8.5.2024 | Den vítězství


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
I-Worm 31.8.2007 23:27

A tak si myslím, soudruhu,

jestli nekecáš...

baltahsar 31.8.2007 10:26

Si to malujou, Vlk

Ale musim jich upozornit, že ve středu zas měřili jak vzteklý .. na sjezdu u Libišan i v Březehradě. Dvě dobře maskovaný pasti na 5 km ..

karel 30.8.2007 23:22

Vlk

A zazvonil zvonec a pohadky je konec. Vlku přiště nam napiš jak to bylo s tou Karkulku.

Frank 30.8.2007 22:13

Vlčák

Pane Vlku, nový šéf dopraváků u vás možná vzbuzuje úsměv na rtech svým jménem, vy zase vzbuzujete úsměv na rtech svými bláboly. Akce Kryštof určitě nebyla asi k ničemu, protože se o ní vědělo vždy dopředu a hurá akce jsou vždy na kočku. Jinak vašim kecům možná uvěří ti, kteří nezažili minulý režim. To, že spoustu věcí za bolševika nestálo za nic neznamená, že si k tomu budete ještě vymýšlet. Jo z Okeny blbnou i Vlci.

Pavel 30.8.2007 23:21

Re: Vlčák

Nevím kolik je Vám let, ale já si ty akce pamatuji dobře. Autor si z dopravní tématiky nic nevymyslel.

v.d.hugo 30.8.2007 21:05

Kryštof

Vřele souhlasím

Jana 30.8.2007 20:59

A ještě k té evidenci obyvatel

V roce 1988 !! přijel za námi na návštěvu jeden člověk z Hongkongu. První, co bylo po příletu, byl přesun na Olšanskou, kde se musel zaevidovat na cizinecké policii - nebydlel v hotelu, ale u mých rodičů. Hrozilo mu, že by ho jinak bez toho nepustili ze země. Tak mi tu nevykládejte, že tu nebyla kontrola pohybu obyvatel.

A moc dobře si pamatuju, jak jsme v roce cca 1986 vyrazili v jedné vesnici s partou mladých lidí, abychom oznámili na MNV, že tam chceme pobíž vesnice pár dní zůstat - jeden kluk z té party měl otce kriminalistu a moc dobře věděl, že když nechceme mít eventuelní problémy s policajtama, tak se tam máme pro jistotu nahlásit.

rolandszewczyk 30.8.2007 20:51

a

dnes se něco změnilo?

(Q+Q) 30.8.2007 19:58

Bezpečnost nadevše.

Jeden zlepšovací navrch pro zlepšení bezpečnosti na cestách.Tak jako musí   mít auta zapnuté světlomety celodenně aby byli vidět,tak by mněli mít také celodenně zapnuté klaksony  aby byli slyšet.Doufám že tento dobry nápad uvítají  například slepí spoluobčane budou rádi že uslyší.každé blížící se auto.A už se těším jak bude  celá ČR pěkně troubit. Když  můžeme v pravé poledne svítit tak proč ne  například o půlnoci troubit.:-D

 

rolandszewczyk 30.8.2007 20:52

Re: Bezpečnost nadevše.

domnívám se ,že totok je genyjalny počin,hlasuji za.

Jiří K. 30.8.2007 18:08

Můj bože, to je ale blábol

Co jste to tam tenkrát na té poradě OPBH slopali za sajrajt, pane Vlku, že z toho máte dodnes v hlavě takový chaos a bludy.

Něco tak zmateného a ubohého ke čtení se hned tak někde nenajde. Slátanina na entou.

P.S.: Že akce typu Kryštofů také považuji za alibistický nesmysl na hodnocení Vašho "článku" nic nemění.

P.P.S.: Spokojené ohlasy v diskusi svědčí o tom, jak málo stačí některým mozečkům k radosti.

Ladislav N. :-))) 30.8.2007 18:30

Re: Můj bože, to je ale blábol

A jak to vidí Jiří Paroubek očima "Jiří K."?

František I. 30.8.2007 17:12

dodnes si vzpomínám

jak jsme se vsázeli, koho v pátek nechytnou. Pokud vím, dělníci netovárněští a kancelářské krysky odjížděli na chaty již ve čtvrtek odpoledne. Z mnoha policajtských kukaní jsou dnes bufety apod. Já jezdil tehdy i dnes na chatku tzv. kanály a dodnes mám vcelku pokoj. Také si vzpomínám, že při jedné cestě z Prahy do Strakonic jsem byl 12x kontrolován. Dokonce mi tehdy v 83 měřili emise. Samozřejmě naměřili. Já jsem ovšem tehdy měl pět dnů nové, z Boleslavi čerstvě dovezené auto, což jsem doložil. Tak hoši raději další aktivitu nevyvíjeli. Co kdyby z toho byl průšvih...

Jana 30.8.2007 20:53

Re: dodnes si vzpomínám

My jsme naštěstí jezdívali z Prahy většinou až v sobotu ráno, ale když se rodiče rozhodli jet v pátek, tak si moc dobře vzpomínám, jak otec hledal objížďky, aby se té budce vyhnul.

Talián 1.9.2007 17:02

Re: Re: dodnes si vzpomínám

Liská paměť je věc ošidná a zejména ta dlouhodobá. Zkuste se někoho zeptat, co dostal před 3 roky od Ježíška, nebo jaké bylo počasí vloni na aprila. Některé absurdity praktikované za bolševika se zdají neuvěřitelné i pamětníkům. Kromě toho auta běžná tehdy na našem trhu nedosahovala potřebné rychlosti, ani akcelerace, potřebné pro jízdu pirátským způsobem. Také brzdy bez posilovače bylo nutno respektovat. Pokud chtěl jedinec projít u STK, musel dočasně vymezit vůle v řízení alobalem, ale potom nějaký čas musel ovládat volant silou větší než malou. Moje zkušenosti s publikovanou vlkovinou vcelku souhlasí. Jen podotýkám, že důraz byl v každém okrese trochu jiný. Ale to strkání sondy do výfuku jsem také zažil. Také pamatuji důraz na třícípý šátek v lékárničce a měření jeho rozměrů krejčovským metrem.

Medák 31.8.2007 10:25

Re: dodnes si vzpomínám

A taky jedna buseračka-,odstavný parkoviště a na něm stolky a pane řidiči vystupte a udělejte si test.

JR 1.9.2007 17:56

Re: Re: dodnes si vzpomínám

Jedno takový stanoviště je do dnes patrný na konci Horních Počernic po levé straně na starý Poděbradský silnici, po pádu komunistů tam byla chvíli jakási hospoda.  Ale ty buňky tam jsou do dneška k vidění. Kdo nevěří ať tam běží...

Jiří Bakkal 30.8.2007 16:51

Podle mého skromného názoru

zvyšují nehodovost na našich silnicích jízdy hafo kamionů, a zejména těch, jejich řidiči, aby ušetřili, jezdí po různých okreskách a  ostatních silnicích, které k tomu nejsou vůbec uzpůsobeny! A pokud se týká dob minulých, pak vůbec nebyla  špatná práce  PSVB na  prevenci nehodovosti (jinak rozhodně ne!!) Pokud ti lidé (většinou důchodci) ve svém volnu pomáhali při bezpečnosti silničního provozu, při přecházení dětí u škol apod.  

sim 30.8.2007 16:15

Kecy Vám jdou, matika moc ne;-(

Máte pocit, že před cca 30 lety mohl někdo ze současných pracovníků Ministerstva vnitra pracovat jako "velící důstojník"? To jste asi trošku ujel.

libero 30.8.2007 14:57

Stoprocentně sedí,

jak Jandák na hrnec.

A když jsem před více než rokem tvrdil, že body jsou na ho..... a svícení za bílého dne na dvě, vůbec jsem netušil, že to statistika také dokáže a vůbec z dokázaného radost nemám.

Pokud bude někdo chtít snižovat nehodovost, musí prosadit pravidla a značení pro většinu lidí dodržovatelné (zapomenout na většinu "třicítek", absolutní nulu, absurdní "padesátky" při opravách .......), tvrdě tresta těch pár, co rozumná pravidla nebudou dodržovat, a začátek všeho je vyhnat z policajtů úplatnost.

Jinak je vše platné jako ty budky a "Kryštof".

Snad je vykopnutí Bimbase krok správným směrem.

Psí vrah Čumil 30.8.2007 15:37

Nojo, tak už to nemusím hledat. Poslouchalo, libero,

že váš stařičký kabriolet nezvládne svícení za dne, aniž by si vytloukl baterku, to je váš problém, který holt bude chtít vozit s sebou nějakou tu nabíječku. O tom, že by svícení za dne bylo na to, co píšete, nepraví statistika nikde nic. Bůhví, jestli právě díky tomu svícení vás dosud žádný kamion nevylisoval váš kabriolet i s vámi jako kytku do památníku. A jinak se moc neradovalo, libero, neztratí-li Červíček z basy kolíček, nejspíš vás čeká soustavnější buzerace, včetně trvale se snižujícího bodového konta.

Ladislav N. 30.8.2007 16:17

Re: Žvanil ČRo Čumil

Nemusí mít každý dušičku malého českého úřednického buzeranta, jako máš ty. Mnozí lidé  myslí jinak.

ZW 30.8.2007 17:29

Re: Re: Žvanil ČRo Čumil

Za situace, kdy převážná většina aut po celý rok sama od sebe svítí (ať už kvůli vlastní bezpečnosti, nebo ze zvyku), se nesvítící auto stává nebezpečím i za jasného slunečného dne. A to nejen v lese nebo ve stínu, ale i na volném prostoru, kde protijedoucím na dálku mylně vytváří dojem volného místa k předjíždění. Proto je rozumné, nařídit svícení všem.

Před dvaceti lety bych po něčem podfobném nevolal. Tehdy drtivá většina aut ve dne nesvítila, provoz (a s ním i nutnost včas reagovat na viditelná vozidla) byl mnohem nižší a tehdy převládající škodovky měly přece jen slabší baterky a méně výkonné alternátory než dnešní auta.

Ladislav N. 30.8.2007 17:50

Re: Proto je rozumné, nařídit svícení všem.

Teoreticky možná. Ale proč v tom Německu funguje nesvícení? Jestli ty problémy s bezpečností nejsou nakonec v kvalitě silnic a jejich dopravního značení... a v neschopnosti policie postihovat opravdu nebezpečné chování jednotlivců, místo hromadného stíhání za blbosti s cílem vybrat maximum peněz...?

mil 30.8.2007 19:27

Re: Re: Re: Žvanil ČRo Čumil

Ono to celodenní svícení není úplně zadarmo. Lze poměrně snadno spočítat, že svícení za dne co do výkonu je skoro čtvrtina jednoho temelínského bloku. Co exhalací se týče, rovná se přibližně jednomu bloku Prunéřova a to není zrovna málo, že? A taky asi dvě decky benzínu u osobáku na každých 100 km jízdy!

Rad 30.8.2007 17:42

Re: Nojo, tak už to nemusím hledat. Poslouchalo, libero,

slepnou paraboly a opotřebovávají se kontakty a třeba u škodovek hoří dráty. O nabíjení bych strach neměl, pokud je regulátor v pořádku. Když ale někdo zapomene rozsvítit (nebo mu rupnou žárovky), tak v některých případech není vidět. To se dřív, když nesvítil nikdo, nestávalo.

Medák 31.8.2007 10:21

Re: Stoprocentně sedí,

Francie to svícení taky nezavedla ,snad s tím argumentem,že pak si každej zvykne ve dne čumět po světlech a chodci a cyklisti jsou lehce k přehlídnutí

nepolitik 30.8.2007 14:17

Pane Vlku, rád čtu Vaše texty, ale tentokrát musím prohlásit, že

takový blábol jako je tento bych od Vás nikdy nečekal. Zviditelňovací akce typu KRYŠTOF odmítám, ale naproti tomu požaduji od dopravní policie pravidelnou kontrolu dodržování pravidel silničního provozu v nebezpečných místech, tj. tam, kde dochází velmi často k nehodám.

autor 30.8.2007 14:46

Re: Pane Vlku, rád čtu Vaše texty, ale tentokrát musím prohlásit, že

´a vy se fakt domníváte že KRYŠTOV byla  dopravně BEZPEČNOSTNÍ  akce ?

libero 30.8.2007 14:58

Re: Pane Vlku, rád čtu Vaše texty, ale tentokrát musím prohlásit, že

A ono se to nějak vylučuje s tím, co autor píše?