4.5.2024 | Svátek má Květoslav


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Petr Brodsky 4.6.2009 23:54

Ubohé Irsko znásilněné Merkelovou.Ať žije Boboklaus.

Je dojemné poslouchat komunisty, klausovce a bobošíkovce , jak naříkají nad nesamostatností Irska. Myslí si snad, že opakovaná referenda v Irsku nevyhlašují legální irské orgány, ale Merkelová se Sarkozym? Mimochodem, kdyby Irové svá referenda neopakovali, nikdy bychom se do EU nedostali a  Klaus by neměl komu co oslazovat(kromě nás).

josef krouman 4.6.2009 17:00

shoda jmen?

nemá ta pipina něco společného s tím, co píše eurosvazácké výlevy do LN?

Realista 4.6.2009 18:16

Re: shoda jmen?

má! Eurosvazácké výlevy!

MaR 4.6.2009 19:45

Re: shoda jmen?

Jasně - nemám co říct k věci, tak se se snažím shodit jakýmkoliv způsobem autora. Diskuze v Blesku by vám svědčila lépe.

Gerin 4.6.2009 15:22

Máte pravdu, ODS je chaotická a nedůsledná,

proto budu volit SSO :-) EU ano, ale jinak.

Náhodný kolemjdoucí 4.6.2009 15:24

Re: Máte pravdu, ODS je chaotická a nedůsledná,

Já zase budu volit EU takovou jaká je - demokratickou a nekomunistickou. jestli chcete jinou tak volte jinak.

jasan 4.6.2009 15:38

Re: Máte pravdu, ODS je chaotická a nedůsledná,

demokracie a EUdemokracie je neco jako akt a pietni akt...

muf 4.6.2009 22:54

Re: Máte pravdu, ODS je chaotická a nedůsledná,

Ale přesto volím ODS - ne Topolánka - ale Fajmona, Zvěřinu, Hurta.....R^R^R^

Gardnes 4.6.2009 14:29

Nízká odpovědnost

stojí za desinterpretacemi v médiích, přitom očekávat nějaké omluvy je dětinské. Řadě žurnalistům i politikům stačí nějaká zmínka v TV, rozhlase, tisku, aby reagovali zasvěcenými trachtáty, co dotyčný politik řekl, myslel. Později se ukáže, že autor neví, co bylo skutečně řečeno. To je i případ Topolánkova polského projevu, ve kterém zůstal konzistntní se svým projevem k LS na půdě našeho senátu, kde po shrnutí neskrývaných pro i proti učinil závěr, že LS je účelné schválit a podílet se na její rekonstrukci, jelikož druhá cesta-okamžité odmítnutí nás vyřadí do izolace, až do dvourychlostní Evropy s nemožností cokoli upravovat.

gerontusinza 4.6.2009 13:48

Vážená paní a vy se divíte?

Víte kolik je nás co jsme nechtěli do EU a kolik lidí si uvědomuje že LS je pro nás sebevraždou jako státu i národa? ale to nic, vy jste přesvědčená stejně jako pan Paroubek.... a teď se diví že mu klesají preference..... vy nedosáhnete ani na těch 5 %.... víte pokud někdo není schopen eliminovat nebezpečí sudeťáků a svinstvo vycházející z Rakouska a Německa ( o našem tisku závislém na německém majiteli ani nemluvě), a jen ho přehlíží a stále jen optimisticky hýká, je mě líto....... víc % nedostanete..... ode mne hlas nečekejte ani náhodou, nedostane ho teď ani Paroubek....;-) hezký den

Náhodný kolemjdoucí 4.6.2009 15:22

Re: Vážená paní a vy se divíte?

Vy přeci volíte komunisty a slibujou to co chcete. Tak s čím máte problém???;-O

Libor 4.6.2009 16:11

Re: Vážená paní a vy se divíte?

Dobrý nápd.Ti alepoň chtějí o LS referendum. VV

Landys 4.6.2009 16:24

Re: Vážená paní a vy se divíte?

;-€Je vidět, že čtete hodně MF DNES a posloucháte Zahradila s Bobošíkovou. Topolánek se drží stranou a sem tam jen procedí polohlasně mezi zuby:  jsem PRO, jsem PROTI - podle toho kde zrovna je a s kým mluví. Já bych tak vám a vám podobným ze srdce přál, aby nás z té EU vyhodili ! Stejně z nás žádný užitek nemají, jen samé problémy. ODS by z nás určitě udělala s pomocí záoceánského bratra velice rychle Njů Švajc. I když  těžko, ten velký bratr má teď sám tolik problémů, že neví kde mu hlava stojí. Měli bychom se začít kamarádit s Čínou. V Praze už otevřeli kosmetický salón k zešikmování očí. V pořadníku jsou zatím na prvních místech ti co byli ještě nedávno největšími komunisty, teď jsou pro změnu kovanými  nemilosrdnými  tržními kapitalisty. No a když tomu Paroubkovi klesají preference, budu zvědav, co bude klesat vám, až vyeliminujete to evropské nebezpečí. Jestli to nebude třeba životní úroveň !

MaR 4.6.2009 19:44

Re: Vážená paní a vy se divíte?

Vtipné je, že všem vyčítáte jak jsou *přesvědčeni* přitom sám vyplodíte neuvěřitelné perly typu nebezpečí sudeťáků a národní sebevraždy :o) Vy nejste ani přesvědčen, vy blouzníte.

JaS 4.6.2009 11:35

Jak jsem poslouchal Topolánka v Otázkách Václava Moravce,

tak to vypadá, že Topolánek tam mluvil trochu jinak a že teď se jako obvykle diskutuje o výrocích, které si novináři vybrali tak, jak se jim to hodilo do krámu. Topolánek se vyjadřuje tak, že Lisabonská smlouva za moc nestojí, ale ve spolupráci s EU je nutné pokračovat. Takže přijmout a kriticky spolupracovat na dalším vývoji (a opravách), ne jednoduše zavrhnout a hotovo.

wu-lung 4.6.2009 11:51

Re: Jak jsem poslouchal Topolánka v Otázkách Václava Moravce,

ve waršavě říká něco jiného než v praze, v bruselu pak říká ještě úplně jiné věci. falešný a prázdný.

jasan 4.6.2009 15:25

Re: Jak jsem poslouchal Topolánka v Otázkách Václava Moravce,

hmm... a on si mysli ze po prijeti LS se s nim bude nekdo bavit? proc proboha? to se to vetsinove odhlasuje a podrobenym narodum se posle direktiva...

ostatne proc na spolupraci s EU potrebuje LS? to je demagogie jako vysita...

prognostik 4.6.2009 11:23

ODS a KSČM na jedné lodi

Hlas pro ODS  i KSČM /dojímavé,jak si obě partaje v tomto notují/ ve volbách do parlamentu EU je hlasem pro pátou kolonu v EU,pro síly,které budou provádět destruktivní činnost v Evropě.Tzv. národní zájmy budou záminkou k rozbíjení evropské integrity  a základním ideovým postulátům,na nichž je EU založena.Pokud by  dlouhodobě tyto politické tlaky posilovaly,vzrůstalo by nebezpečí,že se Evropa stane outsiderem světového ekonomického vývoje a dojde k procesu balkanizace Evropy se všemi důsledky,které známe z nedávné minulost.Totéž by byl hlas pro různé kandidující obskurní postavičky jako Bobošíková ,Tlustý aj.

honzak 4.6.2009 11:54

Re: ODS a KSČM na jedné lodi

"Tzv. národní zájmy budou záminkou k rozbíjení evropské integrity  a základním ideovým postulátům,na nichž je EU založena" ???

Ta integrita je co? Poslušnost malých států před F, N, I? A ty základní ideové postuláty jsou co? Zamítnutá ústava nebo de iure mrtvá LS?

Kuchl 4.6.2009 11:55

Re: ODS a KSČM na jedné lodi

Evropa spolupracující v maximální míře na partnerském principu -ano . EU deformována byrokraticky a úřednicky s nepraktickou , lidmi těžko uchopitelnou Lisabonskou smlouvou - problematické . Nic víc .:-P

Phoenix 4.6.2009 12:05

Re: ODS a KSČM na jedné lodi

Ten parnersky princip byl krasne videt zejmena kdyz Rusove pomoci plynovodu testovali, jak rychle se EU podela. O partnerskem principu ala francouzske automobilky ani nemluve. Dalsi krasny priklad jsou pokuty, ktere Portugalsko plati, ale kvuli Nemecku se zmeni pravidla (tusim, ze se tykaly deficitu rozpoctu, nechce se mi to hledat).

woka 4.6.2009 11:20

taková čistá a jednoduchá předvolební agitka

no, asi bych ji tady ani neuveřejňovala, patří na předvolební míting a ne na NP. Snad jen autorce - příště si ušetříte čas i námahu, když místo dlouhého textu napíšete jenom Volte SNK-ED a ne ODS. Taky se to bude líp pamatovat (proto to přece píšete) .    

Martin 4.6.2009 11:13

Nejhezčí na celé věci je....

že si hodně lidí (i na Psu) myslí,že Topolánek je rozumnej politik......

Cotojetoto 4.6.2009 10:52

???

Jiný názor než názor "hlavního proudu evropské politiky" je nepřípustný? Nespletla jste si náhodou místo a čas? Nebo už se pilně připravujete na nastolení eurosocialismu s lidskou tváří na věčné časy a nikdy jinak? ts-ts-ts...

baci 4.6.2009 10:47

vážená Evo

ne zcela s Vámi souhlasím,ale slovy Voltaira ...nesouhlasím s tím co říkáte, ale do smrti budu obhajovat vaše právo to říkat". ...

Kuchl 4.6.2009 10:42

EU jde cestou socializace kapitalistickou cestou ,

je to vývoj , který by neměl být diktován zhora . V postkomunistických zemích byl nefunkční  socialismus prosazovaný komunisty . Vývoj má jít přirozenou cestou spolupráce . Revoluce a války jsou vždy katastrofou , zrovna tak přebujelá byrokracie a šikanování ! S autorkou si dovoluji nesouhlasit .:-/

3směsi 4.6.2009 10:39

Volím ODS,

ale bez p.Zahradila.

Malý Aston 4.6.2009 10:18

Než trvat na kořenech, tak je lépe mluvit pravdu!

Zda má autorka pravdu nebo nemá, možná ukáží volby do Evropského parlamentu, možná předčasné volby a nakonec  celá Evropská  zda to myslí upřímně. Nějak to heslo doženeme a předeženeme opustila. Také uvidíme kolik kořenáčů z ODS pod vedením Vířivky a Klause dostane hlasů. A pak můžeme hodnotit kolik příznivců ODS je pro ratifikaci a následnou revizi . Mám dojem, že zejména mladí nejsou příznivci ani Vířivky ani Macha ani Železného.;-)

Vodička-sapér 4.6.2009 10:18

To je neštěstí , to je neštěstí...

Evo,  dívko mladá nešťastná , co Vás to jen napadlo, vstoupit na jeviště tohoto kinosálu, který je plně obsazen,vyprodán, členy  Topolánkova fan clubu  a pronést do mikrofonu pár kritických slov na jeho adresu! Všichni Mirka ctitelé , navíc zpravidla s vysokým IQ (jukněte na disk. přísp.), Vás roztrhali na kousky. Co jiného jste čekala?  Vyšlo  to nastejno , jako kdyby jste v zoologické zahradě přelezla plot  a chtěla se vykoupat v bazénku usurujského tygra. Nehazardujte se svým mladým, nadějným životem, víckrát to nedělejte!

Phoenix 4.6.2009 10:27

Re: To je neštěstí , to je neštěstí...

Zase tridni nenavist? Pokud se nam nelibi, ze se misto rozumneho vlastniho programu dama jako clenka kandidatky pouze vymezuje proti Topolankovi (pripadne proti cele ODS), tak to z nas hned dela priznivce ODS?

Notabene je daleko dulezitejsi, ze dama predvedla misto konstruktivniho prispevku pozoruhodnou smesici ideologickych hesel stylu "EU si rozvracet nedame", zatimco soucasne zavira oci pred fakty, ktera potvrzuji pravy opak toho, co tvrdi.