7.5.2024 | Svátek má Stanislav


Diskuse k článku

Nepodepsali jsme. No a co dál?

Jenom Británie a Česko zůstaly stranou unijního Paktu stability. Reagovaly na to komentáře, skupina lidí kvalifikovaných coby Osobnosti poslala otevřený dopis, jinak to, jak se zdá, nikoho nevzrušuje. Slovenská premiérka Radičová vzkázala, že za to dostaneme po čuni. Co s tím?

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
V. Plocek 5.3.2012 21:46

Nepodepsasli jsme, a co dál?

Popsané je pěkné, ale je třeba si uvědomit, že bychom měli být sví v rámci EU. Co to znamená.  EU jako spolek ano - politicky.  Ale v ekonomice je nutné chránit vlastní zájmy. Viz poslední příklad sůl v Polsku. Tamní vláda nepodá informace o problému, i když to ohrožuje zdraví spotřebitelů v okolních státech. Chrání svoji výrobu a obchod. Proto souhlasím s nepodepsáním smlouvy, která je nastavena tak, aby byly příspěvky jednotlivých států použity na úhradu dluhů, které z Valné části představují pohledávky francouzských a německých bank. A přitom všichni víme, že se Řecko na rozdíl ukázněného Irska bez bankrotu nikam nedostane.

Jedinou výčitkou může být přešlapování z místa na místo předsedou Nečasem místo jasného pojmenování vlastních postojů. Což také úředníci EU vyčítají.

J. Ryba 5.3.2012 10:20

Re: Já taky,

paní Kanioková, když už se nehodláte zabývat historickými skutečnostmi, dejte si říct a vynechte svá hodnocení minulosti. Euro nebylo nikomu vnuceno, to se mělo týkat původně jen nejsilnějších zemí, pak se ovšem dožadonila i Itálie, a když už se tam dožadonila Itálie, odmítejet další žadonící země...

J. Kanioková 4.3.2012 23:49

Já taky,

Při všech regulacích EU vnutila jednotnou měnu, díky níž si některé státy začaly budovat iluzi prosperity. Ovšem tomu je konec, bublina praskla. Hospodářský výkon klesá, nezaměstnanost stoupá, řešit se bude škrty a možná dojde na barikády.. tam to dopracoval socialistický projekt !

J. Ryba 4.3.2012 23:38

Re: ejhle, ta "socialistická" EK zarazila Belgii a Portugalsku valorizaci

Autor: M. Prokop Datum: 03.03.2012 22:08

Pan Urban si zřejmě jen kompenzuje své neúspěchy.

Re: Autor: J. Ryba Datum: 04.03.2012 23:31 zkuste si místo všímání Urbana obhájit Koudelku, pane Prokope. Jen ať je vidět vaše "konzistentnost". Sám jste pod astonovým úvodníkem prohlásil návrhy Klause za nešťastné. Tady se řídíte bodem 10 "Rad Pepy Řepy". Skutečně charakter!

J. Marešová 4.3.2012 23:25

N aprosto souhlasím -

Souhlasím s panem Nečasem, že pakt nepodepsal, kdyby ho podepsal, byl by zase kritizován. Celá Eurozona a podpora zadluženého Řecka je akce politická. neslyšela jsem jediného ekonoma, který by tuto akci chválil. Už nesmysl byl jednotná měna pro státy s rozdílnou hospodářskou situací. Každémui jen se selským rozumem mohlo být jasné, že ty chudší se budou snažit spotřebou vyrovnat těm bohatším a protože na to nebudou mít, budou se zadlužovat. Banky to pochopitelně podporovaly, z půjček jsou zase zisky. Nevěřím, že celých těch 130 mld půjde Řekům, dostanou je banky. ČSSD sice kritizuje pana premiéra, že nepodepsal, ale kdyby udělala průzkum mezi občany, jak je jejím zvykem, byla by překvapená, že velká většina tázaných by s panem premiérem souhlasila. EÚ ztrácí popularitu. Celá EÚ je moloch, kde víc než kde jinde bují byrokracie. Je to desetitisíce úředníků.

J. Ryba 4.3.2012 23:10

Re: P- Tolman

no není. Zatím má armáda koupit pár kusů na testování.

J. Ryba 4.3.2012 22:54

Re: ejhle, ta "socialistická" EK zarazila Belgii a Portugalsku valorizaci

nikdo jiný než socialista by rozpočtovou nezodpovědnost nebral pod křídlo.

M. Prokop 4.3.2012 22:41

Re: ejhle, ta "socialistická" EK zarazila Belgii a Portugalsku valorizaci

Jo, nikdo jiný než sociálisti by se do takových záležitostí "nesral".

K. Berka 4.3.2012 22:34

Re: P- Tolman

Já jsem nevoják, ale koukněte zde :

http://www.vlastnihlavou.cz/cim-rusko-polekalo-nato/

E. Heusinger 4.3.2012 22:20

Re: Ano, přátelé

Ještě by mohl dostat poděkování z Germanistánu.

J. Ryba 4.3.2012 22:18

ejhle, ta "socialistická" EK zarazila Belgii a Portugalsku valorizaci

M. Vondráček 4.3.2012 22:18

Re: socánci

Nevím

P. Vandas 4.3.2012 22:17

Dobrou noc.

J. Kombercová 4.3.2012 22:11

Re: Ano, přátelé

Kaluskovi. :)

P. Vandas 4.3.2012 22:05

Re: Pane Berko

Z Remka astronauta taky ještě nikdo neudělal.

J. Tolman 4.3.2012 22:02

Re: P- Tolman

Pane Berko, je už tento stroj zaveden do výzbroje ruského letectva, a pokud ano, jak dlouho a v jakém počtu?

J. Tolman 4.3.2012 22:00

Re: pane Vandas

Zaměřovacích systémů raket je několik druhů. Raketu naváděnou teplem žádný letoun nezregistruje. Zaregistruje ozáření radarovým paprskem, to ano, ale to mu nemusí nutně nic podrobnějšího říci. Navíc právě tento elektronický boj se začíná stávat tou nejsofistikovanější částí vzdušného boje.  Existuje spousta, klamavých a maskovacích systémů, o kterých vlastně dohromady nikdo z veřejnosti nezná žádné podrobnosti.

Skutečnost, že část kongresmanů tvrdila, že Raptor je příliš drahý a že jeho funkci by mohl zastat Super Hornet, je evidována. Také uvedený souboj byl v té době (cca před 7 lety) publikován v odborných časopisech. Ja také dokázané, že kongres na základě výsledků testu výrobu Raptora povolil.  Na tom to, jestli tomu věříte či nikoli, nic nezměnáíte. Ale faktem je, že já jsem u toho tehdá nebyl. 

P. Vandas 4.3.2012 21:59

Re: Pane Berko

Nechápu, proč se o nich nepíše. Jistě existují, ale dnešní doba nás krmí hloupostmi a stálými kecy o penězích, nikdo dnes nepochopí , že při takovéto práci, která má smysl je nejlepší odměnou poklepání po rameni od kolegů.

S. Lazárek 4.3.2012 21:57

Re: Pane Berko

JP-7, dal se s ním uhasit oheň, ale když to jednou blaflo, bylo zle.

K. Berka 4.3.2012 21:57

P- Tolman

Su - 35 ub video video Su T - 50 Pak FA Su T - 50 Pak FA … Nová ruská stíhačka 5. generácie od firmy Suchoj, ktorá je konkurenciou pre F-22 Raptor a..

www.mediafire.cz/50-suchoj-t-video

F. Doušek 4.3.2012 21:56

Re: Pane Berko

To se ještě L+K nepřejmenovaly na L+A? Tohle není IN.

P. Vandas 4.3.2012 21:55

Re: Pane Berko

 To nebyl kerosen ale zvláštní palivo J a nějaké číslo. Které bylo za normální teploty nehořlavé.

F. Doušek 4.3.2012 21:54

Re: Už někdo objasnil financování prezidentské volební kampaně u nás?

Když tak pročítám jména členů volebních týmů jednotlivých prezidentských kandidátů, nemusíme mít o financování jejich volební kampaně obavu. Zdroje jsou - za jedním z kandidátů stojí lobista Janoušek, za dalším lobista Šlouf, další má v týmu proslulého Bartáka, atd...

Snad jen kandidátovi s Tvrdíkem za zády hrozí krach.

J. Ryba 4.3.2012 21:53

Re: pane Vandas

nic, paní Václavíková, jen bych to chtěl umět jako (občas) pan Vandas.

M. Ilsner 4.3.2012 21:52

Ano, přátelé

Poláci děkují Kalouskovi

S. Lazárek 4.3.2012 21:51

Re: Pane Berko

Vy vůbec nečtete pozorně, pane Tolmane.....:-))

S. Lazárek 4.3.2012 21:50

Re: pane Vandas

To je sice pravda, ale palubní systém každého letadla pozná, že je zaměřen raketou, nezávisle nad tím, jestli střílí Raptor nebo MIG-21, proto jsem napsal, že nevěřím tomu, že Raptor sundal x letadel bez toho, aniž by ony o tom měly povědomost. To nelze.

J. Tolman 4.3.2012 21:48

Re: Pane Berko

Ty týmy sanozřejmě dále existují, ale musí se umět najít, jde o vzácný jev. Zřejmě budou i u některých našich firem, ale většinou ne.

J. Tolman 4.3.2012 21:46

Re: Pane Berko

Ale co je to proti informaci, že v dsledku tepelní dilatace nesjou jeho nádrže těsné (utěsní se až za letu po ohřátí potahu), takže v hangáru stál letoun v kalužích kerosenu).

P. Vandas 4.3.2012 21:45

Re: Pane Berko

 Miluji ten tvůrčí zápal a měl jsem v životě štěstí, že jsem tu šílenou práci v týmu lepších, než já , zažil. Dodnes na to rád vzpomínám a takové výzvy neodmítám. Bohužel dnešní doba jim nepřeje. Žádná výzva, žádný úkol, který by stál za život.