27.4.2024 | Svátek má Jaroslav


Diskuse k článku

Klausův novoroční projev

Vyvážený a střízlivý, tak budou Klausův projev hodnotit jedni a druzí ho budou cupovat, jinak to ani nemůže být, pokud má projev obsahovat názor. Klausův projev vychází z jeho konceptu státu bez poručnické a vydržovací funkce. Klaus zhodnotil Topolánkovu i Fischerovu vládu a vyslovil uspokojení, že právě Fischerova vláda je nad očekávání úspěšná. Pak ovšem nastupují pasáže vyvolávající kontraverze.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
iko 3.1.2010 20:13

Re: Vůbec by mi nevadila diskuze jen přihlášených, jsem tu roky pod svým pravým jménem, Karel Janyška ! Dzp.

To nelze DOPREDU rict, jenom ex post; v Holandsku Zidy vyhledavali taky podle seznamu, ktere vznikly ke statistickym ucelum...

Kajan 3.1.2010 19:09

Re: Vůbec by mi nevadila diskuze jen přihlášených, jsem tu roky pod svým pravým jménem, Karel Janyška ! Dzp.

Ale přiznám se, že mám rád a raději volný ring, i když já osobně jsem vždy  a všude pod svým pravým jménem ! Je to totiž velká možnost pro různé pokusy na bláznech, kteří jsou pod anonymním přikrovem ještě bláznivější ! -)))  Dzp.

L. Brabencová 3.1.2010 19:17

Re: Vůbec by mi nevadila diskuze jen přihlášených, jsem tu roky pod svým pravým jménem, Karel Janyška ! Dzp.

a v tom to je,nemusíme dlouho tápat.

dr Pistollo Treffa della Barba 3.1.2010 18:57

Re: Vůbec by mi nevadila diskuze jen přihlášených, jsem tu roky pod svým pravým jménem, Karel Janyška ! Dzp.

No vůbec.....registrace zbíjí diskuzi, jako takovou.

Savi 3.1.2010 18:58

Re: Vůbec by mi nevadila diskuze jen přihlášených, jsem tu roky pod svým pravým jménem, Karel Janyška ! Dzp.

já bych to uvítal

Miloš 3.1.2010 19:40

Re: Vůbec by mi nevadila diskuze jen přihlášených, jsem tu roky pod svým pravým jménem, Karel Janyška ! Dzp.

Registrace diskusi zcela určitě zabije, to se prokázalo u LN a Novinek. Určitě jí však také neprospívá mazání v takovém rozsahu, jak se praktikuje nyní.

U některých zavedených diskutérů (třeba vás dvou) každý, koho to zajímá, může identitu snadno zjistit i bez registrace, protože příslušné odkazy se na webu už objevily.

Savi 3.1.2010 20:26

Re: Vůbec by mi nevadila diskuze jen přihlášených, jsem tu roky pod svým pravým jménem, Karel Janyška ! Dzp.

stačila by možná jinde obvyklá ikonka "nahlásit příspěvek redakci"

...a mazat jen, když to stojí za to...jako třeba: mediální mrdka: Autor: ferda IP: 89.176.221.xxx Datum: 03.01.2010 18:47

štepánek -mediální mrdka- stříkla jako obvykle semeno jen na prostěradlo

zoch 3.1.2010 19:16

Re: Vůbec by mi nevadila diskuze jen přihlášených, jsem tu roky pod svým pravým jménem, Karel Janyška ! Dzp.

Nemám námitek.  Výjimečně !

Fafa 3.1.2010 19:21

Re: Vůbec by mi nevadila diskuze jen přihlášených, jsem tu roky pod svým pravým jménem, Karel Janyška ! Dzp.

A co takhle v hospode predkladat obcanku pred tim, nez se smite zacit bavit o fotbale?

loula 3.1.2010 19:42

Re: Vůbec by mi nevadila diskuze jen přihlášených, jsem tu roky pod svým pravým jménem, Karel Janyška ! Dzp.

Myslím, že v hospodě vás znají, tam se představovat nemusíte. A když se dostanete do party diskutujících jako naprosto cizí, neznámý element ( náhodou zabloudíte do zcela jiné putyky), tak vás po prvním kritickém slovu o jejich modlách nejspíše zbijí a vyhodí.

Fafa 3.1.2010 20:44

Re: Vůbec by mi nevadila diskuze jen přihlášených, jsem tu roky pod svým pravým jménem, Karel Janyška ! Dzp.

No moje zkusenost je takova, ze se clovek v putyce muze predstavit krestnim jmenem a tim to konci. Tak proc registrace v debatach, ktere se od tech hospodskych az tolik nelisi.

L. Brabencová 3.1.2010 18:53

Zdravím,

hezký večer.

Ivan Nový 3.1.2010 18:51

Proč byste musel vyplácet mzdy v korunách?

protože to nařizuje zákon? ten přechod bude spontánní, lidé nebudou chtít přijímat koruny a budou je okamžitě měnit na jiné měny, oficiálně a nebo na černo.

Pavel Kořenský - eurosabotér 3.1.2010 19:36

Re: Proč byste musel vyplácet mzdy v korunách?

Ano, protože to nařizuje zákon. Lidé si to klidně soukromě mohou měnit (pokud by vůbec bylo dost valut), ale firma prostě musí platit v Kč. Stejně tak, jako stát vyžaduje platby daní a poplatků v Kč a podobně.

Kajan 3.1.2010 18:28

Jen tu chvíli nejsem a o spontánním řádu lidské interakce, tedy o kapitalismu, zedy o skutečném obsahu lidských myslí a lidských životů, ani slovo ! Dzp.

Kajan 3.1.2010 18:33

Re: Jen tu chvíli nejsem a o spontánním řádu lidské interakce, tedy o kapitalismu, zedy o skutečném obsahu lidských myslí a lidských životů, ani slovo ! Dzp.

-))) Dzp.

Ivan Nový 3.1.2010 18:08

Ha, ha, ha,...

Státní bankrot bude, a ruďasi nic s tím nenaděláte, vaše modla stát se položí, díky tomu, že jste nenažraní :-)))

dr Pistollo Treffa della Barba 3.1.2010 18:12

Re: Ha, ha, ha,...

ne, myslím, že nebude....půjde to zugrund nezadržitelně a brzo se najde nějakej viník, který to zacáluje, tedy částečně, ale bude předhozen davu a pak další a další a další....prostě do háje to půjde po krocích ale nezadržitelně. Bankrot je příliš milosrdná smrt

Ivan Nový 3.1.2010 18:18

Re: Ha, ha, ha,...

No ano. Malá naděje tu ale, je. taky díky tomu, že další fází dnešní krize, vyvolané socialistickými opatřeními bude celosvětová vlna státních bankrotů.

dr Pistollo Treffa della Barba 3.1.2010 18:21

Re: Ha, ha, ha,...

to si nemyslím......velcí prostě nezkrachují....stejně jako u firem, některé jsou prostě příliš velké, aby padly.

Ivan Nový 3.1.2010 18:28

Re: Ha, ha, ha,...

No padly už i velké firmy. Prostě půjčovat někomu, kdo nemá na zaplacení, nemá smysl. Za rok 2009 a 2010 udělá ČR sekyru 365 miliard, to je přes 30% rozpočtu. Ani rok 2011 nebude ze sekyrou menší ne 100 miliard. To máme za tři roky téměř 500 miliard. A brát není odkud, polovina HDP už dnes jde přes stát a z toho 50% bude z půjčených peněz. Už vidím Paroubka, jak shání každoročně další úvěry 600 miliard, na vytloukání klínu klínem, na deficit rozpočtu, splátky úroků a splátky jistiny úvěrů. Tolik peněz nemají ani obyvatelé, aby to mohli zatáhnout, taky něco musejí jíst, něčím topit, do něčeho se oblékat.

dr Pistollo Treffa della Barba 3.1.2010 18:29

Re: Ha, ha, ha,...

No . jde o to, že fyzikální zákony, i když platí, tak psychologie je psychologie....

Pavel Kořenský - eurosabotér 3.1.2010 18:32

Re: Ha, ha, ha,...

Tak si je natiskne. Tím se zvýší inflace, ale stát se tím částečně zbaví dluhů, které má ve své vlastní měně.

Ivan Nový 3.1.2010 18:37

Re: Ha, ha, ha,...

V tom okamžiku už nedostane další úvěry, a nebo jen úvěry splatné v cizí měně.

Pavel Kořenský - eurosabotér 3.1.2010 18:42

Re: Ha, ha, ha,...

No já píšu o situaci, kdy státu už nikdo půjčit nechce. V takové situaci už ten stát nemusí moc zajímat, že nedostane žádné úvěry.

Ivan Nový 3.1.2010 18:44

Re: Ha, ha, ha,...

Ovšem, pokud jeho domácí výdaje nemusí být kryty úvěry.

Pavel Kořenský - eurosabotér 3.1.2010 18:46

Re: Ha, ha, ha,...

No to právě nemusí, lze je krýt inflační měnou. Výsledek pochopitelně bude taky tragický, ale potrvá to dostatečně dlouho na to, aby se politikové mohli ukrýt v důchodu nebo v zahraničí.

Pavel Kořenský - eurosabotér 3.1.2010 18:30

Re: Ha, ha, ha,...

Tak ona je otázka, čemu vlastně říkáme státní bankrot. Pokud stát nemá prachy a nikdo mu nepůjčí, tak to může ještě poměrně dlouho pytlíkovat vlastní emisí peněz. To sice vede k inflaci a znehodnocení úspor, ale je to pomalé a pár volebních období se s tím překlepat dá. Oni si pak lidi už ani nebudou pamatovat, jaké platy a ceny byly před 15-20 lety atd.

Ivan Nový 3.1.2010 18:39

Re: Ha, ha, ha,...

No náhlý výpadek 50% státního rozpočtu těžko pokryjete emisí peněz.

Pavel Kořenský - eurosabotér 3.1.2010 18:40

Re: Ha, ha, ha,...

Proč ?