24.4.2024 | Svátek má Jiří


Diskuse k článku

POLEMIKA: Neviditelný pes a dezinformace o epidemii

Kolega Vladimír Wagner přišel na to, že server Manipulátoři oprávněně zařadil Neviditelného psa do seznamu webů, které šíří dezinformaci o aktuální pandemii. Dovozuje to z faktu, že na NP vyšly články Ladislava Jakla, Petra Štěpánka, Tomáše Guttmana i Kateřiny Lhotské, vesměs zpochybňující vládní opatření proti pandemii.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
M. Rohovský 23.10.2020 8:33

Pane Hofmane, rozepište se prosím o faulech a zkreslujících informacích. A také trochu o trapnosti. Jinak, proč věnujete svůj jistě drahocenný čas sledováním NP, když je tedy manipulativní a lživý? Monitorujete?

J. Nevrkla 23.10.2020 8:32

Server Manipulatori nečtu, připadá mi velmi manipulativni, proč ho Neff bere jako nějakou autoritu?

Naopak Jakla a vůbec články z ivk považuji za vynikající a objektivní, realita je snad vždy potvrzuje.

P. Hofman 23.10.2020 8:22

Pes na ten seznam, a už dávno, pochopitelně patří.

Nakonec to potvrzuje i tato trapná autorova obhajoba, plná argumentačních faulů a zkreslujících informací.

M. Krátký 23.10.2020 8:13

rád se připojuji - R^R^R^

V. Kolman 23.10.2020 7:58

Tak tohle je těžký úlet pana Šejny.

Zaplať pan Bůh, že pan Neff poskytuje prostor i pro názory, které se liší od "jedině správných" názorů!

J. Matuška 23.10.2020 7:45

Pane Jiříku, lépe bych to nenapsal... Podepisuji každé slovo. /Dávám si do archivu!/

J. Peták 23.10.2020 7:39

Tak s cenzurováním, resp. odmítáním jiných názorů má NP taky dost zkušeností. Zejména ten, kdo ovládá twitterový účet Psa.

Jestli náhodou Cemper nebral v úvahu i tuhle pobočku, protože tam se rojily názorové perly.

Web jako takový je OK, ale TW Psa je takový zvláštní.

K. Keinkopf 23.10.2020 7:35

Já tedy nechápu jednu věc: jak se, vůbec, může pan Neff zaobírat nějákým ultralevičákem Cemperem? Vždyť tím, že ho berou na vědomí inteligentní lidé formátu pana Neffa, legitimizují jeho snažení stát se jakousi autoritou! Cemperův web patří k temným zákoutím internetu a slušný člověk by jej měl navštěvovat jen pro svoje pobavení...

M. Veleba 23.10.2020 7:26

Super reakce, příspěvek Wagnera jsem osobně taky nepobral. Tak blbej snad být nemůže.

J. Houfek 23.10.2020 6:50

Jako vděčný, každodenní čtenář si dovolím jenom vyjádřit souhlas a podporu stanovisku šéfa NP. Díky za statečnost!

P. Marek 23.10.2020 6:07

Ondřeji Neffe, hluboce smekám před Vaší energií! Chtěl bych, abyste tu byl stále a ja se k Vám mohl vždy vracet. Přeji Vám mnoho sil v boji s hlouposti, nepochopením i zlobou! Vždy vidím, jak jste otevřený všem názorům a opatrný k vyhranění svých, vždy pochybujete v prvé radě o sobě a svém momentálním přesvědčeni. Kéž by tuto vlastnost měly špičky naší společnosti.

R. Vacek 23.10.2020 6:03

Nějací Manipulátoři si vytvářejí nějaký svůj cenzurní seznam na který dávají ty, kteří se jim znelíbí a tady je z toho poprask.

Přitom každému je snad jasné, že v časopise Dívka je spousta nesmyslných manipulativních článků a nepotřebuje k tomu názor cenzora.

S hloupostmi se každý musí vypořádat sám a asi je lepší, když jsou volně šířené a dá se na ně reagovat, než aby se šířily jako velké tajemství, které nám mocní tohoto světa upírají.

P. Neubauer 23.10.2020 5:57

Cemper - ultralevičácky samozvaný cenzor, sledovány BIS, dle její zprávy. Oblíbenec ČRo. Hnůj.

R. Langer 23.10.2020 5:51

Pochopitelně, pan Šejna prakticky vždycky. :-)

R. Dubravský 23.10.2020 5:49

Za aktuální situace a s ohledem na to, jaké informace přinášejí oficiální media, považuji zařazení mezi "dezinformační" weby spíše za vyznamenání a doporučení.

R. Langer 23.10.2020 5:49

No, jestli Psa zmiňují takhle, tak jsou to ještě větší lháři, než jsem si myslel. ;-)

R. Langer 23.10.2020 5:47

No, a právě to vám pan Neff ve svém článku vysvětluje...

T. Kohout 23.10.2020 4:30

Mě se "líbí", jak kde kdo si vytvoří platformu, že jako bude nezávisle nálepkovat ostatní.

T. Kohout 23.10.2020 4:28

Tak je to ideologická záležitost a tak si spočítal, na čí stranu je lepší se přiklonit.

P. Veselý 23.10.2020 4:02

Zase klasik. Tvrdá data o klimatu a CO2 jsou získávána hlavně na vrcholu činné sopky na Hawaii. Dokonce sami přiznávají, že vliv sopečné činnosti z dat korigují, takže výsledkem je odhad kolik by to asi bylo, kdyby nebyli na vrcholu největší činné sopky v oblasti ;-D Navíc to už není žádná odlehlá oblast, ale frekventovaný letecký uzel. A zrovna tak je to s těmi vašimi pozitivními a mrtvými S Covidem. Přes 90% je nad 70 let, kdy už je smrt běžným zakončením zivota. Místo magoření bychom se s tím měli smířit a kdo chce tomu dát nejlepší ochranu.

D. Stys 23.10.2020 3:57

Zeleným fanatikem myslíte například ředitele Ústavu výzkumu globální změny AVČR v.v.i. prof. Michala Marka ? ;-D

Pana Wágnera jsem v diskusi pod jeho příspěvkem přehrál Sokratovskou metodou z role obhájce vládních nařízení do role chřipečkáře. Na spoustu věcí přijdete až v diskusi, tak už lidský mozek funguje. A písemná diskuse, kdy se člověk má čas nad svými tvrzeními zamyslet než je vypustí, je efektivnější než ústní zatížená bezprostředními emocemi. I na první pohled zjevná pitomost se může ukázat dobrým podnětem, který je pro vytvoření správného názoru důležitý.

D. Stys 23.10.2020 3:47

Včerejší fake něws, že virus není z tržiště ale z laboratoře, dnes roznáší sám ministr zdravotnictví. Sice tvrzení změkčil tím, že není uměle připravený, ale i to je myslím jen do času.

M. Krátký 23.10.2020 3:33

R^R^R^ a !!!!!!

J. Minarčík 23.10.2020 3:14

Jenže ty články nepiše Neff,mají tu jen prostor,a přímo dezinformační nebo vyloženě lživý jsem nezaznamenal,pokud nejste vševědoucí-nebo ti konspirační radobynovináři,jak určíte ,že je to konspirace?,a i kdyby-zavedete cenzuru?,co když nemá pravdu konspirační cenzor-ten je potom kdo-šiřitel jediné povolené pravdy?,už jsem to psal-to už jsme tu měli,vracíme se zpět k osvědčenému v diktatůře?

J. Vintr 23.10.2020 3:11

Dá se o tom říct jediné - kde se bere v těch Manipulátorech přesvědčení, že mají patent na pravdu? Odpověď je jednoduchá, protože ta jejich "pravda" je PRAVDOU, kterou hlásají ti, kteří nám vládnou. To ovšem vůbec neznamá, že mají skutečně pravdu. Spíš naopak, protože moc je skoro vždy postavena na lžích.

J. Brunner 23.10.2020 2:09

R^

P. Rychetsky 23.10.2020 2:03

Pan Neff pise: "Nejde o věcnost, o hoaxy, konspirace. Ty na Neviditelném psu nikdy nebyly, nejsou a nebudou."

To je teda hodne smele tvrzeni. Pes opublikoval za vic jak dvacet let tak 100 tisic clanku. Pisi sem, mimo jine, ruzni alternativci a anti-mainstreamovcici. Anti todle a anti tamdleto. I proto to ctu, casto je to zabavne ci absurdne poucne. Ze by tam ale "nikdy" nepadly konspirace a hoaxy, to je tedy opravdu hodne malo pravdepodobne.

R. Jiřík 23.10.2020 1:56

Vážený pane Neffe, ne vždy s Vašimi názory souhlasím, ale, za tento článek Vám děkuji. A asi bych Vám měl poděkovat za... Vaše noviny čtu každý den po půlnoci už...? Hodně let. Málokdo dokáže dát prostor lidem, kteří mají i jiný názor než Vy. Děkuji, takhle by měla vypadat novinařina.

P. Rychetsky 23.10.2020 1:47

A tocit se zde zrovna na pandemii je take nestastne. Zmineny clanek z Manipulatori.cz sice pise o pandemickych lzich, ale vylozene nerika, ze o nich pise Pes. Psa zminuje pouze jako obecny dezinformacni web.

Lepsi odkaz na analyzu dezinformacnich clanku ze Psa je davaj oni. Je jich asi 50.

https://manipulatori.cz/?s=neviditeln%C3%BD+pes+

P. Rychetsky 23.10.2020 1:24

Cekem nesmyslna hadka, hlavne o definicich. Definice desinformace z Manipulatori.cz je "Za dezinformaci je považována lživá, klamná, falešná informace, která má za cíl ovlivnit úsudek a názor jedince, více osob či celé společnosti."

Klasicke desinformacni weby siri lzi, s cilem vyrabet ve spolecnosti dusno. Hlavne na zakazku ruznych putinu, kterym se dusno za Zapade hodi, protoze pak muze rikat svym muzikum, ze Zapadaci to nemaj lepsi, tak budte radi, ze mate me. A cim vic se Zapad hada sam se sebou, tim min ma energie na reseni putinskych svinaren jako na Ukrajine, a jak ho v tom podporuje Klaus a spol. Pak jeste je po tech mimonskych desinformacich a hoaxech asi poptavka a tedy penize z reklam. Kazdy blb si rad preje mit pocit, ze vi neco vic nez ostatni, tak ty konspirace a nesmysle cte.

Na Psa, panbu diky za nej, pise priblizne 800 autoru a celkem dlouho. Pise/psal tam svy mimonoviny i Vaclav Vlk st., ci klausovci z IVK. Samozrejme, ze nekdo tlaci dezinformace podle definice (lživá, klamná, falešná informace) a nejspis i umysln, jen aby zaprovokoval. A Pes to publikuje.

Manipulatori.cz o Psu pise "V rozsáhlém spektru názorů lze nalézt i články autorů šířících konspirační teorie a články popírající vědecká fakta o změnách klimatu."

No to si myslim, ze je pravda. Ze ho to tim zaradi do kategorie "dezinformacni web"? Podle definice.

Takze ne, Pes neni placen rusaky, a neni to tedy klasicky desinformacni web. Ano, nekteri autori tam pisi uplne blbosti a dezinformace. Tak se s tim poperte.

Jestli chce jeden videt, co presne se Psu vytyka, tak to se jednoduse najde zde:

https://www.google.com/search?safe=strict&biw=1920&bih=937&q=%22Neviditeln%C3%BD+Pes%22+site%3Amanipulatori.cz