13.4.2024 | Svátek má Aleš


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Jan 15.1.2009 0:41

Re: Ach jo

Odůvodnění střešního sběrače zkouškami v Cerhenicích je podle mého správné - napájecí kolej je totiž v průjezdném profilu a tak se v těchto případech řeší napájení tímto způsobem.

Jen tak na okraj - víš jakým způsobem jsou v Plzni ve Škodovce napájeny rekonstruované soupravy při zkouškách? Na starém voze metra (snad ještě Ečs s vykuchanými motory) je pantograf a napájí novou soupravu:-D

Pavel Bartoň 12.1.2009 18:39

Re: Jo a ještě něco

V dva chytráci, zajedte si do některého evropskeho města. Nebo se poditejte zde http://de.wikipedia.org/w/index.php?title=Datei:UBahnSchemaplanMuenchenTopographisch2008.png&filetimestamp=20071125150718

jak se to dela třeba v Mnichově. To že něco neznáte, neznamená, že to neexistuje.

Ursus 12.1.2009 18:16

Re: Díky

Objektivní publicistika je dost pochybný pojem, to předně. Za další - myslím si, že ČT není rozhodně "krvavě placena", spíše naopak. A zatřetí - schvalování konceptu pořadu nemá na starosti ředitel. Pokud chcete o něcem mluvit, měl byste o tom i něco vědět. Váš příspěvek mi připomíná módní nadávání na Microsoft - všichni ho kritizují, ale "každý" má Windows doma.

vládík 12.1.2009 11:46

Re: Jo a ještě něco

Viděl. V jakém intervalu podle vás budou vlaky jezdit po společné koleji?

vládík 12.1.2009 11:44

Re: No, jestli za pár korun

Jak vy to máte jasné! Každému, kdo má jiný názor dáte nálepku a je vyřízenej.  No, dělalo se to tak i před padesáti, čtyřiceti, třiceti i dvace léty. Proč ne teď, že?

vládík 12.1.2009 11:42

Re: Díky

Právě, že si pamatuji. Dobře pamatuji.

Ladislav N 12.1.2009 0:56

Re: No, jestli za pár korun

Třeba je to tak, že "modří bolšani" poplatky platí, a ti rudí vůbec ne a nebo nemusí platit ze sociálních důvodů. A tomu zbytku je to jedno. ;-P

tich@dohoda 11.1.2009 17:07

Re: No, jestli za pár korun

vite Kazane, pri tech narcich na placeni koncesionarskeho poplatku CT, vzdy beduji modro-bolsevicti soudruzi, ze musi platit poplatek za CT. Vypada to, ze za CT plati jen modri bolsani, v CR je vetsina atheistu,  tito danovi poplatnici financuji provoz cirkvi, presto slysim relativne malo narku nad timto faktem. Pritom by si klidne mohli stezovat, ze soudruh farar z kazatelny napada interupce za jejich penize. Cest :-)

honzak 11.1.2009 16:36

Re: Ach jo

opravdu? Pán chce říst, že byl vyprojektován jiný způsob sběrače proudu?? Nekompatibilní s nadzemní částí sítě??? Je pán zcela při smyslech???? Není...

honzak 11.1.2009 16:34

Re: Nebyly to jen vozy Metra americké koncepce.

správně! Co asi byla původem POBĚDA, vynikající výrobek sovětských soudruhů? Podle mých informací (40 let starých) to byl Studebaker. A reprezentatovi v šetidenní věřím. Pozdrav do soutěžáckého nebe, Emane!

honzak 11.1.2009 15:20

Re: Pane Hrbku, je vidět, že se v tehdejším komunistoickém prostředí opravdu vyznáte ! Nešéfoval jste nakonec tomu Kapkovi Vy ? Dzp.

ty jsi vůl jak lev!

honzak 11.1.2009 15:18

Re: Jo a ještě něco

He? To jako budou přejíždět soupravy z trasy na trasu?  S lidmi?

Kazan 11.1.2009 13:53

Re: No, jestli za pár korun

Tím jste dohodo chtěla napsat, že soudruh nejanečkovec si úmyslne pohnojuje wokna, aby se pak mohl divat na blue screen?

nejanečkovec 11.1.2009 13:48

Re: No, jestli za pár korun

:-P;-);-P

tich@dohoda 11.1.2009 13:43

Re: No, jestli za pár korun

no, modry bolsansky soudruhu, ja si myslim, ze vam na CT vadi to, ze tam nerikaji "pravdu" , kterou vy chcete slyset. Vy za sve penize chcete, aby CT hlasala nazory poplatne politice modrych bolsviku/ODS. Pokud by takova CT byla, vubec by vam nevadilo, ze dalsich cca 70-80% koncesionaru plati za TV, ktera se jim nelibi. Prave ti nejvetsi "antikomuniste" chteji aby CT byla jako za komunistu. Cest :-)

nejanečkovec 11.1.2009 12:39

No, jestli za pár korun

považujete 1440 ročně, tak je určitě doma přehazujete vidlemi. A s. Janečkovi za to vymývání mozků možná ještě poděkujete. A co se týče srovnání publicistiky? Samozřejmě to srovnávat nelze, jsme přece v jiném tisíciletí a manipulační metody jsou mnohem sofistikovanější...

azash 11.1.2009 11:57

Re: Díky

Krvavě placené médium ? Já to tak nevidím. Těch pár korun dám rád. A srovnávat současnou publicistiku s tou před 89 může opravu jen trouba co si nic nepamatuje, nechce pamatovat nebo nezažil.

Kazan 11.1.2009 11:07

Re: Jo a ještě něco

Nemusela. Videl jste uz nekdy vyhybku? Nebo křižovatku kolejí?

xxx Kubeš 11.1.2009 10:52

Re: Díky

vládík má bohužel pravdu

Kanuk 11.1.2009 10:15

Re: Jo a ještě něco

Maličkost vám unikla. Kdyby se tratě Metra měly kříži v jednom bodě, musela by být "tři patra". Takto jsou jenom dvě. Nejsem žádný špecialista na podzemní stavby, ale podle selského rozumu tři patra jsou technicky obtížnější, než dvě patra.

vládík 11.1.2009 10:11

Re: Mato

R^

vládík 11.1.2009 10:09

Re: Jo a ještě něco

Tři stanice v jedné je problém.  Jak dlouhé chcete mít přestupní eskalátory? Bude se přestupovat z C do A přes  B nebo samostatnou cestou. V druhém případě - jak vyřešíte tu spleť přestupních a výstupních tunelů.  Tři stanice jsem viděl jen v NY. Ovšem přestup do třetí trati byl průchodem cca 550 m dlouhým.

Možná ti pánové o problému přemýšleli víc, než vy.

vládík 11.1.2009 10:03

Díky

Zejména za ukázku praktik ČT při "objektivním zpravodajství a publicistice".  Je to zcela obecný přístup tohoto (námi krvavě placeného) media.  

Mimochodem: myslíte, že by přes politruky přešel pořad objektivnější, který by ovšem neměl název "Zašlapané projekty"?  Praktiky ředitelů ČT se za posledních 40 let nezměnily.

tich@dohoda 11.1.2009 9:01

podekovani panu Hrbkovi, za hezky clanek

i doprovodne komentare. Ostatnim diskutujicim/s vyjimkou par ideologickych blbu/ dekuji za prispevky. Protoze nejsem technik, clanky jako je tento pro me byvaji zdrojem pouceni, zejmena v diskusi nasledne zazni spousta fundovanych nazoru. Clovek se porad uci, takze jeste jednou, DEKUJI . Cest :-)

honzak 11.1.2009 6:16

Re: Jo a ještě něco

Propojení vlakové a městské dopravy se plánovalo už za 1. republiky. Stahně jako přestavby pražských nádraží. Ale jaxi nezbyly peníze....

K té Florenci - za pánů Lista a Belady  se používalo i Denisovo nádraží...

Ladislav N 11.1.2009 1:59

Re: Ten v roce 1990 spáchal sebevraždu.

Ovšem nikoli kvůli neúspěšnému projektu českých vlaků pro metro, ale kvůli úspěšné podpoře okupačních záměrů SSSR v roce 1968.

chk 11.1.2009 1:17

To jsme ještě dopadli líp než...

...v americkém Settlu, kde postavili v centru velkolepé metro, a protože jim asi nezbyly peníze na jeho zprovoznění a dostatečné prodloužení, tak v něm jezdí trolejbusy. Naštěstí jsou koleje zapuštěné asi jako u nás tramvajové, tak je to technicky možné. Zato tam měli v celém centru hromadnou dopravu zdarma.

Pro Terese: ČKD rozkradl jistý pan Maroušek a jeho pidifirma, který ho předtím s velkou slávou privatizoval. Lidé, kteří ho znali již z dřívějška a mělu tu "čest" s ním spolupracovat, to předpovídali hned. Naopak zásahem státu (překvapivě rozumným) byla firma opět zestátněna (tedy to co z ní zbylo) a pak znovu privatizována. Ostatní se uvidí později.

mik 11.1.2009 0:26

Ten v roce 1990 spáchal sebevraždu.

Pozdě ale přece

Jenda 10.1.2009 23:40

Re: Jo a ještě něco

A proc zrovna pod Wilsonem jestli se muzu zeptat? Opravdu si myslite, ze zrovna hlavak generuje tak velke mnozstvi cestujicich pro mestskou? Kdyz vetsina lidi do Prahy prijizdi auty a autobusy a ti co prijizdi vlaky vetsinou vystupuji uz nekde bliz k okraji?

Jenda 10.1.2009 23:34

Re: Ach jo

Tak nevim, maji v Amstrdamu metro nebo podpovrchovou tramvaj? Ja jen ze to jezdi znacnou cast trasy po povrchu. Presneji nad nim. Bez tubusu.