19.4.2024 | Svátek má Rostislav


Diskuse k článku

ŠVÉDSKO: Socialistické multikulti peklo (2)

Jaro Novák popisuje Švédsko jako „nekorupční zemi“, se spolehlivou sociální jistotou. Říká se, že vše v tomto životě je relativní. S jeho popisem souhlasím, pokud myslíme na korupci ve stylu podplacení úředníka, lahvinka panu doktorovi apod.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
T. Veselý 17.2.2015 20:45

Kdo ti tyká

ty dobrosere...

H. Lukešová 17.2.2015 23:06

Re: Kdo ti tyká

Kdo komu tyká?

V. Čermák 17.2.2015 16:31

No sláva, vypadá to, že chyby dělají i ve Švédsku

a taky v Norsku. Donedávna to vypadalo, že všechno špatně dělá hlavně Putin a pak Zeman a taky naše současná vláda.

V. Horák 17.2.2015 16:47

Re: No sláva, vypadá to, že chyby dělají i ve Švédsku

No sláva,bez fanoušků estébáků a čekistů se neobejde žádná správná diskuze,líbí se mi to jejich zaujetí pro věc,to nadšení se kterým obhajují práskače a důstojníky komunistických tajných policií.

P. Mach 17.2.2015 19:06

Re: No sláva, vypadá to, že chyby dělají i ve Švédsku

Naše současná vláda má s tou švédskou to společné, že se jedná o socanské diletanty a zloděje, ergo vypadalo to předsně tak jak to je.

V. Horák 17.2.2015 15:54

Medvědi se nekamarádí s vlky,žralok

si k tělu nepřipustí krokodýla a žába nevyhledává společnost zmije.Tak to v přírodě prostě chodí a jen lidští pomatenci jdoucí proti přírodním zákonům si přivedou k sobě domů nebezpečné a primitivní barbary a myslí si,že je převychovají pěknými řečičkami o přátelství mezi kulturami.Tak to prostě nefunguje i i když štětinové,brezinové,šabatové a spol. samozřejmě tvrdí něco úplně jiného.

J. Kanioková 17.2.2015 21:05

Souzním s Vámi i p. autorem..

P. Jirka 17.2.2015 15:28

Dlouhé čtení,

ale s chutí jsem dočetl až do konce a těším se na pokračování :-)

J. Farda 17.2.2015 13:38

Dobrosráči?

Opravdu hezký a přiléhavý název, a možná by stálo za nějaký sociologický výzkum, proč se dobrosráčství "bílého muže" vždy snoubí s antiamerikanismem a antisionismem, ovšem téměř, tedy alespoň v této zemi, vždy se zarytým rusofilstvím? Mé jakkoli malé dosavadní životní zkušenosti mi tento jev potvrzují. Kdyby si rusofilové vzali k srdci své zásadité odmítání té odporné americké civilizace a jejích produktů, přestali by se (příkladmo) třeba prezentovat tady na Internetu. Na fonii svých mobilních telefonů ať si pak se svými sympatizanty klíďo klábosí cokoli jich srdcím milo.

L. Křivan 17.2.2015 14:22

Re: Dobrosráči?

Protože dobrosráči jsou levičáci.

B. Rybák 17.2.2015 14:49

Re: Dobrosráči?

Mnozí, kteří se Vám jeví jako rusofilové, pouze vnímají nebezpečně rostoucí moc politicko-korektních "dobrosráčů", kteří umělou válečnou (protiruskou) hysterii vytvářejí především proto, aby posílili svou moc nad národy i občany (já tedy určitě)!

Pozn: Americkou civilizaci úspěšně ničí její současná neolevicová politicko-korektní (Obamova) vláda, která téměř zcela ovládla tradiční masmédia, školství, soudy, úřady... a především zaplavila zemi takovým množstvím sobě oddaných sociálních parazitů, že eventuální republikánská vláda bude podobně trapnou imitací liberálního (ekonomického) konzervativismu jako D. Cameron v hrdém Albionu!

M. Prokop 17.2.2015 15:10

Re: Dobrosráči?

Pokud stát přepadne souseda, nemá cenu na averzi k němu hledat nějakou uměle vyvolávanou hysterii.

A pokud je to stát, který podobné věci vyváděl už dříve a i u nás, tak tuplem ne.

J. Boleslav 17.2.2015 15:50

Re: Dobrosráči?

Přesně tak.

B. Rybák 17.2.2015 18:00

Re: Dobrosráči?

S tím nemá můj příspěvek vůbec nic společného. Mluvím o tom, k čemu je ta (lhostejno jestli odůvodněná nebo neodůvodněná) válečná hysterie zneužívaná (a tato rychle sílící politicko korektní DEU-inkvizice nás ohrožuje už teď a je bezkonkurenčně nejhorším nebezpečím, kterém čelíme.

Tím státem, o němž píšete na závěr je především Německo, které se nás pokouší "pozřít" už cca 1000 let (svůj poslední pokus naštěstí nemohlo dokončit, ačkoliv my už jsme se sami zachránit nemohli a kontinentální západ dnešní EU byl jím snadno ovládnut, což se nepochybně stane zas)!

J. Kanioková 17.2.2015 17:32

Re: Dobrosráči?

Dobrosráči = pachatelé dobra = pravdoláskovníci = lidi se spasitelským komplexem..

P. Vaňura 17.2.2015 19:40

Dobrosráči = lidé, snažící se nějak vyhnout práci na

mraze.

M. Wunderlich 17.2.2015 12:39

Kdo nepracuje, ať nejí!

Co se na to dá říct.. Já jsem trochu Němec a je to na mě asi znát (i když potom tedy nechápu, jak to v bývalé BRD mohli nechat zajít s muslimy tak daleko). Socialismus jsem vyloženě nesnášel, ale jedno heslo si pamatuju: "Kdo nepracuje, ať nejí" Všichni museli být buď v práci, nebo v kriminále. Jednoduché jak facka - prostě v obou případech jsi pod dohledem, byť by jsi tam dělal kulové. Otec říkával, že práce šlechtí. Vytvořit systém, kdy by, aspoň 14 dnů v měsíci, museli "dávkaři" pracovat, by hodně věcí vyřešilo. Minimálně by neztratili pracovní návyky. Třeba prostě jenom každý den vstát a do práce jít, je pro velmi mnoho dávkařů po několika letech na pracáku problém (sám jsem si 2 vyzkoušel). Práce by to byla potřebná, ale neuspokojivá, třeba metař. Kdo se v tom neshlídne, jako v celoživotním povolání, tak tomu nabídnout v těch druhých 14 dnech možnost výuky něčeho, místo zametání - aby si mohl najít lepší práci. No a když nemákne, tak holt bude do smrti zametat. Jsou lidi a mám mezi nimi i celkem fine přátele, kteří takový životní styl hledají - jídlo a svobodu. Nic proti tomu. Ale nechat lidi doma se nudit, posílat jim dávky a čekat, že je to omrzí a vymění to za dřinu na stavbě a 5000navíc - to je do nebevolající naivita..

J. Schwarz 17.2.2015 12:41

Re: Kdo nepracuje, ať nejí!

Souhlas!

V. Kain 17.2.2015 16:20

Re: Kdo nepracuje, ať nejí!

Jak by to bylo jednoduché jenom chtít.Rozdělit pobíračům dávek práci.Např.jedna skupina v počtu deseti tuto ulici (ta se bude blýskat) druhá skupina jinou atd.Vůbec bych je nehlídal.Večer nebo druhý den ráno bych práci zkontroloval.Nebylo by uklizeno (neblýskala se) alikvotní část dávek nebude vyplacena a tak by to pokračovalo.Skončil by měsíc a někteří by dostali jenom polovinu toho co měli dostat.Že by se nenaučili makat? Ale naučili.Oni jsou velice přizpůsobiví.

H. Balzám 17.2.2015 18:07

Re: Kdo nepracuje, ať nejí!

Víte houby, nikdo nemusel pracovat, ale všichni museli být zaměstnaní. V praxi to vypadalo tak, že na ty týpky, na které dnes platíme z daní, v té době pracovali ti slušnější a normálnější lidé.

M. Wunderlich 17.2.2015 18:18

Re: Kdo nepracuje, ať nejí!

Ano, jenže tito týpci museli být v práci. Nepracovali, flákali se a štvali ostatní. A občas za to dostali (sám jsem byl na stavbě několikrát svědkem). Ale neměli prostor pro to flákat se po ulici, krást a házet po policajtech kameny. Ne že by se tehdy nekradlo. Ale bylo to složitější. I bez všech těch dohledových kamer a zabezpečovacích a sledovacích systémů, kterými jsou (doufám, že jen) veřejné prostory nenápadně prošpikovány.

J. Schwarz 17.2.2015 12:29

Levičácká chátra

zničí všechno, i demokracii. ta by mohla ve slušné společnosti docela dobře fungovat, ale slušný člověk se vyznačuje například i tím, že se necpe tam kde ho nechtějí  a nechá druhé dělat si věci po svém, když po něm nic nechtějí. Ne tak levičák - ten, pokud ho nepozvete, to  považuje za "diskriminaci". Podle levičáka by měl být každý "přijímán", čím větší pitomec tak tím nadšeněji. Je samo sebou, že člověk kultivovaný se mezi pitomce a pobudy extra necpe, narozdíl od blba a hňupa - ti se cpou všude, kde jim z toho může něco kápnout. Jakmile narazí na neochotu, začnou - společně s dobrosery a levičáky - vykřikovat slovo "diskriminace". Slušní lidé se v takové demokracii nemohou od blbů separovat, zatímco blbům v tom nikdo nebrání. Levičáci tak, s  "demokratickými hlasy" pitomců mohou zajišťovat pohodlný přísun prostředků pro sebe a pro na sobě závislou  lůzu, všichni společně pak parazitují na skutečně pracujících lidech vytvářejících nové hodnoty.

R. Langer 17.2.2015 12:48

Re: Levičácká chátra

No hned jsem si vzpomněl na ten zákaz kouření... ;-)

S. Netzer 17.2.2015 13:30

Re: Levičácká chátra

Zajímalo by mně, jaké "nové hodnoty" asi tvoří nedostudovaný středoškolák František Matějka. :-))))

Asi stejně hodnotné jako vy, teoretiku hodnot a slušné společnosti. :-))))

R. Langer 17.2.2015 13:54

Re: Levičácká chátra

A co teprve, ty, pátá kolono, ty jsi pro společnost přínos, jaký svět neviděl... :-D

S. Netzer 17.2.2015 14:32

NETYKAT HOVADO SPROSTÉ NEVYCHOVANÉ

R. Langer 17.2.2015 17:40

Re: NETYKAT HOVADO SPROSTÉ NEVYCHOVANÉ

Trhni si, pátá kolono!

J. Schwarz 17.2.2015 13:56

Re: Levičácká chátra

Na tom přece nezáleží a není to vaše starost, Gnädige Frau!  Pokud ani já, ani Matějka "netvoříme hodnoty", prostá věc! Ti, co "hodnoty tvoří", a možná jste to právě vy, máte dle mých náhledů PRÁVO se na mne vykašlat. Slibuji vám při Perunovi, že nebudu vykřikovat nic o diskriminaci a nebudu od vás žádat ani eurocent. Tak by se snadno poznalo, kdo "hodnoty  tvoří" a kdo ne - pokud by bylo možné a normální žít si za své, s li dmi kteří jsou vám sympatičtí a kterým jste sympatická vy a na ostatní, zvlášť domáhají-li se pozornosti násilím a hrubostmi se vykašlat jako na plochý kámen.

S. Donát 17.2.2015 14:25

Re: Levičácká chátra

Ano, mluvil i o Vás.

L. Křivan 17.2.2015 14:25

Re: Levičácká chátra

Například napsal spoustu hodnotných blogů.  A co jste ráčila nedostudovat vy ?