10.5.2024 | Svátek má Blažena


Diskuse k článku

USA: Nevyhnutelné změny v uvažování a hodnocení

Neznám člověka, který po přesídlení do Ameriky, o níž měl z dálav přivezené jakési představy, se najednou začal seznamovat s realitou sakramentsky jinačí od iluzí čerpaných od odborníků typu Karla Maye, který o Indiánech bájil na své permanentní drážďanské adrese. Nebo ať už kdekoliv jinde to mělo být.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
B. Volarik 13.2.2016 6:57

Re: Je to takhle správné?

Jaký je rozdíl mezi Stalinem a Trockým? Oba komunisté, oba lumpové, oba nebezpeční. Oba nebezpeční jeden druhému. A přesně takový je asi rozdíl mezi muslimem a muslimem....

M. Kodeš 11.2.2016 23:45

Re: Chybička se vloudila!

Nic nebudu přepočítávat, jen si myslím, že ten průzkum sdělil pouze to, že za popsané situace by demokraté v USA na tom byli hůře. Nebyli byli i ti , kteří jsou jim blízcí. Pan Ulč to uvedl jen jako příklad. Výsledek voleb se nedá popsat matematicky. ....ani pravděpodobnostně..

Jen vedle: O p. Ulčovi jsem poprvé slyšel v r.1960, když jsem byl na návštěvě v Plzni u spolupacienta ze špitálu. Blažené doby, puberta, ale přesto si to pamatuju

B. Rybák 11.2.2016 23:07

Chybička se vloudila!

Trojčlenkou (jednoduchou) lze počítat pouze úlohy, v nichž se vyskytují 2 veličiny (x,y) které jsou si buď přímo (y = k*x) nebo nepřímo ( y = k/x) úměrné.

Pokud by v 13% vzorku obyvatel byla zjištěna 76% podpora demokratů byla by jejich 76% podpora přijatelným odhadem pro celou společnost! Při rovnoměrném rozdělení obliby demokratů ve společnosti, by obliba demokratů ve 100% obyvatelstva byla přímo úměrná jejich (76%) podpoře ve (13%) vzorku obyvatelstva. Vyšlo by nám jejich tedy 76*100/13 = 584,6%. Tento výpočet jsme si mohli ušetřit, protože při rovnoměrném rozdělení obliby demokratů ve společnosti, nemůže 13% obyvatel zabezpečit víc jak 13% obliby!

Není-li rozdělení obliby rovnoměrné (nevíme-li jaká část 13% vzorku volila demokraty) nelze trojčlenku vůbec použít a to platí (tím spíš) i o případu, kdy ten 13% vzorek obyvatel ze společnosti odebereme! (Kdyby např. demokraty volilo 90% černochů a 4% ostatních voličů, klesl by jejich výsledek odebráním černochů na 4/(0,87*0,04+0,13*0,9) = 26,35%, původní hodnoty tedy o 73,65% původního výsledku!

Č. Punčochář 11.2.2016 20:00

Na Nobelovky

budou v islamizované Evropě jistě brzy mít přednostní právo mohamedáni všech barev.

J. Hanzlík 11.2.2016 18:47

Re: Jo, matematika je věda

K čemu je Vám trojčlenka, když máte špatné zadání. Jak jste přišel na 13% černošské populace, která nutně musí volit demokraty. Nesmíte do toho tahat rasismus a už vůbec ne ideologii!

H. Lukešová 11.2.2016 18:21

Re: Je to takhle správné?

A.B. Bartoš už pro Eurabii dávno nepíše, má své hnusné nakladatelství, kde vydává náckovskou literaturu. na stránkách Českého portálu se člověk dozví spoustu zajímavých necenzurovaných informací.

S. Netzer 11.2.2016 17:52

Re: Je to takhle správné?

S odkazy na estébácko proruský web Český portál o.p.s., na kterém publikoval jistý antisemita ABB (http://1url.cz/FtLIC) běžte, Kopretino, do (_._).

M. Prokop 11.2.2016 17:24

Re: Jo, matematika je věda

tak hlavně aby to nebyla Hillary nebo Sanders. To by, po Obamově bačování, ani USA nemusely vydržet.

H. Lukešová 11.2.2016 17:20

Re: Je to takhle správné?

Víte o tom, že už jedna třetina Němců, ano jedna třetina, to není tak málo by chtělo "uprchlíky" (migranty) střílet rovnou na hranici?

http://eurabia.parlamentnilisty.cz/Articles/30463-tretina-nemcu-by-chtela-imigranty-na-hranicich-strilet.aspx

Takže i Němci se poněkud zradikalizovali...

S. Netzer 11.2.2016 16:19

Re: Je to takhle správné?

Jakýsi Němec, jménem Silvio O., znásilnil ve stejné době a poté zabil dva malé chlapečky. Jeden byl synem syrských uprchlíků - uprchlíci je slovo, které lidé vašeho ražení dávají do uvozovek.

"Co je to za lidi", ti Němci?

S. Netzer 11.2.2016 16:12

Re: Je to takhle správné?

No, ten Badawi "to řešil hezky doma" ve své písčité domovině, a proto dopadl, jak dopadl. :-(

S. Netzer 11.2.2016 15:54

Re: Je to takhle správné?

Badawi, liberál a zastánce myšlenky rovnocennosti tří monotheistických náboženství, asi sotva "kritizoval obludnosti islámu založeného na obludnostech a hnusotách "proroka" Mohameda", protože a) by to bylo v rozporu s jeho přesvědčením a b) by byl už dávno o hlavu kratší, protože hanobení islámu se v Saudské Arábii trestá čím asi?

S. Netzer 11.2.2016 15:53

Re: Je to takhle správné?

Duševní gigant, či dokonce Titán Fridrich, se zahazuje replikou "duševním trpaslíkům"?

H. Lukešová 11.2.2016 15:47

Re: Je to takhle správné?

Jistěže. Neměli by tahat svoje hnusné praktiky k nám do Evropy. Ve svých zemích ať si žijí, jak chtějí, ale u nás žádné islámování. A za zločiny muslimů v Evropě můžou i multikulti politkorektní levicová sluníčka, která islám zatahují do Evropy. Kdo je pro přijímání muslimských imigrantů, ten je vinen za veškeré zločiny islámu, která se v Evropě stanou. Naposledy znásilnění 10letého chlapce Iráčanem, co je to za lidi, ti uprchlíci?

F. Netopil 11.2.2016 15:43

Jo, matematika je věda

Kdo došel v matematice až k trojčlence, tak si snadno spočítá, že když 13% obyvatel tvoří 76% podpory demokratické strany, pak celkem (100%) tuto stranu podporuje jen něco málo přes 17% (13 * 100 / 76) všech obyvatel USA. A ti republikání pořád ne a ne vyhrát. Ale snad to Trump konečně zlomí a se svým obdivovatelem a taky vzorem Vladimírem Putinem změní svět k lepšímu.

J. Fridrich 11.2.2016 15:31

Re: Je to takhle správné?

A neměli by si toto " bratři muslimové " řešit hezky doma, ve svých většinou písčitých končinách naší planety ? Oni, při vší úctě problémy našeho křest'anského náboženství nechávají na Římě a chudákovi papežovi......

H. Lukešová 11.2.2016 15:19

Re: Je to takhle správné?

Raif Badáví je ateista, a proti je v Saudské Arábii pronásledován, kritizuje obludnosti islámu založeného na obludnostech a hnusotách "proroka" Mohameda, který byl ve skutečnosti vrah, násilník, smilník a podvodník.

J. Fridrich 11.2.2016 15:15

Re: Je to takhle správné?

Duševní chudáci opět řeší nepodstatné věci-slovíčkaření..... Jak charakteristické pro tyto diskuze....

J. Hanzlík 11.2.2016 15:14

Neodbytné otázky

Kdo pěstuje tento rasismus naruby, kdo stále dokola obviňuje úspěšnou "bílou" populaci za údajná a ideologicky překroucená provinění jejích dávných předků a vnucuje jí představu jakéhosi historického dluhu?

Kdo poštvává vydržované asociály, kteří odmítají přijmou základní podmínku úspěšné civilizace, podmínku pracovních návyků? Jsou to ti, co používají sociální ghetta v demokratické volební mašinérii se sociálně zničujícím podtextem pro svoje politické kariéry?

Nejde také o akademické levicově-humanistické militanty, kteří od zelených stolů a z vyhřátých konferenčních sálů triumfují proti těm, kteří nesou skutečné náklady společnosti? Podobní těm, za nimiž už stojí velké historické dílo špinění tradic a zpochybňování etických východisek v chování člověka, včetně ideologických konstrukcí použitých už v kdejaké revoluční genocidě?

J. Urban 11.2.2016 15:03

Důležité:

https://www.youtube.com/watch?v=Im0IisZ77QI

J. Farda 11.2.2016 14:30

Re: Je to takhle správné?

Ano, děkuji, tak je to správně. Salafisté, šíité, sunnité, súfisté, alávité, cháridžovci etc.etc. jsou všichni moslemíni, kteří následují Proroka, budiž jeho jméno ..... . To mi jako káfirovi k orientaci docela stačí. Mějte se!

J. Frček 11.2.2016 13:32

My máme rasismus naruby. To se máme.

Pane Ulc, kdyby si dal někdo práci s takovou statistickou u našeho kdysi kočovného etnika, asi by ta čísla byla také zajímavá...

S. Netzer 11.2.2016 12:47

Je to takhle správné?

Salafisté jsou moslemíni.

Raif Badawi je moslemín.

Raif Badawi je salafista.

A. Alda 11.2.2016 12:07

Ta závěrečná statistika je pozoruhodná.

Myslím, že jste přeci jen prchal do úplně jiné země, než v které teď žijete.

J. Farda 11.2.2016 11:35

Re: Milý pane Ulči,

Tážete se, odpovím Vám po židovském obyčeji též otázkou: jsou nebo to nejsou moslemíni?

S. Netzer 11.2.2016 11:18

Re: Milý pane Ulči,

To bude mít pan Ulč ale radost.

Víte, co jsou salafisti?

J. Farda 11.2.2016 10:23

Milý pane Ulči,

Vaše příspěvky vždy čtu s velkým zájmem. Tady v Evropě to začíná z hlediska přístupu k našim nezvaným hostům, pardon, Frau Merkel do Němec, a tedy kvótami do Evropy pozvaným, také tak vypadat. Velmi mne zaujal záznam z mírové konference moslemínských immámů v Norsku. Dávám nezištně k dispozici nejen Vám. A mějte se, jak říkal tuším snad pan Nepil, marcipánově! https://www.facebook.com/czech.WeAreHereAtHome/videos/1509210076046622/

I. Schlägel 11.2.2016 7:46

S pomocí pozitivní diskriminace

hbitě vpřed k zářným zítřkům.

J. Fridrich 11.2.2016 6:14

To levicovo-maoisticko-guevarovsko-multi-kulti šílenství

To levicovo-maoisticko-guevarovsko-multi-kulti šílenství se musí zastavit v Americe i Evropě..... Jeden vzor je znám, stál v čele Austrálie - premiér Tony Abbott. Ten by to asi dokázal, snad ho v Americe nahradí Donald Trump - není to ideální řešení, ale kdo jiný ?

A. Richter 11.2.2016 4:47

A kdo by potom volil Hillary Clinton?

Počet příjemců sociálních dávek by poklesl o 42 %.

Demokratická strana by ztratila 76 % podpory své politické báze.

.... *8-D