Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Veškeré úvahy a doporučení zde diskutujících o tom ...
... jak by měly být zabezpečeny úrovňové přejezdy přes železnici, mimo běžná červená světla, považuji za zbytečné, bylo by to jen a jen vyhazování peněz z kapes daňových poplatníků. Jezdil jsem autem od roku 1946 do roku 2005 (a pokud to šlo i ostře) ale nikdy jsem nevjel na železniční koleje svítila-li červená. MÁM TOTIŽ PUD SEBEZÁCHOVY (to znamená, že vlastní život a životy případných spolucestujících jsem si cenil výš než čas, byť by byl sebedelší). I před volným přjezdem jsem přibrzdil, případně zastavil a pokračoval jen s jistotou, že mám volno. Nic mi za tu dobu neuteklo!!!
Abych předešel napadání musím uvést, že zastávám názor, že všechny (!!!) železniční přejezdy by měly být mimoúrovňové. Ne kvůli hazardérům, ti se připraví o život (nebo zmrzačí) někde jinde, ale kvůli obětem jejich hazardu a materiálním škodám které způsobí.
Re: Veškeré úvahy a doporučení zde diskutujících o tom ...
Fakt je ten, že všechna další opatření mimo fungující signalizace jen suplují lidskou blbost. Střet s vlakem nemůže nikdo vyhrát a kdo se o to pokouší je prostě idiot.
Re: Veškeré úvahy a doporučení zde diskutujících o tom ...
Jiný kraj, jiný mrav - v Turecku spuštěné závory nejen všichni projížděli / šrańky byly jen v pravém pruhu každého směru / ale když jsem zastavil a průjezd tím zablokoval troubili na mne i policajti / turečtí / asi abych neblbnul a nezdržoval...
Je naprostá pitomost předpokládat
že jakékoliv vzdělání (tím méně takzvaně humanitní) zmůže něco s přirozenou lidskou blbostí. I akademický titul může získat naprostý blbec. Naše politická scéna je třeba plná flagrantních příkladů této možnosti
Pisálek je idiot
Pisálek co vyblil tenhle blud je idiot. Určitě hjumnitnjě vyštudovanej. Více takovejch pi-čííí a můžem jít srááát!
článek je neuvěřitelný blábol, ALE ve skutečnosti
míří přímo i proti zeleným všech odstínů. Pochybné je zkracování doby, po kterou budou svítit světla na přejezdu. Teď se stal případ, kdy auto přejelo přejezd jednu vteřinu před vlakem. Jak dlouhá doba má být před přejezdem vlaku, aby ji VŠICHNI řidiči akceptovali?! Základem je totiž zkušenost, že rychlostní tratě NESMÍ mít úrovňové křížení se silnicemi a v mnoha zemích je také NEMAJÍ.
Proti zeleným míří to, že odmítají odpovědnost za dopravní nehody, vzniklé na objízdných trasách jimi blokovaných úseků dálnic.
Příčina tragédie na přejezdu ve Studénce byla nekázeň
Před polským řidičem přejížděli na červenou na přejezdu "domorodci" s osobními vozy. Je to nafilmováno na kameře, ale asi je to k ničemu.
Zde je ten problém, že projížděl rychlovlak!!! Potom v takové případě by měly být opravdu lépe zabezpečeny přejezdy. Samozřejmě, že nejlepší je nadjezd nebo podjezd, ovšem zde je přejezd a to je velmi a velmi nebezpečné zejména pro rychlovlaky.
Takový přejezd by měl být daleko více sofistikovaně zabezpečen. Nemám nic promyšleno, ale řidiči by měli být daleko lépe nějakým způsobem upozorněni, že pojede rychlovlak a že je zde opravdu velké nebezpečí. Obyčejné závory s nějakou signalizací zdaleka podle mne nestačí. Chytří projektanti-inženýři by měli o tom více přemýšlet, když si dovolí ponechat zde jezdit Pendolino, které asi líně nependluje.
Vůbec nikdo si nevšiml, že řidič byl Polák?
Těm to "tiká" v hlavě jinak. Jako Němcům a všem dalším.
Kde bude polský řidič informován o pokutě milion korun, když nezastaví?
Jak to bude s Turky, Germány a dalšími?
Na to všechno potřebujem hodně humanitně vzdělaných lidí. Jen aby zbylo na technicky vzdělané řidiče náklaďáků.
Alternativně myslící autor.
....vyšlapou stezku travou...
Na to poptřebujete skutečně kvalitní vzdělání.
Proč potřebujeme víc humanitního vzdělání?
Potřebujem?
Nebylo bynáhodou lepší mit humanitně vzdělané techniky?
Re: Proč potřebujeme víc humanitního vzdělání?
A on píše něco jiného?
Strýcu autore, nutně, ale nutně, všichni potřebujete
ekonomické a právní vzdělání kompozitivní teorií, tedy vědění o spontánních řádech a zejména spontánním řádu lidské interakce !!! Tam je dáno na skutečně vědecké bázi, více lidstvo zatím neví, co to lidský svět je a co ho řídí.... Dzp.
Digitální display
s odpočítáváním času do
spuštění šraněk by snad nemusel být technicky ani cenově nedostupný.
Re: Digitální display
Jen by vedl k myšlence: "To ještě stihnu".
Re: Digitální display - není to málo??
Sakra na co digitální displej? Nemají tam těm, co zastaví, ještě rozdávat obrázky, jako u dětského lékaře? Do prdele svítí červená, tak šofér zastaví a basta!!! Za půl minuty spadnou šraňky, za další minutu se zvednou a může jet. Zhroutí se mu snad svět o půldruhé minuty?
Spíš se čas od času zhroutí těm, co nemají půldruhé minuty nazbyt. Pokud to přežijí, tak do konce života můžou přemýšlet, jestli to stálo za to.
Re: Digitální display - není to málo??
A kdyby tam bylo dvacet digitálních displejů, zastaví?
Re: Digitální display - není to málo??
Já nevím. Ty jo?
Zcela nesmyslně zpochybňuješ smysl různých dodatečných opatření. Na co svodidla, když přece v zákoně je, že na krajnici se nesmí vjet. Proč tam vlastně vůbec dávat závory, když jsou tam světla, že? Na co vlastně světla, když je stejně každý povinen se přesvědčit, že nic nejede?
Kvůli takovým hloupým formalistům, jako jsi ty, zbytečně umírají lidé.
Re: Digitální display - není to málo??
Když už mně tykáš, což je asi normální, protože jsi zvyklý na angličtinu a ta mluvnicky nerozeznává tykání a vykání, lidé neumírají kvůli mně, ale proto, že jsou idioti.
Svodidla určitě nejsou za krajnicí kvůli tomu, kdo porušil zákon, ale pro každého, kdo to na silnici z jakéhokoliv důvodu nezvládl. Závory na přejezdu jsou proto, že je to viditelnější, než světla, ale i kdyby tam bylo závor desatero a displejů dvacet, kretén za volantem tam stejně vjede. "Argument" s přesvědčením se, že nic nejde, je hodně ubohý, protože ne všude jsou koleje vidět pět kilometrů vlevo a pět kilometrů vpravo, jako v kukuřičném poli nebo nekonečných bavlníkových plantážích.
Formalista a předposraný alibista jseš právě ty, protože vymýšlíš další nesmyslná opatření. Neměly by být kamery na trati a obří monitory u přejezdu, aby každý viděl, kde je vlak? Co takhle razítko a kolkované povolení, že řidič smí na přejezd, to má váhu!
Re: Digitální display - není to málo??
To jo, příbuzné těch mrtvých z vlaku určitě uspokojí vědomí, že umřeli proro, že byli idioti...
Re: Digitální display - není to málo??
To by blbej neřekl, kdyby mu hubu rozbili.
Marně hledám, kde je zmínka o příbuzných mrtvých z vlaku a jejich uspokojování prostřednictvím série dodatečných a zcela zbytečných opatření. Ale tobě to je jedno, hlavně když dáš do řádku písmenka.
Re: Digitální display - není to málo??
"Lidé neumírají kvůli mně, ale proto, že jsou idioti."
Tuhle hovadinu jsi naopsal ty, ne já...
Ty jsi ten, kdo odmítá přemýšlet nad dalšími opatřeními, které by zbytečným obětem možná zabránily ("Do prdele svítí červená, tak šofér zastaví a basta!!"), ne já...
Re: Digitální display - není to málo??
Ty jsi fakt úplně posedlý opatřeními k odstranění jakéhokoliv nebezpečí. Je to na hranici obsese. A typické pro levičácké myšlení, které nepočítá s mozkem lidí a jejich vlastním myšlením, tak musí všechno vymyslet za ně. Zakázat, přikázat, povolit, nepovolit, také se vám říká "dobroserové".
No a když napíšu : "Lidé neumírají kvůli mně, ale proto, že jsou idioti.", je to snad o příbuzných mrtvých z vlaku?
Chceš další opatření? A proč jenom na přejezdech? Můžeš zkusit prosadit neodstranitelné pletivo do oken, aby blbci neskákali, nehoupající se houpačky, aby děti nespadly nebo pod houpačku nestrčily nožičku, bazény, přehrady a rybníky bez vody, aby se nikdo neutopil nebo když už by tam nějaký neodbytný člověk tu vodu chtěl mít, tak čtvery zátarasy z ostnatého drátu a u vody ještě pro jistotu nápis "Zákaz topení se!"
Re: Digitální display - není to málo??
Nevím, kam vám, pane Dvořáku, svítí červená, ale je evidentní, že jste se nevyrovnal s prvním pohybovým zákonem.
Re: Digitální display - není to málo??
Má snad fyzika něco společného s tím, že lidi serou na červenou?
Jaké zcela konkrétní řešení
navrhuje autor pro zabránění havarií na přejezdech. Kolik bude stát?
Re: Jaké zcela konkrétní řešení
Co třeba kdyby šly dřív dolů nájezdové závory?
Kdyby pro nevjíždění na blikající přejezd
byla rozhodující motivace strachem, tak tam řidiči nebudou vjíždět ne proto, že dostanou vyšší pokutu, ale proto, že budou mít strach o svůj život.
Spíš to bude jako s nevstupováním na trávník: Angličana stačí cedulkou požádat. Němcům to musíte zakázat. Čechům v tom musíte zabránit.