Neviditelný pes
První český ryze internetový deník. Založeno 23. dubna 1996Diskuse k článku
VÝLET: Balada o nádraží Vítkovice
Upozornění
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
P. Kubáč 29.12.2023 8:40Mluvit o ghettu na opačné straně kolejiště jako o "zvládnuté záležitosti" - je eufemismus hodný pražské "začleňovací" neziskovky. Máte-li nádraží, které obklopují fabriky s táákhle vysokými žiletkovými ploty, protože vedle je ostrá no-go zóna, odumírající čtvrť červených luceren a spleť mimoúrovňových křižovatek čtyřproudových silnic - není divu, že na nádraží noha ne-intoxikovaného bělocha nepáchne. |
J. Farda 28.12.2023 20:57Jak říkal knihkupec Vratislav Ebr, čas a prd nezastavíš ... a pak z toho často bývá sra*ka ... |
O. M. 28.12.2023 16:05Příčina tkví v tom, že v plánech SŽ je zbavit se té budovy, má vzniknout budova nová a u ní má být i nový busnádr. Stávající budova, která je sice architektonicky cenná, ale provozně náročná a po půlstoletí socialistické i nesocialistické podúdržby potřebuje nákladnou generálku, má být odprodána městu a sloužit k jiným (pravděpodobně kulturním) účelům. Do té doby se "čeká na Godota" a provádí jen tamová údržba, aby to někomu nespadlo na hlavu. |
O. M. 28.12.2023 18:40... taková údržba ... |
J. Jurax 28.12.2023 12:53No jo no, toť péče dobrého hospodáře. Státního. Ale je to škoda, protože je to architektonicky zajímavá stavba. |
P. Diviš 28.12.2023 11:09Asi bude na SŽ hodně Mílů. (ne toho energetického) |
V. Lukeš 28.12.2023 7:23Podobné zážitky zažijete na nádraží v Mostě. Já k němu mám osobní vztah, protože jsem v 70.letech se účastnil jako stavbyvedoucí na žel.svršku stavby tohoto monstra. Podobné fotky jako z Vítkovic. Zmar a zkáza. Jaké bylo moje překvapení z letošního léta. Fungující bufet jako z minulého století. S tím rozdílem - bez pochybných existencí, ochotná obsluha, ceny mírné a všude čisto. Zda-li se tam udrží nevím, ale držím palce. |
L. Harvánek 28.12.2023 8:57Když ono je to především o penězích a hospodaření s nimi. A také o statistických výkazech. Ono lépe vypadá, když byla zmodernizováno deset zastávek, kde vlaky zastavují na znamení a jezdí 40 m dlouhé soupravy než stanice s třemi či čtyřmi nástupištními hranami, kterou dennš projdou stovky či dokonce tisíce cestujících. |
P. Diviš 28.12.2023 11:10O tom je otoman a liší se péče o vlastní statky a státní či obecní. Obecně, nejen v Ostravě Vítkovicích. |