26.4.2024 | Svátek má Oto


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
J. Pospíšil 29.4.2010 21:25

Mladí proti seniorům ?

Výborně!  Patřím k seniorům a velice vítám jakoukoliv akci , která voliče této země-- jedno zda staré či mladé-- osloví a připomene nesmírné nebezpečí, ,které tomuto národu hrozí , pokud by  vyhrála v těchto volbách česká levice. Je to podobné období, jako v r. 1989, kdy jsme měli dost režimu komunistického a dosáhli jsme v jednotě jeho změny. Dnes nám hrozí návrat- do společenského uspořádání možná ještě horšího- a naše populace zase tak  jednotná není, aby dala jasnou odpověď na to, jak chce žít.

Proto vítám iniciativy na Facebooku a vůbec se necítím ponížen. Těch seniorů, kteří by si přáli znovu návrat komunismu není mnoho. Více je těch , kteří prožili nebo pamatují čtyřicet let  tohoto režimu a v žádném případě nehodlají v něm pokračovat. Naopak, je třeba jejich zkušeností a poznatků využít, poučit se z chyb, kterých se dopustili a nerozhodným doporučit, jaký směr vývoje je pro tuto společnost prospěšný. Rozhodně ne populistický, opírající se o politiky s nedostatečnou kulturní úrovní, o politiky málo vzdělané, s malým rozhledem, s nedostatkem zahraničních zkušeností, s nedodržováním základních morálních a etických pravidel- no prostě nevolit politiky čtvrté cenové skupiny.

Jako člověk , který prožil několik  změn režimů  doma i v zaharničí jsem dospěl k poznatku, že levicová politika , hlavně ta česká, nemůže prospět lidskému živočišnému druhu, není dobrá pro kultivovaný životní styl.Podbízí se lidem s nižší náročností. Domnívám se, že jakýchkoliv alarmujících akcí by mělo být co nejvíce. Pokusit se  na poslední chvíli tuto zemi zachránit.

P. Kersch 29.4.2010 1:19

Průzkum veřejného mínění

MF: Co říkáte tomu klipu? PK: Jakýmu klipu? MF: No přeci - víte, Issová...Mádl!

PK: Promiňte, ale... Kdo je Issová? MF: Ta hérečka přeci. PK: Aha.

MF: Mádl je taky herec. PK: Aha. Já moc do divadla to... Nechodim. MF: Voni byli v televizi. Měli tam říct, aby starý lidi, důchodci, nevolili levici, ale pravici. Ať myslí na budoucnost, že? Jaký máte na to názor?

PK: Názor? Ať si každý volí, koho chce. MF: Tak tu státní zadluženost nevyřešíme.PK: Nemám žádný dluh. MF: To si myslíte, ale ve skutečnosti dluh máte.

PK: Tak, pane, to jste na omylu. Konec srandy. Žádný český nebo moravský důchodce nebude hlasovat, protože chce v budoucnosti zachránit republiku. Bude hlasovat pro takovou vládu, která mu uzákoní aspoň o trochu větší penzi. Každý volič by měl hlasovat jen podle svých osobních zájmů - od toho máme demokracii, pane, víme? Většina hlasů pak rozhodne. V ekonomice máte neviditelnou ruku trhu a v politice je to to samé. Už jste viděl hospodyňku, která kupuje dražší potraviny, protože je vyrobil chudý český zemědělec? Solidarita? Jistě, prima záležitost. Důchodců je pořád víc a bude jich ještě víc, zatímco mladých bude míň - aspoň podle těch zrušených škol to tak vypadá. Tak důchodci jsou solidární mezi sebou. To jim na těch pár let postačí, víte. A ta vaše Issová holt si bude muset poradit sama.

J. Láníček 28.4.2010 20:30

Protože jsem pravděpodobně jediný ve státě,

který nosil dlouhé vlasy a dával přednost nejen Beatles, ale i Rolling Stones, Black Sabath, The Who, Tremeloes a dalším, byla by škoda, kdybych se neozval, že mně ten klip připadá nepatřičný až zhovadilý. A dle reakcí veřejnosti moc užitku nepřinese, spíš medvědí službu pravici vykoná. Asi to bylo v zájmu té civilizace, jak se praví v jedné klasické české pohádce. A na té formě taky záleží, ne že ne ! A legrace by to byla, kdyby to u té legrace zůstalo, ale pisálkové jako pan Urban dobře vědí, že to tak nezůstane - a oni si to dokonce vroucně přejí !  Klidně ať správně uvažující otec přivede své přestárlé rodiče do volební místnosti a osobně dohlédne, aby tam vhodili to co jim předpřipravil, klidně ať dětičky schovají prarodičům občanky - vždyť to je přece ta schopnost pravého humoru. Ale kde se stala chyba (soudruzi), že po dvaceti letech demokracie cítí tolik lidí potřebu volit někoho jiného než pravici ? Ta panická hysterie našich pravičáků mi připomíná ono "My ten mír vybojujeme, i kdyby neměl zůstat kámen na kameni !"  No a málem bych zapomněl na další důležitou věc, autorem vzpomínanou. Jako mladý jsem i protestoval. Vzpomínám, jak jsme psali vápnem po zdech a  po silnicích protistátní hesla a zesměšňovali Sovětský svaz, když  je naši hokejisti porazili na MS. Kvůli mně a bráchovi byl pak otec na koberečku v MO KSČ. Nakonec nám to ale prošlo, protože jsme byli dobří fotbalisti a funkcionáři KSČ byli fotbaloví fandové.

L. Kubeš 28.4.2010 13:41

Naprostý souhlas

Ti upjatí kavárenští intelektuálové, co se nad tím klipem tak rozhorlují, klidně přehlížejí mastné mlaskání těch narudlých politických špiček, ti jim nejen nevadí, ale třeba to Pehe Paroubka přímo obdivuje

P. Brodský 28.4.2010 15:14

Re: Naprostý souhlas

Tak tak, intelektuálům to nedarujem. Jsou to zaprodanci.

R. Tichý 28.4.2010 16:44

Re: Naprostý souhlas

Máte pravdu. Levicoví intelektuálové umí jen potichu mrlmat a když jim někdo šlápne na kuří oko, tak ho maximálně odpálkují úslovím "jdi mi k šípku". Je potřeba občas praštit do stolu, aby se všichni probrali ze spánku.

F. Eliáš 28.4.2010 13:09

Viděl jsem oba klipy

I ten druhý, který je údajnou parodií na první klip. Jsem už velmi starý, důchodce, přesto mě oba klipy pobavily. Necítil jsem se vůbec uražený. Možná proto, že volím jedině pravici, i když bohatý rozhodně nejsem. Bojím se ale toho, že paroubci projí naše peníze a můj důchod se tudíž sníží

P. Brodský 28.4.2010 15:10

Re: Viděl jsem oba klipy

Volit pravici bez přívlastku nestačí. Existuje autentická pravice, ale také pseudopravice, která je horší než levice

P. Brodský 28.4.2010 12:15

Volte SSO

Jediná autenticky pravicová strana, strana, která se nebude bát vyřešit problémy se státním dluhem, je strana SSO.Věříte -li Mádlovi a Issové, volte Stranu Svobodných Občanú, stranu našeho milovaného Pana Presidenta Václava Klause. Ať žije Václav Klaus, ať žije Jan Urban.

J. Anděl 28.4.2010 10:53

Houby jste selhali

Nevím, proč by si starší generace měla přiznávat, že selhala. Ještě nejsem v tom věku, ale nejsem už ani žádný junák. Nechci a nehodlám odsuzovat sebe ani generaci svých rodičů či prarodičů. Nehodlám si o svých rodičích myslet, že jsou pitomci.

Je dobré si přiznat, že jsou a byly některé věci špatně a je třeba je zlepšit. Šetřit, učit se zodpovědnosti za svůj život, učit se respektovat ostatní i sebe... Ale děláte a děláme to nejlepší, co umíte, po letech socíku to není tak hrozné. Proč byste měli selhávat, co je to za pitomost?

Reakce na klip jsou buď uražené, což je trapné a nedůstojné (stejně jako ten klip), nebo defétistické.

Hlavu vzhůru. Lépe se budeme mít, když budeme věřit, že se mít lépe můžeme, a když pro to budeme něco dělat. Negativní kecy zleva i zprava, výkřiky o zločincích socialistických a modráckých, jsou úplně na hov.o!!!

V. Mlich 28.4.2010 10:39

Trefa

Podle ohlasu bych řekl, že se strefili dost. A dokonce si myslím, že by to mohlo i zafungovat, voni ti stařečci mají svá vnoučata rádi a klidně si mohou říct, že pro sebe už stejně nic nenavolí, tak ať mají radost mladí.

K. Filek 28.4.2010 8:45

Generační problém

Jsem penzista a nijak se mě to nedotklo.Dokonce se mi to i líbilo.Sockomoušům se to líbit nemusí.Ale tolik humbuku kolem toho?Bylo by lepší,kdyby vyzvali mladé ať jdou k volbám a nevolí sockomouše,kteří chtějí rozdávát peníze těch ,kteří je vydělali a rozdat je nefachčenkum co o práci ani nezavadí.Souhlasím sčlánkem .

J. Urban 28.4.2010 7:28

Jen

souhlas a potlesk!!!

A. Bocek 28.4.2010 7:08

Mádl s Issovou ťali do živého,

sice hulvátsky, ale dostatečně srozumitelně vyjádřili své obavy ze zadlužení jejich generace.Milí geronti zamyslete se !

P. Brodský 28.4.2010 5:10

Generační diskriminace je jedním z nejaktuálnějších problémů euroamerické civilisace

Generační diskriminace je jedním z nejaktuálnějších problémů euroamerické civilisace. Je daleko větším problémem než stále omílaná diskriminace "genderová" a dokonce i než kdysi tak masový rasismus.Ostatně i statistiky ukazují, že se lidé nejvíce obávají gerontofobní diskriminace. Bývaly doby, kdy dospívající lidé měli ctižádost být dospělými. Dnes se naopak co nejdéle vydávají za mládež. Daří se jim to až do 26 roku. Do tohoto věku se těší nejrůznějším privilegiím nejen ekonomickým, ale i politickým. Mohou být např.členy různých organisací Mladých Soc.Dem., Mladých Konzervativců, Mladých Evropanů a jiných věkově diskriminačních spolkú, z nichž je zároveň zajištěn přednostní postup do vyšších funkcí příslušných politických stran.

Pak, v 26 letech se najednou začne karta obracet. Privilegovaný mládežník přestane dostávat příspěvky na studující dítě a přijde i o některé další slevy.Dříve, než se stačí smířit s pochmůrným faktem, že se asi nevyhne dospělosti, překročí třicítku, a s hrůzou zjišťuje, že se stává přestárlým.

Na pracovním trhu se stále častěji setkává s taktními či méně taktními náznaky, že potenciální zaměstnavatel by raději někoho mladšího. A s podobnýmy problémy se setkává v politice, a vůbec ve všech sférách života, neb všichni Euroameričané pevně  věří, že korunou tvorstva jsou morálně dokonalí, superinteligentní a ušlechtilí puberťáci.

Za těchto okolností je nutno konstatovat, že paní Issová, pan Mádl stejně jako autor jejich agitky do toho šlápli asi tak, jako by přijeli ve čtyřicátém roce agitovat do Terezína s písní seber Židovce legitimaci.

Vidět v celé záležitosti dobrý, i když trochu přehnaný humor je poněkud obtížné, tím spíše, že z textu i přednesu je zřejmé, že autor i interpreti  vůbec nepochybovali o nadřazenosti  teenagerů nad odpornými bezzubými babami.

P. Brodský 28.4.2010 5:28

Re: Generační diskriminace je jedním z nejaktuálnějších problémů euroamerické civilisace

V kontextu závažného problému, do něhož paní Issová s panem Mádlem bezmyšlenkovitě šlápli, je před každými volbami opakovaně předstíraná nenávist mezi předáky českých politických stran, v níž se oba angažují, jenom humornou taškařicí.

P. Brodský 28.4.2010 5:43

Re: Generační diskriminace je jedním z nejaktuálnějších problémů euroamerické civilisace

Pamětník si v této souvislosti vzpomene na dramatickou volební kampaň ODS pod heslem Do leva? Anebo s Klausem! ! !

Po volbách se pak šlo do oposiční smlouvy pod vedením Miloše Zemana do leva s Klausem .

P. Sulc 28.4.2010 1:07

Cechackove byli vzdy pripokaleni

a tak maji co si zaslouzi. 300 tisic sportovnich idiotu vita hokejisty, ale nikdo neprotestuje proti korupci, bezpravni situaci, blbe ustave, ktera dava moc stranam. Tak leda sedet u pivka, nadavat na ty nahore, nanejvejs bouchat rukou do stolu, ale ne moc hlasite. Jak take jinak kdyz svoboda slova je v hajzlu.

R. John 28.4.2010 12:42

Ježííšmarjáá, co to tu píšete pane Sulc.

Dyť nás za to mohou zavřít, již za přečtení. Vod toho du pryč, s tím nechci mít nic společného, mám rodinu a kluka chci dostat na školu. Tady žádnej dodatek Ústavy není člověče neštˇastná. Teď abych šel na prvního Máje do průvodu s Grebeníčkem,abych to trošilinku vyžehlil "nahoře". A to jsem chtěl přestavět chatu, te´d abych mával mávátkem.Vy  jste mě dal pane Sulci, že jsem sem lezl, já vůl. Takhle si jedním kliknutím poškodit pracně budovanou karieru . Proč sem nenapíšete třeba kritiku dojnic, že dávají málo mléka vlasti ? Kritizovat můžeme, ale konstruktivně, jak říkal již Husák.A ten to věděl, byl to dochtor,která jako jediný mluvil podle Ústavy z roku 22 jazykem Československým.

Prohlašuji , že jsem štvavý příspěvek pana Sulce nečetl, ani jedním přimhouřeným okem.Dále nesouhlasím, že jsou hokejisti idioti, třeba s. Šlegr kandiduje v Teplicích za socdem, to znamená, že má IQ minimálně 70. Dále chci sledovací orgány ujistit, že my u piva naše "čelné představitele" chválíme pro jejich lidskost a práci pro nás, prostý lid, jak říkají někteří předáci stran. Rozkrájeli by se pro nás tak, jako rozkrájejí každoročně "medvěda", ovšem také pro lid, ten má medvědí maso obzvláště rád.

R. Tichý 28.4.2010 16:48

Re: Ježííšmarjáá, co to tu píšete pane Sulc.

:oD dobré :oD

P. Sulc 9.5.2010 2:51

Re: Ježííšmarjáá, co to tu píšete pane Sulc.

Racte bejt ten, co pred registraci psal prizpevky jako R.J.  ? Ty sem mel rad, stejne jako, Marata, Mag. Mildy, T. Krystlika, Svena Australana, nejspise tech dobrych psavcu bylo vice, ale pamet slabne, je teninka jako hajzlpapir.