23.5.2024 | Svátek má Vladimír


Diskuse k článku

GAZA: Teroristé Hamásu jsou dnešními nacisty

Některé skupiny, které podpořily znásilňování, stínání hlav, upalování zaživa, masové vraždy a únosy Židů Hamásem, jsou aktivní za práva gayů, Židů, feministek a progresivistů. Pokud by členové těchto skupin skutečně navštívili Pásmo Gazy, byli by Hamásem povražděni.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
B. Rudolf 30.11.2023 10:04

Jedna věc jsou názory, druhá věc je realita a třetí věc je ochota poznat a uznat pravdu. To nebylo myšleno na vás. Jen jsem chtěl sdělit, že názory nevylučují hledání a ochotu uznat pravdu.

B. Rudolf 30.11.2023 9:30

No to snad nemyslíte vážně. Nebo snad věříte tomu, že světové společenství Izraeli dovolí vyvraždit více než dva miliony lidí? Samozřejmě, že to nedovolí.

A jak si myslíte, že se rekrutují teroristé? Vždyť lidé v pásmu Gazy, kteří toto vše přežijí, budou mít jediný životní cíl: pomstu. Co je na tom k nepochopení?

B. Rudolf 30.11.2023 9:28

Máslo na hlavě mají obě strany konfliktu. Tvrdíte, že nechtějí dělat. Jestli to náhodou nesouvisí s izraelskou blokádou. Tito lidé nikdy nedostali nejmenší šanci k tomu, aby mohli vést normální životy. A spoluvina Izraele na tomto faktu je větší než obrovská.

B. Rudolf 30.11.2023 9:25

Tady nejde o "popravu vraha", ale o "popravu spousty nevinných". A netahejte sem primitivní zvyklosti barbarských kmenů.

B. Rudolf 30.11.2023 9:23

Samozřejmě, že můžeme pouze usuzovat. Ale myslím si, že tvrzení, že v důsledku bombardování pásma Gazy a blokování přísunu základních životních potřeb již zahynuly tisíce lidí (odhady jsou kolem 15 000) jsou dostatečně podložené.

Už samotný fakt několikatýdenního intenzivního bombardování hustě osídlené oblasti by stačil k závěru, že musely zahynout tisíce lidí. Pokud jde o konkrétní čísla jediné údaje, které jsou k dispozici, jsou údaje palestinského ministerstva zdravotnictví ovládaného Hamásem. Vy možná budete namítat, že teroristické organizaci nelze věřit. Ale my máme k dispozici zkušenosti z předchozích (obdobných, ale méně rozsáhlých) konfliktů, kdy se zpětně ukázalo, že údaje Hamásu o počtech mrtvých Palestinců byly poměrně přesné.

B. Rudolf 30.11.2023 8:51

Izrael stojí před doslova šíleným dilematem. S tím zcela souhlasím. Ale bojím se toho, že obyvatelé Izraele prožívají takovou noční můru, že si neuvědomují, co činí. Přesněji: Neuvědomují si, co se děje jejich jménem. Stále trvám na tom, že sebeodpornější zločin nelze napravit jiným zločinem ještě většího rozsahu.

Podstatou problému, před kterým Izrael stojí, není likvidace Hamásu, ale ukončení palestinského terorismu a vybudování mírových, důstojných a lidských vztahů mezi Izraelci a Palestinci. Je to téměř nemožné, ale je to nutné. A brutální bombardování spojené s humanitární krizí tomu podle mne příliš nepomůže.

L. Popovský 30.11.2023 8:47

Myslete si, co chcete. Podle mě je to pěkná blbost. Už se tady detkáváme dost dlouho, abychom věděli, kdo má jaké názory....

B. Rudolf 30.11.2023 8:41

Když shazujete bomby na civilní obyvatelstvo, tak jde jednoznačně o vraždění. Možná, že mezi těmi zavražděnými byli i někteří skuteční viníci. Ale většina z nich byli nevinní.

Bohužel izraelská propaganda a zejména praxe izraelské vlády si s nějakými řádnými soudy nedělá v případě Palestinců starosti. Na Západním břehu zatýká za pouhé projevy nesouhlasu s válečnými zločiny IDF v pásmu Gazy a bez soudu ty lidi zavírá na neurčito do vězení. A zrovna tak bombarduje obyvatelstvo v pásmu Gazy podle hesla: "Zvolili si Hamás, tak jsou vinni."

Až, jestli, se obyvatelé Izraele probudí z této noční můry, budou zhrozeni z toho, co se dělo jejich jménem.

B. Rudolf 30.11.2023 8:32

Souhlasím s tím, že wikipedie není bezchybná, ale myslím si, že výrok pana Dershowitze byl motivován "hlubokou nenávistí". Je to cítit z formulace věty o paní Steinové. Považuji za možné, že v životě paní Steinové existuje něco, co by se dalo zpochybnit a co by bylo možné posoudit až po zjištění všech okolností. A koneckonců, kdo by dnes pana Dershowitze žaloval?

J. Uher 29.11.2023 23:42

Pravda je že mezi Palestinci je mnoho teroristů a zaslouží trest.Ale tím hlavním úkolem je zlikvidovat stát Izrael.Vyselektovat Židy odpovědné za genocidu Palestinců a koncentrovat je v pracovních táborech.

J. Pokoutný 29.11.2023 9:07

R^

J. Pokoutný 29.11.2023 9:04

A jak se turkičtí Chazaři (přestoupivší na judaismus v 9. stol.) dostali od ústí Volhy na Podkarpatskou Rus?

J. Pokoutný 29.11.2023 9:01

Ale to mají. Jmenuje se Jordánsko, a dle údajů z r.2013 tam žilo 2 mio "Palestinců". Jako občané. O fedájíny se postarala jordánská armáda, když se před r.1970 pokusily o totéž, o co v Izraeli. A desetitisíce mrtvých nikoho ve světě nebolely, páč Arabové (beduíni) pobíjeli Araby ("Palestince").

M. Zasazabanovaný 29.11.2023 8:45

① Jak je možné, že Hamás dokázal vykopat a vybudovat 500 kilometrů tunelů v hloubce 30 metrů, aniž by na sebe upozornil?

Má se za to, že zařízení na vrtání tunelů má dvojí civilní a vojenské využití. Nevyrábí se v Gaze a za žádných okolností se do Gazy nemůže dostat, pokud se na tom nepodílí izraelská správa. Vykopaná zemina (1 milion m³) nebyla zjištěna leteckým sledováním. I za předpokladu, že by byla rozptýlena na mnoha různých místech a smíchána se zeminou z jiných stavenišť, není možné, aby izraelské zpravodajské služby dvacet let nic nezjistily.

③ Proč Benjamin Netanjahu propustil všechny, kteří ho varovali?

Egyptský ministr zpravodajských služeb Kamel Abbás mu osobně telefonoval, aby ho varoval před velkým útokem Hamásu. Jeho přítel, plukovník Jigal Carmon, ředitel Memri, ho osobně varoval před velkým útokem Hamásu. CIA zaslala Izraeli dvě zpravodajské zprávy varující před velkým útokem Hamásu.Ministr obrany Yoav Galland byl v červenci propuštěn, protože varoval vládu před „dokonalou bouří“ připravovanou Hamásem

④ Proč Benjamin Netanjahu 6. října večer demobilizoval bezpečnostní síly? --- V době útoku proto nebyl k dispozici žádný personál, který by monitoroval bezpečnostní plot kolem Gazy.

⑥ Kdo tímto způsobem spustil „Hannibalovu směrnici“ a proč?

Když bezpečnostní složky začaly reagovat, dostaly IDF rozkaz použít „Hannibalovu směrnici“. Tato směrnice stanoví, že nepřátelům nesmí být dovoleno brát izraelské vojáky jako rukojmí, i kdyby to mělo znamenat jejich zabití. Z vyšetřování izraelské policie vyplývá, že izraelské letectvo bombardovalo dav prchající z rave party Supernova. Velká část lidí zabitých 7. října tedy nebyla obětí Hamásu, ale izraelské strategie. Teoreticky se „Hannibalova směrnice“ vztahuje pouze na vojáky. Dnes nelze s jistotou určit, které Izraelce zabili útočníci a které vlastní armáda. ---https://zvedavec.news/komentare/2023/11/9887-co-se-skryva-za-lzi-benjamina-netanjahua-a-vyhybavymi-vyroky-hamasu.htm

V. Petr 28.11.2023 22:01

R^R^R^

V. Petr 28.11.2023 21:58

Nacisté byli vraždící dobytek a Plaestinci jsou též vraždící dobytek. Nenávist k Židům je ale to jediné, co je spojuje.

V. Petr 28.11.2023 21:51

R^R^R^R^

J. Farda 28.11.2023 21:49

Izraelský rukojmí Roni Krivoj, kterého hnutí Hamás o víkendu propustilo ze zajetí, dokázal v Pásmu Gazy utéct svým věznitelům poté, co izraelská letadla zasáhla budovu, ve které ho drželi. Uvedla to mužova rodina, podle níž se pětadvacetiletý muž po náletu několik dní skrýval v ulicích města Gaza, dokud ho nezajali tamní civilisté a nepředali ho zpět Hamásu.

Zdroj: https://www.idnes.cz/zpravy/zahranicni/izrael-unos-hamas-pasmo-gazy-rukojmi-propusteni-valka-palestina-roni-krivoj-rusko-prezident-vladimir.A231128_113047_zahranicni_dtt

Takže nevinní civilisté trpící agresí Izraele? Gowno, ač civilové, islamisté Hamásníci! :-/

V. Církva 28.11.2023 21:30

To že jsi magor neznamená že ostatní nemají pravdu. Židy spojuje jak náboženství pak by se dalo psát o židech tak genetický původ, jazyk a tak, pak můžete psát Židé. Rasa, to bych moc nepoužíval, to je zprofanované a nevistihuje realitu že národy vznikají i mixem z různých ras.

Přesto by se dal použít pojem semité, ale ten bych použil i pro Araby, vzdálené příbuzné Židů.

V. Církva 28.11.2023 21:23

To by se museli zbavit salafistického islámu. Země islámu "nemůže být vrácena Židům". To je jejich náboženství a po boji za jejich náboženství prý čeká muslimy velká odměna.

Ona jich většina ani tak nechce práci a teplou vodu. Chtějí hlavně dostat Izrael protože je za to čeká v nebi velká odměna!

V. Církva 28.11.2023 21:18

Cvoku, co takhle bujná fantazie. Ty těm svým nesmyslům jako fakt věříš nebo jsi za to placený?

Tak jako tak by sis měl jít posedět. Zda do blázince nebo do vězení bych ponechal na odbornících.

V. Petr 28.11.2023 21:17

Rasa Židé nejsou, národ ovšem ano.

V. Církva 28.11.2023 21:13

Ne zcela správně považujete akci Izraele za mstu. Možná to tak mnozí cítí, pravda je že Starý Zákon má oko za oko. Ale Izraelci jsou většinou rozumní, vzdělaní lidé. Tady jde hlavně o zabránění opakování palestinského terorismu.

V. Církva 28.11.2023 21:06

Tak myslím, že pravda je někdy mezi. Samozřejmě že mnozí z této mládeže prostě tupě bojijí proti zabíjení "nevinných".

Problém je že tito mají pořád tendence zastávat se nějakých menšin a chudáků. Palestince považují za chudáky vyhnance i když to není tak úplně pravda.

Někteří jsou totiž chudáci proto, že jsou narkomani a nechtšějí dělat a někteří jsou bombardováni protože něco hnusného způsobili a tak se před nimi brání.

V. Církva 28.11.2023 21:01

No s tím antisemitismem to tak jednoduché nebude.Myslím, že co se týká progresivistů a Palestinců či islámu, mnohem lepší byl článek Svatá aliance.

V. Vlach 28.11.2023 20:24

Olbracht psal pravdu, židé na Okrajině byli prakticky Chazaři.

V. Petr 28.11.2023 20:18

No, vemte si třeba polovičního Žida Ivana Olbrachta. On píše, že Židé na Podlarpatské Rusi se jednoznačně považovali za národ. On sám ale tvrdí, že Židé jsou náboženskou skupinou.

V. Petr 28.11.2023 20:07

Poprava vraha je nejlepší psychoterapií pro pozůstalé. U starších národů byla pomsta vrahovi dokonce jejich povinnost, bez které se třeba nemohli ujmout dědictví!

H. Lukešová 28.11.2023 19:33

To mě naprosto nezajímá. Komunistické, islámské, afro-asijské orientální despocie to vážně vidí jinak. OSN v stávajícím stavu má nulovou kredibilitu.

P. Skřivan 28.11.2023 19:28

Dnešními nacisty určitě nejsou. Spíš dnešními barbary. Nacisti měli pocit, že jde o nový světový řád a o tuto pozici soupeřili s komunisty, kde rozdíl byl hlavně v oblíbené barvě. Tihle jsou akorát zaostalí a dost hloupí. Konečně napadnout silnějšího a nechat si rozbombardovat vlastní zemi, chytrý jedinec neudělá.