Neviditelný pes
První český ryze internetový deník. Založeno 23. dubna 1996Diskuse k článku
UKRAJINA: Proč v zemi vypukla válka?
Upozornění
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
J. Jurax 6.8.2014 0:40Re: "Úloha osobnosti v dějinách sestává prakticky...." Jojo, a my Gottwalda taky ... |
J. Jurax 6.8.2014 0:36Re: Takže za anšlus Krymu a ruský teror východní Ukrajiny No, a což takhle - nebyl ten Panasjuk taky agent KGB, GRU či čeho? Rusku dokonale nahrál na smeč ... |
M. Stuchlik 6.8.2014 0:17Takže za anšlus Krymu a ruský teror východní Ukrajiny může jeden člověk. Jakými pitomostmi nás ještě oblaží KGB a jejich poskoci? To byl dopředu připravený ruský plán na ovládnutí Ukrajiny za pomocí ruských poskoků jako byl Janukovič a když to neprojde tak silou a terorem. Ale svede se to na černou labuť. Kolik bude ještě špatných, aby ruští fašisté byli ti hodní? |
K. Kužel 5.8.2014 21:29Re: Velmi rozumný článek KSSS v RSFSR byla zakázána po srpnovém pokusu o puč r. 1991. Nynější její pohrobek se jmenuje jinak a má podporu asi zhruba podobnou jako KSČM u nás. |
D. Nowodny 5.8.2014 21:21Re: Velmi rozumný článek KDY byla zakazana kuministicka partaj v Rusku ?? |
D. Nowodny 5.8.2014 21:17Re: černé labutě Nerozhodnost Kijeva prispela k dnesni tragedii, podcenili fanatismus hrstky "separatistu" a snahy Putina rozvratit Ukrajinu. Kdyz vznikly prvni nasilne utoky na mistni samospravy, mel okamzite nasledovat zasah SWAT. Mate doma vosi hnizdo nechate jej terorisovat vas dum ? |
K. Krbálek 5.8.2014 18:46kravina NP prosím, drž si nějakou úroveň a nevydávej každou vycucaninu z prstu |
V. P 5.8.2014 18:18Nějak jste zapomněl na Rusko a Putina, vážený autore To je, jako vyprodukovat úvahu na téma "Proč vypukla druhá světová válka?", a přitom zapomenout na Německo a Hitlera. |
J. Vyhnalík 5.8.2014 17:07Re: Jakou černou "chlorovou" labuť ještě zažijeme? IMHO je to pitomost. Samozřejmě, že poškození nádrží s technologickým chlórem (vodárny), nebo čpavkem (chladírny), při ostřelování hrozí, ale pochybuji, že by se k tomu armáda uchýlila úmyslně. To by jim značně zkomplikovalo jednání s EU a možná i Američané by byli nuceni couvnout od veřejné podpory. Na ukrajinské straně jsou samozřejmě fanatici, kterým by vyvraždění civilního obyvatelstva příliš nevadilo, ale spíš to chápu jako varování ze strany povstalců, jehož cílem je odradit armádu od ostřelování města raketomety a houfnicemi, jak to dělala doposud. |
J. Mrázek 5.8.2014 16:17Jakou černou "chlorovou" labuť ještě zažijeme? Prý ukrajinská armáda chystá rozhodující vyhlazovací chemický útok... |
M. Varadinková 5.8.2014 16:04Re: Žádná náhoda Viktorka tam přece nebyla sama za sebe, ale za tu (zatím) nejmocnější říši. |
J. Vyhnalík 5.8.2014 14:18Re: černé labutě Jedním z prvních hlasování "rekonstruovaný" parlament v "demokratickém" multitaskingovém hlasování odhlasoval zrušení jazykového zákona, čímž došlo k tomu, že jedinou úřední řečí se stala ukrajinština a to nejen na úřadech, ale i ve školách. Poslanci byli fyzicky napadáni jen za to, že se v parlamentu pokusili promluvit rusky a dokonce se projednával návrh na zákaz ruštiny na veřejnosti. Poslechněte si Ljaška, nebo Ťahnyboka a možná vám to dojde. Přečtěte si rozhovor Petry Procházkové s velitelem ukrajinské armády, bojující proti povstalcům na východě. On stál proti demonstrantům na Majdanu a tvrdí, že do demonstrantů rozhodně nestříleli oni. Podle analýzy střelby, se střílelo z hotelu, který byl hlavním stanem pravého sektoru. I oficiální vyšetřování odposlechnuté komunikace ostřelovačů potvrdilo, že stříleli Ukrajinci. |
J. Matuška 5.8.2014 12:38Re: Žádná náhoda Na podporu Vašeho tvrzení je dobré se podívat na tento odkaz: http://www.ac24.cz/zpravy-ze-sveta/3457-ser-na-eu-rekla-americka-diplomatka |
K. Kužel 5.8.2014 12:13Re: Velmi rozumný článek Každý národ má určité procento magorů. Ať už jsou to Němci, z nichž někteří nostalgicky vzpomínají na velkého Führera nebo Ukrajinci, hýčkající památku Stěpana Bandery. Je otázkou, kde je to procento vyšší. |
S. Ševeček 5.8.2014 11:58Re: "Úloha osobnosti v dějinách sestává prakticky...." Kdyby Němci neměli Hitlera, museli by si ho vymyslet. |
M. Prokop 5.8.2014 11:57Re: Žádná náhoda Nepřeceňujete trochu tu Viktorku? |
M. Prokop 5.8.2014 11:57Re: Velmi rozumný článek "Pokud tam uchovávají vzpomínky na masové vrahy Lenina a Stalina, pak jsou to pro ně spíše symboly doby, kdy se svět musel ohlížet na mínění Rusů." Nevím, jak vám, ale mně to docela stačí k tomu, abych na takový národ hleděl s velkými obavami. Ohlížení se na mínění okupantů se mi vždy poněkud příčilo. |
M. Prokop 5.8.2014 11:54Re: černé labutě Zběsilé vraždění odstřelovačů KGB nebo Janukovyče? Zákaz ruštiny nikdy nebyl. Bestiální vzpoura separatistů a zelených mužiků předcházela jakémukoliv užití techniky, natož těžké. Nelžete TAK okatě. |
M. Prokop 5.8.2014 11:51"Úloha osobnosti v dějinách sestává prakticky...." - anebo je značně přeceňována. Bolševíci v Rusku by bláznili i bez Lenina, Ukrajinci byli (důvodně) nasráni i bez Parasjuka. |
S. Ševeček 5.8.2014 11:17Fenomén Černá labuť je zajisté fenomén, ale nepůvodní a vlastně za nic fatálního nemůže - je pouze (do značné míry - abych ji zcela nevyvinil - nevinným) úkazem a spouštěčem temné strany síly, která se ve skrytu chystala k převzetí vlády nad Světem a způsobí to, co se dříve zdálo nemožným. Je to mythus, je falešnou výmluvou. My, absolventi Vysoké Univerzity Marxismu Leninismu /VUML/ jsme ten skok v časoprostoru nazývali revolučním přerostením kvality v kvantitu, kajanisté to nazývají SŘLI a P.P.Hájek prostě - revolucí (proto on je proti-proudem) |
V. Hajková 5.8.2014 11:13Re: Velmi rozumný článek O co vám jde? Nebyla to reakce na vás! |
J. Klepal 5.8.2014 10:03černé labutě Nemyslím, že k vyvolání konfliktu stačí jen jedna černá labuť. V každém případě k tomu musí být společenské podmínky, především nespokojenost velkého počtu lidí, a další řada událostí, které by bylo také možno označit stejným termínem. V případě majdanu další černou labutí bylo zběsilé vraždění, jak sliboval onen Parasjuk, v případě anexe Krymu zákaz ruštiny a v případě odhodlání povstalců na východě Ukrajiny odolávat bestiálním útokům těžké vojenské techniky Jaceňukovy požadavky o vyhubení podlidí, kterým předcházelo podobné prohlášení Tymošenkové. |
K. Kužel 5.8.2014 9:18Re: Velmi rozumný článek Omlouvám se, ten příspěvek patřil k jinému článku! |
S. Ševeček 5.8.2014 9:06Re: Velmi rozumný článek No a? |
V. Hajková 5.8.2014 8:02Re: Velmi rozumný článek Ruská federace je zastupitelská demokracie a poloprezidentská republika. Federální shromáždění je dvoukomorový parlament. Rada federace je horní komorou a Státní duma je dolní komora, která je volena na dobu pěti let. V současnosti jsou v Dumě zastoupeny strany Jednotné Rusko (49,29 %), Komunistická strana Ruské federace (19,20 %), Spravedlivé Rusko (13,25 %) a Liberální demokratická strana Ruska (11,68 %). Zde máte dukaz jak se mýlíte - jen by mě zajímalo, zda UMYSLNĚ? Právě tak se mýlíte, že - PUTIN - nemá zájem o uzemí Ukrajiny! Lze dohledat jeho projev ve kterém řekl : Největší zločin spáchal car Mikuláš II a GORBAČOV- který ma na svědomí rozpuštění SSSR! S článkem naprosto nesouhlasím! |
K. Kužel 5.8.2014 7:49Velmi rozumný článek snad jen pár poznámek: Nemyslím, že Putin chce obnovit SSSR. Určitě ne jako svaz zemí ovládaných nenávistnou marxistickou ideologií, které ruský lid na dlouhá desetiletí podlehl. V Rusku byla komunistická strana, na rozdíl od nás, zakázána. Pokud tam uchovávají vzpomínky na masové vrahy Lenina a Stalina, pak jsou to pro ně spíše symboly doby, kdy se svět musel ohlížet na mínění Rusů. Ano, ještě Gorbačova se Západ ptal, co bude říkat na zbourání berlínské zdi a spojení Německa. To byl kontroverzní krok i pro mnohé západní politiky, kteří se sjednocení Německa báli. Nicméně dobrák "Gorby" to schválil výměnou za to, že se NATO nebude rozšiřovat k ruským hranicím. I stalo se, že Německo sjednoceno bylo - a NATO se posunulo k Petrohradu. Myslím, že ruské obavy ze Západu nejsou tak neopodstatněné. V každém případě je velký rozdíl v geopolitické situaci, když proti sobě stojí dvě vojenské organizace, držící se vzájemně v šachu a současnosti, kdy Varšavská smlouva zanikla a role NATO jako záruky světového míru a stability je velmi, velmi diskutabilní. Příklad Británie, která se vzdala svého impéria, není úplně přiléhavý. Z impéria se stalo fungující a prosperující společenství - Commonwealth. Je dostatečně volné a různorodé - od monarchií po demokratické státy, ale obchodní styky mezi nimi fungují k všestrannému prospěchu a asi by se žádná ze zemí nemohla jen tak připojit k nějakému protibritskému vojenskému bloku - pokud by ovšem existoval. Myslím, že pro Putina by bylo nejvýhodnější vytvořit něco podobného právě britskému společenství národů - Commonwealth. |
I. Teren 5.8.2014 5:18Vojna bude kratka a vitazna, na Vianoce budu vsetci doma https://www.youtube.com/watch?v=OVhu1ZeIyJo |
J. Kanioková 5.8.2014 2:07Ano, a stále platí, že první obětí každého konfliktu je pravda. "Pero je dnes mocnější než meč" |
J. Vyhnalík 5.8.2014 1:30Žádná náhoda Z videa je jasně vidět, že procesí s otevřenou a nazdobenou rakví bylo připravené. Volodymyr Parasjuk byl jenom mluvčím, ale celou hru rozhodl telefonát Victorie Nuland s Geoffem Pyattem hned po podpisu dohody mezi Janukovyčem a opozicí. "Fuck the EU!" USA už do Ukrajiny investovaly příliš na to, aby nechala o její budoucnosti rozhodovat někoho jiného. |