Diskuze
TAXIZKAZKY: O autech a lidech
Děkujeme za pochopení.
![Foto](http://1gr.cz/data/ipas/avatar/102020/271020209F5C9C71DEB73B187C3BFF52EE363DF1.jpg)
J23a98r15o87m85í28r 17T43i59c59h27á49č41e36k
Máte tam chybu natolik fatální, že by se jí zkušený řidič neměl dopustit.
Ono to totiž nebylo ani od Kopidlna, ani od Kbelnice. Čekejte je od lesa.
J18i85ř26í 46N16e30v76r90k87l72a
Taky už mám dlouhá léta svého mazla, Golfa GTI, nerad bych ho měnil.
V42l78a30d67a86n 12K28u15č89e84r
Škodu 100 jsem vystříkal resistinem ML a stačilo to. Po 15ti letech bylo potřeba vyměnit plechařinu, nebyl to problém, blatníky byly přišroubované a vše se dalo sehnat levně na vrakovišti. Škoda 120 už tolik nerezla.
J19u46r90a 52J14u80r37a91x
Jojo, taky se mi Š-110 po čase vlastnoručně proměnila na Škodu Lamino ...
R39a81d98i73m 56P44o46l85á49š62e30k
Škodovka stovka byla dělána už z hlubokotažných plechů, které umožňovaly snadno i z hodně tenkého plechu lisovat složité díly, ale neměla odpovídajíci povrchovku. Hotová kára se odmastila a potom se ponořila do cca poloviny výšky do vany s barvou, tuším dokonce vodouředitelnou. To bylo jenom o trošku víc než skoro žádná povrchovka. To auto skutečně potřebovalo po nákupu odstrojit a potom všechno natřít kvalitní základní barvou s obsahem olovnatých pigmentů, která díky tomu olovu skutečně účinně chránila. A dutiny bohatě vystříkat voskem. Nejpozději před první cestou v zimě, jak se auto zasolilo na holý kov, byla otázka tak 3 - 5 let, než to auto shnije.
Teprve pozdější verze škodovek 105 - 120 už měly odpovídající povrchovku elektroforézou, v osumdesátkách už podnik Barvy a Laky produkoval českou elektroforézní barvu, zařízení na její nanášení se dováželo z kapitalistického Západu.
![Foto](http://1gr.cz/data/ipas/avatar/092023/08092023CDF2D208AA399AAADB04155551707C9A.jpg)
R82o64m32a21n 41G55r17a96m49b56l56i41č22k58a
No vida, dodnes jsem netušil, že škoda superb již kdysi existovala. Opět jsem o něco chytřejší.
R94o72m41a34n 91L84a60n15g72e67r
Jenom technická - dámy se pochopitelně předvádí též, ba často mnohem víc, než ti chlapi, ale trochu jiným způsobem...
![Foto](http://1gr.cz/data/ipas/avatar/062018/26062018A40C63E1CC4A364DF37E9A98DAFF29EA.jpg)
T31o85m30á10š 62V64o83d17v30á86ř35k58a
Rád Vás čtu.
Auto je pro mne spotřební materiál, jako ty zmíněné fusekle. Jsem chronický nemyč a do čistírny (ruční) jej dávám v okamžiku, kdy je původní bílá barva opravdu už šedopopelavá a mám špinaovu ruku, když otvírám dveře. Představa fetiše je mi vzdálená, stejně jako je pojmenovat.
J96a96r83o87s44l81a50v 86H25u10d26e74c
Pane Šnáble, auto jako člen rodiny nebo prestižní záležitost?
Už jen spotřební předmět, sloužící k přesunu z místa A do místa B, pokud možno ekonomicky a bezpečně.
Po pěti letech vyměnit za nové.
S "pindíky" už se zabývají jen zastydlí puberťáci.
V75l30a95s89t78a 70M15o68k87r84ý
Když spotřební předmět, tak by podle toho měl mít také cenu, že
Vyhledávání
TIRÁŽ NEVIDITELNÉHO PSA
Toto je DENÍK. Do sítě jde obvykle nejpozději do 8.00 hod. aktuálního dne. Pokud zaspím, opiji se, zešílím nebo se zastřelím, patřičně na to upozorním - neboť jen v takovém případě vyjde Pes jindy, eventuálně nikdy. Šéfredaktor Ondřej Neff (nickname Aston). Příspěvky laskavě posílejte na adresu redakce.
ondrejneff@gmail.comRubriku Zvířetník vede Lika.
zviretnik.lika@gmail.comHYENA
Tradiční verze Neviditelného psa. Sestává ze sekce Stručně a z článků Ondřeje Neffa - Politický cirkus a Jak život jde. Vychází od pondělka do pátku.
https://www.hyena.cz