26.4.2024 | Svátek má Oto


Diskuse k článku

POLEMIKA: Neviditelný pes a dezinformace o epidemii

Kolega Vladimír Wagner přišel na to, že server Manipulátoři oprávněně zařadil Neviditelného psa do seznamu webů, které šíří dezinformaci o aktuální pandemii. Dovozuje to z faktu, že na NP vyšly články Ladislava Jakla, Petra Štěpánka, Tomáše Guttmana i Kateřiny Lhotské, vesměs zpochybňující vládní opatření proti pandemii.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
V. Braun 23.10.2020 21:41

Zdá se, že zaměňujete názory za informace.

V. Braun 23.10.2020 21:43

I když, jak o tom přemýšlím, i názor je informace - o názorech autora, o ničem více.

V. Müller 23.10.2020 14:46

Reakcí Astona vlastně u mě stoupnula prestiž NV jako seriózního serveru, díky pane Wagnere (Vladimíre) ...

V. Müller 23.10.2020 14:38

Názor není informace. Informace musí být podložená, pokud má být pravdivá

M. Pivoda 23.10.2020 13:29

V USA se publikace konfliktních článků řeší tak, že u obsahově sporného článku nechají viditelnou poznámku, že zveřejněný článek nutně nerespektuje stanovisko redakce.

Ostatní:

Já se v konkrétní české situaci domnívám, že Česko se dnes nachází v době koronavirové krize, a v této době je třeba velmi pečlivě vážit, co zveřejnit, aby Česko mohlo snížit koeficient šíření koronaviru. Jde totiž o životy občanů ČR. Tlachejte si jak chcete (máme svobodu projevu ze Zákona), ale neohrožujte životy českých občanů.

V tomto směru Václavovi Klausovi evidentně změknul mozek. Nejen v jeho extrémním ekonomickém zájmu o trvalé zvyšování českého ukazatele HDP, za každou cenu a v každé době. Také v tom, že stařík Václav Klaus zapomněl, že z jeho někdejší funkce prezidenta ČR plyne pro něj doživotní povinnost bedlivě kontrolovat svou komunikaci. Proč? Existují totiž stále četní jedinci, pro které je bývalý prezident nezpochybnitelnou autoritou v jakémkoliv směru - i v oboru evidentně mimo kvalifikaci bankovního úředníka.

P. Brich 23.10.2020 15:16

Ale, ale. Pivoda a kádrovák ...:-(

J. Kanioková 23.10.2020 15:31

Přesně !!!

P. Pepax 23.10.2020 10:28

Pane Wagner, problém začíná už v tom, že je něco pokládáno za vědecký fakt.

M. Šejna 23.10.2020 13:01

Ano,

třeba 1+1 nelze považovat za vědecký fakt. Je to spiknutí, protože podle spikleneckych teorii je to 10.

A já jsem schpem dokázat, že 1+1=10

V. Müller 23.10.2020 14:35

V dvojkové soustavě žádný zázrak ...

P. Pepax 23.10.2020 10:12

Pán Wagner v tomto ujel, jinak si jeho příspěvků vážím a nevím co ho k tomu vedlo. Rozhodně stojím za p. Neffem a Neviditelným psem. No a server manipulátoři to je taková malá hromada sra..ek.

P. Lenc 23.10.2020 11:11

Dovolím se připojit k vašemu názoru.

R. Langer 23.10.2020 12:03

Zcela s vámi souhlasím.

J. Kanioková 23.10.2020 15:33

Naprostý souhlas R^

S. Ševeček 23.10.2020 18:03

kádrově a personálně tedy pan Wagner může publikovat ?

I. Polák 23.10.2020 10:05

Manipulátoři (nejen ti manipulatori.cz) dělí celý svět jen výhradně na černou a bílou.

Pane Neffe, opravdu byste chtěl být ten bílý??

R. Langer 23.10.2020 12:04

Proč si myslíte, že pana Neffa zajímá, za koho ho mají nějací ulhaní podvodníci? ;-)

M. Šejna 23.10.2020 12:24

Zajímá ho to. Napsal o tom tento týden celý úvodník.

P. Zinga 23.10.2020 9:43

Mívám velmi vyhraněné názory a hádám se při jejich obraně. Po pravdě řečeno, mám rád "hádky"-čím tvrdší protivník, tím více musím hledat argumenty pro můj názor. Někdy se ale stává, že protiargumenty či pochybnoxsti nepocházejí od soupeře, ale ode mě. Pak mě nezbývá, než ze své pozice ustoupit. Ano, diskuse (hádka) je možná pouze tam, kde existuje jiný názor. V tom je NP v českém ringu nezastupitelný.

P. Zinga 23.10.2020 9:44

Oprava" pro svůj názor". Jsme v Čechách.

R. Benýšek 23.10.2020 9:41

Pluralita názorů patří do svobodné společnosti. Má-li vláda názor, že jsme ve válce, v níž pluralita názorů ohrožuje vítězství, tak ať vyhlásí válečnou cenzuru, a je po ptákách.

M. Kanda 23.10.2020 9:39

Zrovna pan Cemper posuzuje, který text je manipulací a který nikoliv? Tak to už je možné opravdu všechno.

J. Vavrochová 23.10.2020 10:09

Pamatuji blogy pana Cempera na IDnes. V hodnocení kompetence pana Cempera k rozlišování pravdy, nepravdy a manipulace s vámi souhlasím; evidentně je možné už úplně všechno!;-D

M. Valenta 23.10.2020 9:28

Odlišit nesmysl ( napsáno z přesvědčení) od desinformace (napsáno s úmyslem ") v podstatě nelze. Jedinou obranou je vlastní rozum a také zkušenost s autory. Příkladem je třeba zde na Psu často používané tvrzení, že v Unii vládnou horší (rozuměj komunistické) podmínky než v Česku za socíku a přitom bez uzardění relikty socializmu volit a omlouvat. So geht das.

T. Hraj 23.10.2020 11:00

Příklad je velmi podivný. Hlavně proto, že mícháte informace (zpravodajství) se hodnoceními (komentáře).

M. Valenta 23.10.2020 11:19

Příklad je pravdivý a pane Hraji.

T. Hraj 23.10.2020 11:47

Fake news je informace (nepravdivá). Srovnání EU a "socíku" je názorem.

P. Brich 23.10.2020 15:20

Hodinky nebo holinky. Podle p. Valenty je to jedno. Obojí se natahuje.

P. Kubáč 23.10.2020 9:27

Arabské přísloví : " nemůžeš zabránit psům, aby na tebe štěkali"

"Bojovníky proti dezinformacím" je nutné na základě ústavního práva o svobodě projevu omezovat až ničit - nikoliv se snažit vlichotit do jejich přízně....

V. Povolný 23.10.2020 9:05

Já bych položil pár otázek, které jsou důležité a tak trochu opomíjené.

Co je to za web manipulátoři? Kdo za ním stojí a jaké cíle sleduje? Podle jakých pravidel pracuje? Jak relevantní jsou jeho závěry a kdo se jimi řídí? Kdo posoudí, jestli manipulátoři sami nemanipulují a nešíří dezinformace? Stojí snad manipulátoři nad všemi a sami jsou nedotknutelní?