re: Kdekdo se ohání tzv. evropskými hodnotami, aniž by

Nepřeceňujte ... Evropa by tím, čím je dnes, nebyla hlavně bez přírodovědců a techniků, co dali materiální fundament její moci a slávě. Bez lidí, co pochybovali i o slově božím, o jeho jediné pravdě a neměnnosti.

A měla štěstí, že křesťanství neuspělo v boji o světskou moc, nedokázalo realizovat teokracii s papežem vládnoucím všemu. Ale snažilo se ...

K. Kovář 15.3.2016 13:25

Alláh mi svěřil do rukou střelnou zbraň?

Musím tedy ji zajisté použít řekne bodrý muslim! Tak ať táhne k Alláhovi s kulkou v hlavě!

M. Prokop 15.3.2016 13:07

Velmi dobré, až výtečné.

.

J. Schwarz 15.3.2016 11:29

Další zprávička -

stovky lidí obešly plot u Idomeni a ilegálně vnikly na území Makedonie - včetně "pravovníků humanitárních organizací a televizních štábů". Být v kůži Makedonců tak bych ty "dobrovolníky a filmaře" zavřal až by zčernali a napařil bych jim pokuty že by proti nim výkupné ze zajetí Talibanu nebo výpalné pro Turky vypadalo jako spropitné za kafe...

M. Prokop 15.3.2016 13:08

Re: Další zprávička -

Neškodilo by. Podobně jako těm, kdo šaškovali na tureckých lodích, porušujících embargo na teroristy v Gaze.

J. Vintr 15.3.2016 10:40

Velmi dobře popsáno

až na ten poněkud optimistický závěr. Společnost v podstatě nemá prostředky, jak donutit někoho, aby dodržoval její normy a zákony. Obzvláště ne větší počet jedinců současně. Situace, kdy se tady najednou ocitly miliony lidí, kteří nejspíš (skoro jistě) nebudou chtít respektovat naše pravidla a zákony, by bylo možno řešit jedině tím, že odsud tyto lidi dostaneme pryč. Tomu zase brání naše kultura (a byl by to i dost značný technický problém). Takže žádný optimistický závěr neexistuje. Je to prostě v pr...li.

K. Kovář 15.3.2016 13:29

Re: Velmi dobře popsáno

Jakej technickej problém je křížová kulometná palba a následný odvoz do kafilerie? Když se chce všechno jde!

J. Svoboda 15.3.2016 16:01

Re: Velmi dobře popsáno

Pane Kováři, za tento odporný, vámi prezentovaný názor, byste se měl z hloubi duše stydět. Do této diskuse a vůbec mezi slušné kulturní lidi nepatří. Ale konec konců, je dobře, že jste ho sem napsal, apoň kdo chce, může vědět o koho jde!

M. Pernický 15.3.2016 18:07

Re: Velmi dobře popsáno

Pane Svoboda,nedělejte ze sebe lidského.Myslíte,že pomůže přemlouvání.V tom je ta zákeřnost,příjdou beze zbraní,ty příjdou za nimy pozdějí.Pěkně se rozmístí po celem území,budou se tvářit jak miliusové,pěkně se nechají vydržovat,slunička budou říkat ,dívejte se jak jsou hodní. Před sebou tlačí děcka ,kamerý se můžou zadřít ,a po této časem neodhadnutelné zákeřností,budeme pleštit oči. Turci nám naznačili nechtěně,jak zastřelili na syrsko-tureckých hranicích 9 osob,jak se to bude muset řešit.

J. Svoboda 15.3.2016 18:37

Re: Velmi dobře popsáno

Pane Pernický, možná nekriticky se domnívám, že ze sebe nemusím nic dělat, že lidský jsem. Prakticky ve všem ostatním s vámi souhlasím. Problém je v tom, že neschopná EU se měla odhodlat zakročit třeba silou už dávno. Jou to lidé z jiného světa, je to jako přírodní úkaz.

J. Jurax 16.3.2016 0:24

Re: Velmi dobře popsáno

Ano, jak pravíte, neschopná EU se měla odhodlat zakročit třeba silou už dávno.

Ale k té síle patří v případě potřeby i ta křížová kulometná palba, za kterou panu Kovářovi nepěkně klnete.

Nevidíte ve svých názorech trochu rozpor?

J. Svoboda 16.3.2016 9:59

Re: Velmi dobře popsáno

Kdepak, pane Juraxi vůbec si nemyslím, že klnu nepěkně. Mslím, že kdyby se EU rozhoupala v pravý čas a zpočátku použila mírnější prostředky (např jen pistoli, zprvu třeba jen do vzduchu), panem Kovářem navrhovaný zákrok mohl případně jako poslední možnost následovat. Je třeba uvážit, že ti muslimáci sem z velké části jdou, protože jsou nevědomí a kdosi jim řekl, běžte si do Evropy vzít to, co vám doma chybí. Jsou to převáděči a imámové. Nejprve je jim třeba důrazně sdělit, že podle jejich představ to v Evropě rozhodně chodit nebude a vysvětlit jim, co v příadě neuposlechnutí bude následovat.

Je třeba mít na paměti, že bohužel je plná Evropa (hlavně v Němcku) sluníčkářů, kteří by hrozně rádi toho, kdo se jal je chránit, roznesli na kopytech.

J. Jurax 16.3.2016 19:08

Re: Velmi dobře popsáno

Jsem si jist, že vysvětlování na Váš způsob je marnost. Nevědomým nevysvětlíte - nebudou věřit.

A rozdíl mezi pistolkou a kulometem je, že odhodlaný a/nebo rozvášněný dav pistolkou nezvládnete, zašlapou Vás, kdežto kulometem ano. Ovšem skutečně bránit hranice EU či schengenu si zatím nikdo netroufl, což považuji za děsivé.

A postoj vedení EU k obraně hranic - to je samozřejmě neken pyramidální neschopnost, ale taky velezrada na obyvatelstvu EU - hlavně to nemuslimském. Tady by měl někdo viset nebo skončit na doživotí v kameňu. Německo se už zamuslimení nezbaví - šílená Anděla to jistí - leda tak za cenu občanské války; a Francie nebo Švédsko i jiné země jsou na tom podobně.

No a sluníčkáři a podobná svoloč - jak praví klasik, dělají to částečně z blbosti, částečně za cizí peníze ...

J. Svoboda 16.3.2016 21:16

Re: Velmi dobře popsáno

Pane Juraxi, zdá se, že naše názory nejsou rozdílné, jen ty vaše jsou poněkud naivní. Schopný politik si při takové činnosti musí zajistit pokud možno souhlas a pokusit se krýt vlastní záda.

Bylo by velmi užitené zjistit, kdo z nich to dělá z blbosti a kdo z peníze. Všem je třeba vzít vítr z palchet a ty, kteří to dělají za peníze přísně trestat.

Myslím, že další dohady v tomto směru mezi námi jsou zhola zbytečné.

K. Janyška 15.3.2016 10:03

Věc se má složitěji. Jde o neschopnost převzít pravidla

chování civilizovaných necivilizovanými za svá. To zcela ruzrušuje až ničí spontánní řád prvně jmenovaných, který je na dodržování jeho, kulturní evolucí vygenerovaných, pravidel zcela závislý. Lidé civilizovaní jsou v tomto případě bohužel pro věc také více humanizováni a nevěří ve zlo necivilizovaných. Jenže ono je vlastností jejich chování, jinak by necivilizovaní prostě nebyli... Dzp.

P. Lenc 15.3.2016 8:36

Co napsat?

Jenom poděkování.To, že nás "korektní" levičácký multikulturismus jako civilizaci zabíjí nevidí pouze politici a jejich novinářští poskoci.

P. Kmoníček 15.3.2016 8:16

S malou úpravou.

Vynechme Německo a Merkelovou a je to článek o České republice a Cikánech.

Z. Švrček 15.3.2016 10:20

Re: S malou úpravou.

Lze to tak říci, ale nesmíme z toho Německo a Merkelovou vynechávat, protože ona se stále zasluhuje o to, že to v ČR bude v brzké budoucnosti nejen o cikánech, ale také o muslimech. To, co ta káča nadrobila se již nedá plně anihilovat, ani vyřešit integrací, odsunem či jinak. Zejména pokud budeme tak neuváženě aplikovat náš omyl o lidských právech bez povinností, budeme bezmocní. Uvědomme si, že naši dobroserové nejsou o moc lepší než Angela. Snad jen s tím rozdílem, že Merkelová (a tomu již dnes věřím)to neudělala z tuposti, ale záměrně, ačkoliv původci záměru ani úplný záměr sám ještě nebyli plně odhaleni a jen je tušíme. Naši dobroserové jsou jen tupí a o to více zblblí.

B. Chalupa 15.3.2016 7:20

Nemám dobrý pocit.

Nemám dobrý pocit z toho, co madam Merkel, respektivě sebejistá a nezodpovědná poltika vládnoucí politické reprezentace SRN spustila. Nerespektování většinově přijatých legislativních pravidel, arogantní upozadění odlišných názorů a zkušeností části evropského společenství na úkor vlastních politických a ekonomických ambicí (např. Řecká krize, sliby Turecku), vážné narušení demokratických principů při rozhodování EU, dlouhodobá neschopnost iniciovat a zajistit bezpečnost a obranu Evropského teritoria a především na jedné straně vytvořené nebezpečné tendence k islamizaci a na straně druhé vyvolání radikalizace společnosti (spojené nádoby). To vše v době, kdy se v Německu jen zaprášilo po statisícových officiálně vydaných "Main Kampfů", byť s historickým a korektním komentářem......

Nemám dobrý pocit z toho, jak se díky této zcela neprozíravé politice mění vnímání a smýšlení veřejnosti a jak se část veřejnosti, a jedno ve které zemi, přiklání k "hnědé" perspektivě....pokud se někde dlouhou dobu hromadí i jen slabě unikající plyn, pak po dosažení kritického množství stačí jen malá jiskřička a rozpoutá se peklo.

EU tvoří 28 zemí, které by si měli být rovny, není možné, aby madam Merkel rozhodovala pouze svým hlasem o osudu všech těchto zemí. Pokud tomu tak má být, pak každý "na své triko", jinak to nemůže fungovat.

poslanec PSP ČR