26.4.2024 | Svátek má Oto


Diskuse k článku

MIGRACE: Denunciace jako způsob politického boje

Na hrubý pytel hrubá záplata. Jsou pouze dvě možnosti. Buď jsou pracovníci ministerstva vnitra včetně samotného ministra hlupáci, nebo to jsou grázlové. Vlastně je tu ještě možnost třetí.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
P. Štěpánek 13.1.2016 23:15

Re: Nerad Vám to připomínám pane Štepánek,

Presne a stejne mu dam prd. Jmenovec.

Z. Rychlý 13.1.2016 22:40

Re: Nebude bez trestu

Přesně tak. Není to žádná hloupá nána. Je v tom cvičená - jenže proti logice se s manipulací dlouho vydržet nedá a manipulace pak vyčnívá jak útesy v moři. Což se stalo.

J. Kanioková 13.1.2016 22:33

Přesně..

A zdravím, Mirku..

J. Kanioková 13.1.2016 22:30

Naprostý souhlas..

J. Svoboda 13.1.2016 22:04

Re: Štěpánek je extrémista

Jen sem nematlat, co sem nepatří. Já jsem nepsal o svých názorech. Jen o tom, že kdo lže, krade, jak jistě dobře víte. S mými názory to nemá zhola nic psolečného.

J. Kratochvíl 13.1.2016 21:41

Re: Štěpánek je extrémista

Nejsem nejmladší, ale ve svém životě jsem již potkal lidí, ale i politické strany, které si byly absolutně jisti se svou pravdou jako vy a vám podobní a kde jsou dnes a ty jejich tak zvané pravdy... Kde berete člověče jistotu ve svou pravdu?

B. Rybák 13.1.2016 21:35

Re: Je to příjemně, ...

Tu vládu jedné strany v Polsku vytvořily lži a podvody do nedávna vládnoucích vlastizrádných EU-hujerů!

To, že jim nynější vláda nedovolí bojkot jejích volebních slibů např. v soudech, masmédiích..., které obsadili, je naprosto správné!

Na hodnocení toho, zda si tato vláda dokáže doma vytvořit i nekatolické spojence, vyřešit své německo-rusko-ukrajinské trilema, a propojit své zájmy s ostatními státy bývalé RVHP, je příliš brzo! V každém případě je to nadějné (což je mnohem lepší než multikulturní, sociálně parazitická, vlastizrádná, beznaděj např. u nás)!

J. Svoboda 13.1.2016 21:27

Re: Štěpánek je extrémista

Ukázka je pravděpodobně sestříhaná, ale na věci to zhola nic nemění. Na tvrobu vlastního obrázku to stačí. Víc netřeba. Že pan Štěpánek má z dob svého působení v televizní radě také máslo na hlavě, je pravda a teď je to irelevantní. Tentokrát však má pravdu. Nenávidí - vy toho, kdo vám lže můžete milovat? Pokud ano, je to na pováženou.

Píšete o diskuzích. Diskutujíci s opačným názorem je normální věc. Nesmí, ale bít do očí, že jako v případě té slepice Kroužkové to je cizí názor, implantovaný patrně za úplatek.

Velmi se mýlíte v posledním odstavci. Když si ČT dovolí prezentovat názor nařízený shora, neberu to jako její názor ani jako vůbec názor, ale podvod na mě jako koncesionáře a je mi úplně putna, že vy jí to schvalujete. A na současním stavu informovanisti si to můžete ozřejmit.

Vaše poslední věta mi dokládá, že jsem nikde nepřestřelil.

J. Matuška 13.1.2016 21:24

Co je BPI?

BLOK PROTI ISLÁMU je spolek, nikoliv politická strana. Proto jsme otevřeni i členům jiných politických stran, vojákům, policistům a státní úředníkům.

Petře Štěpánku, dobře jste to napsal. Právě jsem odeslal přihlášku do BPI. Bunga bunga!

B. Rybák 13.1.2016 20:56

Re: Nerad Vám to připomínám pane Štepánek,

Přesně tak!

J. Kratochvíl 13.1.2016 20:54

Re: Štěpánek je extrémista

Pane Svoboda, neračte se zlobit, ale v nazvání někoho magorem a extrémistou určitý rozdíl je. Ale to není to nejdůležitější.

Na uvedené ukázce vidím špatné hlavně to, že je ta ukázka sestřihaná ve prospěch pana Konvičky a to vy považujete za objektivní nestranné informování.

Extrémista Štěpánek nenávidí ČT a k jejímu napadání mu slouží jakákoliv příležitost, v tomto případě problém uprchlické krize. aby ČT začal špinit.

V diskusích je normální, že se střetávají dva protichůdné názory, ale to není důvod k tomu, aby se diskutujícímu s opačným názorem hned sprostě nadávalo. Jak to vidíme v diskusích nejen na NP. Proč mě nazýváte magorem a paní Kroužkovou slepicí, demokrate inteligentní? A také když ČT si dovolí prezentovat opačný názor než máte vy, tak je neobjektivní? ČT je určitě objektivnější než Štěpánkova setřihaná ukázka a vaše příspěvky na NP.

J. Svoboda 13.1.2016 20:20

Re: Štěpánek je extrémista

Nevadí vám, že tam byl jako otloukánek veřejnoprávní, ale velmi neobjektivní televize?

J. Svoboda 13.1.2016 20:08

Re: Štěpánek je extrémista

Pane Kratochvíle, neračte se na mne zlobit, ale jste ukázkový mogor. Jsem přesvědčen, že si to mohu dovolit protože vy jste nazval pana Štěpánka extrémistou. Jste horší, než ta slepice Kroužková. Vy si snad opravdu myslíte, že ČT zaručuje určitou objektivitu tím, že Kroužková nenechala pana Konvičku na jedinou otázku odpovědět a vypadala jako rozdrážděný krocan?

Píšete, že tím, že mohl pan Konvička v ČT vystoupit, je důkaz objektivity ČT? Kdyby "tam" ČT pana Konvičku nepustila, bylo by to křišťálovější pro ty, kteří by se dověděli, že o to pan Knvička usiolval. Kdyby tam místo Kroužkové poslali někoho šikovnějšího, asi by z toho vybruslil o něco málo lépe. Je však také možné, že to na ní zbylo jako na posledního a myslela si, že si vyslouží ostruhy.

Pakliže na uvedené ukázce nevidíte nic špatného, máte určitě velké problémy se zakem i sluchem. Přece však je ukázka docela užitečná. Rozumní lidé se díky ní dověděli a hlavně utvrdili, jak je informování Českou televizí "objektivní".

K. Keinkopf 13.1.2016 16:35

Nevíte někdo,

co je s tou Kroužkovou? Už ji vyhodili, nebo tam pořád je, čímž nám dávají na jevo s jakou rezervou přistupovat k jimi předkládaným informacím.

J. Kulheim 13.1.2016 16:30

Re: Nerad Vám to připomínám pane Štepánek,

Pokud o něčem chcete psát, tak si nejprv opatřete informace. Diskutováno to tady bylo několikrát.

Ś. Svobodová 13.1.2016 16:30

Denunciace BPI

Zařadili-li pracovníci MV Blok bez důkazů o extremismu k extrémistickým skupinám, pak to muselo být politické rozhodnutí z vyšších pater. Denunciace je součástí českého politického boje. Pro vás a další příznivce BPI je tato zpráva spíše povzbudivá, neboť uznává BPI jako reálné ohrožení politických seslí. Podobně se postupovalo vůči Véčkům i Okamurovi. Ke zrušení facebookového profilu doposud u jiných extremistických stran nesáhli, i tím potvrzují svůj strach o budoucnost korýtek.

J. Kyselková 13.1.2016 16:01

Re: Štěpánku,

Velmi trefně pan Štěpánek využil záznam s panem Konvičkou a Kroužkovou, utrženou ze řetězu. Doba přináší skutečná fakta a manupulaci medií k plnému pochopení mizerie.

J. Aspirin 13.1.2016 15:55

Re: Osobně mám také pocit...

Copy/Paste + zdůraznění velkými písmeny.

"....při ověřování se VYHÝBÁM jednostranně zaměřeným publikacím nebo webům (Romea, Konvička, Hate Free apod.)...."

Pokud si všimnete alespoň nyní slova VYHÝBÁM, tak ke zbytku Vašeho příspěvku není třeba komentáře...

Kdybych chtěl buzerovat - i Vy byste se měl stydět jako nejhorší prodejní presstitut a etnobyznysmen, totiž stejně jako já jste použil v jedné větě Romea, Konvičku a Hate Free:-))

J. Kyselková 13.1.2016 15:51

Re: Nerad Vám to připomínám pane Štepánek,

Pane Valento - vyžadujete na panu Štěpánkovi neoprávněně nějaký smyšlený dluh. Možná by Vám měl vysvětlit podombudsman p.Křeček jakými absurditami a podrazy prolézaly mezinárodní arbitráže ohledně případu televize Nova. Vydírat pana Štěpánka pod článkem se zcela odlišným tématem se nehodí.

M. Valenta 13.1.2016 15:20

Nerad Vám to připomínám pane Štepánek,

ale raději byste měl dělat něco výnosnějšího než psát. Mě a mé rodině dlužíte stále ca 4000 Kč, které jsem jako občan ČR musel zaplatit v daních za ukradenou NOVU. Vzpomínáte, Železný, zmanipulovaná rada. To byly časy co?

L. Křivan 13.1.2016 14:27

Politicky korektní politici musí odejít

Buď odejdou dobrovolně ihned dveřmi, nebo půjdou oknem. To by si měli uvědomit než bude pozdě.

L. David 13.1.2016 14:03

Jste příliš jemný Štěpánku!

Nejsou to jen hlupáci/grázlové. A že jsou blbí, je všeobecně známo. Ale ne zase až tak blbí, aby nevěděli, která bije.

Jsou to zaprodanečští hajzli, kteří za jidášské peníze klidně odepíšou celu naši Českou republiku.

Včetně nějakého Sobotky, Prouzy a spol.

A. Richter 13.1.2016 13:53

Re: Štěpánku,

No, já nevím. Já většinou s p. Štěpánkem souhlasím. Už léta.

.... *8-D

P. Klouda 13.1.2016 13:25

Re: Štěpánek je extrémista

Důležité je i to, proč byl do ČT pozván. Což nepokrytě ukázala právě paní Kroužková.

P. Klouda 13.1.2016 13:23

Re: Naprosto

A taky je typicky české, že k tomu vyhození došlo poté, co ty IVČRN stránky napráskal FB uživatel Český chalífát, který má aktuálně jen 1.575 fanoušků ~ asi IVČRN záviděl jeho stonásobně větší úspěšnost...

P. Klouda 13.1.2016 13:20

Re: Je to příjemně, ...

Co se týče postoje k migrantské krizi určitě. Na druhou stranu ~ já už bych nechtěl zažít vládu jedné strany; to jim opravdu nikterak nezávídím.

J. Slanina 13.1.2016 13:18

Re: Je to příjemně, ...

Ano, ovšem, bohužel, nemáme polskou vládu.

J. Slanina 13.1.2016 13:16

Re: Naprosto

No, a právě tihle "lidi" by mne zajímali.

J. Pražák 13.1.2016 12:55

Re: Osobně mám také pocit...

Nepomohlo. Zkuste napsat tak, aby pochopil i někdo jiný, než pouze Vy.

B. Hamáček 13.1.2016 12:43

Re: Naprosto

Ministr také nedělá všechno osobně , má na to lidi ...