27.4.2024 | Svátek má Jaroslav


Diskuse k článku

GLOSA: Tyhle hloupé pohádky o ruské propagandě...

Čeští politici, novináři, stejně jako značná část intelektuálů a umělců jsou zjevně nespokojeni, znechuceni tím, jak smýšlí většina spoluobčanů...

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
K. Frauknecht 18.2.2016 11:51

Re: Názorná ukázka:

Vy naivo. Jukněte do diskuze, samej ruskej agent :-))

Např: "Tak to je paráda. Absolutně lživej článek a cenzura diskuse. Kampak zmizel můj komentář? Echo je žumpa!"

K. Frauknecht 18.2.2016 11:44

Re: :-))

Tak to máte pech. Muj život negativně ovlivňovali jen bolšani. Mnohem výrazněji za "totáče", dnes jen (zatím) prudí v podobě svých nástupců - socanů (všech typů: zelených, multikulti ... :-))!!!).

Z. Švrček 18.2.2016 11:36

Re: Pan Havránek si vůbec neuvědomuje, že i u nás

kdybyste vynechal z té poslední věty to slovo "Ruskou", pak byste měl pravdu. Jako by ty jiné propagandy byly prosty všech křivých záměrů...

S. Netzer 18.2.2016 11:19

Re: Pan Havránek si vůbec neuvědomuje, že i u nás

A co hrůza z muslimů?

To je teprve materiál!

K. Kovář 18.2.2016 11:16

Re: Názorná ukázka:

Případně další: http://jdem.cz/bwvae9

K. Kovář 18.2.2016 11:13

Názorná ukázka:

http://echo24.cz/g/wpq56/ruska-propaganda-jede-20-desivych-lzi-o-ukrajine

K. Janyška 18.2.2016 11:06

Máte pravdu, autore.

Jen tak naokraj však, co je to spontánní řád lidské interace ? To byste ji měl ještě větší... Dzp.

J. Fridrich 18.2.2016 11:00

Pan Havránek si vůbec neuvědomuje, že i u nás

Pan Havránek si vůbec neuvědomuje, že i u nás - natož v Rusku - jsou velké skupiny občanů, kteří :

- jezdí se šmejdy na prodejní akce, půjčují si peníze od nebankovních zlodějů, věří reklamě, věří televizi a rozhlasu, někteří věří dokonce i politikům..... Tedy materiálu pro Ruskou propagandu máme dost a dost...

K. Kovář 18.2.2016 10:55

Re: To je OK,

Ano, konkrétně já mám spoustu zkušeností z toho, když někdo druhej strkal čumák do MÝCH věcí. Sice nevím jak se to přihodilo, ale vždycky ten druhej byl rusák nebo jeho český přicmrdovač, přímo co by konkrétní osoba. Zatím jsem si nevšiml, že by se mi do života srral nějaký emeričan, tedy ta konkrétní osoba. Že by se našlo spoustu obecných pitomostí jak asi USA ovlivňuje můj život, o tom nepochybuji.

Z. Rychlý 18.2.2016 10:34

Propaganda jistě existuje

v mnoha formách jak od Ruska, tak od USA. Malý důležitý detail je v tom, že pro Amíky jsme okrajová záležitost a tudíž jejich propaganda bude "okrajová". Zato pro Rusko jsme dočasně ztracená enkláva, což je traumatizuje, a kterou je nutno opět dostat alespoň do sféry vlivu.

Mnoho lidí se vnitřně potřebuje přimknout k nějakému tomu dubisku a Rusko se nabízí (určitě i finančnš). USA na to u nás víceméně prdí - nebo pracuje s ostatními diplomaty na antipropagandě. Proto se mi zdá ruská propaganda nebezpečnější a nedivím se zvýšené ostražitosti. Rusko je znovu carská imperiální velmoc a podle toho se chová.

S. Netzer 18.2.2016 10:30

Re: Presstituti se diví, že jejich propaganda je neúčinná.

A ony to jsou přitom jen hloupé pohádky! :-))))

Ta třináctiletá ruská Němka byla skutečně znásilněná, jak tvrdila ruská média a i sám ministr Lavrov, a vůbec si to nevymyslela! :-))))

K. Frauknecht 18.2.2016 10:27

Re: To je OK,

jinak byste byl trdlo :-)). Mě jen bytostně vadí to škatulkování, neschopnost vyslechnout (natož zvážit!) jiný názor...

To je přesně to, co Velký Bratr chce - odvézt pozornost, vytvořit nepřítele (oteplování, Rusáci...), rozdrobit stádo.

Věřte, že ani Havránek, ani já nebo Vy neovlivníme chod ruského nebo amerického impéria. To může jen volič konkrétního státu. A navíc, myslim, že máme spoustu zkušeností z toho, když někdo druhej strkal čumák do našich věcí!

L. Šarina 18.2.2016 9:59

Pane

Havránek, Taking the piss !!

V. Novák 18.2.2016 9:59

Presstituti se diví, že jejich propaganda je neúčinná.

Připomínají mi toho mladýho blba SNBáka ze "Svatby jako řemen" - hrál ho mladý Pucholt - který nejdřív pozuráží, zavře a sešikanuje kdekoho, načež si posteskne cosi ve smyslu "Soudruhu strážmistře, proč nás ty lidi nemaj rádi?"...

No - a protože nepřipustí, že chyba je v jejich lhaní a hloupé, nelogické propagandě, musí najít vnějšího viníka - samozřejmě "ruskou propagandu". A "demokrati" volají po centuře a vytvářejí za EU peníze Agenturu pravdy - ještě ne ministerstvo - ale to přijde...

P. Scheck 18.2.2016 9:55

Re: Souzním a děkuji

Děkuji pánové (Babička, Reček), přesně to jsem chtěl říci.

K. Kovář 18.2.2016 9:42

Re: A vo tom to právě je!

Problém je v tom, že ŽÍT A NECHAT ŽÍT neplatí mezi rusofily a rusofoby recipročně. Ano, jsem rusofob, ale buďte ujištěn, že vás i pana Havránka nechám v klidu žít. Jenom mi nesmíte mít za zlé, že si od pan Havránka nechci nechat kálet na hlavu.

K. Frauknecht 18.2.2016 9:33

Re: A vo tom to právě je!

Seznamy, zákazy, regulace... zkrátka socík!!

Což takhle žít a nechat žít? Autor článku je rusofil (třeba ne!), autor diskuzního příspěvku je rusofob (třeba ne!), NO A CO?

J. Šimek 18.2.2016 9:23

Re: Také si myslím, že příčinou je blbost dotyčných,

Dovolím si nesouhlasit. Ještě stále nedošlo k výměně generací a ta starší, která početně dominuje, má tendenci své mládí vidět pozitivně, čili ne blbost, ale přirozený jev.

O. Uživatel 18.2.2016 9:19

Uživatel požádal o vymazání
K. Kovář 18.2.2016 9:17

Re: Říká se

Pokud mu dáváte za "pravdu", určitě budete něco z vámi vyjmenovaného. Netroufám si ovšem tvrdit co.

J. Růžička 18.2.2016 9:15

Trapný Havránkův blábol

Jako spoluautory bych tipoval malého ovčáka, Vyvadila a zlitého Ovara.

K. Kovář 18.2.2016 9:15

Re: Seznamy sou prima,

Třeba jo. Tož přispějte svou troškou do mlýna vy.

J. Šimek 18.2.2016 9:12

Re: Souhlas.

Sláva Sputniku a Aeronetu, případně Protiproudu :o)

K. Kovář 18.2.2016 9:11

Re: ... kam na to chodíte?

Soudruh Havránek žádné probouzení zasunutých stereotypů, co by evidovaný agent, vůbec nepotřebuje. Má je velmi živé.

BTW: Něco dalšího z jeho prorusácké propagandistické činnosti:

http://josefhavranek.blog.idnes.cz/c/409628/Vyvadil-si-Tvaruzkovou-namazal-na-chleba.html

M. Prokop 18.2.2016 9:05

Re: Soudruhu Havránku,přečtěte si názory

Myšlení možná, ne však logického.

M. Valenta 18.2.2016 9:04

Soudruh Havránek

s jeho proruskými články včetně omlouvání neomluvitelného, tedy ruské anexe Krymu a ruské agrese na východní Ukrajině atd. je sám ruské propagandy důkazem. Mnohem horší ovšem je, že podobný výtečník momentálně hauzíruje se svou bandou vyžírků z Haló novin a jiných ruských firem na Hradě.

M. Prokop 18.2.2016 9:04

Také si myslím, že příčinou je blbost dotyčných,

ruská propaganda to jenom přikrmuje.

Každopádně, blbost odstranit nelze, propagandu, zvlášť tu velmi očividnou, ano.

M. Knob 18.2.2016 8:58

... kam na to chodíte?

Výborný text, lépe by to nezformulovali ani v Lubjance. Jak málo asi bude stačit k probuzení hluboko zasutých stereotypů ... Je vás stále nebezpečně hodně, těch co jim selektivní paměť nedovolí střízlivě porovnat realitu s ideály mládí.

K. Frauknecht 18.2.2016 8:56

Re: Seznamy sou prima,

estébáci si je taky dělali. A co seznam proamerických webů, nebyl by k mání :-)))?

V. P 18.2.2016 8:51

Kágébák to dnes dělá šikovněji

Jestliže autor opravdu nevidí jediný logický důvod, proč by nyní měla být ta ruská, údajně postsovětská, propaganda účinnější než kdysi (u nás), pak zřejmě nečetl poslední zprávu BIS:

"Spektrum nástrojů ruské propagandy v Česku začíná u ideologicky manipulovaných občanů, kteří nevědomě podporují ruské propagandistické úsilí a končí u profesionálů, kteří s Rusy spolupracují vědomě. Jak ukázala kauza památníku internacionalistům na pražských Olšanských hřbitovech (březen 2014), česká veřejnost je citlivá na přímé ruské (či jakékoliv jiné cizí) angažmá na českém území a Rusové si toho jsou vědomi. V kontextu ukrajinské krize proto neměla pro české prostředí zásadní význam propaganda ruskojazyčná či propaganda šířená přímo ruskými entitami (vládními i nevládními). Zásadní vliv na české publikum měly a mají české prorusky orientované organizace či jednotlivci a jejich webové projekty, které ruské názory a argumenty českému publiku přetlumočí či podsunou a následně potvrzují kruhem takovým způsobem, že se běžný občan může domnívat, že nepřijímá ruské ideje, nýbrž názory a přesvědčení českých spoluobčanů. České publikum, resp. jeho část, se tak na jedné straně dokáže vzbouřit proti pomníku sovětským okupantům - internacionalistům z roku 1968, avšak na druhé straně bude obhajovat ruské okupanty Krymu a ruské internacionalisty na východní Ukrajině." (https://www.bis.cz/vyrocni-zprava510f.html?ArticleID=3)

Fungování dnešní ruské propagandy u nás se podobá spíše (docela účinnému) fungování sovětské propagandy v západních zemích v sedmdesátých a osmdesátých letech. V takové Británii nebo Západním Německu pochodovaly statisíce proti americkým raketám a nikdy proti těm (na ně namířeným) sovětským, a přitom komunisté tam byli zcela marginální. I tam měli obyčejní lidé přístup k nesčetným zdrojům, kdo chtěl, mohl se dozvědět.

Pokud by snad někdo nevěděl o proruských webech u nás, jejich seznam je například tady: (http://neovlivni.cz/databaze-proruskeho-obsahu-od-a-z/)