26.4.2024 | Svátek má Oto


Diskuse k článku

SPOLEČNOST: Všednost zla

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
MF 31.3.2008 14:16

Re: Tak už se smiřte s tím, že není dobro bez zla a naopak a že to, co se Vám jeví jako zlo, je pro jiné dobrem.

Já bych docela rád věděl, koho nepovažujete za žida nebo alespoň míšence. Jsou na světě takoví?

Skept icus Maxim us 30.3.2008 22:11

Korán je stejně jako Bible plný rozporů a nelze se jím řídit doslova.

Problém je, že si každý vybírá, co se mu zrovna hodí. Fanatický křesťan je stejně nebezpečný jako fanatický judaista či muslim.

Problémem tedy není dnešní Islám, ale náboženství vůbec a hlavně masové přistěhovalectví cizinců do Evropy.

Al Kajda je účelový výmysl. Na civilisty nebere nikdo větší ohled. Je třeba rozlišovat boj mezi muslimy(Sunité vs. Šíité) a boj proti okupantům.

Emil XX 30.3.2008 22:00

Re: Na to abyste mohl provádět zmíněné činnosti je třeba, aby si většina lidí si uvědomovala skutečné příčinny Hitlerovo vzestupu.

V tomto máte pravdu. Je paradox, že za současný byť ohrožený blahobyt vděčíme Američanům, které tolik nenávidíte. Bez nich by nám vládli pokračovatelé Hitlera či Stalina.

Emil XX 30.3.2008 21:57

Mein Kampf a Můj boj...

Protože tato kniha je známa u nás pod svým původním názvem a takto je běžně citována. Můj boj zní nevykle. 

Mimochodem, dílo M. Mitchellové Gone with the wind je u nás známo jako Jih proti Severu a když jsem viděl slovenské vydání "Odviato vietrom" musel jsem se dívat dovnitř knihy, abych se ujistil, že je to totéž.

Emil XX 30.3.2008 21:49

Re: To víte, že vím o takovém křesťanu např. J. Bush, chcete i nějakého Žida nebo ty znáte? :-)))

Starý Zákon NENÍ právně závazná norma, Korán v podání islamistů ANO. Vše, co dělal Mohamed je pro muslimy jednou provždy platnou normou u Mojžíše už neplatí ani jeho výslovné zákony. A u křesťanů je Starý zákon doplněn Novým zákonem a ten k žádnému vraždění nevyzývá. Aby se křesťanství vůbec mohlo stát státním náboženstvím, muselo v praxi od pacifistických představ Ježíše ustoupit.

Problém není ani tak Mohamed, který nebyl horší, než valná část potentátů jeho doby, ale DNEŠNÍ islám a jeho věrozvěstové.

Mimochodem, kdo v Iráku bere větší ohledy na civilisty, Američané nebo Al Kajda???

Skept icus Maxim us 30.3.2008 21:39

Tak už se smiřte s tím, že není dobro bez zla a naopak a že to, co se Vám jeví jako zlo, je pro jiné dobrem.

Ostatně, proč by se zrovna o tom židovském míšenci Hitlerovi neměli psát knihy?

josef9 30.3.2008 21:32

Navštivte nějaké knihkupectví

Výročí narození Hitlera  by neměl být dnem, na který se vzpomíná, a ke kterému se píší knihy a články. Jsem udiven kolik knih, je v současnosti vydáváno a má v názvu jméno Hitler. Fascinace zlem je udivující. 

Skept icus Maxim us 30.3.2008 21:08

To víte, že vím o takovém křesťanu např. J. Bush, chcete i nějakého Žida nebo ty znáte? :-)))

Když někdo operuje nesmysly z Koránu, tak je dobré připomenout i příručky příbuzných náboženství, která mají společného Boha.

Skept icus Maxim us 30.3.2008 21:01

Spíš by zemřeli při otrockých pracech než v Osvětimi.

Přirozený stav věci není nějaká identická situace, ale uvolnění napětí a návrat do běžných půtek mezi vládnoucí elitou a tedy i rozpad Říše na menší národní celky. Národ jen tak bezestopy nevymizí ani po stovkách let.

68 30.3.2008 20:55

Re: Já to Židům, potažmo křesťanům také věřím od muslinů se nijak zásadně neliší.

Kromě jiného. Víte o některém křestanovi, který podle toho také ještě dnes jedná? Nějaký příklad? Jste se nějak dneska rozšoup, vidte?

Skept icus Maxim us 30.3.2008 20:51

Proč se pletete do diskuze, když nemáte, co říci?

8-o:-/

Skept icus Maxim us 30.3.2008 20:47

Podle Vás by se měly "Windows" jmenovat Okna a Microsoft Mrňavýměkký?

Ani toto nebyl originální přebal, jestli se vůbec za něco takového dá nějaký přebal označit. Ostatně i kdyby to tak bylo, tak co Vám na tom vadí? Že pár fetišistů bude mít radost? Nebo si myslíte, že náckové budou víc náckovatí? :-)))

Skept icus Maxim us 30.3.2008 20:39

Já to Židům, potažmo křesťanům také věřím od muslinů se nijak zásadně neliší.

Bible svatá; Ezechiel 9,1-11 (EKUM);

9,5 A slyšel jsem, jak ostatním poručil: "Procházejte městem za ním a bijte bez lítosti a bez soucitu.

9,6 Starce, mladíka, pannu, děti i ženy zabíjejte, šiřte zkázu. Nepřistupujte však k nikomu z těch, na nichž je znamení. Začněte od mé svatyně!" I začali od starších, kteří byli před domem.

glosátor 30.3.2008 20:32

Poučení z mein Kampfu je,

že když vám někdo říká, že vás vyvraždí, tak to při nejbližší příležitosti udělá. Jestliže se v mírumilovné knize zvané korán píše o tom, jak nakládat s nevěřícími, vězme, že to udělají, až budou dostatečně silní. První na forhontě je Israel. Ostatně, islamisté i náckové mají  nenávist k Židům společnou. Ve filmu fitva ( ?) , co pověsil ten Holanďan na internet, jsou vidět krásně hajlující šiky mohamedánů i nápisy Bůh žehnej Hitlerovi . Doporučuji každému si ten film stahnout. Mrazí z něho proto, že nácků jsou v Evropě tisíce, avšak mohamedánů, kteří nám jdou hnáni zrůdnou vírou po krku, si Evropa nechala namnožit miliony. Aktuální proto není bojovat s mrtvolou nacismu, nýbrž s reálným a nenávistným islámem. To však levičáckým mulikulti inťoušům, co rejdují EU, jaksi nedochází.

exulant 30.3.2008 20:09

Re: Ale oni Bavoři jsou z velkého % Slované i když to neradi slyší, zrovna tak Rakušáci atd.

Pote co by cast definovana jako nezpusobila k ponemceni byla poslana do Osvetimi asi tezko. Ono se nikdy nic po letech nevraci k "prirozenemu stavu veci". Komunisti tu taky nevladli vecne a kam se to vratilo? Nebo se to "casem" porad dochazi?

Eva D. 30.3.2008 19:16

Re: Re: Proč jen proti bohatým Židům? Smiřte se s tím, že likvidoval chudé, stejně jako bohaté a jasně vysvětlil proč.

Že toho trolla krmíte! 8-o:-/

Realista 30.3.2008 18:04

Leon Degrelle o A.Hitlerovi

http://www.youtube.com/watch?v=r4goMVPc0TI

dj.giovanni 30.3.2008 17:52

Re: Re: Zítko a Mein Kampf

Korán byl v levných knihách tuším za 99 ale přece jen ať s karikaturou či bez ní se nás zatím zdaleka netýká tak jako fašizmus, i když co není ...

dj.giovanni 30.3.2008 17:50

Re: Nebezpečně se mýlíte.

Dobře ale dovolte jednoduchou otázkou, proč na obálce Zítkova vydání nebylo Můj boj když se jednalo o překlad? Odpovím vám, protože to by se už tolik  studentů tohoto  zásadního díla /s čímž souhlasím/  ochotných vypláznout pětikolo jednoduše nenašlo. Proč asi? Jinak Můj boj např. v žádné anglo-americké zemi v originálním přebalu nevyšel.

jirka.s. 30.3.2008 17:38

Re: Náš vychovaný Topolánek

Třeba jako: "Éto váše dělo!!!" - viď honysi-kokrheli!!! ;-(

Skepti cus M aximus 30.3.2008 16:49

Ale já to pochopil, to Vy jste účelově nechápavá a ideologicky zaslepená.

Skepti cus M aximus 30.3.2008 16:44

Možná byste se měla smířit Vy s tím, že nenávist je Váš vlastní problém, nikoli můj.

Množství hlasů proti mé osobě ve zdejším propagandistickém plátku nemá žádnou vypovídací hodnotu a Vaše trapné tirády na tom nic nezmění.

Ostatně vystačím si s Čechy, Němci, Portugalci, Angličany atd., žádného Evropana znát ani nechci.

Skepti cus M aximus 30.3.2008 16:20

Voni jsou Čech a jako Češi žijí odnepaměti i jeho předci :-)

Skepti cus M aximus 30.3.2008 16:15

Šňupete nebo kouříte? :-)

Skepti cus M aximus 30.3.2008 16:10

Co to plácáte za kraviny, půlmozku?

Čeho jsem podle Vás vyznavačem? Raději vyberete ty hloupé, kteří zdemolují Evropu celou, co naplat jste hňup.

Skepti cus M aximus 30.3.2008 15:42

Na to abyste mohl provádět zmíněné činnosti je třeba, aby si většina lidí si uvědomovala skutečné příčinny Hitlerovo vzestupu.

Protože když to tak nebude, tak jednoho nekrásného dne začnete přemýšlet o takové "neužitečnosti" jinak. Šprtání slovíček možná využijete hlavně k útěku z rodné země, burza bude trvale zavřená, jíst a pít nebudete mít co, pomazlit se budete moci s roztrhaným tělem své milé, květiny budou sežehlé a kochat se budete moci spálenou radiaktivní krajinou.

Schumacher 30.3.2008 14:30

A voni jsou kdo a přivadnrovali odkud kam ?

;-P

Schumacher 30.3.2008 14:26

Nebezpečně se mýlíte.

Zníněné dřívější útlé vydání je jen výcuc  vybraných pasáží s komentářem Jiřího Hájka,nikoli úplným dílem. Vydalo nakladatelství Dialog v roce 1993, na zadní straně obálky je použit detail karikatury Františka Bidla z 30. let. Kdybyste přečetl oě knihy, tak byste to věděl. Jenže vy se vyjadřujete o něčem co neznáte..... Nečetl jsem to, protože je to brak, ale rozhodně to odsuzuji, áááno ? Pokud někdo skočil na lep pak jste to Vy. Skočil jste na lep těm, kteří se sami pokládají za osvícené a oprávněné určovat co kdo má čít a co si má myslet. Tak místo vlastního kritického názoru jeh papouškujete to co jste si ve své neznalosti nechal nalít do hlavy. Mein Kampf patří mezi zásadní díla politické literatury, vedle děl řeckých a novodobých filosofů a zakladatelů politických proudů. Vedle Marxe, Engelse, Lenina, Stalina.Abych jmenoval některé ze zatracovaných. Jedině tak konfrontací s praktickými důsledky uskutečňování jejich myšlenek  kritickou myslí lze činit závěry. Ale rozhodně ne na základě nalévárny na úrovni politického školení mužstva.

Double_K 30.3.2008 14:19

Re: A pro koho je datum narození A.H: výročí?

Pro mne je důležitý. Dvacátýho dubna jsem se ženil. Když na to zapomenu, dostanu držkovou!

Schumacher 30.3.2008 13:52

Ne, zamyšlení není na místě.

Lze být spokojený i bez zamýšlení nad Adolfem Hitlerem. Ba dokonce bez jakékoli povědomosti o něm. Nepochybně na světě jsou lidé, kteří o něm neslyšeli a nezdá se, že by o něco přišli. Naopak ušetřený čas mohou věnovat něčemu užitečnějšímu. Už i jen za čas strávený tímhle psaním bych mohl stihnout lecos užitečnějšího nebo příjemnějšího. Naučit se několik cizích slovíček, uzavřít burzovní obchod, pomazlit svou milovanou, něco dobrého sníst, vypít, něco zajímavého vymyslet, zalít několik květin, pokochat se pohledem na rozkvétající přírodu. Mnoho lze stihnout místo tamtoho. Či se domníváte, že lidé zamýšlející se nad tím jsou šťastnější a úapěšnější ? Nebo alespoň spokojenější ? Kdepak, ztrácejí tím to necennější co mají. Nechávají své myšlenky těkat  a očichávají každou kost kterou jim kdo předhodí a marni to nejcennější co mají. Čas, který jim je vyměřen. Část svého života. Tak jako teď já, trouba troubovitý.