23.5.2018 | Svátek má Vladimír



DISKUSE K ČLÁNKU

Upozornění
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.


KNIHA: Smrt v sametu Petra Hájka



Řazeno podle času sestupně, seřadit podle času vzestupně
počet příspěvků: 48, poslední: 3.1.2013 17:35, přehled diskusí

Já mám taky jednu konspirační teorii ;-)):
Autor: P. Hlosta Datum: 2.1.2013 19:06

Já mám taky jednu konspiraci namyšlenou. A to takovou, že postava miliardáře Kellnera neexistuje fyzicky, leč virtuálně. Nikde jeho foto ze současnosti, z jakýchkoliv oficiálních i neoficiálních akcí, ani na světové úrovni, natož v Česku. Tato postava byla podle mé konspirační úvahy vymyšlena a slouží jako zástěrka pro úkryt peněz vytažených z rozpočtů a následně distribuovaných podle potřeb zasvěcených, třeba pro volební klání na prezidenta, nebo jinou kulišárnu a to napříč politickou scénou levou i pravou, či středovou, případně extremistickou. Záměrem toho je úkryt pro skutečnou moc a ovládání všech penězovodů i nadnárodními monopoly.

No, nebyla by to čtivá kniha, kdyby se tohoto konspiračního nápadu ujal pisatel mající čas a prostředky i podporu vrcholné osobnosti? Také by se tohle konspirační spiknutí proti občanům státu dalo uvést do povědomí široké veřejnosti. Jenže já nejsem Hájek, ani jiný radil prezidenta, takže jen stěží najdu sponzoring a podporu shora.

Dávám k dispozici Hradní opozici svůj konspirační nápad, aby byl vytěžen v boji o moc. Neb boj o moc je v podstatě nositelem konspiračních teorií, kterým hlupák věří a myslící tvor se jimi baví!

Re: Já mám taky jednu konspirační teorii ;-)):
Autor: P. Vandas Datum: 2.1.2013 21:11

To je dobrý thriller.:-)

Smrt .. Petra Hájka:
Autor: J. Farda Datum: 2.1.2013 17:24

Obávám se že po ukončení mandátu p. presidenta Klause nastane smrt nikoli klinická, ale mediální, obskurního hlasatele postbolševických pseudokřesťanských pravd Petra Hájka. Pokud chtěl zůstat IN, neměl brát roli Klausova alter ego, vylepšovaného svými úlety, být věren odkazu svého tatíka bolševika Jiřího Hájka (jsem hulvát, bo nikdo nemůže za své rodiče, ale měl šanci) neprodávat Reflex a v něm průběžně kultivovat českou veřejnost. Dobrá, čas oponou trhnul, a na hradě v sobě pan Hájek objevil netušené. Škoda jen, že nezúčastněným laikům po vícekráte publikovaných výronech jeho ega jest tím nastalo dilema, zdali jest p. Hájek pouze tuplovaný schizofrenik či jen prostý paranoik. Odbornou diagnosu nechám na laskavém posouzení P.T. medicinských odborníků. Lze mi jen jest s během času doufat, že se v březnu dostane na Pražský hrad president/ka, jež nás při výběru svých spolupracovníků ušetří (bohudík) exotů typu páně Hajkově či Jaklově. Tečka.

Re: Smrt .. Petra Hájka:
Autor: A. Špronglová Datum: 3.1.2013 8:00

Váš náhled mi není cizí. Nicméně, nesouhlasím v "doufání" na kvalitu spolupracobníků nového Prezidenta/tky. V případě, že se stane další "omyl-tragedie" a "lid" po součastné "hlavě" zvolí Zemana, je nad vší pochybnost, že Šlauf bude zastávat významnou veřejnou funkci jeho Kanceláře. Hájek co se týče "schopností" nesahá Šlaufovi ani pod kolena. V porovnání s ním je to užvaněný slimejš stylu Kopeckého nebo Goebelse za což je i odměňován a úkolován. Jen naivka si může myslet, že když Šlouf není v součastnosti vidět, že kampaň neřídí a nemá pod kontrlou. Byl jen po dobu předvolení stáhnut se scény jako součást předvolební strategie, stejně tak lze hodnotit bezpochyby dočasné "kultivovanější" a méně agresivní chování Zemanovo.

Četl jsem obě Hájkovy knihy.:
Autor: Š. Hašek Datum: 2.1.2013 14:19

Bylo by to na dlouhé povídání.

Když nic jiného, tak kniha, která po přečtení "nezmizí z hlavy" a nabízí podněty k přemýšlení, je dle mého názoru minimálně "nezbytečnou" knihou.

Jsou to dobré knihy. Proč chodit okolo. Jsem rád, že jsem si je koupil.

Pojmenovávají dobře fakta a nekalkulují s tím, "aby nenaštvaly " současné vyznavače středového univerzálního již nalezeného společného dobra.

Doporučuji.

pro mě je nosnou myšlenkou knihy:
Autor: A. Novák Datum: 2.1.2013 11:09

cílené vymazávání křesťanství... Počínaje heslem PRAVDA VÍTĚZÍ (s Havlovou "osvíceneckou" variantou....nad lží a nenávistí).

Jistě cenná kniha:
Autor: P. Bělohlav Datum: 2.1.2013 10:53

Pokud si jí přečte pan doktor Martin Hollý ( takto šéf Bohnické léčebny ) jistě dokáže stanovit diagnózu a přichystat ve svém zařízení příslušnou ( Bruselem kritizovanou, leč v tomto případě užitečnou ) klícku.

Re: Jistě cenná kniha:
Autor: B. Rybák Datum: 2.1.2013 11:43

Máte dobré známosti. Třeba se Vám budou hodit, když se dokážete tak snadno vypořádat s knihou tak podnětnou a komplikovanou. A to tím spíš, že jste si ji zřejmě ani nepotřeboval přečíst a tím méně rozmyslet.

Re: Jistě cenná kniha:
Autor: P. Vandas Datum: 2.1.2013 12:28

Ano, ta kniha komplikovaná je, avšak zdá se mi prázdná. Abych byl konkrétní, tak mne třeba zaujalo, že ač se odvolává autor na Vladimíra Solovjova, tak nijak čtenáři nepřibližuje, o čem onen autor v roce 1900 psal. Nikde, ani jediná citace, žádné přiblížení jeho díla, ba ani v jinak rozsáhlém odkazovém aparátu. Stejně tak, když se autor opírá o Janovu Apokalypsu, nikdy z ní necituje, ani nepoukáže, kterou část má na mysli, když dělá paralely příchodu Antikrista s Janovým viděním.

Re: Jistě cenná kniha:
Autor: P. Vandas Datum: 2.1.2013 12:44

A podobným způsobem se "vypořádává" s téměř všemi událostmi, které používá jako důkazů pro svou teorii( v případě, že se to dá tak nazvat). Ano, konstatuje, že atentát na Kennedyho neprovedl jediný střelec, nic proti tomu, ale jakou to má souvislost se spiknutím "osvícenců", či zednářů, nijak nepřibližuje. Informace, že 56% američanů nevěří, že WTC byly napadeny někým jiným, než islámskými teroristy mne sice nepřekvapí, avšak autor si nedal práci s vysvětlením, jak to souvisí s Antikristem, či spiknutím iluminátů, či Bilderbergem. Tímto povrchním poodhalováním kontroverzních témat, bez jejich zapojení do autorova  výkladu světa, se z těchto útržků stává pouze beztvarý eintopf.

Re: Jistě cenná kniha:
Autor: P. Vandas Datum: 2.1.2013 12:45

opr...56% američanů věří.... Omlouvám se.

Re: Jistě cenná kniha:
Autor: P. Schuster Datum: 2.1.2013 12:38

Z Vaší reakci je patrné, že jste knížku pravděpodobně nečetl. Omlouvá Vás, že se velice často diskutuje na NP o věcech, které většina diskutujících vůbec nezná nebo tomu vůbec nerozumí. Já jsem si koupil a přečetl obě knížky od Petra P. Hájka, a to Smrt ve středu a Smrt v sametu. Ne ze vším, ale s podstatnou částí obou knížek se dá polemizovat a i souhlasit.

Posílat někoho do bohunické léčebny jen proto, že nesouhlasím s jeho názory je ubohé.

Re: Jistě cenná kniha:
Autor: P. Vandas Datum: 2.1.2013 12:53

 Vy jste jistě tu knihu četl a tak by mne zajímal Váš názor. Mne třeba zaujal paradox, že autor se staví, jako katolík a na straně druhé několikrát glosuje II vatikánský koncil, jako zhoubný zásah do křesťanství. Což o to, ale proč potom neřekne, proč jej za zhoubné dílo považuje? Musím si klást otázku, které vyznání, či výklad Janovy Apokalypsy považuje za správný, když katolický to není, protestantský též ne a tak mi zbývá jistý Solovjov o kterém nám mimo poukaz na jeho dílo, autor nesděluje nic.

Re: Jistě cenná kniha:
Autor: J. Václavíková Datum: 2.1.2013 13:02

Jestli ono to nebude tím, že by si nejraději vytvořil církev (či náboženství) k obrazu svému? Pak logicky dojde k názoru, že většina katolíků neodpovídá jeho představám a možná sáhne k exkomunikaci.

Re: Jistě cenná kniha:
Autor: P. Han Datum: 2.1.2013 16:56

Pokud si vytvoří náboženství či církev dle obrazu svého, nebude to již církev katolická ani křesťanské vyznání dle katolického ritu. Takže z ní těžko bude moci někoho exkomunikovat, bude napřed muset čekat na věřící, kteří do jeho církve vstoupí.

Re: Jistě cenná kniha:
Autor: P. Schuster Datum: 2.1.2013 14:57

Pan Hájek má podstatně více znalostí o historii katolické církvi než já, takže nějaké hlubší rozbory nemůžu komentovat. Nepopulární je jeho postoj k homosexuálům a lesbičkám, taktéž k jejich sňatkům a souhlasím s tím, že dávat je na roveň klasické rodině je nesprávné.

Co se týče Janovy Apokalypsy, tak ta se dá vykládat různě a já se přikládám ke katolickému výkladu.

K čemu ten článek?:
Autor: M. Hoblík Datum: 2.1.2013 10:41

To aby čtenář, blbeček knihu správně pochopil? Netřeba nám vysvětlovat, číst umíme a ti, co neumí, tak stejně neví, o čem je řeč!

Re: K čemu ten článek?:
Autor: B. Rybák Datum: 2.1.2013 12:11

Jde ale o ty blbečky, kteří ještě věří EU-hulerské, zeleně inkvizitorské "pravdě".

Jistě cenná kniha:
Autor: J. Novotný Datum: 2.1.2013 1:50

svědčí o tom, kam až poměry v zemi dospěly. Kolika lidem se při pomyšlení na pozici autora zatají dech? Málokomu, že? Tak vidíte! Také je zajímavé přemýšlet nad skutečnou příčinou vzniku této superspiklenecké teorie o katastrofálním selhání (zaprodanosti...) médií. Vzpomínám na dobu, kdy se kradlo, až to hučelo - byla to doba švindlování s "LTO". Média u nás, až na jedinou čestnou výjimku, hluboce mlčela. Pan Hájek tehdy myslím mlčel v týdeníku Reflex. Dnes, kdy se mátožně sdělovadla blíží normálu, jsou terčem zdrcující kritiky a paranoidní nelibosti lidí, kteří, řekl bych, mají tak či onak co ztratit. Končím pozdravem: Chemtrails! Už nás zase práškujou!

Re: Jistě cenná kniha:
Autor: B. Rybák Datum: 2.1.2013 12:09

Příčina naprostého selhání většiny našich masmédií je nezpochybnitelná a dávno známá: "Koho chleba jíš, toho (německou) píseň zpívej". Na tom se bohužel nic nezměnilo. Začali jsme se ale vymaňovat z vlivu soudcovských a policejních mafií (grosstapo). A je to znát. Snad dojde i na EU-hujerské lupiče našeho národního bohatství.

P.S. Divit se tomu, že výrazně odlišné zdanění téže látky, pouze podle způsobu jejího použití vedlo k daňovým podvodům by mohl jen člověk opravdu velmi nenadaný. Proč se to stalo by Vám mohl vysvětlit "Brusel" a např. pan Babiš.

Re: Jistě cenná kniha:
Autor: J. Novotný Datum: 3.1.2013 17:35

No jo. Já se ale nedivím, naopak. Vše vyplývá ze dvou kompatibilních tuzemských pořekadel:

- Slabí čekají na příležitost, silní si ji vytvoří

a

- Příležitost dělá zloděje

Ta knížka obsahuje spoustu zbytečných konspirací,:
Autor: J. Kanioková Datum: 2.1.2013 1:05

hodně ujetých výrazů spojených s teologickými myšlenkami.  Když si normální člověk tohle odmyslí, je tam spousta docela zajímavých myšlenek a správných hodnocení některých dějů. I vlivů. Proč si např. "vybrali" k propagaci Havla a ne Walensu ? Walensa není naivní, ten by jim tak nezobal z ruky..  Táta osmi dětí, který si v životě cosi SKUTEČNĚ odpracoval...

Ta knížka stojí za přečtení, jen věřící budou velmi protestovat.  Prostě tuto oblast je třeba si v knížce přefiltrovat...

Re: Ta knížka obsahuje spoustu zbytečných konspirací,:
Autor: P. Vandas Datum: 2.1.2013 1:19

Pokud ovšem odfiltrujeme onu jednotící utkvělou myšlenku, že hybatelem současného dění je Antikristv podobě iluminátů a Havla obvzláště, tak v knize mnoho myšlenek nezůstane. Konspirační teorie o pádu WTC, aféře Watergate, či atentátu na Kennedyho jsem četl mnoho , rád a byly významně lepší. Jakkoli nepopírám vcelku očekávanou existenci různých mocenských , či ideových spřeženců s cílem ovládnout svět, přesto výklad a popis těchto autorem, je povrchní, rozporný a neobjevný. Kdybych chtěl být ošklivý, tak popis škůdců "iluminátů" je velmi podobný onomu popisu škůdců které odhalil už jiný gigant ducha ve 30tých letech. Stačí nahradit jména škůdců a schema je identické.

Re: Ta knížka obsahuje spoustu zbytečných konspirací,:
Autor: B. Rybák Datum: 2.1.2013 12:14

Chtělo by to alespoň nějaká fakta.

Re: Ta knížka obsahuje spoustu zbytečných konspirací,:
Autor: P. Vandas Datum: 2.1.2013 1:25

 Zaráží mne, že ač autor se snažil popsat hlavní hybné síly dnešní doby, dění ve světě zcela opominul. Neexistuje Čínký fenomém, neexistuje problém rostoucího nebezpečí Islámu a přesto se autor snaží vysvětlit podstatu změn v euroatlantickém prostoru. To je ten hlavní kámen úrazu.

Re: Ta knížka obsahuje spoustu zbytečných konspirací,:
Autor: B. Rybák Datum: 2.1.2013 12:19

Euroatlantický prostor je ohrožen svými vnitřními nepřáteli (nepřáteli demokratického kapitalismu). Určitě jím není již dávno poražené, vědecko-technického pokroku neschopné mohamedánství.

Re: Ta knížka obsahuje spoustu zbytečných konspirací,:
Autor: P. Han Datum: 2.1.2013 17:06

To, že islám potlačil vědu a výzkum, je fakt. Ale dokud bude mít za co a odkud kupovat zbraně, zůstává pořád hrozbou - právě pro svou zkostnatělost a negramotný fanatismus.

"Negramotný nedovede dopis přečíst, ale dovede jej roztrhat." (Zdeněk Jirotka, Muž se psem)

:)

Re: Ta knížka obsahuje spoustu zbytečných konspirací,:
Autor: J. Vyhnalík Datum: 2.1.2013 1:41

Důvodem, proč Václav Havel, jako jediný ze symbolů konce sovětské nadvlády ve východním bloku, vydržel tak dlouho v popředí je jednoduchý. On se jako jediný z nich důsledně vyhýbal tomu, aby svou politickou pozici přesně zformuloval, shromáždil pro ni podporu v podobě regulérní politické strany a nechal ji otestovat volbami a případnou vládní odpovědností.

Do značné míry mu v tom pomohlo dělení republiky, díky kterému mohl čtyřikrát být zvolen presidentem a v neposlední řadě i volební systém, který generuje labilní parlament a slabé koaliční vlády.

Re: Ta knížka obsahuje spoustu zbytečných konspirací,:
Autor: P. Vandas Datum: 2.1.2013 1:48

Kdyby Václav Havel neměl svými životními postoji všemi uznávanou autoritu, tak by mu žádný volební systém nebyl nic platný. S tou nevyhraněností máte pravdu, avšak to byla jeho vize nepolitické politiky. Protikladem je koncept Václava Klause, standartních politických stran. Obě koncepce mají své nedostatky.

Re: Ta knížka obsahuje spoustu zbytečných konspirací,:
Autor: J. Vyhnalík Datum: 2.1.2013 2:27

Tak to jsem rozhodně nechtěl zpochybňovat, bez té autority by samozřejmě vůbec neměl šanci uspět. Třeba Walesa se přímo politicky angažoval a svůj politický program nechal testovat voliči. Poté, co ztratil podporu odešel politicky do ústraní.

Václav Havel například při prvním náznaku otevřené konfrontace (protesty Slováků při jeho návštěvě Bratislavy), rezignoval a nechal dělení republiky na jiných, místo toho, aby se situaci pokusil řešit.1