9.5.2024 | Svátek má Ctibor


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Klas 21.2.2007 0:19

Re: Kanuk? = Mladej blbec . . . starej blbec . . .

A kam se  řadíte vy!?

Markéta 19.2.2007 16:57

CO JE TO ZA BLUD --- KSČ nezvolila většina národa ---! KSČ dostala při posledních svobodných volbách v roce 2.sv.v. 37 % !! což jak snad uznáte není většina :-))

Jeden z posledních nezmanipulovaných průzkumů veřejného mínění před únorem 1948 zaznamenal pokles "volebních preferencí KSČ" --- což byl také jeden ze stimulů k únorovému puči ....;-€

P.M. 19.2.2007 3:54

S krizkem po funuse:

Nemohl jsem reagovat na reci Ceskeho Honzy. Cesky Honzo, jsi lhar. Sprosty lhar.

P.M. 19.2.2007 1:59

Re: Re: Ceskej Honzo,

vim, ze uz je po debate. Nemohl jsem reagovat vcas, ale aspon ted: Jsi prachsprosty lhar.

68 18.2.2007 20:14

Re: Nevím proč, ale já obdivoval Canadu.

Za tím asi byl ten "bílej tesák". Nebo  P.Trudeau.

albert 18.2.2007 19:26

Re: Re: Re: Re: McCarthy hon na carodejnice?

R^R^R^absolutni souhlas,akorat si myslim ze tech zkriplovatelych je vic:-/

albert 18.2.2007 19:18

Re: Re: Re: Re: Nevím proč, ale já obdivoval Canadu.

a jak dlouho jste v tech Statech zil ze to vite tak presne?Ze je polda obezretnej-to si snad delaji lidi,kdyby je neohrozovali nebudou poldove tak vysilovat.Nejit do kostela a byt vyrazen?Mozna tak nekde ve spolecenstvi ortodoxnich mormonu nebo jinych prehystorickych cirkvi,normalne vam na to kazdy kasle cemu verite.Argumenty co uvadite jsou jak pres kopirak z antiamericke stvave kampane vedene v Cesku,podle mne ze zavisti ze se nekde maji lip,i kdyz se na to musi sakra nadrit,ale to uz nikdo nevidi.Taky to odrazi typickou ceskou potrebu mit mocneho nepritele do ktereho se da kopat a na nejz se daji svest vsecky ceske neuspechy a komplexy.

albert 18.2.2007 19:13

Re: Re: Ameriko, Ameriko ...

tak tak souhlasR^

albert 18.2.2007 19:11

Re: Re: Ameriko, Ameriko ...

chachachaaaaR^R^R^to nema chybu!!!

ceskej Honza 18.2.2007 19:11

Re: Re: Re: Nevím proč, ale já obdivoval Canadu.

tak tedy si jeste pridám. Amerika je zeme zákazú. Na venkove nejít do kostela, znamená vyradit se ze spolecnosti. Pri silnicní kontrole se doporucuje neudelat nevhodný pohyb, aby vás policajt nezastrelil. A mohl bych pokracovat. Nemejte mne prosím za komouse nebo islamistu. Chtel jsem jenom príspevkem zduraznit, ze USA meli lidi v 50. létech zidealizované.  Jinak jsem rád, ze USA byly vzdy protiváhou vsemu zlu a jsou dodnes. Zaplat pánbú za ne!

albert 18.2.2007 19:06

Re: Re: Bav se s žebrákem . . . . ukáže ti paty . . .

uz dlouho jsem necetl neco tak hluboce pravdiveho a presneho,stejne jako dalsi prispevatel pan Pasek.Toto by se melo otisknout vsude,a je dobre,ze v te zaplave antiamerikanismu existuji cesi,jenz maji takove nazory a nestydi se je rict.Ze svych zjusenosti z ciziny musim bojuzel potvrdit,ze cesi nadavaji a takhle se chovaji temer vsude po svete,a ackoli jim dolarky,libry a jina tvrda mena nesmrdi,o tech,za jejichz penize delaji se vesmes vyjadruji odpornym zpusobem.Ackoli sami doma na Ceskon adavali a koneckoncu z nej utekli protoze jim udajne nic nenabizelo,v cizine se chovaji jakoby to byl v Cesku raj na Zemi.Nastesti existuji i taci,co pochopili ze svuj osud maji ve svych rukou a muzou tudiz pokud na sobe zamakaji i neceho dosahnout.To se da ale tezko,kdyz budu ilegal v USA a cistit tam regaly.Pak nadavaji jak jsou americane blbi,ale ze jedini blbi jsou oni jim nedojde.

albert 18.2.2007 18:57

Re: Re: Nevím proč, ale já obdivoval Canadu.

a proc by ty staty podel vas nemeli byt takto vstricne?Ja myslim,ze vzhledem k tomu,kolik uz tam maji nymandu si snad muzou vybrat,koho jeste prijmou.Nehlede k tomu ze par mych znamych co uteklu v 80.letech taky se bez problemu dostalo do USA ci Australie,a nebyli nicim zvlastnim,sli tam primo s Treiskirchenu,a penize tedy nemeli.S tim sledovanim to krapet prehanite,faktem je,ze je vsude tolik uchylu ze si clovek nejak deti chranit musi a je lepsi davat pozor.Piti v pytliku?No a co,vam se libi to ceske chlastani na verejnosti kdekoliv a jakkoliv,mne ne.Nemluve o zablitych chodnicich.

ceskej Honza 18.2.2007 18:29

Re: Nevím proč, ale já obdivoval Canadu.

A já zase Australii. Kdyz jsem v r.81 zdrhnul do NSR a chtel dál do Austrálie, Kanady, nebo do USA, ukázalo se, jak jsou tyto státy " vstrícné". Vybírali si podle  povolání,  veku, movitosti !   Museli jste si najít garanta, kterej se o vás zaruci atd,atd. Z amerického ideálu se stala realita. Kdyz jsem pak zazil onu "nejsvobodnejsí zemi" , kde si musís schovat lahváce do papírového pytlíku, nebo kde zatknou 13 kluka za to, ze se zblízka koukal na 8.letou sestru jak na zahrade curá, jsem velmi rád, ze jsem nakonec zústal v dojclandu. Ideály se holt s poznáním mení.

Casiopea 18.2.2007 18:11

Re: Proč mládež obdivovala USAKanuku, jste idiot. Tehdy nebyla taková informovanost. Vojáci nám imponovali tím, že chodili vyfešákovaní, kouřili voňavé cigarety, které po dvou šlikách odhazovali a my se po nich vrhali, měli výborné konzervy, pomeranč

P.M. 18.2.2007 17:40

Re: Re: Nevím proč, ale já obdivoval Canadu.

Tema "pohunkama, co vam pri kazde navsteve davaji najevo" (co?) myslite ty, kteri vam na letisti kontroluji kufry? Vsiml jste si, ze je kontroluji vsem?

P.M. 18.2.2007 17:35

Re: Jaký je rozdíl mezi českým turistou v USA . . . . .

Pane Pasku, mate zde asi pravdu. Mne fakt ani nenapadlo se ptat po legalnim postaveni tech prvnich dvou kluku, o kterych jsem mluvil. Ti druzi dva to na sebe vykriceli sami. Jinak ovsem velice souhlasim s Vasim "Starej blbec, mladej blbec."

Forstmeister 18.2.2007 17:08

Re: Nevím proč, ale já obdivoval Canadu.

"Morálně vyšší bytost", co to má být? Jaká kriteria musí ona bytost splňovat? Kdo posoudí, že je bytostí morálně vyšší, než ostatní? Jsou orgány státní správy tou "bytostí" morálně na výši, kdy mi to při každé návštěvě dávají najevo, tedy její pohůnci, placení z našincových berní? Musím si asi znovu přečíst "Mein Kampf", tam se to úvahami o morálně vyšší bytosti jenom hemží.

J.G. Pašek 18.2.2007 16:53

Jaký je rozdíl mezi českým turistou v USA . . . . .

který podepsal na USA ambasádě v Praze, že nebude v USA pracovat a po dobu vstupního víza . . . . udělá dlouhej nos na svoje slovo, podpis, USA zákony a v USA ilegálně pracuje, ale včas před vypršením víza vrátí se do ČR a Čechem turistou, který se chová v USA jako ten první podvodník, ale prodlouží si "vstupní vízum" jak se mu ráčí  . . . . na neurčito, schovává se a žije v kanálech s Čechy "turisty" jako je on a dělá v USA ostudu? 

Já nevidím rozdíl . . . .  . . . já měl na mysli legální imigranty Čechy ala Kanuk, Janeček, Pasáček koz atd . . . . 

P.M. 18.2.2007 16:04

Re: Bav se s žebrákem . . . . ukáže ti paty . . .

Kdyz jsem se jednou prisel podivat, jak mne dostavuji dum, na vedlejsim stavenisti prave delali krovy. Vyhravala tam hlasite muzika. Zpevak cosi rval, jak to dneska nazyvaji zpevem. Tento zpevak vsak rval cesky. Ti tesari, bylo jich asi sedm, byli cesti kluci. Dal jsem se s jednim do reci a jsem rad, ze jsem to udelal. Nejenze mne pozdeji s kamaradem prekrasne dodelali prace v mem novem dome (ted to schytam - zamestnal jsem je za hotove), ale potkal jsem v nich velice prima lidi. Meli oba nejake vizum, ktere jim melo vyprset pristim rokem. Tak to brali. Meli uz naplanovanou cestu do Yellowstone, Grand Canyon, Arches (to jsem jim dohodil ja) a tesili se na tu cestu, jak jen se mladi kluci na neco mohou tesit. Vsadim se, ze behaji dnes s fotkami s gejziry a jinymi krasami po kamaradech a na Ameriku vzpominaji v dobrem. Preju jim to nejlepsi. Potkal jsem pak jeste jine ceske kluky. Ne, ti pro me nic nedelali. Hned po predstaveni vsak zacali nadavat. Nadavat na Ameriku. Oba uz tu byli devet roku. Nacerno. Musi to byt prasivy zivot, ve dne v noci se bat, ze te nekdo vymakne. Oni svoji mizerii hazeli jako vinu Ameriky. Nenavideli vsechno kolem a presto bylo jejich cilem se udrzet co nejdele. Jak to logicky stymuje? Nestymuje. . .Vina tedy byla na zemi, ktera jim davala vydelat - pro ty dva byl vydelek jedinou motivaci, cert vem Grand Canyon! Nejak prehledli, ze jejich vlastni zeme, o jejichz superiornich hokejistech a fotbalistech bez ustani mleli, jim praci nabidnout nemohla.

Takze: Neda se generalisovat. Zda se, ze v pripade nove prichozich se da merit jejich ( i nas ) vztah k Americe jen mirou otroctvi v nas. Otroctvi, ktere je, bohuzel, v Evrope velice dlouho pestovane a vetsinou populace akceptovane. Lide si zvykli zit v podhradi a stin vrzeny hradem (ci sekretariatem ozdobenym hakenkraci, ci srpy a kladivy) jim ani tak moc neprijde. Jsou vsak vyjimky, nastesti. . .

MaR 18.2.2007 15:33

Re: Ameriko, Ameriko ...

A že byste taky napsal, jestli jste čistě náááhodou v US nebyl jako nelegál či jste alespoň nepřivodil podezření, že tomu tak je? :/

J.G. Pašek 18.2.2007 15:15

Bav se s žebrákem . . . . ukáže ti paty . . .

Češi imigranti v USA stojí venku u okna, přešlapují, koukají se dovnitř na Američany . . . . mezi sebou škodolibě pokřikují, pochechtávají, naparují se až do konce života . . . .  "Jé, ti Američané jsou blbí  . . . oni nejsou jako my, superiórně inteligentní Češi" . . . .

Vyhýbám se Čechům v USA . . . .

dlab 18.2.2007 14:53

Nevím proč, ale já obdivoval Canadu.

 V zásadě je jedno kde mladí budou brát své vzory. Důležité je jaké! Snad muslimové ze středního východu nehrozí. Východní vlivy je už však dost znát alespoň v bojových uměních, africké vlivy zase v muzice. V podstatě ale lze konstatovat, že republika pro rozvoj mládeže dělá starou belu. Osobně nevidím v televizi a médiích celkově nějaký zápas o morálně vyšší bytost. Jen snad občas potkám žebrající děti pro nějakou charitu.

P.M. 18.2.2007 14:12

Re: Autorovi.

V mnohem pripade to zacalo momentem, kdyz se z Ameriky ozvala slova jako "Rise zla", ci "Mister Gorbacov, ztrhnete tu zed!" a tak. Kdyz prisla rec na Pershingy, hlasy pistici odporem znely az k nebesum. Kdyz pak posledni Choros odtahl s ukradenou hajzlovou misou na hrbete zpatky do stepi, mistni kolaboranti prestali byt ustavou zarucenou vudci stranou a najednou byli na svem. A zacali nadavat na toho, kdo jim jejich ochrance vyhnal. Ti mazanejsi z nich nenadavaji. Diky Sametu se operili a hraji golf na Konopisti, kdyz zrovna nerajtuji na konich na plazi v Belize. Nadavaji jen ti, kteri utreli nos. Kdyz pak prijedou na privydelani do te jejich trable privodivsi Ameriky, zacne s nimi jeste navic mlatit zavist. Mindraky jejich nalade take nepomuzou a nadavani a kritisovani vseho, o cem maji nekolikadenni "zkusenost", je jedinou ventilaci pro jejich vlastni mizerii. Nechme je plakat, treba se jim ulevi. . .

P.M. 18.2.2007 13:55

Re: Pane Pasku,

pekne Vas zdravim! 

Kolemjdouci 18.2.2007 13:50

Autorovi.

Po precteni komentaru muzete napsat dalsi clanek s nazvem "Proc se obdiv k USA  zmenil v odpori"?   (U mnoha primo v nenavist}.  

Forstsmeistre 18.2.2007 11:32

ze zapadleho Kocourkova

asi jste vazeny jen tak nahledl do US nebo delate usudky z americkych televiznich poradu. Je to smesne co tady pisete, ale pro Cecha typicke. My jsme tomu rilali MCC neboli maly cesky clovicek co si nevidi za spicku nosu ale o vsem vi vsechno lepe a pronasi usudky z hlubin ubohosti sve duse.

doxa 18.2.2007 11:27

Logické vysvětlení

V ČSSR žena musela pracovat taky, auťák měli nanejvýš jeden, bydleli na sídlišti a o těch  barácích a auťácích nerozhodovaly banky, alébrž jediná strana.

JAB 18.2.2007 11:25

Re: K tématu

Když tak UNRRA, jinak nebýt jí, chcípla by polovina Evropy po válce hladem. Ostatně i komunista Werich a Voskovec zpívali v kolumbově vejci: Země svobody, země práce, země civilisace! Hej strejdo za tou velkou louží, Evropu zas středověk souží, co se vypůjčí to se vracím, vrať nám civilisaci!

JAB 18.2.2007 11:20

Re: Re: Kanuk? = Mladej blbec . . . starej blbec . . .

To opravdu ne, tedy majitelem diska atd., ale každý to může zkusit. 64% Američanů bydlí ve vlastním domě, jistě, splácí ho bance, ale neplatí nájem domácímu a ty splátky může odečíst z příjmu. Můj prvá job v USA bylo sekání trávy a stihl jsem z toho platit všecky ty splátky a žena dělat nemusila, respektive mohla si počkat až zvládne anglinu natolik, aby dostala práci přiměřenou své kvalifikaci.

JAB 18.2.2007 11:14

Re: Ameriko, Ameriko ...

A co občanské průkazy, už to tam taky zavedli? Neznám žádnou zemi, kde je jako v USA tak málo MUSÍ a tak mnoho MUŽE. Což je to měřítko. Pokud jde o Irák, oni tam snad nepoužili chemické zbraně ve válce s Iránem a proti vlastním kurdské populaci? Takže tam byly. Pokud jde o Kanadu neslyšel jsem zatím, že by jim tam ukradli čtyři letadla i s cestujícími, kterých cestou pár podřezali a napíchli to třeba v Torontu do nějakého mrakodrapu.Až je to potká budou také jednat. OSN provedlo někdy něco positivního? Aha.Třeba ve Srebenici, že? Rwandě, Somálsku, tam všude to OSN skvěle vyřešila. A ropa za potraviny, to byl kšeft, hlavně pro Ananova synka.