26.4.2024 | Svátek má Oto


Diskuse k článku

SPOLEČNOST: Proč jsem českým nacionalistou

Být českým nacionalistou (vlastencem, národovcem či jak tomu chcete říkat) v roce 2014 znamená jedno jediné. Znamená to přesvědčení, že v zemi, kde si budou vládnout sami Češi, se bude žít lépe než v zemi spravované euroúředníky nebo v islámském kalifátu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
P. Vaňura 29.10.2014 23:21

Re: Je s podivem, co všmůže český nacionalistický mozek vyplodit

Nejliberálnější Pruské království???? To je teda něco, co by mě nenapadlo ani ve snu. Militarismus se s liberalismem moc neshoduje. "Němec je voják a policajt je jeho důstojník," (c) Jerome Klapka Jerome.

P. Vaňura 29.10.2014 23:14

Doufal bych, že může existovat i čtvrtá možnost

Eurohujeři to nazývají "Spojené státy evropských nacistů." "Nacista" je každý, kdo není nadšený multikulturalismem a politickou korektností, které mimo jiné ODPORUJÍ tomu, co zjistila psychologie a sociologie (ti psychologové a sociologové co toto dělají jako vědu a neživí se žvaněním).

J. Babička 29.10.2014 22:56

ach jo

Jak to, že ten pán může být českým nacionalistou a zároven ruským ?

M. Prokop 29.10.2014 21:37

Re: Když základ euroatlantické civilizace autor

Na to vám sere (P)pes.

M. Prokop 29.10.2014 21:35

Re: další muslimská gheta, kam se bojí policie

On nedělá ..... :-P

M. Prokop 29.10.2014 21:34

Re: Akorát že

Ve srovnání s ISIL snad umírněnější jsou, ač ne o moc.

Každopádně, neviděl bych potřebu rozdílného přístupu. Teroristé, toť vše.

J. Šimek 29.10.2014 21:24

Re: další muslimská gheta, kam se bojí policie

Ján myslel, že máme doma nějaký problém a ona to je starost o cizí :o)

J. Jurax 29.10.2014 20:55

Re: Velice hezky napsané.

No, řekl bych, že obhájců práv veřejné obhájkyně práv se moc nenajde :-)

J. Jurax 29.10.2014 20:52

Re: Protože v tomto dějinném období

Ano, fašolevičácká, socialistická EU-vrchnost. Zkráceně EUropané.

J. Jurax 29.10.2014 20:50

Re: Je s podivem, co všmůže český nacionalistický mozek vyplodit

No, ponecháváte-li ostatní autorovy názory bez komentáře, pak vězte, že i tento komentář jste si mohl odpustit.

J. Jurax 29.10.2014 20:47

Re: Když základ euroatlantické civilizace autor

Nezaměňujte EU s euroatlantickou civilizací. EU v současné formě je nanejvýš její nemocný výhonek.

J. Jurax 29.10.2014 20:45

Re: Takže souhrnně řečeno,

Vaše úvaha je nesporně originelní, byť poněkud zatížená prohřešky proti pravopisu, ovšem ční z ní jistá intelektuální zakřiknutost, ba až alternativní inteligence.

J. Krásenský 29.10.2014 20:45

další muslimská gheta, kam se bojí policie

v Berlíně, v Miláně, v Madridu, ve

Stockholmu, v Londýně, v Kodani, v Eindhovenu, v Nijmegenu, v Utrechtu, v Amsterdamu, v Rotterdamu, v Lille, v Roubaix, v Tourcoingu, v Bradfordu, v Burnley, v Oldhamu....

Na nedělejte hloupého, mohlo by Vám to zůstat.

J. Jurax 29.10.2014 20:41

Re: Akorát že

Leč mimo této výhrady plný souhlas s článkem. Jenom adjektivum "umírněný" mi k Hamásu moc nesedí - může vůbec být teroristická organizace charakterizována jako umírněná? Co je to za zvíře "umírněný terorista"?

J. Jurax 29.10.2014 20:34

Akorát že

na Moravě žijí Moravané, ve Slezsku Slezané, což nejsou Češi :-)

J. Šimek 29.10.2014 20:02

Re: Když základ euroatlantické civilizace autor

O posledním slově znám :o):o):o)

J. Šimek 29.10.2014 20:01

Re: Takže souhrnně řečeno,

Tam všude bydlíte?

J. Kyselková 29.10.2014 19:16

Češi jsou moudří,

ale opatrní.

Masmedia vytrvale tepou naše sebevědomí, abychom se styděli za své češství jako za nacionalimus. Kritizují naše "pochybné" lidské vlastnosti a skutečnostem dávájí kriminální rozměr. Je na čase si uvědomit, že je to podlé a záměrné.

Článek pana Hampla vítám.

J. Kyselková 29.10.2014 18:49

Češi jsou moudří,

M. Prokop 29.10.2014 17:51

Re: Když základ euroatlantické civilizace autor

O pytli a záplatě znáte?

M. Prokop 29.10.2014 17:50

Re: Takže souhrnně řečeno,

Paříž, Malmö, Marsei ....

M. Prokop 29.10.2014 17:49

Re: Takže souhrnně řečeno,

To je ovšem VAŠE uvažování ......

J. Šimek 29.10.2014 16:38

Re: Takže souhrnně řečeno,

Kde bydlíte? Pokud tam máte to gheto, kam si netroufne policie, tak bych to viděl, jako super příležitost zbohatnout na turistické atrakci.

J. Schwarz 29.10.2014 16:10

Re: hm

každému by mohla být u zadku česká sociálka i český stát za předpokladu, že by tento stát nevybíral výpalné pod záminkou, že to je na fungování oné "sociálky". Pro začátek by stačilo učinit "sociální a zdravotní" dobrovolným a podobné narážky by se staly bezpředmětnými.

J. Schwarz 29.10.2014 16:02

Re: Takže souhrnně řečeno,

Ba ne, pan Hampl udeřil hřebíček na hlavičku! Smyslem všech těch evropských žvástů je okrást místní komunity o právo na určitou separaci / pokud jsou ovšem bílé a původně evropské /. Zmíněný "evropský národ" by rád zavedl poměry, kdy by vlastně kdokoli měl právo vlézt druhému / pokud je bílým evropanem / do bytu a chovat se tam jako doma - to je obsahem pojmů "nediskriminace" či "boj proti sociálnímu vyloučení". Prostě nemůžete  si říct, že tyhlety manýry vám nevyhovují a s těmito lidmi tedy nechcete nic mít - to by znamenalo netoleranci, ba nacismus! Ovšem  hnědý přišelec náboženství prorokova má - v rámci multikultury - právo na vytváření ghet kde běžné právo neplatí a kam si netroufne ani policie / to hlavně proto, aby nebyla "profesionálními evropany" označena za rasistickou a diskriminující. Souhlasím s panem Hamplem a zemi širou, zemi milovanou kde v rámci rovnosti a nediskriminace pobudou zloděj i filantrop stejnou dobu v kriminále rád přenechám sluníčkovým "dětem pokroku". Howgh.

H. Lukešová 29.10.2014 14:31

Re: Počkejte až vyleze Netzerka !

Podle paní Netzer jste nácek, pane Křivane. Přitom národní socialismus je levicový a Vy levičák nejste, ani nejste antisemita. Jste ale politicky nekorektní kritik islámu, odmítající multikulti, a to se v levicové společnosti nesmí.

S. Ševeček 29.10.2014 14:25

Re: Všichni Češi jsou českými nacionalisty. Jen to někteří

Mene mene tekel ú-parsín je v originále. Tady jsem Kajana pochválil a doplnil závěr - pochybující budou zváženi a "rozděleni".

O. Mayer 29.10.2014 14:23

Takže souhrnně řečeno,

kdo není ten správný čech podle definice SSO (např. poklonkuje EU) je potažmo vlastně zastánce ISIL. Bravo, s tímhle uvažováním byste celkem slušně zapadl jak v padesátých letech tak i v 3.říši.

Š. Šafránek 29.10.2014 14:20

Autor se vlamuje do otevřených dveří.

Češi mají poprvé od konce středověku vlastní stát. Česká republika se za 20 let existence etablovala, Čechy zná každá Evropan, a mladí Češi se v cizině chovají sebevědomě. Žádný pocit méněcennosti mezi českým obyvatelstvem nezaznamenávám a neshledávám žádný důvod k nacionálnímu povzbuzování, byť s ušlechtilým cílem (ten má přeci na zřeteli každý nacionalista), neboť právě národnostní hecování bývá následkem nedostatečného sebevědomí a zakomplexovanosti. Autor to zcela jistě myslel dobře, ale pokud přirovnal Čechy k hobitům, tedy tvorům, jimž Tolkien přisuzuje přízemnost, maloměšťáctví, zápecnictví..., dalo by se pokračovat,  je to skoro totéž, jako by místo Češi říkal Čecháčci. Věru vlastenec!

V. Ondys 29.10.2014 14:03

:))))))) Navrátit českým lidem jejich sebevědomí?

A není to jenom další propaganda s poníženou suplikou k dalšímu národu směrem na Východ, zda by nám v zájmu našeho pokleslého sebevědomí po dvaceti pěti lety systematické propagandy opět velkopansky nedaroval větší kus svobody, vždyť se už jednou přesvědčil, jak se mezi Čechy dobře žije, když pro ně je hodně důležitý rodinný život, jsou skeptičtí k velkým myšlenkám, neradi se perou a mají rádi dobré jídlo. Jejich základním rysem je :)))) nezištná umírněnost. V porovnání s jinými evropskými národy jsou Češi pořádnější, poctivější a pracovitější. Ne tolik jako Němci, ale zase se u nich nesetkáte s německou sveřepostí a agresivitou. Pokaždé, když dostanou příležitost, se ukážou jako neobyčejně šikovní. :)))))) A zásadně nikdy nikoho poťouchle neochčijou, když jim uvěří, s výsměšným a samolibým tvrzením, že si to ten namyšlenej i primitivnější vocas zaslouží!