27.4.2024 | Svátek má Jaroslav


Diskuse k článku

SVĚT: Ottawa, Káhira, Jeruzalém

Středa 22. října. Tři metropole, tři teroristické útoky. Na ty blízkovýchodní jsme tak nějak uvyklí. Proto byla největší mediální pozornost věnována akci v Kanadě.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
J. Urban 24.10.2014 21:57

Re: Lukešová vy jste blbá jak malovaný sáně

táhni už do haj.zlu, smrade nacibolševický!

H. Lukešová 24.10.2014 21:14

Re: Lukešová vy jste blbá jak malovaný sáně

Pokorný, co to melete za urážky. Žádný samopal doopravdy nemám a nechystám se nikoho zavraždit, na rozdíl od vás. Vy zkrátka Židy nenávidíte, to je všechno. Izrael je jediná demokracie na Blízkém východě, totalitní a zaostalé jsou muslimské státy! Ty chtějí Izrael zničit, Izrael se má právo bránit, že se vám to nelíbí, je vaše věc. Když někdo na jiné lidi hází kameny, dlažební kostky a Molotovovy koktejly, tak má v úmyslu zabíjet, je to terorista a válku proti terorismu je nutné vést. Nedokážete argumentovat, jen urážíte. Jak psal pan Brzák, vy chcete, aby Izrael miloval své nepřátele a nemiloval sám sebe, to však nemůžete po něm chtít. Vaše hysterické plačky nad teroristy jsou odporné. Důkazy mluví nade vší pochybnost, terorista chtěl zabíjet, kameny, dlažebními kostkami a Molotovovými koktejly hází někdo, kdo chce zabíjet. A vám nemusím nic dokazovat, izraelská policie to dokáže sama. Každý stát vyšetřuje svou zločinnost.

P. Pokorný 24.10.2014 20:49

Re: Lukešová vy jste blbá jak malovaný sáně

A dokažte, že ten chlapec chtěl někoho zabít! Pokud to nedokážete,důkazy nafilmované, jste sprostá lhářka! A jestli umíte číst a současně myslet, tak o zabijákovi mimina jsem napsal níže. Opět sprostě lžete. Ale i ten, co zabil 13 letého chlapce je také sprostý vrah. V civilizaci jsou na to soudy! Nikolv v zaostalém a totalitním Izraeli! Tam se zabíjí na požádánī!

P. Pokorný 24.10.2014 20:37

Lukešová vy jste blbá jak malovaný sáně

Vy jste čtvrtkrevník fanatický a 1000x do vaší přiblblé dutiny pokouší kde kdo nacpat myšlenku, stejně to nejde. Stalin měl také jednosměrné myšlení, ale alespoň přemýšlel, byť stejně zrůdně a nenávistně. Máte už samopal? Vás mohou dát pouze na Neviditelného psa, tady se toleruje vše!

R. Brzák 24.10.2014 19:06

Re: Pane Brzáku, Vy jste křesťan, tak byste mohl souhlasit se

Víte, je to sice poněkud odvážné, hodnotit právo, které by z křesťanského hlediska mělo patřit jen Bohu. Ale protože nejsem "Bohabojný", nýbrž "bohamilující", nebojím se říci, že gesto Vámi zmiňovaného křesťana velmi oceňuji.

V. Novák 24.10.2014 18:07

Re: Kdo je Jóviš ?

No, voni mu sice Římani říkali Jupiter, druhý pád Iovi - ale Zeus to byl taky. Voni Římani byli poněkud tupější na všecko kromě vojny, tak i ty bohy museli někde převzít. zase byli nááádherně tolerantní a o bohy se nehádali, koho chceš, uctívej si.

H. Lukešová 24.10.2014 17:24

Re: Mrtvý Petr Pokorný = dobrý Petr Pokorný.

Také Vám přeji pěkný večer, Vy jste z diskutérů, kterých si vážím.

R. Brzák 24.10.2014 17:23

Re: Mrtvý Petr Pokorný = dobrý Petr Pokorný.

Celý život srovnáváme - budeme-li schopni změnit úhel pohledu, můžeme říci, že jablka i hrušky jsou báječné plody. A pokud jste si všimla, já (doufám) vždy polemizuji s názory či jejich východisky. Pěkný večer přeji.

H. Lukešová 24.10.2014 17:22

Re: Statečný Palestinec neohroženě

Vždyť ti muslimové s námi pohrdají! Pohrdají s námi jako se slabochy, my jim ustupujeme ve všem, v Británii přijímají do trestního i občanského zákoníku šariátské prvky a muslimové se smějí. A navíc, EUpolitici, děvky prodejné, se dohodli s arabskými vůdci, že za levnou ropu, dovolí imigraci milionů muslimů, o tom psala Bar Yeor ve svém díle EUrabia (Evropa za dovoz levné ropy dovolila zalidnit Evropu muslimy) a její slova potvrzuje program EUROMED (během pár desítek let se do Evropy přistěhuje 80 milionů muslimů).

R. Brzák 24.10.2014 17:20

Re: Pane Brzáku,

Také Vám pěkný den. Mám sice argumentaci o hodnotě lidského života, dokonce i o prospěšnosti (jen dílčí) palestinského Araba pro Izraelce - takže někdy Vám odpovím. A samozřejmě. Izrael, Izraelce, Židy obdivuji velmi. Teď musím za svými "ovečkami". RB

H. Lukešová 24.10.2014 17:17

Pane Brzáku, Vy jste křesťan, tak byste mohl souhlasit se

slovy německého křesťana Jűrgena Bűhlera, který prohlásil, že pouze ten křesťan, který volá na ochranu a podporu Židů, má právo zpívat Gregoriánský chorál. Krásná a pravdivá slova.

L. Křivan 24.10.2014 17:15

Re: Mrtvý Petr Pokorný = dobrý Petr Pokorný.

Tohle není útok, Parteigenossin Netzer ?

H. Lukešová 24.10.2014 17:14

Re: Mrtvý Petr Pokorný = dobrý Petr Pokorný.

Pan Křivan je filosemitou, to ho šlechtí, Pokorný je antisemita, ten je skutečným odpadem.

L. Křivan 24.10.2014 16:58

Pane Brzáku, "oslavují smrt svých dětí jako vstup do ráje "

Kdyby ale věděli, co jejich mučedníčka v ráji čeká, 72 pannen,  víc než 1300 let starých, s panenskou blánou jako zkaměnělý pergamen, nadržených jak Lipno po 14 dnech dešťů, asi by je nadšení přešlo.

Jen si to představte, mučedníček v potu tváře buší svým camprlíčkem do blány, ta ne a ne povolit, kolem ječí 71 prastarých bab, ať sebou hodí, že chtěj taky, ...   a to nejhorší na konec, ...  přes noc baby zarostou a on musí znova makat !  Až do skonání světa. Sysyfos je proti němu šťastný člověk !  

Tohle by si měli rodiče těch "mučedníků" uvědomit ! Snad by pak přestali blbnout.

J. Urban 24.10.2014 16:53

Re: Statečný Palestinec neohroženě

Víte, paní Lukešová, dnes už bohužel celý civilizovaný svět je ve válce s islámem, tuto válku nám islamisté vnutili, jen si to ten "náš" svět bohužel ještě pořád nechce přiznat. A bojím, že až to "náš" svět pochopí (pokud to vůbec pochopí), bude už pozdě. Násilí ze strany islamistů v posledních měsících velmi tvrdě eskaluje a co horšího - islamisté zjevně stále mají dostatek zdrojů (jaké? odkud?)!

S. Netzer 24.10.2014 16:45

Re: Mrtvý Petr Pokorný = dobrý Petr Pokorný.

Vztahy bývají obvykle vzájemné, a o tom, že rasisté jsou lidský odpad, nemůžete snad pochybovyt jen vy.

H. Lukešová 24.10.2014 16:42

Re: Statečný Palestinec neohroženě

Máte naprostou pravdu. Pro multikulti politkorektníka je "Palestinec" hrdinou proti "zločinnému okupantovi" Izraelci. Když palestinští Arabové vraždí Izraelce včetně děti, nevadí, OK, o této strašlivé vraždě jsem na internetových Lidovkách a Mladé frontě Dnes nic nenašla, to je hrůza, že se objektivní zprávy musíte dozvědět až na Neviditelném psu nebo na Eretzu. Duch nacibolševismu=multikulti politkorektivistů otrávil mysl médií.

L. Křivan 24.10.2014 16:40

Re: Pane Brzáku,

přemýšlel jsem nad vašimi argumenty, ve většině se pozoruhodně shodneme,  jen úhel, ze kterého se díváme, je různý.  Váš je veskrze křesťanský, tak moc, že bych Vás odhadl na faráře.  Já se dívám z druhé strany. Původně jsem matfyzák, z UK a JWG. Hlavně ve Frankfurtu jsem měl štěstí na skvělé profesory.  

Já vycházím z faktu, že optimální stav lidstva je 0,4 miliardy (Club of Rome).  Tím pádem máme víc než 15násobné přelidnění. Bohužel ne přelidnění kvalitními lidmi, ale jejich opakem.  Čeho je moc, toho je příliš a čeho je příliš, to má negativní cenu. Takže mrtvý palestinec není ztráta pro lidstvo.  Znáte nějakého palestince, který byl přínosem pro civilizaci ?  Já ne. Určitě nemítnete: "Je to člověk ! Dílo boží!"  No právě, kdyby to byl králíček a ne člověk, nebyl by žádný problém. A dílo Boží ? No jó no, co se dá dělat, i mistr tesař se někdy utne !

A Židi ? Podívejte se sem, jaký je přínos Židů světu a civilizaci:

http://www.israelnet.de/nobelpreis.html

Židi mají pro svět obrovskou cenu,  na rozdíl od palestinských arabů. Obrovský rozdíl.  Mně nezáleží na nějakých arabech, mně záleží na kvalitní části lidstva a na civilizaci. Ne na tom, čeho je příliš.  To je krátký pokus najít v čem se lišíme, v čem se shodujeme je jasné.  Přeji hezký den.

H. Lukešová 24.10.2014 16:39

Re: Mrtvý Petr Pokorný = dobrý Petr Pokorný.

Pokorný mi napsal tolik urážek, že bych se z toho musela zbláznit. A takový Jež, zrovna tak. Pokorný s Ježem mi nestojí za to, abych se rmoutila.

H. Lukešová 24.10.2014 16:38

Re: Mrtvý Petr Pokorný = dobrý Petr Pokorný.

Víte Váš vztah je vzájemný. Vy urážíte jeho, on uráží Vás. Také jste mu nadávala do odpadů, do je dosti velká urážka, ale do cizích sporů se zásadně nemíchám, vyřešte si to sami.

S. Netzer 24.10.2014 16:36

Re: Mrtvý Petr Pokorný = dobrý Petr Pokorný.

Ulevilo se ti, hajzle?

S. Netzer 24.10.2014 16:34

Re: Mrtvý Petr Pokorný = dobrý Petr Pokorný.

Na mně.

:-)))

J. Urban 24.10.2014 16:33

Re: Mrtvý Petr Pokorný = dobrý Petr Pokorný.

Volksgenossin Netzer je důkazem, že to, že Auschwitz vybudovali Němci, nebylo náhodou ani omylem. Omylem podle Volksgenossin ovšem nejspíš bylo, že to nestihli dotáhnout do konce.

J. Urban 24.10.2014 16:28

Re: Statečný Palestinec neohroženě

Vím, že si nabíhám u těch multikulti, pro které je násilí ze strany palestinců když ne legitimní, tak přinejmenším omluvitelné - včetně zákeřných vražd tříměsíčních nemluvňat. Naopak jakákoliv obrana před tímto násilím ze strany Israele a jeho občanů je podle nich nelegitimní a neomluvitelná. Ale Pokorný a spol. mi můžou tak akorát skočit na cara!

H. Lukešová 24.10.2014 16:27

Re: Mrtvý Petr Pokorný = dobrý Petr Pokorný.

Ne, neútočí. Na koho?

S. Netzer 24.10.2014 16:26

Re: Mrtvý Petr Pokorný = dobrý Petr Pokorný.

"Pan Křivan na nikoho osobně neútočí ..." :-))))

H. Lukešová 24.10.2014 16:24

Re: Statečný Palestinec neohroženě

Tak pozor pane Urbane, multikulti politkorektnické GESTAPO Vás označí za vyvrhele společnosti. Každý kdo nepodporuje palestinské teroristy je podle jejich zvráceného myšlení špatný člověk. Multikulti politkorektník Pokorný Vás obviní z agresivity. To je doopravdy hrdinné, najíždět autem do izraelských civilistů a miminek. Jejich nenávist k Izraeli je oslepila, nejsou schopni racionálního úsudku. Ultraleví nacibolševici.

J. Urban 24.10.2014 16:20

Re: Pane Křivane, Vás prapra...dědeček bojoval nadarmo...

DebíIku, když nepřetržitě vraždí Arabové, Palestinci - dokonce i sami mezi sebou - to ti za komentář nestojí. A když někdo tyhle vrahy po zásluze jednou za čas - výjimečně! - sejme, řveš ty svoje ubohý žvásty. Ale jen řvi, od toho máme demokracii, aby mohla být zneužívána bastardy jako jseš ty.

H. Lukešová 24.10.2014 16:19

Re: Mrtvý Petr Pokorný = dobrý Petr Pokorný.

Ne tak to nemyslím, myslím tím to, že srovnávat pana Křivana s panem Pokorným není OK, to jako kdybyste srovnával hrušky s jablky. Jistě, pan Křivan může být radikálnější, ale má v principu pravdu. Muslimové a multikulti politkorektníci se chovají agresivně a zle. Toť vše. Pokorný je agresivní, útočí na lidi osobně, i na mě v mých článcích a lidí, kteří útočí na lidi osobně, si rozhodně nevážím. Pan Křivan na nikoho osobně neútočí, Pokorný ano. Polemizovat se má s názory, ne útočit na lidi.

J. Urban 24.10.2014 16:17

Re: " kdo první krvavé konflikty vyprovokuje! "

Ano, o to ti jde, viď, ty debíIku náckovskej, primitivní, ubohej, chudáčku deprivovaná, v soukromém a sexuálním životě neúspěšný, přišel jsi na to, můžou za to ŽIDI !