26.4.2024 | Svátek má Oto


Diskuse k článku

MIGRACE: Poslechl jsem si Klause - a byl jsem šokován

Tématem byla uprchlická krize. S přibývajícími minutami (rozhovor zde) jsem shledal, že s naprostou většinou toho, co VK říká se mohu vnitřně ztotožnit.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
J. Švarda 9.1.2016 6:42

Klaus a Zeman

Hranice soucitu je jednoznačná. Je to přirozený pud ssebezáchovy a to i když asi trochu jinými slovy, ale v podstatě podobně bývalý a současný prezident vyjadřují.Je nutné nezaměňovat soucit se snahou vyhovět za každou cenu. Neakceptujme sluníčkářské nesmysly, které hlásají pseudohumanisté. Zklamané ambice různých kartičkářů, ale z druhé strany spektra i poradců formulujících své zájmy obalené do ušlechtilosti nesmějí mít vliv na konání státu.

J. Řezák 7.1.2016 9:10

Re: Dodal bych svůj názor

Až po stu letech? Myslím, že to bylo jasné už po dvaceti letech.

V. Roubíček 7.1.2016 0:39

Re: Re:

já bych paní Kanioková tak VK nechránil.

Já si myslím, že před 15-20 lety byla situace jiná. My jsem si začali rozkrádat veřejné statky, což v té době v západní Evropě tak dobře nešlo. Takže se naděje na naše umravnění prostřednictvím připojení do ostatní Evropy jevila jako dobrá.

Bohužel vývoj v západní Evropě a Americe po pádu studené opony šel taktéž prvobytně kapitalistickou cestou, v mnohých ohledech ještě prudčeji než u nás na divokém východě. Rozkrádání v malém Česku světovou ekonomickou krizi by přivodilo asi těžko. Velmi sofistikované rozkrádačky v Americe a západní Evropě, Německo nevyjímaje, ty už ano. Někde jsem si přečetl, že město Miláno bylo ožebračeno 5 světovými bankami o mnoho miliard ̈, 2 z USA, 2 německé a jedna asi místní. Haha.

V. Roubíček 7.1.2016 0:26

Re: Dodal bych svůj názor

OPĚT jen dodám. Přesně. bohužel přesně.

To co bych před 25 lety vůbec neřekl, vůbec bych si nepřipustil, je tady. Nevím, jestli nechci zdrhnout od západní Evropy. Po 100 letech si dovolím říct, škoda Rakouska-Uherska.

V. Roubíček 7.1.2016 0:20

Re: Ano, ovšem takto to naplno

Ach jo frau FDJ Merkel.

Němečtí experti prý spočetli, že v Německu nyní už tak převažují důchodci, že až oni za 10-30 let zemřou, tak je nikdo nenahradí, a že pak německo bude mít o 30% obyvatelstva méně. A tak doporučují aby se nová pracovní síla nechala vpustit. Že to už pak nebude Německo , to jim asi nevadí. No, že by mi vadilo, že bude němců o 30% méně, to zase až tak ne, ale že bych byl nadšen ze šíitského státu na území lužicka, pomořanska či bavorska, to tedy opravdu ne. Aby zase jednou nebyli Braniboři v Čechách....

V. Roubíček 7.1.2016 0:13

Re: Sklenice poloplna, poloprazdna...

Nevím, koleno asi jsem vás a vaše výtky k autorovi nepochopil. Autor píše, že ačkoli normálně s VK nesouhlasí, tak ale nyní ano.

A já za sebe říkám totéž. V podstatě téměř vždy jsem silně s VK nesouhlasil, ale nyní mé myšlenky jsou v podstatě s ním shodné. Tedy, jinými slovy, si před nikým na zadek nesedám ani nemám zapotřebí. Jen konstatuji, že má mysl se obává shodných věcí. Že někteří vůdci EU, vzájemně si chrabře bušící do ramen, prosazují určité věci jenom aby je prosadili, protože to řekli oni. Že další velká skupina má připravené obrovské obchody, ale pouze pro sebe, Evropa jim je ukradená. Vždyť již nyní vyrábí všude možně, jen aby tzv ušetřili, ale vlastně jenom aby oni sami ještě více vydělali. Co se stane potom, je jim jedno. Těmto skupinám se vyplatí financovat pár hloupých nadšenců, ať už mezi politiky, tak mezi novináři. A když o tom budou správně psát (podle pravidel Goebbelsovy propagandy) tak těch 80% občanů EU, kteří skáčou na lep každé reklamě, uvěří, že.

S. Donát 6.1.2016 23:58

Re: Jo, Klaus má často pravdu

Šimek:

"nemám rád černobílé výkřiky a dogmatické už vůbec ne..."

Švejnoch:

"proč nás tedy jimi s takovou urputností (a neuvěřitelnou kadencí) neustále oblažujete?"

S. Donát 6.1.2016 23:55

Re: Tak obludnost migrační krize jste si uvědomil.

Je mi celkem u řiti, čemu věříte, věříte? :)

Ale víte co je zajímavé? Než jsem si sem dal tu vlasů prostou ikonu, nikdy jste mě (a nikdo jiný) za nácka neoznačil. Jakmile jste ji uviděl, udělal se vám v té šedé kouli mezi levým a pravým uchem zřejmě krátký spoj, který říká Donát = hololeb. Zkuste ho rozehnat opakovanými údery tupým předmětem. Pokud si nechcete ubližovat sám, požádejte bližního svého. Jinak by se vám mohlo stát, že se podobné zkratky dopustíte v osobním kontaktu a mohl by vám někdo posloužit proti vaší vůli.

B. Rudolf 6.1.2016 21:14

Re: Ano, pane Rudolf,

Ale no tak, ani panu Klausovi, ani panu Zemanovi za jejich kritiku žádné vězení nehrozí. Dokonce nehrozí ani panu Kurasovi. A panu Robejškovi už vůbec ne.

Pan Konvička to s masokostní moučkou dost drsně přehnal, ale myslím, že ani jemu ve skutečnosti vězení nehrozí.

Ale bylo by dobré, kdyby výše jmenovaní už konečně přešli k racionálním návrhům řešení dané situace.

B. Rudolf 6.1.2016 21:08

Re: Tak obludnost migrační krize jste si uvědomil.

Jenomže já jsem netvrdil, že to tak není (To, co jste napsal Vy, se s tím, co jsem napsal já, nevylučuje). Jen jsem upozornil na to, že Václav Klaus a spol. žádné rozumné řešení nenavrhují.

B. Rudolf 6.1.2016 21:05

Re: Tak obludnost migrační krize jste si uvědomil.

Tady jde přece o něco jiného. Václav Klaus kritizoval (a do značné míry právem) chování vrcholných politiků Evropské unie. Jenomže, pokud nepoukáže na možnost rozumnějšího řešení, tak jenom získává body na existenci problému, který řeší jiní.

B. Rudolf 6.1.2016 20:47

Re: Tak obludnost migrační krize jste si uvědomil.

Výraz "hromadná vražda" je poněkud přesnější označení Vašeho návrhu než slovo "nehumánní".

B. Rudolf 6.1.2016 20:45

Re: Tak obludnost migrační krize jste si uvědomil.

Ale já jsem pouze upozornil na to, že Klaus a spol. v této věci zatím nic užitečného nenavrhli.

J. Šimek 6.1.2016 20:14

Re: Tak obludnost migrační krize jste si uvědomil.

Já vám tohle nevěřím, já vám věřím tu militantní holou hlavu.

J. Šimek 6.1.2016 20:09

Re: Pro mně je to ne šokující

Kdo by nastoupil po něm je fuk. On se rozhodl zradit vlastní myšlenky a neabdikovat a podepsal...

J. Šimek 6.1.2016 20:08

Re: Jo, Klaus má často pravdu

K obsahu mého příspěvku žádný dotaz nevznesl ...

J. Aspirin 6.1.2016 19:52

Re: Ženy lovnou zvěří Arabů a Severoafričanů (muslimů)

...já jen dodávám, že velmi podobné se dělo v Kolíně nad Rýnem aby si ten pán výš uvědomil, že to nebylo v jednom městě.

S. Donát 6.1.2016 19:09

Re: Tak obludnost migrační krize jste si uvědomil.

To se mýlíte, neodmítl. Tedy ne snad proto, že bych byl rád, když umírají zbytečně nevinní lidé. Ale není vyloučeno, že se během pár let skutečně začne střílet na lodě uprchlíků a třeba to bude nezbytné k vyřešení problému. Velmi doufám, že k tomu nedojde, že se najde jiné řešení. Ale optimista v této věci moc nejsem,

Jestli jsem já šaškem, to opravdu nevím, možná tak můžu na ostatní lidi působit. Pokud ano, snad mi to řeknou. Já se za šaška nepovažuji, ale to asi nikdo. Co se týká vašeho šaškovství, na mě někdy tak působíte, když se chytnete jedné věty, poznámky, nebo i dojmu, na základě kterého pak vyvozujete dalekosáhlé závěry, škatulkujete si lidi a místo diskuze spíš poštěkáváte. Občas máte velice trefnou a věcnou poznámku ke skutečným demagogickým a nenávistným výkřikům, ale nedivte se, když zapadnou v tom ostatním, co zde píšete.

J. Krásenský 6.1.2016 18:56

Když se ze zločinu stává statistika, Dusseldorf

http://echo24.cz/a/iPvkh/v-dusseldorfu-vysetruji-2200-lidi-kvuli-silvestrovskym-zlocinum

Pět dní mlčeli, postupně to vyplouvá na povrch

S. Donát 6.1.2016 18:51

Re: Jo, Klaus má často pravdu

Myslím, že pan Švejnoch vznesl legitimní dotaz, kterým reaguje na obsah vašeho příspěvku, tedy jeho druhé části.

B. Rybák 6.1.2016 18:28

Re: Re:

Přesně tak!

B. Rybák 6.1.2016 18:23

Re: Dodal bych svůj názor

Souhlasím s Vámi! Dějiny nekončí, ale návrat zpět (zrušení hédonistického, sociálně parazitického státu), už nejspíš možný nebude!

J. Kanioková 6.1.2016 18:18

Re:

Nejen proslovy některých politiků, ale i snaha "některých" lidí lékařské profese, kteří měli snahu nechat zbavit Klause svéprávnosti. No a to šílené běsnění pravdoláskařů proti němu, to se nedá zapomenout. Např. Havel - jak den před referendem o vstupu do EU vystoupil na Václaváku s prohlášením, že členství naší země v EU může vadit jen "mafiánům a šejdířům".

Klaus do poslední chvíle vzdoroval a doufal, že se náš ÚS pochlapí, bohužel. Tudíž bylo jasné, že už LS nikdo neodvrátí. Uvažoval i o odstoupení, ale pak by eurohujery už nikdo nebrzdil. Proto zůstal. Jenže Klausofobové ve všem vidí jen špatnosti. Zjevně každý - podle sebe soudím tebe..

Klaus podepsal Lisabon. A tvrdě kritizoval Ústavní soud - http://jdem.cz/9gva6

J. Kanioková 6.1.2016 18:02

Přesně !

P. Khail 6.1.2016 17:14

Re: Řešení je jednoduché...

"Za zavřenými dveřmi ať si dělá kdo chce, co chce" je nesmysl, některé věci se nemají dělat ani za zavřenými dveřmi. Toleroval byste týrání a zneužívání jen proto, že se odehrává za zavřenými dveřmi?

M. Moravcová 6.1.2016 17:10

Re: Pro mně je to ne šokující

ale Klaus žádnou ideu nezradil. Bylo sakra těžké rozhodování. A jeho odpůrci a nenávistníci, ti žalobci z vlastizrady - dnešní vlastizrádní vítači, se jen třepali na to jestli odstoupí nebo podepíše. Jen se choval jinak, než vy byste chtěl. Tak taháte z pytle jakési tisíckrát ohrané chiméry. Kdyby tam, nastoupil po něm Schwarzenberg (kterého jsem volila se skřípěním zubů), tak by nás prodal za zlámanou grešli. Z toho křesla v obýváku, bez špetky zodpovědnosti se to kecá. Je pravda, že na to máte právo.

J. Hanzlík 6.1.2016 16:57

Re: Matematické hranice soucitu

Oprava: "ony vzdaly"

J. Hanzlík 6.1.2016 16:18

Matematické hranice soucitu

Souhlasím s autorem! Držíme-li se věci samé, není důležité kdo to říká, ale co říká. A tak se nám přirozeně může stát, že souhlasíme i s odpůrcem ve věcech jiných, neníliž pravda?

Po odeznění řetězového syndromu části elit, posedlých humanitářskými představami o promíchaném lidstvu a chorobné představy rozkvětu společné “multikultury” i závratně roztočených kol ekonomiky, přijde konečně na řadu rozum a pod tlakem všeobecného šoku ze zvyků a návyků, které si migranti přinesli ze svých domovů ve zkrachovalých despotických režimech.

Možná, že dojde i k osvětě mezi “multilidmi” a pátrání k jaké kultuře vlastně patří. Inženýrům zítřků bude těžké ulevit od jejich představy o pouhé kulturní nadstavbě. Trpí utkvělou představou správců této nadstavby a netuší, že by je právě militantní migranti o tuto iluzi připravili, mají totiž svůj kult zažraný za nehty a akademické debaty při svojí přesile “neberou”. A naše domácí paka budou muset vzít na vědomí svoje kulturní kořeny, které mají zakotvené nejen v lidových rčeních, ale i v zákonech a zvycích.

Protináboženské kyseláky ujišťuji, že o našich anticko-křesťanských kořenech už dávno nerozhodují církve. Pokud by to ony vzdali, tak já budu just křesťanem a vzhledem k judaistickým kořenům totéž přeji židům! A teď si dám něco studeného na vaši toleranci!

V. Vaclavik 6.1.2016 15:16

Sklenice poloplna, poloprazdna...

Prosty bloger pise - "Myslím si a hlásám kolem sebe totéž. Proto jsem považoval za nutné hovorit o šoku – o šoku z prekvapení z toho, že coby prostý bloger na ceském internetu mám totožný názor jako špicky jednoho tuzemského think-tanku (Institut VK)."

A ja, prosty diskuter, nejsem ani v soku ani prekvapeny, ze nekdo prosty jako vy muze prijit s necim, na co prisli institucionalni otitulovani profesionalni myslitele (mnozne cislo).

Vy jste se tu pane Stejskale dopustil tzv. odkopani se, tedy odhaleni duse naseho radoveho lidu (sam prece rikate, ze jste prosty), ktery pada na zadek pred vsim, co ma titul, urad, honosny nazev, a to i presto, ze z takovych mist casto, a dnes dokonce i zpravidla, proudi bludy (ted mluvim vseobecne, nemyslim tim ten IVK). Minimalne cervicek zahloda i v pripade, ze nejakemu vystupu honosne instituce a osoby prosty clovek zprvu neuveri. To pozlatko a status ve spolecnosti je mocna vec. Proto si platime politiky tak dobre, protoze pred bohatymi kazdy prosty clovek padne na zadek a zmoula cepici v rukou, proto si je usazujeme do honosnych palacu, do starovekych pamatek, aby na ne padl odlesk slavne minulosti nasich kralovskych, feudalnich vladaru, vrchnosti...

Proto si Klaus nemohl najmout jen tak nekde kancelar, pred tim by nikdo na zadek nepadal. Ovsem pro exprezidenta se nasel prosty ale zbohatly obcan, ktery vedel, ze jedine nejakou vilkou doda tomu lesk a navrch jako tresnicku byl pridat nazev institut, aby to bylo dost honosne... Proste a jednoduse, u nas se hodnoti co rikate nikoli podle toho co rikate, ale podle vaseho vice ci mene honosneho autoritativniho statusu.

Ovsem tyto veci se neomezuji jen na Cechy a jejich malou zemi. Pred lety jsem povesil na 'anglicky' internet svoji malou praci v matematice a ozval se me emailem nejaky Sved, ktery chtel vedet, jestli jsem nejaky profesor na nejake univerzite...

J. Urban 6.1.2016 15:09

Ano, ovšem takto to naplno

uvádět jistě není politicky korektní :-)) Jinak: ty turecké mafie převaděčů: mohou existovat jen z vůle a s ochranou tureckého státu, kterému vládne Erdogan, kterého týden před volbami jela osobně do Turecka podpořit Frau FDJ-Merkel.