26.4.2024 | Svátek má Oto


Diskuse k článku

SVĚT: Pásmo rozpadu

Že já musím pokaždé dostat zapravdu! Oč raději bych byl, kdybych se ve svých předpovědích mýlil, ale ony se jako na potvoru naplňují, až je mi z toho ouzko. To na rozdíl od odhadců oficiálních, kteřížto se seknou téměř vždycky; snad bych jim tedy mohl být radou co dělat, aby se pokaždé tak trapně nesekli.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
A. Samková 23.2.2016 10:47

Pan Frýbort píše dobře.

Bohužel! Protože jeho rozbory a vize, jsou právě "bohužel" pravděpodobné. Nechci se chlubit svým vlastním "vizionářstvím", ale i já jsem smutná z toho, že mnohé, co jsem očekávala, se plní. Demokracie se opájí svým slovíčkařením, zákonodárstvím, pojmy a právy a je to všechno na houby tváří tvář "civilizacím", které povstaly z diktatur a jsou zvyklé na přímou konfrontaci a jednání. Oni prostě konají, jdou a jednají, nerozebírají. Naše elity jen bezmocně tlachají na summitech, vyjednávají, uplácejí a ohánějí se pseudohumanitářstvím, které se obrací proti svým stvořitelům. Ano, krásné a opojné jsou ideje míru! Jenže nefungují ve střetu s kulturou, která je zvyklá na řeč diktatury a má úplně jiný vztah k životu.

P. Janos 22.2.2016 22:08

Re: Bez násilí to nepůjde, bohužel

Každý organismus, se nakonec uchýlí k obranné reakci a to i když je dlouhodobě indoktriován neomarxismem, jako západní evropa, jen mu to v tomto případě déle trvá, průběh bude o to horší, o co déle budeme nečinní. Evropa už vystřízlivění potřebuje jako sůl.

P. Janos 22.2.2016 21:56

Re: Šmankote, s tím kompostem jste mi padl do noty..

Ač je to zcela cynické, máte pravdu. Jestliže 10% muslimů znamená nebezpečí, poté se rovná, žádný muslim, źádné nebezpečí. Ale přes jednoduchou logiku úvahy myslím, že nás asi zavřou.

J. Jurax 22.2.2016 21:54

Re: frybort by mel mit prekladatele

A nechtěl byste to radši jako komiks, ten se může obejít vůbec bez textu a rozumí mu všichni bez překladu :-)

J. Jurax 22.2.2016 21:52

Re: frybort by mel mit prekladatele

No, je zjevně mnohé, co nepochopíte, madam ... :-)

Nicméně což kdybyste se šířeji rozepsala a oblažila nás plody svého ducha aspoň na jednu normostranu - Aston by Vám to jistě vzal a my všichni bychom se mohli těšit z Vašich dobře vyargumentovaných závěrů i vytříbené formy, kterou by byly prezentovány.

P. Vaňura 22.2.2016 21:50

"Myslím, že německé dějiny se učí příliš objektivně"

(c) Adolf Hitler, Mein Kampf.

J. Jurax 22.2.2016 21:47

Re: frybort by mel mit prekladatele

Přesně ... akorát že je to nanejvýš knédlikefrau a ještě spíš jedubaba :-)

J. Jurax 22.2.2016 21:43

Re: Steinmeier:

No, gůgl přeložil výrok madam Netzer jako "zápalných bomb spoluvinu intelektuální" :-)

J. Jurax 22.2.2016 21:36

Moudře psáno

něco takového by se mělo šílené Anděle předčítat místo večerníčku - a neschopným bruselským europitrysům taky. Ne že by to pomohlo, už to po§rali tak, že to nepůjde bez těžkých následků napravit - půjde-li to vůbec.

Dbejmež, aby aspoň naše republika zůstala nezamuslimena.

J. Kraus 22.2.2016 21:09

dokončení

se svými bohy různých hierarchií a jim podléhajícími světy až k té němé tváři a mikrobům v jejích střevech a patníku, na nějž močí, tvoří jeden celek, neustále oživovaný universálním duchem. Vrcholy některých hor jsou příznivé k takovým zážitkům, jistě i osamělý svět dalekého severu. Zdá se – opusťme Havla i Welzla -, že veškeré stvoření je rozděleno podle dvou kvalit. Na to, co nemá svobodnou vůli, třeba andělé, ďáblové, mikroby nebo kameny, a na to, co ji má, třeba inčtí i jiní bohové a lidé. Vše pak jako představa a hra Jediného a Nejvyššího, který je tím vším a není nic, v čem by nebyl. Ne, nebudu to dál rozvrtávat, nebudu psát o pochybení buddhistů, kteří usilují o splynutí s Ním a v jejich svatém zápalu je nenapadá, že budou do té hry vrženi zpět, s jiným egem, protože smyslem hry je zdokonalení Dokonalého. Dal svým nepatrným odštěpkům svobodnou vůli, aby se mohly mlít a tím tříbit. Zdá se ale, že cestou od Nejvyššího k Lidu knihy se ztratila sama podstata Nejvyššího, láska. Je to slovo už nějaké chudé a zprofanované, ale co naplat. Co je bez lásky, co přesahuje míru nutnou k tříbení, to bude sežehnuto. I proto přišel Kristus do světa plného už čarodějů a propadajícího zlu, aby vrátil na Zemi lásku. Jinak by svět zahynul. Tak to aspoň stojí psáno. Mimochodem, tady narážíme na otázku vzniku lidských ras a jejich (ne)příbuznosti. Číňané by asi nezahynuli. Nesluší se teď, po tomhle povídání, otírat se o vůli Alláhovu. Nevíme vlastně ani, kam ho zařadit. Na rozdíl od mas současného křesťanského duchovenstva je ale pravděpodobné, že mnozí muslimští duchovní jakési spojení s transcendentnem mají. Cítíme taky, že do hry vstoupily a stále vstupují síly jiné než lidské a že lidé starého myšlení jsou odsouváni mimo. Tedy jejich logika a vidění světa. Mám teď možnost být skoro denně nablízku a pozorovat jednu asi dvacetiletou dívku, pečovatelku z charity. Indigové a křišťálové děti, připravené už pro budoucí svět. Na svět, který přichází a jemuž je třeba udělat místo.

J. Kraus 22.2.2016 21:06

Jeden z kamínků do mosaiky:

poslouchal jsem na Českém rozhlase Praha asi hodinový rozhovor s jakousi historičkou, tedy autorkou populárních knih o dějinách, a ta říkala, že v připravované knize bude dávat ještě větší důraz na to dobré co se stalo a potlačovat to špatné. Důsledky toho si každý domyslí, jen podotkněme, že u nás to začíná, na Západě je to již zřejmě zaběhnuto. Jen mě při čtení nebo sledování dokumentů o dobách opravdu starých do téhle chvíle nenapadlo, že důvodem jejich tendenčnosti není hloupost nebo neznalost mladistvých autorů, ale úmyslné překrucování. Takto podané události pak ztrácejí logický děj i smysl a čtenáři se tak jednak zatemňuje myšlení, jednak se mu předkládá zavádějící obraz světa, zvláště když se třeba z čínských dějin odstraní všechny zmínky o pravidelném vyvražďování cizinců jako součásti lidové tradice nebo z jihoamerických dějin zmínky o lidských obětech, například inckým božstvům nejmilejších ve formě dětí, zaživa pohřbívaných. Monopol na všechno zlo pak zůstává bílému muži, vnášejícímu všude kam vstoupí násilí a zkázu. Už i mladí v Čechách tomu bezelstně věří. To se to pak ti uprchlíci vítají. A přestávají vítat, teprve když začíná jít o vlastní pohodlí, ale vnitřní pocit viny – zůstává?

Ale to je jen kamínek do mosaiky, přímo balvan mimo mosaiku je otázka všeobsahující vůle Alláhovy. Protože nejen Alláhovy, ale i Nejvyššího ostatního Lidu knihy. Jiný lid, třeba ten ovládaný Inky, to měl jednodušší. Jejich bohové byli více místní, dosažitelnější a ve svých požadavcích jednoznační. Tak to má lid rád. Ale ten Nejvyšší, no, muslimové snad ještě psí diskuse nemonitorují, diktoval Mohammedovi opravdu On? A Mojžíš, mluvil opravdu s Ním? Jak to napsat a nerouhat se? Začněme z jiné strany, přímo od V.Havla a jeho otázky „jak to, že je vůbec NĚCO?“. Smál se tomu udiveně, jiným z toho šel mráz po zádech. Nebo od Eskymo Welzla, který od svých Eskymáků přejal panteismus a zřejmě měl i nějaký osobní zážitek. Poznal možná, že všechno, všechny ty vesmíry

B. Volarik 22.2.2016 20:40

Re: Šmankote, s tím kompostem jste mi padl do noty..

Zabij muslima, posílíš mír!

B. Volarik 22.2.2016 20:36

Re: Steinmeier:

Ich spräche Deutsh nicht. Česky by to nešlo? Případně anglicky, anglicky umím. Nebo třeba španělsky, to bych také zvládl.

B. Volarik 22.2.2016 20:33

Re: frybort by mel mit prekladatele

Pan Jánský asi nikdy nečetl Nerudu. O divadelních kritikách F.X. Šaldy nemluvě. Některé z nich dosáhly úrovně klasiky. Nejspíš však ani jméno Šalda nezná.

J. Kanioková 22.2.2016 19:37

:)))))))

J. Kanioková 22.2.2016 19:35

Šmankote, s tím kompostem jste mi padl do noty..

Multikulti = Kompost !!!

B. Hamáček 22.2.2016 18:32

Ovšem se

Ovšem se zapomíná , kdo celá léta podporoval a vlastně dodnes podporuje různá národně osvobozenecká hnutí a různé diktátory třetího světa. Tam bych hledal kořeny současných problémů.

K. Janyška 22.2.2016 18:01

Re: Kdo ty nepřátelské islamisty do Evropy pozval ?

Ti z Bildebergu, kde s nimi pilně zasedá Merkel... Dzp.

K. Janyška 22.2.2016 18:00

Re: Pásmo kompostu a budoucího humusu

Nedostetečná !!! Nepřítel lidstva je identifikován, je to přesvědčení, že si můžeme dělat to, co se nám zlíbí, tedy v poslední době sociAlismus. Tedy bohatí socialisté, kteří se snaží zorganizovat nezorganizovatelné, tedy lidský svět, složený však z úplných blbců, kteří jim skáčou na jejich koblihy a dotace a jsou přesvědčeni, že to je podstata jejich úspěchů v životě... Dzp.

J. Hanzlík 22.2.2016 17:13

Pásmo kompostu a budoucího humusu

Monotematický, ale rozhodně zevrubný rozbor stávajícího migračního exodu, s neblahou hypotézou jeho vývoje, má jen jednu možnou trhlinu. Může být náhle zaskočen nečekaným obratem, kdy začnou fungovat mechanismy, které žádná duševně choulostivá a spasením lidstva posedlá elita nezastaví. Násilí totiž nelze s dějin člověka vyloučit stejně jako z přírody nemilosrdný výběr.

Od dob, kdy dobyvatelský triumf ztratil glanc, se vždy tvrdilo, že viníkem rozpoutání konfliktu je ten, který si začal a vítěz vždy s gloriolou pána dějin, s garancí mravnosti, buď opravdu posunul civilizaci dopředu, nebo nasypal písek do pomyslného soukolí vývoje na dlouhá desetiletí.

Kdo "sype písek do soukolí" a kdo připravuje násilí? Myslím, že obojí je už nastartováno. Sabotování paralyzováním pravidel a zákonů s mediální přípravou na oklešťování svobod, zdůvodňované vyššími lidskoprávními cíly. Fiktivní vytváření vnitřního nepřítele, náhle nalezeného mezi dosavadními spoluobčany a falzifikační determinace současné společnosti, zralé na převýchovu. Myslím, že jde nejen o salónní dobrodružství "čistých ručiček" ale o palácovou strategii politicko-akademických blbců.

S. Netzer 22.2.2016 16:34

Nudíte, upravenče.

P. Kmoníček 22.2.2016 15:16

Re: frybort by mel mit prekladatele

Jánský,čtěte Blesk,tam je vše podáno přesně pro Vás.

P. Vaňura 22.2.2016 13:14

Ono by docela stačilo, kdyby se kastrovalo za znásilnění

a hrubé sexuální obtěžování....

P. Vaňura 22.2.2016 13:09

Nanejvýš špion? Tak toho lze zastřelit po procesu, trvajícím

půl hodiny!

Vetřelce lze postřílet vždycky a KAŽDÁ země někdy kolem r. 1900 by to dělala skoro od začátku a NIKDO by proti tomu neprotestoval! Prohlášeními AI a podobných uskupení by si vytřeli...

MY se chováme naprosto nenormálně. Nezapomeňte, že v době před WW1 stříleli "financové" i PAŠERÁKY!

Máte pravdu, Evropě vládnou mimořádně nebezpeční ŠÍLENCI!

K. Křivan 22.2.2016 13:04

Re: Goebbelsfresse Heiko Maas

vyhrožuje všem, kteří nesouhlasí s islamizací Německa, Gestapem.

P. Vaňura 22.2.2016 13:02

Samozřejmě, máte pravdu, ono ale není úplně důležité,

KDO nám vyhlásil válku. KAŽDÁ loď, která vepluje do oblasti, kterou prohlásíme za válečnou, může být potopena bez výstrahy. Za WW2 se právě tak v reálu postupovalo!

Loď bez státní vlajky, pokoušející se ilegálně vniknout do výsostných vod nějakého státu může být po výstražném výstřelu potopena.

Ostatně, v dnešním světě se stejně vedou války bez vypovězení a téměř vždy se v RB OSN najde stát, ochotný nějakou rezoluci kolem toho vetovat...

K. Křivan 22.2.2016 13:01

Re: Kdo ty nepřátelské islamisty do Evropy pozval ?

Ta Milka se neptala ani vlastního národa !!!!

K. Křivan 22.2.2016 13:01

Re: mitschuldig ? Na čem ?

Lepší být vinen zapálením domu, než pozváním milionu muslimů do země. Polit-zločinci jako prdelí ksicht Gabriel, Goebbelsfrese Maas nebo Milka Merklová musí pryč z politiky ! Zamuslimení země je nejhorší zločin !

J. Fridrich 22.2.2016 12:58

Kdo ty nepřátelské islamisty do Evropy pozval ?

Kdo ty nepřátelské islamisty do Evropy pozval ? Bez ohledu na platné zákony a přesné identifikace na hranicích ? Soudružka Merkelová je kancléřka Německa, nebo celé Evropy ? Tedy všech zemí EU více jak 500 milionů obyvatel Evropy ? Ptala se těchto suveréních zemí, jestli je chceme na svá území a nechat si zlikvidovat své země ?

V. Povolný 22.2.2016 12:56

Re: frybort by mel mit prekladatele

No, Sybilo, pan Frýbort používá květnatou češtinu, kterou dnes už málokdo mluví nebo píše. To ale rozhodně neubírá jeho článkům nyšlenky a bystré postřehy, nemluvě o tom, že se pořád najdou lidé, kteří si text psaný pěknou a bohatou češtinou rádi přečtou.

Pokud mate potíže s porozuměním psanému textu, tak si doplňte vzdělání místo nadávání autorovi a jeho čtenářům. A nebo to prostě nečtěte a raději ani nekomentujte.