Sobota 27. července 2024, svátek má Věroslav
  • Premium

    Získejte všechny články
    jen za 49  Kč / 1. měsíc

  • schránka
  • Přihlásit Můj účet

První český ryze internetový deník. Založeno 23. dubna 1996

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JR

J. Ráž

18. 6. 2011 18:06
V politice by měly platit zásady a podle nich

Konzervativní politik nemůže být gay Takže pan Pospíšil je-li opravdu gay je jen politický pragmatik a ne čestný muž. Konzervativní evropská politika se zakládá na tradičních křesťanských hodnotách a jejich základem je rodina, kterou tvoří muž,žena a děti. Takže by si to měli uvnitř strany, která se hlásí k evropskému konzervatismu s panem Pospíšilem vyříkat a on by měl dělat politiku raději v nějaké liberální straně..

Jinak souhlas s tím, že nelze hodnotit žádného slušného člověka podle barvy pleti,sexuální orientace nebo zda je Žid,Japonec či Eskymák (například). Ale v politickém spektru je nutno odlišit ty politiky, kteří vyznávají konzervativní hodnoty tradiční Evropy upřimně od těch co využívají konzervatismus jen jako marketingový produkt.

Je na škodu české politiky, že nemá víc tak "čitelných" osobností jako je pan Kubera a Klaus.S tím druhým jsem filozoficky v rozporu, ale jako politika si jej vážím pro jeho názorovou koexistenci.

Převzato z diskuze u stejného článku na blogu pana Okamury (http://blog2.idnes.cz/diskuse.aspx?iddiskuse=A110615_196532_blogidnes)

0 0
možnosti
JA

J. Anděl

19. 6. 2011 19:56
Re: V politice by měly platit zásady a podle nich

Sexuální orientace nesouvisí se ctí. Obecně.

Je možné, že se pan Pospíšil v minulosti nějak zachoval, co v souvislosti s tím, že je gay, znamená, že se zachoval či chová nečestně. Ale jinak to s tím nesouvisí.

Je důležité neplést si, co znamená slovo "čest", jinak člověk může být těžko čestný, když neví, co to přesně znamená.

Alespoň podle mého názoru to znamená především dodržovat své slovo. Což v širším smyslu znamená dodržování prohlášeného názorového směru apod. A také to v širším smyslu znamená naprostou nezáludnost ve snaze podvádět druhé (i to je v podstatě odvozené od dodržování svého slova).

Proto teoreticky můze gay, který svou orientaci účelově tají, být nečestným člověkem, ale to je až odvozené. Primárně to nesouvisí.

0 0
možnosti
ZR

Z. Rychlý

17. 6. 2011 11:13
Mediální sprosťárna.

Pane Okamuro, to skandální odhalování vztahu dvou význačných homosexuálů je sice mediálně vděčné, ale sprosté.

Ti dva toho ovlivní milionkrát míň, než dva jiní ctihodní a "bezúhonní" heterosexuální politici účastnící se tu honu, nebo domluveného golfu, případně na jachtě spřáteleného politika, kde v tichosti tito správně sexuálně orientovaní hoši "co spolu mluví", organizují legální rozkrádání našich daní za bílého dne.

Klidně si sviťte na soukromí politiků, ale nemyslete si, že nasvícením špičky ledovce jste odhalil světu úplnou a zjevnou pravdu. Spíš sloužíte jako mouřenín těm v pozadí ve vytváření neprůhledné mlhy vypouštěním těchto lechtivých pšouků. Nebo se učíte jak mlžit, coby politik začátečník ?

0 0
možnosti
JA

J. Anděl

17. 6. 2011 15:05
Re: Mediální sprosťárna.

Já mám pocit, že článek je o tom, že když se napíše ve zprávách, že politik má nadstandardní vztahy se svou asistentkou a ona že dostává třistatisícový plat, bere se to jako vcelku legitimní upozornění na nekalosti, kdežto když se na totéž upozorní v případě vztahu politka a jeho asistenta, pak je z toho skandální odhalování vztahu dvou význačných homosexuálů.

Tahle informace z textu vyplývá vcelku jednoznačně. Skandální odhalování vztahu je to jen pro toho, kdo vnímá vztah dvou homosexuálů jako skandál.

Buďto to skandál není - a pak je logické, že se o tom také hovoří v téže míře, v jaké se hovoří třeba o vztahu Paroubka a Petry P., nebo to skandál opravdu je - a pak skoro nemají v politice co dělat.

0 0
možnosti
MP

M. Procházka

17. 6. 2011 10:47
Jsme.....

Co se pozastavujete nad myšlenkami Tomio Okamury?Začíná do všeho žvanit a i když má v zásadě pravdu,kdo to je Okamura?Politik,politolog,či myslitel?Je známý na veřejnosti svou vyřídilkou i postem,který zastává,ale prosím neberte ho vážně,tolik důležitý zase není.Spíš mě připomíná hlavního hygienika ČR,který pokaždé musí říci své ble ble,pokud někde začnou hnít brambory. 

0 0
možnosti
PS

P. Schuh

17. 6. 2011 12:10
Re: Jsme.....

Tomu se říká demokracie. Právo - aby kdokoliv z nás mohl říci svobodně svůj názor na určitou věc.

0 0
možnosti
PGS

P. Gabriel st.

17. 6. 2011 10:11
Jste zmaten pane Okamuro

Jste konzervativní pokud jde o rodinu a současně podpoříte Gaye? Kdybyste byl konzervativní, nikdy gaye, jakkoliv solidního, vzdělaného a pracovitého nepodpoříte. Protože musíte vědět, že gay si nikdy nepřizná, že jeho orientace je biologickou úchylkou a vždy bude usilovat o zoficiálnění ho mosexuálních svazků a jejich postavení na úroveň heterosexuální rodiny naprosto ve všem. Jak nám ostatně naši gayové plíživě leč úporně pár let předvádí. Konzervativní rozhodnutí v příkladu, který uvádíte, je nepodpořit ani gaye, ani heterosexuálního blba, ale hledat inteligentního vzdělaného, schopného a pracovitého heterosexuála. Naučte se s tím žít, chcete-li být konzervativní.

0 0
možnosti
EOD

E. Došlík

17. 6. 2011 10:17
Re: Jste zmaten pane Okamuro

Pane Gabrieli st., nevím z jakého důvodu vnucujete svůj názor člověku, který není žáden blb, je vzdělaný a navíc svépravný. Nejsem příznivec gejů, ale lepší teplého geje než slizkého heterosexuála typu Kalousek, Nečas, Vondra a dalších, ať jsou jakéhokoli politického zabarvení. Tak se s tím naučte žít i vy!

0 0
možnosti
PS

P. Schuh

17. 6. 2011 10:08
Bravo

Dobrý článek.

Se vším lze souhlasit.

0 0
možnosti
PGS

P. Gabriel st.

17. 6. 2011 10:01
Nekteří jsme i Moravané a Slezané

A nečiní nám to žádné potíže. Naučte se stím pane Okamuro žít!

0 0
možnosti
JA

J. Anděl

17. 6. 2011 12:51
Re: Nekteří jsme i Moravané a Slezané

V textu byla řeč o tom, jakou máte uvedenou národnost v občance.

0 0
možnosti
PR

P. Rajman

17. 6. 2011 9:41
Diskriminují media hetero?

... nebo  zde vládne rovný přístup . Pokud media v době, kdy nebyl legitimizován, informovala o vztahu p. Topolánka a jeho tehdejší přítelkyně ( nyní p. Topolánkové ), je zřejmé, že pokud se nejedná o pomluvu ( ne ve smyslu orientace - v tom dochází k  nejhrubším dezinterpretacím ), ale  ve smyslu navázaného vztahu má veřejnost stejné právo na informovanost resp. diskrétnost ( což není totéž co neinformovanost ) ze strany medií v otázkách  "jinak" tj. homosexuálně navázaných vztahů. Míra informovanosti a diskrétnosti by měla být  stejná pro všechny.

0 0
možnosti
AF

A. Fritscher

17. 6. 2011 8:15
Ta úvaha

o "romovi" co je čechem je trošičku zcestná, protože potom by ta úřednice neměla vůbec existovat, protože romove nejsou, jsou jen češi.

Ale jinak ten princip chápu, a co se týká těch homosexuálních svazků v politické sféře tak tady souhlasím s panem Okamurou. Pokud totiž chlap bydlí s babou, tak je jasné jejich propojenost jak citová tak ekonomická a každému je jasné že ti dva budou kopat za stejný tým jak doma tak v parlamentu ( topolánek - talmanová, bursík - jacques, bárta - klasnová ), no ale pokud to jsou dva chlapi, tak tam to není tak zřejmé a tudíž pokud se to neproflákne mohou naoko tvrdit, že spolu nemají nic společného. To ty heterosexuální páry tvrdí těžko pokud jsou vidět spolu častěji než bývá u kolegů zvykem :o))

0 0
možnosti
JK

J. Kanioková

17. 6. 2011 19:09
No, už jen proto, že vnímám oba protagonisty

jako dost opačně jednající osobnosti, tak nevím nevím, jestli fakt k sobě patří. Protože Pospíšil je pravičák, Moravec ale není, to co předvádí v tv, to radši nebudu hodnotit...

0 0
možnosti
JB

J. Bakulová

17. 6. 2011 7:56
Já si myslím,

že každý člověk, politiky nevyjímaje, má právo na své soukromí, pokud tedy se nedopouští nějakých činů veřejně.

0 0
možnosti
VV

V. Váňa

17. 6. 2011 9:06
Re: Já si myslím,

Ohledně soukromí máte sice pravdu, ale blízké až nadstandardně blízké vztahy nejsou u vrcholných politiků tak docela jejich soukromí. Právě proto, že rozhodují a ovlivňují podstatným způsobem dění ve státě.

Nikdo nechce koukat klíčovou dírkou do ložnice, ale vědět kdo s kým pokud jde o tyto sféry by mělo být dostatečně známé, v tom má autor podle mého soudu pravdu.

Jako perličku však dávám v plen informaci, kterou žádným způsobem nemohu ověřit, že vztah mezi panem ministrem a V. Moravcem je již dobře půl roku ukončen.

0 0
možnosti
MM

M. Machek

17. 6. 2011 5:29
Ano, ptejme se Tomia:

Pane Okamuro, hezké starosti. Jiná věc je, kdo je fakt majitelem CK, jejímž jste jednatelem a kolik minut za měsíc se tomuto věnujete. Kdo všechno stál za odstřelem Václava Fischera. Co je Talkshow Tomia Okamury v souvislosti s dehonestací prof. Dvořákové v době její sílící kritiky vlády. Co má být finále snažení teamu http://www.tomio.cz. Má to vše být příprava na předvolební souboj Okamura - Dvořáková? Víte v podtextu Vašeho pojednání ne že není cítit více než odstup k homosexualitě a romské otázce. A poslední poznámka: pokud si někdo upřímně váží slov a činů M. Němcové, skáče z mediálního okna, což většinou dobrovolně nikdo nečiní.

0 0
možnosti

Vyhledávání

TIRÁŽ NEVIDITELNÉHO PSA

Toto je DENÍK. Do sítě jde obvykle nejpozději do 8.00 hod. aktuálního dne. Pokud zaspím, opiji se, zešílím nebo se zastřelím, patřičně na to upozorním - neboť jen v takovém případě vyjde Pes jindy, eventuálně nikdy. Šéfredaktor Ondřej Neff (nickname Aston). Příspěvky laskavě posílejte na adresu redakce.

ondrejneff@gmail.com

Rubriku Zvířetník vede Lika.

zviretnik.lika@gmail.com

HYENA

Tradiční verze Neviditelného psa. Sestává ze sekce Stručně a z článků Ondřeje Neffa - Politický cirkus a Jak život jde. Vychází od pondělka do pátku.

https://www.hyena.cz