26.4.2024 | Svátek má Oto


Diskuse k článku

GLOSA: Plná ústa bakterií

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Koál pepřičný 11.3.2009 21:14

Nosy

jsou různé. Kapišto???

Liška 11.3.2009 19:51

Bakterie jsou tu déle,jak my!

Slovutní vědci by se měli spíše zabývat tím, že lidé mají v poslední době plná ústa jedovatých slov, sprostoty, někteří dokonce spousty nesplnitelných slibů, to mluvím obecně, ne o sociální demokracii. Mám za to,že to je větší hrozba než nějaké bakterie, ty tady budou určitě od nepaměti a budou i nadále! Ale bez těch výše uvedených plných úst čehosi se rád obejdu.

Jaromir Hromádka 11.3.2009 17:57

zubní pasta a reklama

vážený příteli

když je v televizi reklama, vypínám zvuk, jdu na záchod, jdu si vařit čaj nebo dělám v předsíni kotrmelce....to vše přispívá více ku zdraví než ty zdravotnické produkty v reklamách...

znal jsem takové heslo: vše se dá prodat pomocí vražedné kampaně.

takže vemte si poučení - nejen z krizového vývoje

františek 11.3.2009 17:54

Já na reklamu nevěřím

A bakterie zabíjím kladivem. Ale jenom ty zlé. Většina bakterií je užitečná. Každou mám pojmenovanou

Zet 11.3.2009 16:44

Reklama JE dôležitá!

Len tak sa dozvieme, čo účinkuje na nový typ škvŕn, ktoré ešte pred polrokom neboli známe. Nový typ prášku je teda uvedený na trh za účelom vyplniť medzeru v odstraňovaní fľakov, ktoré predošlé modely už nevedia odstrániť. Bdelí výrobcovia potom v strehu čakajú na evolúciu nového typu škvŕn, na ktorú promptne zareagujú zložením asi rovnakým, ale drahším práškom, či gelom, ktorý tieto beštie odstráni. Inak by nám stačili prachy  s pred 15 rokov, ktoré už vtedy odstraňovali aj tie škvrny, na ktoré bežný prášok neúčinkoval. Ja nechápem vašu spotrebiteľskú nevďačnosť.

A čo lieky na plešivenie? To je tiež blbosť, keď je to tak dobre odôvodnené? Akurát, že na ne nemám peniaze, inak mám hrivu ako Che Guevarra. A my, prostatici?

Rak 11.3.2009 14:14

Reklama je důležitá

informuje mne, co v žádném případě nemám kupovat. Dobré zboží se prodává samo, šmejd potřebuje reklamu !

Ne ruda 11.3.2009 14:55

Re: Reklama je důležitá

S mýdlem z jelen do třetího tisíciletí.Myslíte, že přežije?

Honza 11.3.2009 13:05

Nevěřím......

žádné reklamě,protože každá reklama lže a je klamavá.Tak třeba ty půlky jahod do jogurtu,zkuste si koupit ten jogurt,je to jen kaše. můj recept :jakmile se objeví na obrazovce reklama,okamžitě přepínám jinam.:-D

Borat 11.3.2009 13:27

Re: Nevěřím......

já takyR^

Hobo 11.3.2009 14:42

Re: Nevěřím......

Já se chodím vyčurat.:-D

jirka.s. 11.3.2009 15:35

Re: Nevěřím......

A nepodezřívají Vás, že máte potíže s prostatou? ;-D

Honza 11.3.2009 16:22

Re: Nevěřím......

Vy čůráte 100x denně ??:-D

Jandáček 11.3.2009 12:56

Co je to proti

tomu, co jsem nedávno viděl na Tv Leo. Tam holky polykají semeno, samci je šou*tají do análu a odtud jim ho cpou rovnou do ůst. To je hnus. Děsiví na tom je, že ty ženy nemají obavy  z těch malých tvorečků, které popisujete ve svém přéspěvku.:-D

Jandáček 11.3.2009 12:57

Re: Co je to proti

překlep: děsivé

Honza 11.3.2009 13:09

Re: Co je to proti

až ti bude někdo vyhrožovat zabitím když to neuděláš,tak to uděláš taky - a to je případ těch holek ze všech koutů světa.

Scully 11.3.2009 11:35

Vážení diskutující pánové

Vy se možná nerozhodujete podle reklamy, alespoň ne vědomě. Ale co když chci koupit prací prášek? Ba co dím, já ho koupit musím. Mám jich zkoušet 20 a riskovat, že budu muset dát prádlo do pračky znovu (zůstalo zašmudlané) nebo že mi prášek dryák udělá do triček dírky (vlastní zkušenost)? V cenové kategorii, kterou uznám jako přijatelnou, asi spíš (možná podvědomě) sáhnu po prášku, který "znám" (z reklamy).

MLOK 11.3.2009 13:43

Re: Vážení diskutující pánové

Moje žena (já prací prášky až na vzácné výjimky nekupuji) si koupí osvědčený a vyzkoušený prášek - střední třídu. Ani ne nejdražší, ale ani ne nejlevnější. Také se o různých výrobcích bavíme se svými známými. Na jejich názory dám mnohem víc, než na ZÁZRAČNÉ výrobky nabízené šeplavými a vemlouvavými hlasy reklamou.

       Za seriozní, mnou akceptovatelnou reklamu bych považoval, kdyby v reklamě byly uvedeny TECHNICKÉ PARAMETRY!!! výrobku a nejen jeho výhody, ale i NEVÝHODY (na př. u plazmové TV upozornit na to, že je to energetický bumbrlíček!), dostupnost náhradních dílů, poruchovost a pod. To bych ale od současných reklamních mlamojů zřejmě chtěl moc.

       Současné dryáčnické reklamy jsou vhodné pro prosťáčky, kteří dají na pouhé sliby bez argumentů.

       P.S. - Pokud už bych milý Scully byl nucen si nějaký prášek nahonem koupit, zeptám se napřed svých kolegyň v zaměstnání, nebo sousedky, jaký prášek používají ony. Určitě bych nedopadl hůř, než kdybych nakupoval jenom podle reklamy.

MLOK 11.3.2009 10:09

UŽITEČNOST REKLAMY

Považuji reklamy za skutečně užitečné!!!

       Reklama mě totiž upozorňuje na věci, které si NIKDY! nesmím koupit!

       Existuje pravdivý bonmot, že dobré věci se chválí samy. Pokud mi několik mých dobrých známých sdělí, že výrobek xy od firmy qz je výborný, koupím si ho (po úvaze, zda mi bude užitečný) také. Dříve ne!

       P.S. - Kdo dnes používá svého času tak REKLAMOU vychvalovanou BUBLINKOVOU pračku???????:-)

Bogy 11.3.2009 13:28

Re: UŽITEČNOST REKLAMY

R^R^R^

Barunka 11.3.2009 14:15

Re: UŽITEČNOST REKLAMY

Dovedete si představit, jak přežili lidé dobu bez televize, bez reklam , nevěděli zda jí zdravé potraviny, pili mléko přímo z kozy, vejce přímo z kury  žádné označení bio, bez pampersek, bez vložek s křidílky,  nevědouce, že může být bílí bělejší, to byl tedy opravdový děs.

jirka.s. 11.3.2009 15:46

Re: UŽITEČNOST REKLAMY

Nedělejte si iluze, Barunko! Ve dvacátých letech sice televize ještě nebyla, ale reklama v tehdejších časopisech zabírala často největší plochu!!!;-)

http://www.ndbrno.cz/fileadmin/user_upload/archiv/archiv_tema/reklama_divadlist/dvoustrana-z-cisla-20.2.192.gif

Saša 11.3.2009 9:47

Skutečná účinnost reklamy

Když o tom tak zpětně přemýšlím, musím s překvapením konstatovat, že jsem si vlastně asi nikdy nekoupil něco na základě informace z reklamy (ty televizní a na internetu již ani nevnímám), nebo reklamního materiálu (který si sice občas prolistuji, ale jen abych měl jako technik nějaký přehled, kolik co tak asi stojí a co se vyrábí - pak si v případě koupě stejně vyberu na základě vlastnoručně získaných informací) .

Možná by bylo zajímavé rozvést debatu o skutečné účinnosti reklamy na lidi. Můj názor je, že v současnosti  bude asi již minimální, což jistě nebude názor reklamních agentur, kterých je jak máku a jen produkt pro zákazníka prodražují.

mackie 11.3.2009 10:10

Re: Skutečná účinnost reklamy

Člověk se rozhoduje především na základě emocí. To mají inzerenti dobře spočítáno. Tvrdit něco jiného je lhaní si do vlastní kapsy.

MLOK 11.3.2009 13:50

Re: Skutečná účinnost reklamy

Asi máte milý mackie pravdu. Uvažuji ale o tom, že méně by mnohdy bylo více. Na prosťáčky současná (s prominutím) debilní reklama zabírá. Pokud by se vyskytovala i strohá a věcná reklama, která by mě neurážela, třeba bych se nad ní i zamyslel a využil bych ROZUMNÝCH informací, které by mě poskytla. A se mnou i mnoho dalších přemýšlejících svéprávných občanů. Takže by na jedné straně nějací potenciální zákazníci ubyli, ale jiní by zase přibyli.

       Možná, že to tak je, možná ne. Nejsem odborník na reklamu, je to pouze moje úvaha.

Barunka 11.3.2009 14:19

Re: Skutečná účinnost reklamy

Na mě působí reklama kontraproduktivně. Vzbuzuje ve mě podezření. prodat se dá všechno i vzduch, hloupých lidí je pořád ještě dost, ale jde to hůř, někteří se už zadlužili a nemají ani na mýdlo z jelenem.

jirka.s. 11.3.2009 15:51

Re: Skutečná účinnost reklamy

Ale nevykládejte, Barunko! Na mejdlo s jelenem už teď rozhodně mají, když jim dRát ušetří těch třicet korun! ;-P

NevericiTomas 11.3.2009 10:20

Re: Skutečná účinnost reklamy

Nahodou ja na zaklade reklamy objevil Pazderkovic blbou blondynu...;-D

člověk 11.3.2009 12:10

Re: Skutečná účinnost reklamy

a co jste na ní objevil ?

Barunka 11.3.2009 14:21

Re: Skutečná účinnost reklamy

vIDÍTE Tomasi a zase platí, že když se štěstí unaví, sedne si na vola. Přeji mnoho štěstí.

vládík 11.3.2009 10:54

Re: Skutečná účinnost reklamy

Jsem na tom stejně, jako vy. Ale vím, že nejméně 80 % lidí kolem mě se reklamou nechá ovlivnit, mnozí z nich velmi významně.