26.4.2024 | Svátek má Oto


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
občan z kraje města 14.12.2005 7:49

Re: legalni zabijeni

Nechcete náhodou autora postavit před svatou inkvizici a upálit na hranici ? Přestože s Vámi nesouhlasím, rád si i Váš příspěvek přečtu, protože chci vědět jak přemýšlejí jiní lidé. Moc by mě nebavilo číst "diskusi" a články, kde všichni budou jen tvrdit to samé dokola.
občan z kraje města 14.12.2005 7:39

Re: Re: pleteš dojmy s pojmy

U tabáku je to jednoznačně prokazatelná škodlivost, stejně tak i u ostatních drog. Škodlivost THC nebyla nikdy vědecky prokázna i když se na toto téma uskutečnilo velké množství výzkumů. Byl případ, který používají někteří církevní fanatici, ale u toho se prokázalo, že pokusným opicím bylo znemožněn přísum kyslíku, takže se udusily. Já osobně konzumuju marihuanu zcela vyjímečně a to většinou v koláčcích. Kouření škodí zdraví a to čehokoliv, protože je v kouři dehet a další splodiny. Nikotin sám o sobě je toxická látka poškozující lidský organismus. Ubohá argumentace napadáním a rádoby zesměšňujícím způsobem je příznačná pro zoufalé demagogy s klapkami na očích.
nightingale 14.12.2005 3:51

Re: Re: Re: hmm, proč by chtěl někdo rozhodovat o mém životě?

Allas, k cemu ta prazdna slova?
knedlik 14.12.2005 3:43

Re: pleteš dojmy s pojmy

Asi tu marihuanu jiz dost dlouho kourite, jinak si nedovedu vysvetlit, ze jste schopen i nyni tvrdit, ze se jeji skodlovost jeste nepodarilo prokazat. Vim, ze jsou i taci, kdo stale jeste tvrdi to same i o tabaku, lec two wrongs don't make one right.
knedlik 14.12.2005 3:32

Re: Nenavidim

Rad bych vedel, ke komu se to budete modlit, za kardinala Vlka?!?
ctenar 14.12.2005 2:57

Lada ma pravdu

zatimco matka s rakovinou mela v kotline vybornou peci a dostatek analgetika az do konce,90-lety pritel umirajici na zbrusu novem geriatrickem oddeleni primo skucel bolesti nekolik dni s tim ze: " no pane, my jim dame vecer neco na spani aby byl klid". Protidrogari jsou silenejsi,nebezpecnejsi a vice skodici nez nejvykourenejsi,nejvysnupanejsi mozky.
knedlik 13.12.2005 23:52

Re: Re: Re: Re: Re: hmm, proč by chtěl někdo rozhodovat o mém životě?

Dovolte mi prosim, abych Vas zcela ujistil, ze ty "sracky" o kterych pisete povazuji zcela za Vasi osobni vec, s kterou se nemuze vyporadavat nikdo jiny, nez Vy. Rad bych ale podotkl, ze trocha humoru a porozumeni velmi pomuze, v behu zivota. S tou slepici to asi jeste nedoslo, ale k tomu se jednou doufam take propracujete. Ja sam ve dvaceti chodil v celem cernem (doufaje, ze mi to slusi) a teprve az jsem prozil skutecne "sracky", tak jsem seznal, ze humor a porozumeni skutecne pomaha.
Preji dobre noci.
Proxy Yellow Submarine 13.12.2005 23:12

Re: Re: Re: Re: hmm, proč by chtěl někdo rozhodovat o mém životě?

chápeš, ty arogantní primitivní kašpare, že jsme tady ještě my?
knedlik 13.12.2005 23:12

Re: Re: podivný liberál

V tom to prave je. Jak to udelat, aby to bylo naprosto "jasne patrne", kdyz jeden mezitim uz stejne "tlaci kytky" ci je "rozprasen".
Proxy Yellow Submarine 13.12.2005 23:10

Re: Re: Re: Re: hmm, proč by chtěl někdo rozhodovat o mém životě?

protože, knedliku, mně se nelíbí žít ve sračkách, které kolem sebe vidím, ale pod rozběhnutou slepici skákat nehodlám, ani kdyby vám to udělalo radost, ani kdyby čert na praseti jezdil, zkrátka, uvědomte si, že jsme tu ještě my, kterým se ty sračky nelíbí. kapišto?
knedlik 13.12.2005 23:03

Re: Re: Re: hmm, proč by chtěl někdo rozhodovat o mém životě?

Kdybych sdilel Vas "svetovy nazor" tak bych jiz davno skocil pod rozebehnutou slepici! Myslite li to ale uprimne, tak se musim ptat, proc Vas to vubec nutka odpovidat? 
Proxy Yellow Submarine 13.12.2005 22:55

je čas

je čas legalizovat všechno svinstvo, které se nahromadilo v průběhu vývoje tohoto ubohého živočišného druhu, aby se tento obrodil ohněm a mečem. Tak pravilo Proxy Yellow Submarine. A tak bude!
knedlik 13.12.2005 22:52

Re: Re: Co je to nevylecitelna choroba? Ta, na kterou nejsou peníze?

Dovolte abych upozornil, ze podstata predesleho prispevku se jevi byti ne v tom, ktera partaj je ta lepsi, ale ze ciste hospodarske uvahy mohou ovlivnovat rozhodovani o byti ci nebyti v moralne zdevastovane spolecnosti.  Osobne bych nechtel sverit svuj zivot do rukou zadne politicke strany a, kdyz jsme jiz u toho, ani do rukou zadneho jedince ani spolecnosti, jako takove.
Proxy Yellow Submarine 13.12.2005 22:50

Re: Re: hmm, proč by chtěl někdo rozhodovat o mém životě?

v Česku bere drogy každé malé děcko. Takže nač rozpuštět racka ve sklenici vody, naco kropenku a kříž, nač modlit, nač jsou ty kecy, komu poslouží plný pytel cizích blech, proč ten pubertální patos, k čemu prázdná slova, proč úpět nad svým vlastním hrobem.
knedlik 13.12.2005 22:35

Re: hmm, proč by chtěl někdo rozhodovat o mém životě?

Pak Vam bude stacit si vymenit prosteradlo, rozpustit si do sklenicky vice nez obvykly pocet prasku na spani a sladce usnout. Zbytek lidstva do toho (zmenou zakonu) tahat vubec nemusite. I kdyz nejaky ten "flandak" se asi presto za Vas pomodli, zakonem tomu stejne nezabranite. Ale Vam, podle toho jak pisete, by to melo byti jiz stejne "burt".
knedlik 13.12.2005 22:27

Re: Re: Re: Re: všem, kdo chtějí strkat rypák do cizích věcí

Zakopany pes je v tom, ze mnozi si mysli, ze je to jenom JEJICH zivot, s naprostou bezohlednosti vuci svemu i zcela nejblizsimu okoli.  Clovek je ale tvor spolecensky, berouci i dostavajici (it's a two way traffic, baby).
Auiam 13.12.2005 18:15

Re: Re: Re: Re: Nenavidim

V tom se shodnem.
www racek 13.12.2005 16:24

Re: podivný liberál

ale ke svému životu snad míru úcty určuji já a ne ty, ne? tak laskavě nekecej do rozhodnutí druhých.
nicméně musí být jasně patrné, že o nebytí mohu rozhodovat pouze já a nikdo jiný.
www racek 13.12.2005 16:21

Re: Co je to nevylecitelna choroba? Ta, na kterou nejsou peníze?

eště že ods hned zaplatí z rozpočtu právě tyhle případy ... neplácáš náhodou blbosti? ods chce právě hodně ušetřit...
www racek 13.12.2005 16:19

hmm, proč by chtěl někdo rozhodovat o mém životě?

zrovna flanďákům a ortodoxním židům bych to nesvěřil ...
nicméně před skokem ze skály či provazu nebo 80 rohypnolum bych si v bezvýchodné a strašně bolestivé situaci představoval nějakou běloskvoucí postel, injekci a tlačitko ...
 
G. Pasek 13.12.2005 16:18

Re: Re: Re: Nenavidim

Euthanasie neni toho reseni . . . .
Auiam 13.12.2005 16:05

Re: Re: Nenavidim

Bohuzel je zde lecba bolesti stale jeste neprimerene nizka - zvlaste u lidi s chronickymi a zavaznymi nemocemi. O tech, kteri leta cekaji na kloubni nahrady, ani nemluvim.  
Auiam 13.12.2005 16:02

Co je to nevylecitelna choroba? Ta, na kterou nejsou peníze?

Pokud nezaregistruji, nenakoupim, nepredepisu nebo pacientovi neproplatim vcas primerenou lecbu, bude nevylecitelne nemocny jedna dve. Obzvlaste tehdy, kdy si komuniste a socdemaci s Paroubkem a Rathem v cele predstavuji reseni financovani zdravotnictvi pohrbenim pacientu se vzacnymi a nakladnymi diagnozami. To skutecne vsichni chteji radeji proplatit od pojistoven leky na nachlazeni, nez nechat pojisteni na zavazne diagnozy, ktere si nikdo sam platit neni schopen?
kocour 13.12.2005 15:59

Pořád nechápu, proč některé lidi ta euthanázie tak vzrušuje:

Dnes je to tak, že dostanete nejnižší sazbu za vraždu (tuším 5 let).
Napříště to bude tak, že dostanete totéž, ale za euthanazii.
Pokrytectví na entou: Zastáncům budou autoři říkat, že euthanasii usnadnili, a odpůrcům že se nic nezměnilo a že euthanasie je i nadále trestná.
Tak proč ty emoce?
 
G. Pasek 13.12.2005 15:39

V EU . . . CR za Belgii co do poctu rozvodu, druha za viteznym Madarskem co do poctu sebevrazd . . .

drogari v CR jsou na  na 1. mise, tak proc ne druhy za viteznym Holandskem v euthanasie . . . .
G. Pasek 13.12.2005 15:33

Re: Nenavidim

Lado, netreba Vasi hysterie . . . .
Farmakologie dnes nabizi lekarum medikamenty, ktere bolesti umirajicim neutralizuji . . . . . 
Mablung 13.12.2005 15:30

Re: Re: Re: všem, kdo chtějí strkat rypák do cizích věcí

Dnes ani včera nic :-)
Kdybych něco vyhulil, tak bych se tu musel docela chechtat. Takhle je mi jen smutno, když vidím, kolik lidí ví mnohem lépe než já, co bych měl se SVÝM životem dělat ...
Mablung 13.12.2005 15:28

Re: Re: Re: všem, kdo chtějí strkat rypák do cizích věcí

Já to kopíroval z html stránky a bohužel tato diskuze nevzala tagy ... .
 
autor MjH 13.12.2005 14:16

Re: všem, kdo chtějí strkat rypák do cizích věcí

Nohavicův text je výstižný
WWW 13.12.2005 14:09

Re: Re: Povolena Eutanazie v Cesku - horor na obzoru

Mate pravdu v tom, ze kazdy zakon je zneuzitelny !
Ovsem : zatimco na konci zneuziti jednoho zakona je vysledek okradeni klienta taxikarem o 50 kc ( jiste zavrzenihodne ) vysledek zneuziti diskutovaneho zakona je zmareni lidskeho zivota !!!