9.5.2024 | Svátek má Ctibor

Diskuse k článku

ZANINY CESTY: Na výlet s Megginkou

Na předposlední květnový víkend nás naši pozvali, ať s nimi jedeme na výlet. A tak jsme v pátek vyrazili (čtyři dospělí a pes v kennelce), každé myslitelné (a několik nemyslitelných) míst v autě plné. Nejvíc prostor měla samozřejmě Meggie.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
E. Zvolánková 8.6.2023 7:09

To bylo krásné výletění s MeginkouR^ My jsme se o prvním červnovém víkendu s taťkou taky vyskytovali v Posázaví....V Koutech a okolí. Jel se Memoriál Ing. Muchy pod záštitou Praga klubu. Aut se sjelo skoro 60 a byla to fakt podívaná na opravdu unikátní historické kousky. Taky by si to zasloužilo článek, tahle akce, ale jaksi se příliš nehodí na Zvířetník, neb jde o stará autíčka a o zvířata vůbec.... Jinak mi to ale nedá... Když tu Hanča zmiňuje, že se do toho kraje chystá, tak určitě musím doporučit zámek Kamenice nad Lipou, kde je přístupný depozitář umělecko-průmyslového muzea, který fakt stojí za vidění. A hlavně v zámeckém parku je lípa, podle níž celé městečko nese jméno, a která má snad 900 let8-o A je opravdu překrásná.V

T. Zana 8.6.2023 12:22

No vida, v Kamenici jsme asi nebyli, dobrý tip R^.

Já bych historická autíčka asi mohla, ostatně jistě je nějaká psí příhody i kolem nich ;-).

Z. Hanča 7.6.2023 18:18

To je článek a fotky jako na přání - v tom kraji se budeme pohybovat první týden v červenci! Ještě nemám úplně přesně stanovený program, ale hrad v Lipnici n. Sázavou a Národní památník odposlechu jsou již jasné! Ještě budeme muset přidat něco pro akčního vnuka - vodní hrátky, Zoo v Jihlavě nebo něco na ten způsob. Ráda jsem si přečetla i pokochala se obrázky!

Jo a výlety se psem nabírají úplně jiných rozměrů, že jo? :-P

T. Zana 7.6.2023 18:27

Tak to jsem ráda, je to tam moc pěkné. Případně se dá popojet k Sázavě - u Zruče je ta rozhledna, vedle zámku ve dvoře je cukrárna (resp. cukrárna a kavárna ;-)), ve Světlé je zámek se zahradou (Čertův most) a poblíž skanzen Michalův statek. No a samozřejmě Stvořidla :-).

Výlety se psem jsou nej R^.

E. Šusová 7.6.2023 14:44

Jéje-je, to se pejsek poměje, když ho taklenc vyvezou! Pěkně jste se měli Zano, je to jinčí výletit takhle s čoklidem, že jo?

T. Zana 7.6.2023 16:19

Bylo to báječný :-)R^. Je s ní děsná prča, ona je vítač neskutečnej (někdy se divím, že ještě mám všechny zuby) a radostná je velice moc V.

E. Schlittermann 7.6.2023 14:14

Stastny psek, umi si to uzit kazdym flekem - at uz je to vylet do neznama nebo nova hracka R^.

Vytesana usta, ucho a oci znam z jakesi pohadky, ale netusila jsem ze jsou skutecna. Mela jsem je za pohadkove kulisy.

T. Zana 7.6.2023 16:22

Tak to já zase neznám tu pohádku. My na tohle narazili před pár lety, když to tam bylo nový, byla jsem ráda, že to našim můžu ukázat.

Ono je to tam vůbec pěkný - les je tam samý takovýhle maličký lom, skoro ve všech je voda.

E. Schlittermann 7.6.2023 16:41

Princezna zakleta v case ... ach ten konec, to se proste nedaloX

Z. Jitur 7.6.2023 11:48

Hezký výlet, příjemné procházky, krásné fotky! ;-):-)

T. Zana 7.6.2023 11:55

Díky, všichni jsme si to užili :-).

Z. Janaba 7.6.2023 10:55

Maggie byla určitě blažena. Až na tu rozříznutou packu, teda! Ale aspoň nepršelo, nebo nebyla sněhová břečka. To je pak ještě větší veselo! Fotky hezké i po cestě jsem se v duchu prošla, měli jste pěkný výlet.R^

T. Zana 7.6.2023 11:46

Zlatíčko flekatý rozříznutou packu neřešilo, resp. řešilo, jak sundat botičku. Na nervy jsme byli my, protože věčně někam lezla :-P;-D.

Byl to fajn výlet.

Z. Jenny 7.6.2023 10:48

Nejkásnější výletění je se psem. Meginka si užila celé rodiny a to je pak psisko celé radostné, šťastné, veselé a dělá i to, co bychom nečekali. ;-D

Bezva fotky ,jdu na ně ještě jednou a pořádně si vychutnám.R^ Rozdíl mezi srncem sídlištním a extravilánovým musíme s Cončou ještě doladit. I když toť onehdá nám jeden vyskočil z vrbiček před nosem. Strašně jsem se lekla, Conča ne a neohrožená Jenka už vůbec néé.:-) Děsně ho seřvaly a asi tak 20m prohnaly,pak jsem se hned přivolala.

T. Zana 7.6.2023 11:49

Bylo to bezvadný! I když Meg měla starosti, abychom se jí někdo někam nezaběhli - přece jen je zvyklá chodit se dvěma... a najednou se musela starat o čtyři lidi. Úplně se jí dělaly vrásky na čelíčku ;-D;-D.

V Liberci mají zjevně různé druhy srnců ;-).

Z. Yga 7.6.2023 10:28

Nejprve jsem se pokochala albem a nyní i článkem.

Takže výlet s pejskem, to jste si jej krásně užili - hlavně Megginka. Lítat vodou a blátem a válet se na louce, co může být pro pejska lepšího?! To se nějako rozřízla tlapka vůbec neřeší - doma na válendě by z ní byl určitě nešťastný pacient ;-).

T. Zana 7.6.2023 11:54

Že jo - lítání ve vodě a v blátě, válení se na trávě - to jsou samé zdravé a užitečné aktivity ;-D.

Ehm, botičku (půjčenou) za ten víkend prakticky zlikvidovala :-P.

Z. Matylda 7.6.2023 7:57

Megginka je mladé potrhlo, co nic neřeší. Karamelka je starší potrhlo, vyběhla loni na vodítku průhledové schody na hradbu, obešla hradbu kolem dokola- a ztuhla při pohledu na schody dolů a vůbec do toho prázdna. Naštěstí ji dokážu snést., byla hrůzou bez sebe (do té doby se nikdy ničeho nebála, nanejvýš byla ostražitá). Inu, každý asi narazí na své limity :-)

T. Zana 7.6.2023 8:24

Karamelku chápu! Taky jsem starší potrhlo, ale už mám vyzkoušené, že průhledové schody mi nedělají dobře. Určitě bych se bála víc, než Meg. Akorát teda nevím, kdo by mne snesl...

Z. Jitur 7.6.2023 11:50

Přidávám se, jak vidím zkrz, je mi nanic 8-o

L. Lika 7.6.2023 7:10

To byl povedený výlet - Megginka zdobí a asi ji jen tak něco nerozhází. Vyšlo vám parádní fotogenické počasí. Kvetoucí jabloně mě vždycky nějak dojmou... díky R^

T. Zana 7.6.2023 7:51

S kvetoucími jabloněmi to mám stejně, hlavně pokud to jsou staré stromy, staré nevěsty. Tahle byla za plotem ve městě, trochu jsem se bála, aby na mne někdo nevyběhl.

Z. Xerxová 7.6.2023 6:22

hezkou středu všem Zvířetníkům a zvířátkům :-)

moc hezké výlety v rozšířené sestavě jste podnikli. Kapitánko, nešla mi rozkliknout zanina rajčatová fotogalerie...

my teď ráno na sídlišti potkali srnce. Krásného, velmi nablízko... A zatímco Yoda v lese u zvěře vždy nejprve "zamrzne" a pak by tedy chtěl vyrazit (nevyrazí, je už na vodítku), tak tady se tvářil stejně, jako by tam byl sídlištní kocour či jiný pes... v klidu pokoukáme a jdeme dál... Srnec nám změnil trasu - (nechtěla jsem ho směřovat směr střed města a uzavřít mu psem cestu zpátky do lesoparku) a tak jsme měli po čase jiný okruh.

L. Lika 7.6.2023 6:46

Ohledně zanina alba musíme počkat na zanu, snad se tu srazíme.

Srnce po ránu viděti, dobrou náladu míti, hlavně když se za ním psisko nevrhlo :-)

No,jak tak koukám, dneska to bude technicky náročné ;-D

Z. Xerxová 7.6.2023 6:50

;-D

T. Zana 7.6.2023 6:59

Už jsem tu ;-D. Pardon, nějaká chybka se vloudila, snad jsem o opravila.

T. Zana 7.6.2023 7:01

No prosím, Yodásek se nejspíš polepšuje ;-)!

Z. Xerxová 7.6.2023 7:07

nemyslím si - ;-D prostě na sídlišti platí od malička klidová pravidla - neštěká se, nelítá se... prochází se spořádaně... a bývá tam různý ruch. A tak srnce zařadil do ruchu sídlištního... v lese by se choval jinak.