5.5.2024 | Svátek má Klaudie


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Bizon 11.7.2009 9:36

Re: Bizone, nečtete příspěvky svých oponentů

Já Vás chápu a s posledním odstavcem Vašeho příspěvku naprosto souhlasím .... ale obávám se, že v praxi to s tím multikulturalismem bude dopadat jako s tím komunismem .. v podstatě krásné ideje, o nichž se krásně čte a diskutuje, které ale v praxi nikde nefungují, aspon né dobrovolně, takže na jejich prosazování v praxi musíte mít pořádný klacek .... No nic, příjemný víkend a budte zdráv!

Antijag 11.7.2009 0:08

Re: Bizone, nečtete příspěvky svých oponentů

Po odehnání srbské národní armády z Kosova, vytvořili albánští povstalci v Kosovu fakticky variantu albánského národního státu a kosovští Srbové se stali nepřizpůsobivou menšinou. K úspěšnému vytvoření multietnického Kosova bylo nutno bombardovat také albánské nacionalisty. Bohužel v USA místo multikulturního Clintona nastoupil národnězájmový Bush junior, kterému byla lidská práva kdesi na Balkáně naprosto ukradená. Lze jen doufat, že Obama v této věci naváže na Clintona.

Albánští nacionalisté jsou pochopitelně podobné svi..ně jako nacionalisté srbští, němečtí nebo čeští.Jejich zvěrstva jen potvrzují zrůdnost nacionalistů, ať již jsou jakéhokoli etnického původu

Nemnichov 10.7.2009 14:32

Re: tak nevím

Hlavně nepapomenˇte, kteří dva pánové československé hranice zrušili a vytvořilo novou česko - slovenskou.

Tento zločin je nesrovnatelně větší, než zločiny všech jeho předchůdců dohromady.

Bizon 10.7.2009 14:31

Re: Bizone, nečtete příspěvky svých oponentů

Člověče nešťastná, Vy jste šílenější, než jsem si myslel! Jak můžete napsat takový nesmysl, že "My podporujeme takovéto bombardování států, které se snaží zbavit svých "nepřizpůsobivých" menšin.. " V tom Kosovu přece došlo k etnickému vyčištění ... od Srbů!!  A ještě se ukázalo, že Kosovci obchodovali s orgány mladých Srbů! Viz knihu Carly del Ponte, bývalé prokurátorky z Haagu .. Váš výrok implikuje, že vy "multikulturními přívrženci pravdy a lásky " jste připraveni svět do toho vašeho "ráje multikulturnosti" třeba dombombardovat ..... měli by na vás i s tím Havlem hodit síť ...... zavřít vás do blázince a zahodit klíč .....

Bizon 10.7.2009 14:23

Re: Řada lidí si dnes pod pojmem "Benešovy dekrety" představuje pouze jakási nařízení o odsunu sudetských Němců a vyvlastnění jejich majetku, viz např diskutujícího s nickem "Antijag",

A k tomu "humanitárnímu bombardování", což je mimochodem nejpitomnější výrok po roce 1989, jenom tolik, že Kosovo dnes už není srbské a je etnicky vyčištěné - od Srbů .... Média v tichosti přiznala, že to, co se tehdy zdálo jako nejšílenější zvěsti, obchod s orgány zabitých Srbů, byla pravda. Kdo byl potrestán za tento protisrbský rasismus? Nikdo. Kdo byl potrestán za popírání zločinů na srbském národě. Nikdo. Co dělá ten obrhumanista Havel? Proč se neozval? Proč se Srbům neomluvil? Intelektuálům prostě tohle nevadí, protože se jim to nehodí do krámu a nabouralo by to ty jejich rádoby humanisticke kecy a lži .....

Antijag 10.7.2009 14:22

Bizone, nečtete příspěvky svých oponentů

Já jsem výslovně hovořil o tom, že dekrety a na ně navazující legislativa postihly veškeré obyvatelstvo Československa, ne pouze ty, kdo byli maďarské či německé národnosti.

Také jsem naprosto nepopíral, že etnické čistění eventuelně násilná jazyková asimilace  je z dlouhodobého hlediska naprosto nezbytná pro zachováni existence takového státu. V tom právě spočívá principielní zločinnost této instituce, která vůbec není specifikem situace po druhé světové válce , ale týká se i současnosti. Hlavní rozdíl mezi námi, multikulturními přívrženci pravdy a lásky a Vámi, nacionalistickými a monokulturalistickými přívržence lži a nenávisti je možno zkratkovitě ilustrovat na tzv. mezinárodním humanitárním bombardování.

My podporujeme takovéto bombardování států, které se snaží zbavit svých "nepřizpůsobivých" menšin, vy jste naopak takovýmto bombardováním upřímně rozhořčeni, n ikoliv ovšem proto, že takovéto bombardování může ohrozit i nevinné lidi, ale proto, že je pro Vás posvátná suverenita zločinných národních států.To je dnešní problém, dnešní konflikt , dnešní spor, nikoli spor o nějakou historickou pravdu roku 1945 či šest eventuelně sedm.

Wotan 10.7.2009 11:34

Re: ČR by se měla vzdát Benmešových dekretů

Nebyl náhodou tvůj děd v Rudých rabovacích gardách a táta v Pionýru?

Bizon 10.7.2009 11:05

Re: Řada lidí si dnes pod pojmem "Benešovy dekrety" představuje pouze jakási nařízení o odsunu sudetských Němců a vyvlastnění jejich majetku, viz např diskutujícího s nickem "Antijag",

Ještě bych chtěl poopravit tvrzení diskutujícího "Antijaga", že "Němci byli v době druhé světové války posedlí ďáblem nacionalismu" .... byli posedlí ďáblem rasismu, což je mnohem odpornější .....

Bizon 10.7.2009 10:54

Re: Řada lidí si dnes pod pojmem "Benešovy dekrety" představuje pouze jakási nařízení o odsunu sudetských Němců a vyvlastnění jejich majetku, viz např diskutujícího s nickem "Antijag",

Myslím, že je každému soudnému člověku jasné, že takové dekrety, resp. právní ustanovení používá každý sebedbalý stát v krizových situacích .... takže demagogicky proti nim štvát je nesmyslné, protože řada z nich přestala platit, jakmile krizová situace pominula .... a ty, které platí, platí tak zdůvodů právní kontinuity .... ostaně takové "Benešovy dekrety" má skoro každý evropský stát ... v Německu kupříkladu z důvodů právní kontinity platí i některé zákony z doby nacistického Německa ....  

Bizon 10.7.2009 10:46

Re: Řada lidí si dnes pod pojmem "Benešovy dekrety" představuje pouze jakási nařízení o odsunu sudetských Němců a vyvlastnění jejich majetku, viz např diskutujícího s nickem "Antijag",

Dekrety prezidenta Beneše vycházely z mezinárodních dohod o reparacích a konfiskaci německého majetku v cizině, přijatých na konferencích na Krymu a v Postupimi. Dohoda o reparacích od Německa vstoupila v platnost 24. ledna 1946 a ČSR k ní přistoupila 17. května 1946. Podle Dohody si každá signatární vláda rozhodovala o formě, již sama při reparacích zvolí. Dohodou bylo také mezinárodně právně stvrzeno konfiskování majetku sudetských Němců. ČSR v roce 1945 tak zkonfiskovala majetek osob německé národnosti dvěma dekrety – č. 12 z 21. 6.1945 a č. 108 z 25. 10. 1945. Na dekret č. 12 ještě navazoval dekret č. 28 ze 20. 7. 1945 o osídlení zemědělské půdy Němců, Maďarů a jiných nepřátel státu. Obdobně konfiskace majetku probíhaly například v Nizozemí, Belgii, Dánsku, Řecku a v Rakousku.

Jejich přehled je možné najít zde: http://www.psp.cz/docs/laws/dek/

Bizon 10.7.2009 10:44

Řada lidí si dnes pod pojmem "Benešovy dekrety" představuje pouze jakási nařízení o odsunu sudetských Němců a vyvlastnění jejich majetku, viz např diskutujícího s nickem "Antijag",

ale tak tomu není.

Prezidentské dekrety byly vydávány od roku 1940, tehdy exilovým prezidentem Benešem ve Velké Británii, až do ustavení Prozatímního Národního shromáždění do dne 28. 10. 1945. Bylo jich vydáno za toto období celkem 143, z toho 44 v zahraničí, tj. v průběhu války. Tyto dekrety byly formou zákonodárné činnosti v době ústavní nouze, kde nemohly působit ústavní orgány ČR. Při jejich dnešním hodnocení je třeba brát v úvahu historické i právní okolnosti jejich vzniku. Tehdejší Československo bylo první obětí totální války, rozpoutané Německem. Platnost všech dekretů (ústavních a ostatních) a jejich prohlášení od počátku za zákony a ústavní zákony, byla potvrzena a prohlášena ústavním zákonem z 28. 3.1946 (č. 57/1946 Sb.) Dnes je součástí českého právního řádu už jen 57 dekretů, z toho 48 dekretů vydaných až po válce na území ČSR. Jsou výrazem kontinuity čs. státu a jeho právního řádu. Podobně svojí normotvornou činnost tehdy prováděly i jiné exilové vlády, například Polska, Nizozemí, Lucemburska, Norska a Belgie.

Antijag 10.7.2009 1:07

Re: Nejde jen o minulost, jde o přítomnost a budoucnost.

Dodatek: Mám samozřejmě na mysli pouze ty nacionalisty, kteří jsou ochotni diskutovat.

S těmi, kdo jsou rozhodnuti k ozbrojenému boji, je nutno hovořit jejich jazykem.

Antijag 10.7.2009 1:01

Nejde jen o minulost, jde o přítomnost a budoucnost.

Politická filosofie, ze které vyrostly nacistické, benešovské a další nacionalistické zločiny a dokonce i naše malé, české benešovy dekrety, to vše není věci minulosti, ale současnosti.

Samotné Benešovy dekrety, které mimochodem neokradly jenom Němce a Maďary , ale všechny obyvatele Československa(znárodnění, první měnová reforma)nejsou věcí minulosti, ale tvoří dodnes rodiné stříbro našeho právního řádu. Na rozdíl od Polska, kde byly analogické Bierutovy dekrety zrušeny již za Jaruzelského.Lidé, kteří je hájí, se zároveň staví na stranu těch , kteří provádějí etnické čistky v současné době a současně se zcela upřímně rozhořčují nAd  TZV. HUMANITÁRNÍM BOMBARDOVÁNÍM  , které etnické čistění v bývalé Jugoslavii silně zbrzdilo. Hovoříte o tom, že Němci byli v době druhé světové války posedlí ďáblem nacionalismu.To je jistě možné, pokud jde o přesvědčené přívržence Hitlerova režimu.. Lidé Vašich názorů jsou tímto ďáblem posedlí i dnes. Nicméně analogicky k Vám se i já domnívám, že existují lepší metody léčení této posedlosti než plamenomety či atomové pumy. Jednou z léčebných metod jsou i internetové diskuze, i když nepochybně vyžadují nesmírnou trpělivost a vytrvalost.

Bizon 10.7.2009 0:03

Ještě bych chtěl vyjádřit obdiv ke spojencům, že na ty Němce, evidentně posedlé dáblem, nevzali atomovku a rovněž tak bych chtěl vyjádřit obdiv a dík našim předkům, že na ty Němce nevzali plamenomety ....

Pišta 9.7.2009 22:40

Re: souhlas

Milý vole ,, když už lžeš , dělej to alespoň chytře. Co píše bolševický svaz je asi stejně pravdivé , jako údajná skladiště zbraní na našem území před srpnem 1968. Musím tě sklamat. K chudině k tvé lítosti, rozhodně nepatřím. Mimochodem, existuje doložené svědectví, že Henlein se po vytvoření protektorátu chlubil tím, že jeho tvrzení o rom, že nejedná ve shodě s Hitlerem byla" nordická" lež. Proč by se tím chlubil , když by dávno předtím vyřvával něco jiného?

Bizon 9.7.2009 17:37

Re: Bizone, problémem nejsou tzv. menšíny, ale idea národního státu

.. a rozhodně by nebylo na škodu si občas připomenout Orwellovu poučku, která říká, cituji:  "kdo ovládá přítomnost, ovládá i minulost a kdo ovládne minulost, ovládne i budoucnost ..", abychom si uvědomili ty souvislosti ..

Bizon 9.7.2009 17:27

Re: Bizone, problémem nejsou tzv. menšíny, ale idea národního státu

.. a co bude dál, je na nás! Rozhodně je ale nesmysl "napravovat křivdy minulosti" a dělat je tak v přítomnosti, do zblbnutí se omlouvat apod. ... je přece vidět, že to k ničemu nevede a jenom to probouzí duchy minulosti .... kromě toho většina z nás se narodila po válce a nic s tím nemáme dočinění ... neříká se snad v Bibli "ať mrtví pochovávají své mrtvé" ?

Bizon 9.7.2009 17:10

Re: Bizone, problémem nejsou tzv. menšíny, ale idea národního státu

Děkuji za odpověď. Tohle všechno je mi více méně známo. Co mě ale na těchhle "historických exkursech" rozčiluje, je skutečnost, že události staré přes šedesát let se posuzují dnešníma očima ex post, kdy víme, jak  to všechno dopadlo a jak se to dál vyvíjelo .... a to mi připadá nesmyslné! Kumšt je, umět se rozhodnout v reálném čase, kdy nikdo neví, jak to bude dál .... a to se myslím našim předkům povedlo .. důkazem je, že ve střední Evropě je přes šedesát let mír .. že jsme přežili znovusjednocení Německa a odtržení Slovenska bez větších otřesů, což by podle mého názoru s precedensem Mnichova 38 a kdyby zde ještě byla německá menšina, nebylo možné  .. Ostatně každý se o tom mohl přesvědčit v tehdy se rozpadající Jugoslávii .... k tomu, co jste napsal v posledním odstavci snad jenom tolik, že sudetské Němce žádný český stát nezajímal a protože byli na straně, která prohrála válku, a víme jak hrozná válka to byla, museli očekávat následky, které přišly .. tak to prostě chodí ....  jsou příčiny a jsou následky, jinak by nemohlo nic existovat .... a honit bychy je hloupost  .... protože se nikdy nedohoní .....

R.J. 9.7.2009 16:44

Re: Bizone, problémem nejsou tzv. menšíny, ale idea národního státu

Dobře řečeno, souhlas, do puntíku Antijagu.R^

Antijag 9.7.2009 15:59

Bizone, problémem nejsou tzv. menšíny, ale idea národního státu

a s ní nerozlučně spojený princip národního sebeurčení vyrobený Wilsonem. Z něj mimochodem plyne, že ziskají-li čeští občané vietnamské národnosti početní převahu v Klenčí pod Čerchovem, mají právo si příslušné území osamostatnit a ze zásady suverenity zase vyplývá, že pak mohou menšínové Čechy z tohoto území odsunout. Ze stejně vážené deklarace lidských práv naopak plyne, že žádný odsun provést nemohou.

Krátce řečeno současné mezinárodní právo je nevěstinec, a národní státy jsou nejzvrhlejším představitelem tohoto nevěstince.

Ale budu raději hovořit měně obecně, soustředím se na Vaše oblíbené Němce. Pokud si myslíte, že jste dnes, v r. 2009, válečným vítězem na věčné časy a nikdy jinak, tak jste dost mimo realitu. Jste občanem pidistátu, který má tuším celkem třicet tanků a který je zcela závislý na mezistátních organizacích (NATO,EU a konec konců i polochcíplé OSN).Pokud by tyto organizace zanikly a na jejich troskách by se znovu zcela osamostatnily plně suverenní národní státy, včetně Německa řídícího se Vám tak drahými národními zájmy, zmizel by náš pidistát z mapy Evropy pravděpodobně ještě rychleji, než ve třicátých letech.

Na rozdíl od Vás se domnívám, že státy jsou pro lidi, nikoliv naopak.Z toho pak plyne, že povinosti států je sloužit obyvatelům, žijícím na jeho území, nikoliv vybírat si takové obyvatelstvo, které by zajištovalo stabilitu vlády jeho politickým elitám. Jinak řečeno pokud se stát a jeho obyvatelé nemohou shodnout, je třeba vyměnit stát, nikoliv obyvatele.

Bizon 9.7.2009 14:53

Re: To musí být svoloč...

Mně by úplně stačilo, kdybyste zavřel hubu ..

Bizon 9.7.2009 8:55

Re: Jak si tu dnešní pseudodiskuzi mezi českými intelektuály a českou lůzou

.. kteří ještě k tomu věří nějakým hollwodským pohádkám ... opravdu symptomatické ..

Bizon 9.7.2009 8:53

Re: Jak si tu dnešní pseudodiskuzi mezi českými intelektuály a českou lůzou

.. a pak nejapní blbouni jako vy ....

Bizon 9.7.2009 8:52

Re: Jak si tu dnešní pseudodiskuzi mezi českými intelektuály a českou lůzou

Vy jste hlavně obrpitomec! První polovinu života jsem byl nucen kvůli německým loupeživým vrahům prožit v tzv. socialismu! Budiž, bylo to mnohem lepší, než vyletět německým kremačním komínem, ale rozhodně to nebylo ideální .. a pak v roce 1989 nebo zcela jistě v 1993, kdyby tady zůstali sudeťáci, jsem si měl znovu prožívat trauma Mnichova 1938 ?! Děkuji, nechci ani náhodou! Války se totiž musejí nejenom vyhrávat, ale zároveň se musí odstraňovat jejich příčiny! A hlavní příčinou druhé světové války byly německé menšiny v okolních zemích Německa! Díky prozíravosti velmocí a našich předků to snad jednou provždy skončilo .... teda jestli nám to nezkazej ti "intelektuálové" .. kteří soustavně dlážděj cestu do pekla tzv. dobrými úmysly!

Pišta 9.7.2009 8:33

Re: tak nevím

Mnichovská dohoda neexistuje, protože byla samotným Německe zrušena. Britská vláda neuzná tudíž nic z toho, co bylo Mnichovskou dohodou Československu stanoveno a stejně neuznává nic z toho, co se stalo dále ve věci původních hranic Československých.   Dr. Edvard Beneš  Paměti Orbis 1947. str.305  Mimochodem Benešovo jednání s britskou vládou bylo komplikováno hlavně tím , že Beneš tvrdošíjně odmítal splnit jedinou britskou podmínku a tou bylo aby ve Státní radě což byl jakýsi parlament , jehož "poslanci " byli jmenováni Benešem, byli zastoupeni i čeští Němci a slovenští Maďaři. Byl to logické, protože pokud by byla dohoda neplatná od samého počátku, museli by být i oni považováni za plnoprávné občany. Nebylo přece možné zrušit jednu část dohody a jinou část ponechat v platnosti.

Větší vlastenec 9.7.2009 4:24

Jsme hrdí na humánní likvidaci Sudeťáků !

Jak to mám vědět ?

Já jsem hrdý na své předky, kteří zneškodnili sudeťáky obou pohlaví a všeho věku.  R^

Jak všeobecně dobře známo, z těch zneškodněných sudetoněmeckých nemluvňat by vyrostli zavilí nepřátelé všeho českého.  Rv

Takže jaký "pocit viny " ? Za co ?   8-o

Antijag 9.7.2009 1:20

Jak si tu dnešní pseudodiskuzi mezi českými intelektuály a českou lůzou

4tu, mám dojem, že jste tu nechali téměř osamocenou Harpyji na pospas celé smečce Bizonobůvolů, Pergilů, Vandrovců, Mejlů a ještě asi deseti dalších podobných nacionalistických lůzokreatur. Jedna věc je ale na těchto debatách poučná. Je zřejmé, že čeští naci sice nadávají na české intelektuály, ale nějak se cítí nesví z vědomí, že jsou to opravdu oni, kdo jsou jejich hlavním protivníkem, přesněji řečeno úhlavním nepřítelem. Nacilůza by se daleko raději stylizovala do role bojovníků proti Němcům (tedy všem cizincům, kteří mluví nesrozumitekným, nečeským jazykem.) Jenonže cizinci na Vás, lůzoidy, kašlou.

Mimochodem, víte podle čeho lze odlišit intelektuála od lůzoida ? Jenom v inteligenci to není. Luzoid může být pěkně mazaná sviňka.

Hezky to bylo vystiženo v jednom americkém krimifilmu, v němž se pragmatický zupácký policajt pošklebuje policistovi intelektuálskému. Doporučuje mu, aby se staral o osud amazonských pralesů a nepletl se mu do práce. Intelektuál ovšem nakonec zvítězi a dopadne šéfa zločinců, zloducha Malkowice i s uneseným letadlem uprostřed zdemolovaného Las Vegas.

A v tom je podstata věci. Luzoid kašle na Amazonské pralesy, kašle na ohrožené velryby, je mu(stejně jako intelektuální hlavě lůzy Klausovi) lhostejně etnické čistění v Jugoslavii , ve Rwandě čí kdekoli jinde, a je¨li takovéto etnické čistění přerušeno mezinárodním humanitárním bombardováním, luzoid je upřímně pohoršen. Oprávněně se cití ohrožen neboť si uvědomuje, žen až on, vlastenecký luzoid začne "svou zemi" čistit od nepřizpůsobivých občanů, mohli by humanitární bomby začít padat na jeho hlavu.

emersonskej 8.7.2009 23:48

Re: Velkým kritikům Harpyje:

R^

Jakub S. 8.7.2009 23:48

Re: My,součastní Češi jsme něco zlého provedli svým sousedům?

Marate, ty darebáku. Okamžitě nechej na pokoji naše legionáře. Nic o nich nevíš. Anebo víš a právě proto je potřebuješ ponížit. Jsi naprostý ksindl a odpad ze žumpy, pliveš radostně po nejlepších lidech  s v é h o  národa. Nebo ne? Píšeš přece česky. Za co se teda pokládáš?!

Jakub S. 8.7.2009 23:41

Re: Poválečné uspořádaní Evropy musí zůstat zachováno !!!

;-)R^!