23.6.2024 | Svátek má Zdeňka


Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
P. Smetana 27.5.2024 12:20

.... jednoduché.

P. Smetana 27.5.2024 12:19

To je jednou. Terorista drží v ruce kalašnikov. Když ho zahodí, je to civilista.

R. Kielbergerová 16.5.2024 21:31

Měli bychom se podívat..připomenout si, kdo jsou vlastně zač...ohavný človèk, zrádce svého národa... zrádce...nacisté...Můžu Vam říkat H. Kapek Husák Lukešová? Ve Vašich příspěvcích je zcela tradičně stlačený jeden komunistický sjezdový projev vedle druhého. Strašný. Vy si vážně nepřipadáte, že jste slovníkem zamrzla v socialismu? No těžce...velice těžce, milá paní.

P. Brecík 15.5.2024 22:34

Nejedná se o genocidu a ty čísla také nesouhlasí.;-D Někde psali, že zničené infrastruktury je více, než na [UA] od r. 2014. Co takhle jiný směr. U pobřeží Gazy je obrovské ložisko plynu. Takže - USA jako vždy, když jde o ropu a plyn brání demokracii. Otázka - jak mohla nejlepší rozvědka světa prošvihnout útok přes nedobytný plot. Proč stráže měly "pohov", vedení Izraelských silových složek společnou poradu .... a tak dále. Jo, jo. Boj za demokracii = plyn, jako vždy.

J. Kindl 15.5.2024 21:40

Na nádvoří nedopadla žádná termobarická bomba, ale raketa výstřelná Hamasem. Odpalovací zařízení bylo umístěno za zdí hřbitova. Existuje záznam, ze kterého je patrno, že chybu si uvědomili i ti, co raketu odpálili. Nemocnice zasažena nebyla a zasažena, ale zemřelo cca. 10 osob na parkovišti

J. Kindl 15.5.2024 21:31

Při mé návštěvě v JAD Vašem jsem se dočetl, že se obětí holokaustu se stalo šest milionů Židů, z toho 1,5 miliónu dětí.

A. Teplý 15.5.2024 21:15

Další milovník Palestinců, který se nemůže dočkat, až je přivítáme v Evropě.

L. Stejskal 15.5.2024 19:44

Na to Vám jistě rádi odpoví propalestinští aktivisté. U nás třeba zpěvák Tomáš Klus...

L. Harvánek 15.5.2024 19:37

Komu ale přišít počet obětí použitých jako živé štíty? A podle čeho se pozná mrtvý civilista a mrtvý terorista, když v obleční nenajdete skoro žádný rozdíl?

J. Ticháček 15.5.2024 18:45

Souhlasím.

Projevuje se to například tím, že místo kladení plyšáků, promítání obrazků na baráky a sepisování petic prostě vezmou klacek a začnou se bránit, když je někdo mlátí.

J. Poláček 15.5.2024 18:36

1) Pretože Rusko bojuje o územia s ruskojazyčným obyvateľstvom, --- Henlein bojuje o územie s českojazyčným obyvatelstvom SUPER, to je ta vaša špirála

2) Izrael bojuje na území, ktoré mu nepatrí, žijú tam Arabi. To "území" (sám nevíte kam patříte :-) ) je entita bez medzinárodného uznania. Názory Moskvy a Teheránu nie sú celý svet.

3) Územie teda musí, na rozdiel od Ruska, genocídne vyčistiť, aby ho mohli osídliť príslušníci vyvolení Jahvem. --- Milé děti, dnes přečteme ...;-D

4) Ovšem vyvolení Aláhom im to nezabudnú. --- No to áno, to nezabúdanie trvá už vzniku štátu Izrael.

5) Takže špirála násilia sa roztáča naďalej. --- Ano ! Nakreslite si špirálu a dobre popremýšlajte kde má začiatok. Tvoja špirála = tj. moj kauzálný reťazec, má vždy počiatok. Zanalyzujte si to sám!

:-):-):-):-):-)

Počúvaj Juro Jánošík, si dobrý chlap! Drevo narúbeš, ovce podojíš, ale do školy si asi málo chodil. Čítať a písať vieš, tak hlavne čítaj a menej píš. A keď už napíšeš, nehambi sa podpísať. Tvoj tatko sa určite volal inak. Myslíme to z tebou dobre. Tvoji fanúšikovia:-)

J. Poláček 15.5.2024 18:14

M. Zasazabanovaný --- to je vážná diagnóza !

J. Poláček 15.5.2024 18:11

1) Diskutuje se o číslech zveřejněných "Gaza Health Ministry" - jiná pokud vím k dispozici nejsou. --- jste ochoten připustit i informace z jiného zdroje než je "Gaza Health Ministry" ? pro ověření. Pokud ano tak tím druhým zdrojem by mohla být nějaká instituce z Izraele ? Ne ? Odkuď tedy ? Kdo to tam počítá ? Lze to dokazovat ? Exhumací ? Identifikací na základě DNA ? Provedou to nějaké skupiny pod záštitou OSN (EU, Ruské federace, CALTECU nebo čeho) ? Bude se dát něčemu objektivně uvěřit ? Je to vůbec možné ? Uvěřil by jste vy takové verifikaci anebo v tom už máte jasno nafurt ?

Palestinci jsou obětí především svých vlastních vůdců a vůdců svých arabských bratrů, a to už několik generací za sebou. Sklízí to, co sejí jak oni sami tak i jejich loutkovodiči tu z východu, jindy ze západu. Gaza je jeden z mokvajících vředů tohoto světa, který je plný hnisu jenž se teď valí naplno ven. A je ho tam více než je blízký východ schopen unést. A západní svět se diví. Pokolikáte už ?

Ś. Svobodová 15.5.2024 16:42

Zastáncům Palestinců je celkem jedno, kolik lidí zemřelo přesně a kolik z nich bylo teroristů. Stejně jako zastáncům Izraele. A objektivní pozorovatel ví, že v konfliktech lžou všichni všem, takže čísla obou stran považuje za propagandu a ne za fakt. Ale docela by mne zajímal článek na téma, zda jsou placené skupiny vyvolávající propalestinské a protiizraelské demonstrace a pokud ano, tak odkud a kým.

J. Prečuch 15.5.2024 15:58

Izrael zanechal v důsledku mírových dohod v Gaze kompletní infrastrukturu a to včetně plantáží skleníků. Které mohly sloužit jako obživa gazanskym občanům . Nikoliv však , rozebrali je na trubky jak někteří osadníci u nás panelák .

A. Teplý 15.5.2024 15:11

Bezpodmínečná kapitulace Hamásu není příliš pravděpodobná, počet jejich příznivců při izraelské akci spíš roste.

Premiér Benjamin Netanjahu nevylučuje exil vůdců Hamasu - tím i popírá vlastní tezi o "Zničení Hamásu".

Skutečným cílem je etnické vyčištění Gazy a vyhnání Palestinců - většinou do Evropy.

Jinými slovy - akce Izraele podporují jen příznivci exodu Palestinců do Evropy.

A. Teplý 15.5.2024 15:03

Diskutuje se o číslech zveřejněných "Gaza Health Ministry" - jiná pokud vím k dispozici nejsou. Je to úřad Palestinské samosprávy založený ještě "před Hamásem". Jejich údaje před 7. říjnem při kontrolách OSN obstály. A jedná se o rozdíl cca 10 000 obětí.

"Foundation for the Defense of Democracies reports" ("activist think tank", zabývající se i lobbingem) k rozdílu uvedlo:

"K 21. dubnu mělo 10 152 záznamů ministerstva o úmrtnosti neúplné údaje. Vysvětlující poznámka v přehledu z 1. dubna říká, že neúplné záznamy postrádají jeden nebo více z pěti základních datových údajů: identifikační číslo, celé jméno, pohlaví, datum narození nebo datum úmrtí, uvedl FDD.

I když nebylo jasné, který z těchto datových údajů chybí."

R. Tesařík 15.5.2024 14:55

A vy jste trubka. Nevím jestli největší, ale velká dost.

V. Povolný 15.5.2024 14:16

Svatá dobroto, to je ale blábol.

A. Šír 15.5.2024 14:07

V každé válce umírají civilisté, zejm. v moderní době. Při invazi Spojenců do Normadie zahynulo asi 20 000 Fracouzů, v důsledku spojeneckého bombardování. A přitom to byli občanů přátelští, kteří rozhodně válku nevyvolali - což se rozhodně nedá říci o obyvatelích Pásma Gazy, které válku vyvolalo. (Pásmo Gazy, jakýsi kvazistátní útvar, s vládou Hamásu, svobodně zvoleného v r. 2007 palestinskými Araby, Gazany.)

H. Lukešová 15.5.2024 13:15

Ne, nemůžou. Židé ani sionisté nevraždí Nežidy. Porovnejte si prosím, kolik lidí v Evropě a v USA zabili muslimové a kolik Židé či sionisté. Troufám si říci, že Židé nikoho, zatímco muslimové bezpočet.

L. Stejskal 15.5.2024 12:14

Na Vámi uvedenou zdrojovou grafiku se čtenáři dostanou přes odkaz uvedený v mém článku. Předpokládal jsem alespoň základní internetovou gramotnost.---Pokud hodláte věřit propagandě teroristů, je to Vaše volba. Hamas například tvrdí, že 7. října 2023 k žádnému cílenému masakrů civilistů nedošlo. Této lži také věříte?

R. Langer 15.5.2024 12:11

Pěkná hovadina. :-P

P. Smetana 15.5.2024 12:02

Tohoto čobolského idiota nemá cenu komentovat.

J. Cimbalnik Sr 15.5.2024 11:32

Byl jste v Izraeli, že tvrdite takové nesmysly?

https://www.top09.cz/regiony/jihomoravsky-kraj/volby/archiv/2017-poslanecka-snemovna/kunc-izrael-muze-byt-inspiraci-pro-boj-se-suchem-na-jizni-morave-23202.html

A. Teplý 15.5.2024 11:17

Pan Stejskal informuje jen částečně - tudíž zkesleně. Proč nedáte odkaz na zdrojovou grafiku ?

https://www.ochaopt.org/content/hostilities-gaza-strip-and-israel-reported-impact-day-215

Raketa Islámského džihádu je tvrzení Izraele, které bylo doprovázeno zjevně rozpornými "důkazy".

Raketa měla uletět cca 200m - což vůbec neodpovídá videu, které Izrael předložil jako "důkaz".

S tvrzením Izreale nevyslovil souhlas ani Bellingcat.

A. Teplý 15.5.2024 11:13

Tak zkuste důvěryhodnější zdroj:

Columbia poslala v pondělí ráno dopis s varováním, že studenti, kteří neopustí tábor do 14:00 ET a nepodepíší formulář slibující dodržovat univerzitní zásady, budou čelit pozastavení činnosti a nebudou způsobilí řádně dokončit semestr.

"Začali jsme suspendovat studenty jako součást této další fáze našeho úsilí zajistit bezpečnost v našem kampusu," řekl mluvčí univerzity Ben Chang v pondělí večer.

https://www.reuters.com/world/us/columbia-university-urges-pro-palestinian-protesters-disperse-after-failed-talks-2024-04-29/

L. Stejskal 15.5.2024 11:09

Máte tam chybu. To nebyl tzv. holocaust, ale skutečný holocaust.

L. Stejskal 15.5.2024 11:05

Pan Stejskal nic nepožaduje a požadovat nebude, pan Stejskal pouze informuje. A ta zkazka o izraelské termobarické bombě na nádvoří nemocnice a pěti stech zabitých je jako z Rádia Jerevan. Nebyla to izraelská bomba, ale raketa Palestinského islámského džihádu, která nedoletěla do Izraele a ten počet obětí je také hausnumero.

A. Teplý 15.5.2024 11:01

A když vášniví podporovatelé LGBT+ zároveň podporují islamizaci Evropy (dovozem a vítáním připrchlíků) - to Vám smysl dává ?