11.5.2024 | Svátek má Svatava


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
F. Ryzý 5.4.2011 22:22

Re: klidně jsem se nechal sečíst.

Myslíte jako objednat letenku ? Já když jsem naposledy letěl letadlem, nevyplnil jsem ani jedno lejstro, jediný lejstro byla letenka vytištěná z e-mailu. Btw Váš příměr s pojištěním je opravdu trefný. To zjistíte, až budete na pojišťovně požadovat pojistné plnění ... Buďte si jist, že mnoha lidem, kterým uplaval pojištěný dům nedala pojišťovna nic nebo skoro nic. To nejste schopen pochopit tak elementární skutečnost, že stát ve skutečnosti údaje zjišťované sčítáním lidu k ničemu nepotřebuje a i kdyby mu mohly být užitečné, nedokáže je využít ? A to je, oč tu běží ...

O. Kadlec 5.4.2011 0:00

Re: Sčítání lidu jako za císaře Augusta

Ó děkuji ti veliký uhlichu, žes na mne nezapomněl se svými daty. Budu se s nimi mazlit a s láskou na tebe vzpomínat. Přijď zas, je s tebou prča.

O. Kadlec 4.4.2011 23:57

Re: klidně jsem se nechal sečíst.

Jasně. Přijdete na letiště a prostě nasednete do letadla jako do taxíku a řeknete "Paříž."

Kromě toho: lejster si užijte kolik chcete. Je to vaše věc. Ale vsadím se že v tom počtu různých přihlášek a formulářů, co jste musel a ještě budete muset za život vyplnit a podepsat, je sčítací arch jednou za deset let STATISTICKY zanedbatelný.  Takže když ho nevyplníte ani to fakticky nepoznáte. Já jsem ho vyplnil a poslal a nic se nezměnilo a nic se mi nestalo.

B. Uhlich 4.4.2011 23:47

Re: Sčítání lidu jako za císaře Augusta

No, zato Tebe obdivuji jak máš ve všem jasno...  :-))))))))) Hele kolik Ti platěj, za to že tu slintáš ty kraviny....to jsi jako placenej za větu nebo za den..????  A to sčítání, to byl kšeft, co? Úplně jsi mě dojal už tehdy poprvé jak jsi tak vykřiknul:...",ale My potřebujeme ty Vaše data!!!!  No neboj, napsal jsem Ti jich tam tolik, že se na ten papír ani nevešly..tak jsem ještě nějaké napsal na druhou stranu, abys nertpěl...máš to tam i s věnováním... ,pro Kadlece.... spokojenej???? To víš jak jak potkám takovýho lumena jako jsi Ty tak úplně jihnu.... tak papa a nezapoměn na pilulky ať vklidu spíš....

O. Kadlec 4.4.2011 23:38

Re: Sčítání lidu jako za císaře Augusta

Uhlichu uhlichu, tobě nedochází vůbec nic kromě mého duševního stavu:

   "Njn, ono se ukazuje , že tady o sčítání opravdu nikdy nešlo" ...Franz Joseph to zavedl kvůli svým kšeftům...taky celý civiůlizovaný svět se sčítá z tohoto důvodu...a já patřím do bohnic, a ty jsi to všechno prohlédl! Že na tebe nedaj!? To musí bejt frustrující, uhlichu, to ti nezávidím. Zlatý Bohnice.

B. Uhlich 4.4.2011 23:13

Re: klidně jsem se nechal sečíst.

V klidu ...Kadlec, je další z intenetových imbecilů, jejichž posláním je dělat na různých fórech "opozici"... možná, že je za to i placenej....kdo ví....  , ale spíš je pravděpodobné, že to píše z nějakého volného compu z Bohnic... já ho vnímám , jako dost porouchaného ....

B. Uhlich 4.4.2011 23:09

Re: Sčítání lidu jako za císaře Augusta

Abych byl upřímný docela nechápu proč tu tak vášnivě ze sebe děláte naprostého debila....Vy asi nebude úplně vpořádku, že? Myslím, že by Vás už konečně měli odvést na pokoj a tu klávesnici vám sebrat....

F. Eliáš 4.4.2011 22:06

Re: klidně jsem se nechal sečíst.

Jestli jste se tady nenarodil, přistěhoval se, je to skutečně vaše volba. Jestli soudíte, že máte rozum na základě pojištění chalupy, jste veliký optimista. Z existence řidičáku má jeho majitel jednoduše prokazatelný prospěch. Vy určitě budete mít prospěch z toho, že jste vyplnil pár lejster a já, který jsem je vyplnit nemohl, o tento prospěch přijdu.Jo, abyste mohl letět letadlem, nemusíte vyplňovat žádná lejstra, to jste někomu sedl na lep.

O. Kadlec 4.4.2011 16:17

Re: Sčítání lidu jako za císaře Augusta

Milej zlatej - výsledkem této činnosti je statistika.  Někdo ji nepotřebuje, hodně lidí ji nepotřebuje. Ale to je irelevantní!  Operu taky spousta lidí nepotřebuje, počítají se jen ti co na ni chodí.

O. Kadlec 4.4.2011 16:03

Re: klidně jsem se nechal sečíst.

Stát neutrácí peníze občanů. Stát ty peníze vydal a legalizuje je. Jmenuje se to "koruna česká" a ne schwarzova, a "koruna" proto, že republika chtěla zdůraznit, že přebírá c.k. regal.

To zaprvé; za druhé stát je povinen vydat účty, nikoli ovšem Kadlecovi nebo Schwarzovi, ale NKÚ.

J. Schwarz 4.4.2011 15:29

Re: klidně jsem se nechal sečíst.

Povinné ručení mít musíte, protože provozem svého vozu můžete druhému způsobit škodu. Uplavavší chalupa způsobí škodu leda vám a pokud k povodni nedojde, můžete naopak považovat za škodu dříve zaplacené pojistné. To všechno záleží na vašem hodnocení rizik...Silniční daň platit nemusíte, nejste-li podnikatelem, dálniční známku ano chcete -li po dálnici jezdit - stejně jako musíte zaplatit pokud chcete rohlík v Kauflandu. Jinou věcí je, že stát nepodává občanům vyúčtování za co jejich peníze utrácí - například kolik vybere na dani z PHM  silniční dani a mýta a kolik naopak stojí údržba komunikací. pak by se vidělo, jestli třeba ty dálniční známky nejsou okrádáním občanů státem a jestli si je řidiči dávno několikanásobně nepřeplatili.

B. Uhlich 4.4.2011 15:25

Re: Sčítání lidu jako za císaře Augusta

Njn, ono se ukazuje , že tady o sčítání opravdu nikdy nešlo.... jde jen o ten kšeft, který je s tím spojený....o nic víc. Akorát že si to hoši pojistili těmi pokutami, aby to náhodou někoho nenapadlo masově kazit...  Jinak už dnes v novinách píší, že se podnikatelé velmi tvrdě ohradili proti tomu, že by pro ně mělo sčítání jakýkoliv smysl - jak tvrdil jeden z propagačních klipů. Nečerpali ani z minulého sčítání a nebudou ani z tohoto....nejsou tam, naprosto řádné informace, které by se daly marketingově použít.....  celé sčítání je samoúčelná akce , která slouží ČSÚ k demonstraci své činnosti...nic víc.

O. Kadlec 4.4.2011 15:19

Re: klidně jsem se nechal sečíst.

Víte co? Vyberte si svůj stát. Jsou státy kde je tohle možný.  Mám dojem že dokonce v EU (Malta).

Píšete že pojišťovat chalupu nemusím. Jistě že ne. Pak ale když se něco velkého stane - nikdo mi nic nedá, že? A kde na to vezmu? Znám člověka, kterému v r. 2002 uplavala chata, v které dokonce s rodinou trvale bydlel (!), a nebyl pojistěn. Dnes je vlastníkem jedné betonové desky a žije v pronájmech.

Pojišťovat chalupu nemusím, ale povinné ručení mít musím a platit silniční daň taky musím. A bez dálniční nálepky na dálnici nesmím. U Zálomů v kuchyni to ale není etatismus, ale sčítání etatismus je, hlavně proto že je to až za deset let a on to vždycky zapomene, blbec.

J. Schwarz 4.4.2011 14:29

Re: klidně jsem se nechal sečíst.

Moje volba to sice nebyla, ale nešť, jak vidno v dnešní době jeden musí být tu či onde "občanem" a popravdě řečeno, tady to není úplně nejhorší. Ovšem váš příklad s pojištěním naznačuje, že je to možné i jinak. Pojištění považujete za rozumné a proto jste se pojistil - konečně proč  ne, když je to tu přes nehorázný peníz placený státu samý zloděj a stát nic... ale kdybyste se nepojistil, žádná pokuta by vám nehrozila. Pojišťovna na vás, narozdíl od státu, zatím nemůže uvalit povinnost platit pojištění. Pokud byste se domníval, ať oprávněně nebo ne, že ona pojišťovna je nesolidní nebo problémy s pojistnými podvody řeší zvýšením pojistného, nepojistíte se. Proč by nebyl možný model, kdy nejste občanem státu /někde jste se ovšem narodil a tak máte právo tam i žít/ musíte dodržovat zákony země /nesmíte například krást ani lovit sousedovy krávy/  ale nemusíte být účasten oněch úžasných "výdobytků" co pro občany stát dělá. Zvlášť když ty benefity financuje buď systémem "letadlo" nebo zkásnutím těch, co víc makají. Protože oni nemakají proto, aby stát líp vyšel, ale protože si chtějí něco navíc koupit! Účast na benefitech by mohla být, stejně jako ono pojištění,  dobrovolná. Ubylo by násilí, neb i úřední násilí zůstává násilím.

J. Schwarz 4.4.2011 13:31

Je otázkou, jak

to tatíček stát s tou pokutou myslel. Možná vám nasolí deset tisíc pokuty a k tomu vám znovu vrazí do ruky ony sčítací formuláře... a vy budete platit jako vzteklej, prázdné formuláře budou rotovat mezi vámi, statistiky a poštou ... a stát si tím vyřeší financování důchodové reformy. Dividendy ČEZu si budou moct politici s úlevou vsunout do kapes...

B. Hančl 4.4.2011 12:16

Po přečtení příspěvků níže

jsem došel k názoru, že jediné státní zřízení které je možné v ČR, je osvícená monarchie korigovaná politickým atentátem........

O. Kadlec 4.4.2011 11:45

Re: klidně jsem se nechal sečíst.

Víte já jsem občanem ČR a je to moje volba. Nikdo vás nenutí abyste tady žil. Dneska. Já jsem si to zvolil poprvé když mne kolegové přesvědčovali k emigraci a potom ještě několikrát. Že k tomu patří jisté administrativní záležitosti beru jako součást věci: Mám chalupu. Tak jsem ji pojistil. Nikdo mne nenutí, ale mám rozum. Patří k tomu i vyplnění několika papírů a pak dokonce placení.

A vy jste cvok jako Zálom. Hrozně by mne zajímalo, jak takový cvok prakticky žije bez řidičáku a daňovýho přiznání. To aby vás nemohli stříhat a dojit :-))

O. Kadlec 4.4.2011 11:40

Re: klidně jsem se nechal sečíst.

Jo, musí.

M. Hoblík 4.4.2011 9:56

Jak jen si ten stát ověří, zda uvádím pravdu!

Jsem přesvědčen že stát nepotřebuje žádné sčítání lidu. Jde především o to, že si jen posléze státní sčítači ověří, zda jste neuvedli ve formulářích nepravdivé údaje. Pakliže ano, budete pokutováni. Potřebné podklady pro vaše usvědčení ze lži stát má dávno ve svých databázích! Jde o peníze...

P. Čech 4.4.2011 9:09

Re: Tak nevím

S Vaším názorem na sčítání naprosto souhlasím. Ovšem poraďte mi, jak mohu, podle Vašeho názoru, vyjádřit svůj nesouhlas se systémem, když zásadně nesouhlasím s jakoukoliv vládou a mocí politických stran. Koho mám volit, když mi ústava a volební zákon nařizuje (diktuje) volit politickou stranu? Mám pouze jedinou možnost - nevolit. Ani to však není řešení v situaci, kdy 60% voličů nevolí (naprostá většina) a přesto následně vládne nějaká politická strana, která získala ve volbách  cca 14% hlasů voličů. Ani koalice, které vznikají bez jakéhokoliv zákonného oprávnění (jsou nelegální) a nevznikají jako výsledek voleb či referenda (jsou nelegitimní) nejsou řešením, protože jsou na základě politických čachrů vyhandlovány stylem něco za něco a to bez jakéhokoliv ohledu na přání zlatého telete, tedy demokratických voleb. Je to situace, řešitelná pouze jedním způsobem. Dosaďte si jej sám.

B. Hudzieczek 4.4.2011 9:06

Sčítání lidu jako za císaře Augusta

je samozřejmě hovadina, když většina podstatných údajů je ve v registrech. Snad kromě toho tolik diskutovaného místa bydliště matky v době narození.

Prakticky je to dárek eráru českému statistickému úřadu, nějaké peníze navíc.

Autorovi vzkazuji - naše  vláda se deklaruje jako pravicová, rozpočtově zodpovědná, přesto ten nákladný nesmysl nezatrhla - lze tedy usuzovat, že hloupost jde napříč politickým spektrem. Nabízí se parodie známého výroku jistého dr. Chocholouška: "K tomuto politováníhodnému chování státu dochází maximálně jednou za deset let"

Ještě že se dá sečíst přes internet a netrvá to dlouho. 

P. Čech 4.4.2011 8:55

Plané mudrování

na toto téma a mnoho témat jiných. Nikdo se nechce dobrat pravdy a to jen proto, že není schopen podívat se na věci z nadhledu, vyloučit propagandistické žvásty politiků a hledat skutečnou příčinu věcí. Žádný útvar a tedy ani stát, není schopen sám sebe řídit, jsou-li v něm u moci jakékoliv menšinové spolky, tedy hlavně politické strany. Politické strany, které po dosažení moci implementují do řídících orgánů i nepolitických, ovšem podle politického klíče své lidi. Hlavně nikoliv podle jejich odbornosti a předešlých úspěchů, ale podle stupně loajality či stranické příslušnosti. Ono to ani jinak nejde. Pokud by k tomu nedocházelo, systém vlády a moci politických stran nad občany zemí by nutně vzal za své. Pakliže by do funkcí náměstků ministrů, jejich poradců, ředitelů přímo i jinak řízených organizací, opět jejich náměstků a vedoucích odborů atd museli být jmenováni lidé podle jejich skutečné odbornosti, opravdu mizivé procento lidí by ony politické strany podporovalo. Nic by totiž z toho neměli. Lidi totiž zajímá především to, jak stát prosperuje a nějaké ideologie je nezajímají. To, že žádný stát pod neomezenou vládou politických stran neprosperuje je stále jasnější. Neuvědomí-li si toto politici, ženou své státy k dalším a dalším revolucím.

V. Vašek 4.4.2011 8:24

Tak nevím

To, že je sčítání blbina a patrně je zbytečné, se mi jeví jako pravda. Nicméně žiji v zemi, kde proběhly svobodné demokratické volby, zvolili jsme si své zástupce a ti vydali zákon. Mám ho teď porušovat? Budu ovce, když se držím zákona? Nebudu. Svůj nesouhlas můžu vyjádřit v následujících volbách a ne stupiditami typu stávky nebo bojkotu. Toť můj názor.

F. Eliáš 4.4.2011 8:14

Re: klidně jsem se nechal sečíst.

Už jsem dlouho neletěl letadlem. To se fakticky musí před odletem vyplnit řada lejster?

D. Mentzlová 4.4.2011 7:41

ke sčítání lidu

doporučuji diskusi zde:

http://ladislavhanus.blog.respekt.ihned.cz/?article[comment][ukaz_vsechny]=1&article[comment][art_id]=51386590&p=Rb1000_d&article[id]=51386590#comm

 

Stát dává peníze na sport a kulturu, ale neptá se nás, jaký sport a jakou kulturu máme rádi. Na to kupodivu úředníci informace od občanů nepotřebují...

J. David 4.4.2011 7:21

Re: klidně jsem se nechal sečíst.

Nástup do letadla je Vaší volbou. Pokud nenastoupíte, pokuta Vám nehrozí. Nadirigované sčítání pod pokutou je ale z jiného soudku. Pokud jste stádní typ, nechte se sečíst za Vaší aktivní spoluúčasti a ještě si stádně zabečte, aby Vás mohli lépe ostříhat a podojit. A "vo to go". Asi mám jiný názor na státní dirigismus.

O. Kadlec 4.4.2011 0:25

klidně jsem se nechal sečíst.

Když nastupuji do letadla taky se nechám sečíst. Pochybuji že se tím stávám ovcí závislou na airplainismu. Pan Zálom je podle mne naopak blázen, který lpí na prkotinách. To já pamatuji dobu kdy jeden Američan, nechtě vězet v etatismu, veřejně spálil svůj pas. To je aspoň gesto. Blbé jako tágo, ale gesto hodné muže, byť hloupého.

Odmítat se nechat spočítat a verbovat po internetu stoupence v naději, že když jich bude dost, nebude snad ani pokuta, je ubohost.