26.4.2024 | Svátek má Oto


Diskuse k článku

SVĚT: Druhá studená dopadne jako ta první

Jestli ruskou agresi proti Ukrajině vezme svobodný svět jako začátek druhé studené války, je to známka, že se vrací k realitě. Která naštěstí nebude tak zlověstná, jak bývala; z Ruské federace Impérium zla neslepí zpátky ani Malý car.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
B. Rybák 7.4.2014 21:37

Zcela mimo realitu!

A to především proto, že vznikem nelegální vlády v Kyjevě vyvolaným návratem Krymu do Ruska ukrajinská tragédie zdaleka nekončí, nové karty jsou sotva rozdány a (krvavá?) hra o Ukrajinu a na účet Ukrajiny teprve začíná. Nákaza násilného boje se rychle šíří na jihovýchod Ukrajiny, tamní občané hromadně vypovídají poslušnost pučistické vládě Kyjevské.

Vedou "západ" hlupáci, kteří nevěděli, že toto musí nevyhnutelně přijít nebo snad cynicky kalkulovali s tím, že ukrajinská krev poslouží jejich zájmům?

Tato studená válka nemůže skončit jako ta minulá, protože má i docela jiný začátek. Západním marxismem infikovaná (chudá) "říše zla" už neexistuje. Místo ní tu je Rusko s nejliberálnější vládou ve svých dějinách, která se bezpochyby inspiruje s východu přicházejícím příkladem probuzení čínského národa.

A místo svobodomyslným americkým národem vedeného demokratického "západu" tu máme morální, politickou i hospodářskou krizí zmítaný postdemokratický "západ" v jehož čele se potácí rozpolcené, "zeleným" parazitickým elitářstvím zhoubně nakažené, voličskými "parazity" zkorumpovanými Obamovou vládou zaplavené, své přátele v zahraničí (Egypt, Irák, Afganistan, Izrael,...) zbaběle opouštějící USA.

Nestane-li se zázrak (vědecko-technické prostředky by na něj západ stále ještě měl), pak se dějiny budou určitě stěhovat na "východ"!

B. Jelínek 7.4.2014 0:02

Re: Svobodný svět

Rád bych se mýlil ale co víte o dnešním Rusku mimo výplodů z medií? Protože mají prezidentský systém, je asi snadnější uvěřit, že to zlo je přeci Putin. A co vlastně udělal? Postavil se EU a nezačal skákat EU jak zapískala? A není vlastně ta neuchopitelná,beztvará, orwelovská EU horší než on ale jen to nechceme vidět?

Tvrdí se Rusko to je Putin (:-)) ale co je vůbec EU, kdo to je, kdo to mluví za nás a jakým právem?

V. Venc 6.4.2014 23:55

Re: Ohrozenie necítim z Ruska, ale z EÚ a USA

Ad Kostalanský ( 6.4.2014 12:33)

Bezvadný komentář!

Říše zla se nám posunula z východu na západ.

J. Svoboda 6.4.2014 23:36

Re: Moc bych se nesmál výkonnosti ruské ekonomiky

Schválně soudruhu Nováku, jaké máte zkušenosti? Zatí je výkonnost ruské ekonomiky kvantitativně na úrovni Dánska. Jaké ruské zboží jste si koupil v poslední době v obchodě? Snad barel nafty.

J. Svoboda 6.4.2014 23:31

Re: Vážený autore.

Pane Lufinko, souhlasím s vámi, až na ten přístup k teplým mořím. K tomu bude Putin muset ještě anektovat Turecko, jinak se přes Dardanely - Bospor nedostane. Tam se mu nacpe tlusté do tenkého.

J. Svoboda 6.4.2014 23:24

Re: Svobodný svět

Pane Jelínek, soudný a zkušený člověk si dovede vybrat mez dvěma zly to menší. Před Putinovo Gulagostánem dám přednost blbnoucí EU (jak jí mám plné zuby).

J. Jurax 6.4.2014 23:21

Re: Na které planetě bydlíte?

Další plivač a eurohujer nejspíš zdaleka, protože si neumí nastavit českou diakritiku - nebo nemá klávesnici s českou diakritikou.

Takoví poraděnkové, co čertvíodkud přesně vidí, co je tu špatně a co si myslí, že slunce vzchází z brusele, jsou nám vcelku na howno.

J. Svoboda 6.4.2014 23:17

Re: Ohrozenie necítim z Ruska, ale z EÚ a USA

Vážení přítomní,má vůbec smysl se nad takovou snůškou blbin zamyslet? Škoda času.

J. Jurax 6.4.2014 23:12

Re: Ohrozenie necítim z Ruska, ale z EÚ a USA

No, bohužel máte pravdu - až ne ten třetí odstavec. Ale to by bylo dlouhého psaní ...

J. Svoboda 6.4.2014 23:12

Re: "Svobodný" svět si na Ukrajině počíná necivilizovaně

Mňo, zatím je jasné, že jste zválcován dezinformačním oddělením ruských tajných služen a zrádnější nejsou na světě známy, nebo vás maminka upustila hlavičkou na dlaždičky.Pokud vidíte budoucnost vašich dětí v gulagu, jako otroky Velkoruska je to vaše vize, ale normální, slušní lidé mají vizi opačnou.

J. Svoboda 6.4.2014 23:05

Re: "Svobodný" svět si na Ukrajině počíná necivilizovaně

Frejlachu, dost jsem se pobavil vaším blbnutím, jakobych slyšel Putina. Nemá cenu dlouze diskutovat, stačí dát vašim plkům obrácené znaménko a máme skutečnost.

J. Svoboda 6.4.2014 22:57

Re: Asi takto.

Linharte, před "naším patronem za mořem" nikdo neohybá záda, to je jen přání fundamentálních levičáků, komunistů a podobného odpadu, aby to tak bylo. Tento odpad lidské společnosti si nedovede představit život bez ohnutého hřbetu pod nahajkou prvních tajemníků. Svůj vlastní mindrák si léčí sváděním vlastních křiváren na svobodné lidi. Přál bych vám, Václave žít v Putinově carství, třeba na Kolimě, pak byste před USA neohýbal hřbet, ale plazil se a vděčně jim lízal boty.

Neumíte si představit bránit vlast, které nemůžete přijít na jméno, ale je to vaše vlast a na jejím stavu nesete, jako všichni, část zásluh.

Skety, které odmítly bránit svou vlast a dokonce fandili nepříteli, se v každé armádě stavěly ke zdi.

J. Svoboda 6.4.2014 22:40

Re: Takže...

Pane Vlach, můžete specifikovat, kdy Rusko začne chránit doma občanské svobody a respektovat pravidla hry mezi civilizovanými zeměmi venku? Zatím občanské svobody chrání zatýkáním opozice, likvidací nezávislých medií a občasným vražděním novinářů. Pravidla hry mezi civilizovanými zaměmi realizuje obsazováním cizích území pod stejnými záminkami jako nacistické Německo, vyhrožováním okolním státům raketovými útoky a dokonce výhrůžkou, že změní území státu, které určilo za nepřítele, v radioaktivní pustinu. Je nejvyšší čas, aby se začalo chovat podle vašeho zbožného přání, již se těším, až s tím začne.

PS.

Další vaše zbožné přání - spojení s Čínou, Indií atd asi tak úplně nevyjde, Číňanům ani Indům se do války moc chtít nebude, snad KLDR má tak bláznivé vůdce. Čím myslíte, že bude nová měna krytá? Prací mužíků, naftou, plynem a uhlím? To jim dlouho nevystačí, snad, kdyby tu novou měnu kryli vodkou.

M. Prokop 6.4.2014 21:43

Re: Svobodný svět

Putin JE zlo.

Nemá cenu zapomínat kvůli němu na špatnost EU, ani obráceně.

M. Prokop 6.4.2014 21:41

Re: "Svobodný" svět si na Ukrajině počíná necivilizovaně

To nevypadá na prosté věření, buďto je blbej nebo zaplacenej.

M. Pechr 6.4.2014 21:16

Re: No nevím,

...optimismus jako životní strategii nebrat...pesimismus ovšem taky ne...

J. Boleslav 6.4.2014 16:32

Re: A co nám vyhraje druhou studenou?

EU mě štve docela dost, KGBácká swině ale mnohem víc.

J. Boleslav 6.4.2014 16:29

Re: "Svobodný" svět si na Ukrajině počíná necivilizovaně

Na to, abych viděl, odkud opět přichází stejné zlo jako v 68., žádnou propagandu nepotřebuju.

J. Boleslav 6.4.2014 16:28

Re: Vyborny souhrn situace

Rusáci jsou pořád stejné swině. Jen jednu chvíli byli hospodářsky a vojensky na huntě, tak si tak nevyskakovali. Teď ale i zásluhou západu se cítí opět na koni, tak si zase ti grázli foukají. Kdyby seděl v Bílém domě Reagan nebo Bush, tak by si KGBácká swině jistě toto nedovolovala. O bruselantech škoda slov.

J. Boleslav 6.4.2014 16:24

Re: Asi takto.

Sám se styďte. Pravdu máte v tom, že ani opálený tlučhuba v Bílém domě, ani podělaní bruselanti nás před KGBáckou swiní neochrání. Tím ale Vaše pravda končí. Prvotní zlo a problém sedí stále v Kremlu.

J. Boleslav 6.4.2014 16:21

Re: To jste si dal k nedělnímu obědu

Taky to tak vidím. Je docela zoufalé, jak někteří lidé i u nás můžou takto zblbnout.

J. Boleslav 6.4.2014 16:19

Re: "Svobodný" svět si na Ukrajině počíná necivilizovaně

EU snad okupuje Krym? Fascinuje mně, jak někdo může nevidět tak zásadní věc, jako je v poslední době zcela bezprecendentní porušování mezinárodního práva rusáckými swiněmi s KGBákem v čele. Proti EU jsem toho zde napsal hodně, protože mně štve docela dost. To by ale člověku nemělo bránit v tom, aby viděl, kde je pro naši republiku podstatně větší bezpečnostní hrozba a zlo.

P. Mach 6.4.2014 16:00

To jste si dal k nedělnímu obědu

půl litru vodky nebo ještě něco ostřejšího, že jste byl schopen vyplodit takové hovadiny?

V. Vlach 6.4.2014 13:37

Re: No nevím,

Neobratný sylogismus v zárodku???

Není nad optimisty s věčně zamazanou hubou od medu...

V. Vlach 6.4.2014 13:34

Re: "Svobodný" svět si na Ukrajině počíná necivilizovaně

Mňo, zatím jsme válcováni spíše EU propagandou. A zrádnější neznám - nic jí není svaté. Ani budoucnost našich dětí....

V. Vlach 6.4.2014 13:32

Re: Asi takto.

Slanino, vy by jste zběhl kam? Husseinovi Obamovi do koncentráku? nebo Von Rompuyovi do horoucí prdele vylhaného "bruselu"?

Styďte se!

V. Vlach 6.4.2014 13:30

Re: Takže...

Místo toho se tu rýsuje jen další režim s vládou jedné strany, financovaný prodejem žádané suroviny pod státní kontrolou a navíc těžce vyzbrojený jaderným arsenálem.

Režim s vládou několika jedinců nad celým světem - NWO, bez pardonu. I s tím jaderným arsenálem.

V. Vlach 6.4.2014 13:30

Takže...

....naděje, které si svobodný svět o postsovětském Rusku dvacet let pomalu a trpělivě pěstoval.

A co naděje tehdy nevidomých před r.1989? Západ byl náš vzor, idea a sen(takořka pravý americký. Jako ty žvejkačky)A nyní? Co je to za neuvěřitelné kreatury zpoza oceénu a jejich černý robot Hussein Obava, smějící se lidem do ksichtu?

Západ doufal(Kdo doufal? Korporativci a političtí žoldáci?), že Rusko bude stát s populací schopnou dát dohromady vládu, která chrání občanské svobody doma a respektuje pravidla hry mezi civilizovanými zeměmi venku.

A´k neuvěření, ale je pravda, že právě Rusko začne chránit uvedené hodnoty. A to spolu s Čínou, Indií a celou jihových.Asií. S novou krytou měnou!

J. Slanina 6.4.2014 13:14

Re: Asi takto.

Jasně, soudruhu linharte. Evidentně bys byl ty i ti tví bolševičtí parchanti první, co byste zběhli k rusákům.

V. Linhart 6.4.2014 13:05

Asi takto.

Nedokážu si představit jít bojovat sám nebo poslat své syny za tenhle havlistánský bordel, který se už téměř čtvrt století snaží o zavedení něčeho, čemu vlastně sám nerozumí a co jeho vlastní "elity" doopravdy vlastně ani nechtějí. Jediné, co prostý občan vidí, jsou ohnutá záda a zuřivé přitakávání všemu, co náš patron za mořem navrhne a provede. Chtělo by to čistou mysl a rovná záda a to na všechny světové strany, jinak si furt budeme něco nalhávat do kapsy a ve skutečnosti - kromě úzké vrstvy elit vázané ekonomicky a ideologicky na své americké a bruselské sponzory a patrony - nám bude vše lhostejno.